-
Uwaga na nowe reklamy!
... , ABCNews, Pepsi i Hondy. Reakcje Internautów będą obserwowane przez 5 tygodni. Przedstawiciele Unicast nie mają złudzeń, że początkowo Internauci będą postrzegać takie reklamy jako uciążliwe. Argumentują jednak, że dzięki nim w dłuższej perspektywie całkowita liczba reklam w Internecie może ulec zmniejszeniu. Chodzi o wysoką atrakcyjność takiego ...
Tematy: reklamy internetowe, reklama w internecie -
Apetyt na nowe technologie rośnie
... wynika z raportu KPMG, konsumenci na całym świecie błyskawicznie adaptują nowe sposoby zachowań, umożliwione przez dynamiczny rozwój technologii cyfrowych. Dobrze ... Consulting KPMG. Jak wynika z raportu KPMG, wzrasta natomiast poziom akceptacji dla reklamy w Internecie czy telefonach komórkowych. Prawie dwie trzecie konsumentów, czyli o ponad ...
-
Serwisy społecznościowe: kryzys reklamy
... 2009 r., recesja wpłynęła i wpłynie na wszystkie formy wydatków na reklamę online ale nowe formaty eksperymentalne, jak te dostępne na portalach społeczności internetowych, których wartość ... może przynieść wiele zysków ponieważ te pozostają dalej realnym kanałem reklamy na rynku. Monitorowanie dyskusji dotyczących marek i produktów, które odbywają się ...
-
Nowe oferty pracy VIII 2010
... również ofert dla bankowców, lekarzy, pielęgniarek, farmaceutów, prawników oraz specjalistów od reklamy, marketingu i PR. W Krakowie najwięcej przybyło ofert dla sprzedawców – w ciągu ... dla pracowników działów obsługi klienta oraz call Center, specjalistów od marketingu, reklamy i PR. Łatwiej pracę mogli znaleźć także chętni do pracy przy produkcji ...
-
W czym programmatic jest lepszy od zwykłej reklamy?
... czyli…?”. Korzyści biznesowe, jakie daje programmatic Programmatic odpowiada na potrzebę wzrostu wydajności, precyzji i efektywności reklamy online. Technologia pozwala na dynamiczną optymalizację kreacji reklamowych, przez co są one lepiej dopracowane ... będzie wzrost specjalistycznej wiedzy pracowników na temat narzędzi opierających się o nowe ...
-
Nowe technologie: 10 prognoz dla konsumentów
... zapobiec oszustwom i nadużyciom, które będą coraz częstsze ze względu na szybko rosnącą wartość rynku reklamy online. Szacuje się, że w 2017 r. rynek reklam video online wart był 28 mld dolarów. W tym samym czasie rynek reklamy telewizyjnej wart był 193,7 mld dolarów. Warto jednak pamiętać o tym, że ta kwota ...
-
Cyberprzestępczość czeka na wyprzedaże. Stare i nowe zagrożenia
... zarówno tradycyjne rodzaje ryzyka związane z zakupami online, jak również całkiem nowe zjawiska w sieci, wywołane przez pandemię. Powszechne zagrożenia Brak zabezpieczeń publicznych ... tym roku klienci powinni szczególnie uważać na podejrzane strony, oferty i reklamy, które próbują przekierować ich z odwiedzanej bezpiecznej witryny. Czasami wystarczy ...
-
Nowe oferty pracy IV 2010
... zimowym, a jeszcze przed letnim). Przybywa ofert pracy dla specjalistów od reklamy i marketingu – w kwietniu czekało na nich o ponad 5 procent więcej ofert niż ... wpływ – przyrost liczby ogłoszeń w dużych miastach łagodzi spadki poza nimi. W dużych miastach nowe miejsca pracy powstają znacznie szybciej niż na prowincji a dynamika zmian szybko ...
-
E-commerce w 2021 roku: abonamenty, ekologia i nowe technologie
... zwrotu zakupów online, niż głównych miejsc sprzedaży. Nie oznacza to jednak całkowitego wycofywania się z przestrzeni fizycznej. Marketerzy postawią na nowe interaktywne formy reklamy outdoorowej, wykorzystujące np. technikę rozszerzonej rzeczywistości (AR). Poprowadzą one klientów z plakatu na przystanku autobusowym czy billboardu bezpośrednio do ...
-
Jak często kupujemy nowe systemy
... wersji udoskonalenia produktu pod względem bezpieczeństwa pracy, lepsze wsparcie techniczne ze strony producenta systemu – szybkie reagowanie na odnalezione błędy programistyczne reklamy i marketing towarzyszące wprowadzaniu produktu na rynek korzystna cena Czynniki te, choć bardzo ważne, nie muszą wcale decydować o tym, iż użytkownik ...
Tematy: -
Nowe statystyki wyprą liczniki
... statystyk, które mają na celu zastąpić bezużyteczne liczniki odsłon. Na witrynach internautów, korzystających ze statStandard, będą emitowane jedynie ankiety badawcze i reklamy charytatywne natomiast nie będzie emisji reklam komercyjnych. Nowa wersja statystyk jest zgodna ze standardem badań oglądalności witryn internetowych gemiusTraffic (Gemius ...
-
Nowe oferty pracy VIII 2009
... ", w której w samym tylko sierpniu przybyło ponad 5.100 ofert pracy. Na względnie szybkie znalezienie pracy mogą również liczyć specjaliści z zakresu PR, reklamy oraz marketingu - czekało na nich ponad 2.400 posad. Na drugim biegunie znajdują się osoby chętne do pracy w administracji publicznej - w sierpniu ...
-
Nowe oferty pracy XI 2009
... – sprawni i doświadczeni szczególnie przydatni w czasie spowolnienia. Managerowie mogli się ubiegać o bez mała 2 tysiące stanowisk. Rośnie zapotrzebowanie na specjalistów z zakresu PR, reklamy oraz marketingu – w listopadzie czekało na nich niemal 1 tys. 300 posad, o ponad 19 procent więcej niż miesiąc wcześniej. Jednak prawdziwymi rekordzistami ...
-
Nowe oferty pracy IX 2010
... również zapotrzebowanie na pracowników znających się na bankowości i leasingu (o 25,5 procent). Przybyło również ogłoszeń dla chętnych zmierzyć się z wyzwaniami w działach reklamy, marketingu czy PR (o 18 procent) czy specjalistów z zakresu zarządzania (o 17,4 procent) czy logistyki (10,5 procent). Kierunki zmian branżowego profilu ogłoszeń ...
-
Sektor TMT - nowe technologie górą
... jest również 40–milionowy wzrost liczby telewidzów. Utrzymana zostanie także czołowa pozycja telewizji wśród mediów, pod względem całkowitych przychodów, obejmujących reklamy, abonament, opłaty za poszczególne programy oraz przychody z licencji. Siłę telewizji, jako kanału reklamowego, potwierdzi piąty z kolei rok zwiększenie przychodów z reklam ...
-
Smart live, czyli jak nowe technologie zmieniają nam życie
... . Obiekty handlowe uważnie sprawdzają, jakimi ścieżkami podążają odwiedzający i gdzie najczęściej się zatrzymują. Na tej podstawie mogą rozmieszczać sklepy czy reklamy w sposób najbardziej skorelowany z konsumenckimi zachowaniami. Niektóre centra handlowe tworząc dedykowane aplikacje, przesyłają na telefony informacje dotyczące promocji w sklepach ...
-
DOOH, czyli nowe technologie w kampaniach światowych marek
... Forum Des Halles w Paryżu, Eaton Centre w Toronto, Rosa-Luxemburg-Platz w Berlinie i Melbourne Square w Australii. Duży format medium DOOH oraz technologiczne możliwości cyfrowej reklamy zewnętrznej wpływają na wzrost zainteresowania oraz lepszy odbiór wyświetlanych spotów. To z kolei przekłada się na zwiększenie wyników wyszukiwania informacji na ...
-
WhatsApp i Telegram - uwaga na nowe zagrożenie
... kraju zablokowany w 2015 roku, a WhatsApp w 2017 roku) osoby chcące z nich korzystać, często poszukują innych sposobów dostępu. Cyberprzestępcy wykorzystali to, konfigurując reklamy Google Ads prowadzące do fałszywych kanałów YouTube, które następnie kierowały widzów do witryn podszywających się pod Telegram i WhatsApp. Po zgłoszeniu ...
-
Jak będzie wyglądać reklama w YouTube?
... reklamy w formie bannera. Po kliknięciu w reklamę banner rozwija się do większych rozmiarów bądź otwiera się w nowym oknie, w tym momencie wideo, które oglądał użytkownik zostaje zatrzymane. YouTube testował nowe reklamy ...
-
Rozrywkowa reklama z marką
... podstawowych funkcji reklamy. Opcje reklamy ze względu na jej funkcje Zestawiając ze sobą informacyjno-perswazyjne i rozrywkowe aspekty reklamy oraz ... reklamy, jak piwa Żubr czy marki Plus, zdobywają liczne nagrody w branżowych konkursach i wyznaczają nowe kierunki współczesnej reklamy, trudno negować fakt, że na rozrywkowym aspekcie reklamy ...
-
Reklama wielkoformatowa VII-IX 2012 r.
... reklamy wielkoformatowej skorzystało 279 firm. Rok wcześniej było ich 255 (wzrost o 9,4%). Równocześnie średni budżet reklamowy firm, które skorzystały z reklamy wielkoformatowej, wyniósł 238 252 zł. Oznacza to spadek o 2,6%. Jednocześnie lista 10 największych reklamodawców ponownie uległa istotnym przetasowaniom. W zestawieniu pojawiły się nowe ...
-
Marketing internetowy - reklama natywna
... już sposoby, które w nieco zmienionej formie, wykorzystane w Internecie, zyskały tylko nowe nazwy. Tak jest choćby z reklamą natywną (reklama natywna jest ... klienta. Reklama natywna ma minimalizować nasze negatywne odczucie wobec reklamy. Dwa typy reklamy natywnej W raporcie dotyczącym reklamy natywnej pt. Reklama natywna w Polsce opracowanym przez ...
-
Zenith: wydatki na reklamę rosną o ponad 15%, ale będą spadać
... wykorzystują również możliwoście commerce’owe i rozwijają nowe zaawansowane interakcje pomiędzy markami a konsumentami. Marketerzy mogą korzystać z narzędzi „samoobsługowych” do tworzenia doświadczeń rozszerzonej rzeczywistości, a następnie rozpowszechniać je za pomocą ukierunkowanej reklamy, co może skutecznie podnieść świadomość i zamiar ...
-
Raport specjalny Internet 2003
... – nowość na rynku. Wyzwaniem dla konkurentów stały się nowe funkcjonalności niedostępne w pozostałych polskich wyszukiwarkach internetowych. Z Gooru można teraz np ... jeden z głównych powodów ożywienia rynku reklamy on-line w 2003 roku. O zestawienie najchętniej wybieranych form reklamy w roku ubiegłym poprosiliśmy przedstawicieli dwóch czołowych ...
Tematy: -
Linki sponsorowane w pasku wyszukiwania?
... iż analizując te dane Google rozpoczęło sukcesywnie wprowadzać nowe miejsca dla tej formy reklamy. Prócz wyników wyszukiwania, kampanie Adwords zajęły powierzchnie ... kolejnej powierzchni reklamowej dla reklamodawców. "Musze przyznać, że całkiem skutecznej. Reklamy w tej formie zawsze pozostaną tańsze od reklam banerowych, a wyświetlając się w ...
-
Jak działają giełdy RTB?
... samą reklamę. W odróżnieniu od statycznej reklamy internetowej, reklama w modelu RTB ma charakter dynamiczny. Oznacza to, że cena takiej reklamy nie jest już „uśredniona” ... . Również wydatki na taką reklamę są mniejsze, niż zakup tradycyjnej reklamy w postaci baneru czy reklamy w prasie drukowanej. W modelu RTB stawka reklamowa wyliczana jest dla ...
-
6 trendów w reklamie cyfrowej na 2024 rok
... Marty Sielskiej z agencji Spicy Mobile rynek reklamy internetowej zmierza w stronę wyrafinowanej segmentacji i to mimo likwidacji 3rd party cookies: W nowej rzeczywistości wygrają ci, którzy będą w stanie zintegrować dane własne z AI. Technologia oparta na sztucznej inteligencji otwiera nowe perspektywy dla całej branży reklamowej. Algorytmy ...
-
Reklama zewnętrzna czarnym koniem rynku w 2023 roku
... 5,7% Rynek reklamy w Polsce wykazał się w 2023 r. wyjątkową odpornością na zawirowania gospodarcze, zarówno w skali kraju, jak globalne. Pozytywne sygnały płynące z gospodarki pozwalają z optymizmem patrzeć na perspektywy 2024 r., na który prognozujemy podobny do ubiegłorocznego poziom wzrostu, czyli między 6 a 7%. Media czekają nowe wyzwania, ale ...
-
Reklama na dużym ekranie
... budulec jej prestiżu, który umożliwia przekazanie większej ilości informacji. Reklamy kinowe bywają dzięki temu postrzegane jako swego rodzaju ciekawostka – jako nieznane dotąd rozwinięcie reklamy telewizyjnej. NIE TYLKO NA EKRANIE Na kategorię reklam kinowych, oprócz reklamy on-screen, składa się także promocja off-screen. Wykorzystuje się ...
-
Reklama wielkoformatowa IV-VI 2012 r.
... reklamodawców ponownie uległa bardzo istotnym przetasowaniom. W zestawieniu pojawiły się nowe firmy, a wypadli reklamodawcy wcześniej zajmujący kluczowe pozycje w tabeli nr 3. Warto podkreślić, że aż 4 firmy z zestawienia były sponsorami EURO 2012. Rynek reklamy wielkoformatowej - wymiar geograficzny W II kwartale kontynuowane były trendy zmian ...
-
Nadchodzi reklama osobista
... bez znaczenia jest też możliwość dokładniejszego sprecyzowania grup docelowych, do których kierowane będą reklamy. Wraz z pojawieniem się RTB i retargetingu marketerzy zyskali nowe narzędzia, dzięki którym mogą jeszcze skuteczniej dopasowywać reklamy do potrzeb użytkowników – informuje Maciej Wyszyński z Sociomantic Labs. Jednak czy to wystarczy ...
-
Smartfony przejmują marketing. Reklama mobilna zdobywa rynek
... reklamy odpowiednio wyselekcjonowanej („wytargetowanej”) publiczności. Skuteczność takiej reklamy jest wysoka: jak donosi BizReport aż 64 proc. posiadaczy smartfonów dokonało zakupu właśnie pod wpływem wyświetlenia spersonalizowanej reklamy mobilnej – dodaje Piotr Prajsnar. Mobile na fali To właśnie rynek reklamy ... całkiem nowe możliwości – mówi ...
-
5 rzeczy, których nie wiedziałeś o programmatic buying
... korzystać. Dlatego też pójście w kierunku automatyzacji i nowych technologii w świecie reklamy nie oznacza końca inwestowania w ludzi. Specjaliści zawsze będą potrzebni, wzrośnie natomiast stopień ich specjalistycznej wiedzy o narzędziach opierających się o nowe technologie. Powyższe zagadnienie będzie szerzej podejmowane na wrześniowej konferencji ...
-
Marki kosmetyczne sięgają po pieniądze na reklamę
... dla "kosmetycznych" reklamodawców. Polski rynek reklamy kosmetyków - prognozy W ostatnich dwóch latach pieniędzy na reklamy kosmetyków nieco szczędzono. Odnotowana w latach ... klientom lepiej poznać produkt np. dzięki zastosowaniu nowych technologii. Nowe technologie, takie jak Augmented Reality mogą być doskonałym łącznikiem doświadczeń z ...
-
Wypić reklamowane piwo
... , szukaj", "Szukaj, przynieś, podaj". ODRĘBNOŚĆ SPRAWY KOBIET Reklamy skierowane do kobiet to głównie reklamy piwa słodkiego, z owocowym posmakiem, pozbawionego goryczki. Pierwszym piwem ... o regularne rozszerzanie asortymentu. Konsumenci mogą smakować Poema Di Cafe, Selua, Lamai. Reklamy tych dwóch ostatnich piw kojarzą się z iście rajską atmosferą, ...