-
Spam w X 2010
... , że 10% wszystkich szkodliwych programów zidentyfikowanych w ruchu pocztowym to nowe zagrożenia wykryte przez oprogramowanie Kaspersky Anti-Virus proaktywnie. Phishing Wiadomości phishingowe ... ilość spamu farmaceutycznego oraz szkodliwego, co spowodowało inne zmiany, np. reklamy pornografii i kasyn online odzyskały swoją niszę w ruchu spamowym. Gdy ...
-
Spam w XI 2010 r.
... procent. W trzecim tygodniu listopada wzrosła liczba wiadomości spamowych zawierających reklamy treści dla dorosłych oraz portali randkowych; jeszcze na początku miesiąca tego typu ... adware lub ich aktualizacje i uruchamiają je na komputerach ofiar. Nowe zagrożenia stanowiły niecałe 5% wszystkich szkodliwych programów wykrytych w ruchu pocztowym. ...
-
Google Instant a pozycjonowanie
... reklamy. Kampanie AdWords zapewne staną się droższe, przez to mniej dostępne dla małych firm. Jednakże Google zapewne przeliczyło, że w bilansie ogólnym, zysk z AdWords i tak będzie większy. Po prostu wyciągnie większe pieniądze od dużych firm. W końcu każda firma wprowadzając nowe ...
-
Google Plus goni Facebooka
... do swojego produktu podchodzi z ogromnym zaangażowaniem. Na jego podbudowie testuje nowe rozwiązania i inwestuje pokaźne środki w jego rozwój. Inżynierowie Google przyznają, że ... przewidują również, że Google wprowadzi lepsze sposoby indywidualizowania reklam. Reklamy mogą być kierowane na podstawie słów kluczowych używanych przez użytkowników w ...
-
Grzechy polskich stron www
... czytelny układ serwisów internetowych. 7. Prezentacja ważnych elementów w formie przypominającej reklamy Internauci od lat bombardowani są inwazyjnymi formami reklamowymi, dlatego ... stronie. Nic bardziej błędnego. Wprowadzenie odwiedzających w nową przestrzeń, jakim jest nowe okno, zaburza płynność ich poruszania się w obszarze sieci, co w efekcie ...
-
Reklama internetowa w Polsce II kw. 2012
... reklamy. W II kwartale 2012 roku najczęściej stosowanymi formatami kreacji – we wszystkich zrealizowanych w tym czasie kampaniach – były: Double Billboard (25,8%), Preroll (16,4 %) oraz Toplayer (12,4%). Jak pokazują prowadzone przez Gemius analizy – firmy coraz chętniej sięgają jednak po nowe ... wykorzystujących tę formę reklamy wyniósł 22,44%. ...
-
Kaspersky Lab: szkodliwe programy III kw. 2012
... wyświetlające reklamy, wykrywane wspólnie jako AdWare. “Najpopularniejszy” z nich należy do rodziny Hamob i wyświetla reklamy wbudowane w aplikacje ... , takich jak procedury infekcji sterowników USB. Nasi eksperci zdołali również uzyskać nowe informacje dotyczące serwerów kontroli Flame’a (C&C). Badanie przeprowadzone przez ekspertów Kaspersky Lab ...
-
Komunikacja w pracy: ponglish czyli korpo-mowa
... reklamowej. Łukasz Ludkowski, Senior Creative Manager z agencji reklamowej Biuro Podróży Reklamy komentuje - „Nie wiem jak w innych branżach, ale w naszej specyficzne słownictwo to ... – zwłaszcza osobom, które są dopiero na początku kariery lub wchodzą w nowe środowisko pracownicze. „Osoby wprowadzające do firmy nowych pracowników powinny mieć na ...
-
Prudential House i przedwojenne polisy przetrwały
... swoich reklam na blankietach telegramów. Działało to tak, jak dzisiejsze reklamy przesyłane pocztą elektroniczną. Na uwagę zasługuje jednak to, że „Prudential” publikował ... działalność firmy. Budynek „Prudentialu” został odbudowany w socrealistycznym kostiumie i otrzymał nowe „zadanie” (autorem nowego projektu był również Marcin Weinfeld). W 1954 ...
-
Zagrożenia internetowe: iPKO na liście najczęściej atakowanych banków świata
... PKO BP zajmuje 54 miejsce na liście najczęściej atakowanych banków świata. Nowe zagrożenie co 8,6 sekundy Z roku na rok zwiększa się liczba wirusów i ... zgodnie z przewidywaniami pracowników G DATA SecurityLabs powinien wskazywać 3,5 miliona nowych zagrożeń. Uciążliwe reklamy Twórcy złośliwego oprogramowania już od kilku lat skupiają się na jakości ...
-
Internet Rzeczy - o krok przed rewolucją
... i dla firm. Inteligentne zegarki czy opaski w powiązaniu z aplikacjami oferują nowe funkcjonalności, takie jak np.: monitorowanie osiągnięć sportowych czy stanu zdrowia. ... – wyjaśnia Maciej Wyszyński z Sociomantic Labs. – Podobnie jak w przypadku znanej już reklamy programmatic kluczowy będzie konsument i jego zainteresowania oraz bieżące potrzeby, ...
-
Zagrożenia w internecie: co nas atakowało w 2016 r.?
... się na urządzeniach łapaczy Pokemonów, blokowały urządzenia użytkowników i bez wiedzy użytkowników klikały w reklamy porno, nabijając kabzę cyberoszustom. Zagrożenia w internecie 2016. Sześciu "liderów" Atak na ukraińskie elektrownie – kolejna odsłona Nowe zagrożenia w internecie pojawiały się już od początku roku. W styczniu ESET wykrył kolejną ...
-
Jak będzie wyglądała reklama online w 2018?
... i usługi, które są skrojone na miarę ich potrzeb. Wykorzystywanie danych o odbiorcach jest obecnie powszechne we wszystkich gałęziach reklamy online. W połączeniu z personalizacją reklamy internetowej, nowe interaktywne formaty, takie jak reklama wideo czy chatboty, będą miały na celu wygenerowanie jeszcze większego zaangażowania użytkowników. Te ...
-
Handel detaliczny w poszukiwaniu nowych źródeł przychodu
... sieci handlowych kierowane są zarówno do klientów indywidualnych jak i biznesowych. Oprócz reklamy i usług finansowych, obejmują również usługi medyczne, telekomunikacyjne czy turystykę. Korzystając z silnej marki, sieci handlowe mogą z powodzeniem wchodzić w nowe obszary działalności, jak na przykład usługi finansowe, w których zaufanie jest ...
-
Marketing w małej firmie - in-house czy outsourcing?
... i planowanie marketingowe – eksperci z zewnątrz mogą mieć świeże spojrzenie i zaproponować nowe pomysły na strategię marketingową. Posiadają również dostęp do najnowszych narzędzi i znają ... marki, co może być łatwiejsze do osiągnięcia przez wewnętrznych pracowników; reklamy – ustawienie reklam nie jest trudnym działaniem. Ważna jest jednak ...
-
Kradzież adresu IP - czym grozi i jak się przed nią chronić?
... adresu IP, możliwe jest dokładne śledzenie i identyfikowanie osób w sieci, co rodzi nowe wyzwania dla ochrony prywatności online. Czym jest IP grabber? IP grabber ... mogą chcieć łatwiej kierować reklamy do swoich potencjalnych klientów. Adres IP podaje ogólną lokalizację, a więc poznając go sklepy mogą dostosować reklamy tak, aby były bardziej ...
Tematy: adres IP, numer IP, kradzież IP, IP komputera, komputer, IP grabber, cyberataki, cyberzagrożenia, VPN -
Second hand w Polsce: ponad 60% Polaków kupuje używane produkty
... cenową. Internet i media społecznościowe to główne źródła informacji o okazjach – reklamy digitalowe, recenzje, storytelling i dynamiczne kampanie remarketingowe mają największy wpływ ... uzasadnia ją w kontekście jakości i trwałości. Coraz większe znaczenie ma edukacja, czyli reklamy, które tłumaczą, dlaczego warto naprawić, wymienić lub kupić używane ...
-
Pokolenie Z - jak cyfrowe doświadczenia budują lojalność klientów na lata
... Z oczekuje od marek autentyczności, personalizacji i wartościowego dialogu zamiast masowej, agresywnej reklamy. Badania Deloitte pokazują, że już dziś 63 proc. z nich podejmuje ... zmieniającego się świata. Zatem firmy technologiczne, które wprowadzają na rynek nowe produkty, powinny testować je właśnie wśród studentów. Studenci to w pewnym sensie ...
-
Zarządzanie tożsamością firmy
... Wewnętrznie sprzeczna tożsamość firmy. 4. Nowe produkty, nowe rozwiązania i nowe usługi. 5. Pojawienie się nowych konkurentów. 6. Zmiana charakterystyki klientów. 7. Wejście na nowe rynki. ... wizerunkiem wspierała zmianę tożsamości TP. Produktowe, a następnie wizerunkowe reklamy Telekomunikacji zostały uzupełnione o hasło: "Łączy nas coraz więcej", ...
-
Ewolucja złośliwego oprogramowania 2010
... partnerskie pozostały główną metodą współpracy między grupami cyberprzestępczymi, które tworzą nowe botnety, zarządzają istniejącymi i decydują o nowych celach dla swoich ... komputerze. Wszystkie te dane stanowią gratkę dla tych, którzy umieszczają reklamy w Internecie i na portalach społecznościowych. W rzeczywistości, istnieje wielu potencjalnych ...
-
Freelancerzy rozchwytywani? Są najnowsze doniesienia z rynku
... marketingowych i reklamowych, dodaje Topchiy. Social Media pozwalają na zaangażowanie istniejących fanów marki oraz pozyskiwanie nowych w inny sposób. Nowe rodzaje reklamy, nowe pomysły, nowe formy budowania relacji. Zmienia się również sytuacja w algorytmach Google’a. Spowodowane jest to powszechnym stosowaniem narzędzi AI, spadającą liczbą ...
-
Rekordowa ilość wirusów w 2005 r.
... ale również rodzaj i zakres ich wykorzystania. W minionym roku pojawiły się nowe zjawiska, takie jak pharming, czy programy przestępcze (crimeware) oraz pierwsze ... w tym robaków i trojanów. Najliczniejszą grupę zagrożeń stanowiły różnego rodzaju niechciane reklamy (adware) oraz programy szpiegujące (spyware). W obu przypadkach rozprzestrzenianie się ...
Tematy: wirusy, robaki, trojany, boty, pharming, phishing, wirusy na konsole do gier, ataki internetowe, złośliwe kody -
Zagrożenia internetowe III kw. 2011
... Internecie. Jedną czwartą pozycji w rankingu Top20 stanowi oprogramowanie adware, czyli programy wyświetlające reklamy, które robią wszystko, co się da, aby dostać się na ... komunikację i dostęp do różnych serwisów internetowych. Przewidujemy, że pojawią się nowe szkodliwe programy pozwalające uzyskiwać dostęp do kont na takich serwisach i kradzież ...
-
Media społecznościowe - nowy kanał komunikacji marketingowej
... klienta informacji: zapowiedzi nowych produktów oraz filmów pokazujących kulisy powstawania reklamy czy produkcji nowego modelu. Materiały multimedialne to już rzecz obowiązkowa ... poza profilem firmy. Nowe mierniki skuteczności komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych Nowe media, a co za tym idzie – nowe sposoby komunikacji marketingowej, ...
-
Zagrożenia internetowe I kw. 2012
... tworzą botnet, ponieważ na dysku twardym nie pojawiają się żadne nowe pliki wykonywalne, a cyberprzestępcy wykonują wszystkie swoje działania „w imieniu” Javy, która jest ... na komputerze (z reguły pod przykrywką pakietu rozszerzeń dla przeglądarki), wyświetlają reklamy. Ilość oprogramowania adware jest znacznie mniejsza niż w poprzednim kwartale, ...
-
E-społeczeństwo: zagrożenia
... doceniać to co masz i być kreatywnym w biznesie. Kreatywnie zaplanowane nowe przychody uzyskane w oparciu o technologię o stałych kosztach to zysk na czysto. Bomba ... w zamierzeniu dla celów militarnych, potem się mocno skomercjalizował (marketing, reklamy, handel), spłaszczył (masowa rozrywka i masowa kultura, nie mówiąc o prymitywnym poziomie ...
-
Kaspersky Lab: zagrożenia internetowe I kw. 2010
... rzut oka oczywiste - gromadzą one dane o preferencjach użytkownika i wyświetlają reklamy - niekiedy jednak stosują w samoobronie taktyki hakerskie. Przykładem może być ... użytkowników - o 6,9% więcej niż w zeszłym kwartale. Coraz szybciej wykrywane są nowe luki w zabezpieczeniach komputerowych, wzrasta również tempo publikowania łat, jednak nie ...
-
Ataki internetowe z użyciem zestawów hakerskich
... zapobiec używaniu narzędzi bez płacenia. Szybsze rozprzestrzenianie się ataków Szybkość, z jaką nowe zagrożenia rozprzestrzeniają się po całym świecie, wzrosła z powodu ulepszeń ... SEO), wprowadzanie złośliwego kodu do nieszkodliwych stron internetowych oraz złośliwe reklamy. Firma Symantec odnotowała ponad 310 000 unikalnych domen, które zostały ...
-
Rebranding na rynku motoryzacyjnym
... identyfikacji jest wtedy nośnikiem nowego wizerunku. Nośnikiem trwałym w odróżnieniu od ulotnej reklamy. Tak postąpiło Audi ze swoimi czterema pierścieniami. Pretekstem do zmian w logo i ... strategii rozwoju, innowacji wprowadzanych w ofercie, rozszerzenia na nowe linie ofertowe lub wejście na nowe rynki lub do nowych segmentów klientów. Logo Audi ...
-
Bezpieczeństwo IT: trendy 2013
... . Coraz więcej firm będzie starało się zwiększyć przychody za pomocą reklamy mobilnej. Pociąga to za sobą bardziej agresywne i potencjalnie destrukcyjne wykorzystywanie „bezpłatnych” aplikacji do celów handlowych. 4. MONETYZACJA SIECI SPOŁECZNOŚCIOWYCH POWODUJE NOWE ZAGROŻENIA Użytkownicy mają duże zaufanie do mediów społecznościowych — objawia się ...
-
Szkodliwe programy mobilne 2012
... powody. Szkodnik ten jest często wykrywany w darmowych aplikacjach i rzeczywiście wyświetla reklamy. Jednak posiada jeszcze dodatkową funkcję – zmienia stronę startową ... którzy zignorowali pogłoski o nieuchronnym końcu platformy BlackBerry. W 2012 roku pojawiły się nowe wersje ZitMo dla BlackBerry’ego; w jednym ataku cyberprzestępcy wykorzystali ...
-
Zagrożenia internetowe I kw. 2013
... przeprowadzonej przez Kaspersky Lab stało się jasne, że pojawiły się nowe nabytki w rodzinie szkodliwych programów stworzonych w celu kradzieży wiadomości tekstowych zawierających ... ten zmienia ustawienia wyszukiwania użytkownika, stronę domową i okresowo wyświetla różne reklamy w okienkach wyskakujących. Państwa, w których użytkownicy są najbardziej ...
-
Dr.Web: zagrożenia internetowe w 2015 r.
... się spodziewać poważniejszych wirusów, np. irytujących aplikacji wyświetlających niechciane reklamy oraz Trojanów blokujących urządzenia mobilne, które mogą zostać odblokowane dopiero ... czyhać będą na nas w 2015 r., najbardziej niepokojące wydają się być nowe wirusy o charakterze finansowym, które wykorzystują nie tyle naiwność, co zwyczajny brak ...
-
9 wniosków, które nasuwa ewolucja marketingu
... odsetek ten stanowi tylko 4%. Najskuteczniejsi menedżerowie planują ciągłe zwiększanie wydatków na nowe technologie i narzędzia marketingowe (72% firm zwiększy nakłady na ten cel w ciągu ... w 2016 r. przypada na kanał social media: od 65% na różne formy reklamy do 67% na komunikację i angażowanie klientów. Najskuteczniejsze firmy 10-krotnie częściej ( ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2018
... wspomagając ich tym samym w kształtowaniu strategii mediowych. „W przypadku nietradycyjnych form reklamy wyzwaniem jest udowodnienie ich skuteczności. Pojawia się tu dylemat, ... w których coraz częściej oglądają oni filmy wideo. Platformy te wprowadzą także nowe możliwości pomiaru mediów – zarówno widowni telewizyjnej, jak i przekazów wielokanałowych ...
Tematy: media, media cyfrowe, telewizja, Internet, reklama online, wideoreklama, reklama telewizyjna, rok 2018