-
6 sposobów na Customer Experience w sklepie internetowym
... stanowią osoby, które zaczęły regularnie kupować dopiero w ostatnich miesiącach. Wiosenny raport PwC poświęcony e-commerce poświęca tej grupie wiele uwagi, wskazując, ... ), a z perspektywy kupującego korzystanie z każdego z kanałów było równie wygodne. 4. (Samo)obsługa klienta Choć zdecydowana większość sklepów internetowych ma podany w stopce telefon ...
-
Outsourcing w Polsce 2011-2012
... być kolejnym bodźcem do rozwoju polskiego sektora. Niniejszy raport na temat sektora nowoczesnych usług biznesowych składa się z ... wykształcone umiejętności analityczne. Jak prognozują eksperci, obsługa procesów związanych z zarządzeniem big data ... stanowisk w projektach sprzedażowych lub Biura Obsługi Klienta, a przedsiębiorstwo i tak płaci jedynie za ...
-
Linie lotnicze: porzebne spersonalizowane usługi
... poprzednich zakupów. Raport wskazuje, że informacje te muszą zostać wykorzystane do stworzenia pojedynczego, ujednoliconego profilu klienta, co ... obsługa i cena. Kluczowe wnioski z raportu to: Dla jednej czwartej podróżnych najlepszy czas na rozważenie dodatkowej oferty linii lotniczej jest po powrocie do domu, kiedy myślą o następnej podróży. Raport ...
-
Co zrobić, żeby przetrwać? Wyzwania placówek bankowych
... beaconów, możliwa jest identyfikacja klienta tuż po jego wejściu do oddziału, a następnie nawiązanie z nim interakcji za pośrednictwem smartfona. Korzystając z telefonu klient może wskazać cel swojej wizyty (np. założenie konta) i na bieżąco monitorować czas oczekiwania w kolejce. Z kolei obsługa od pierwszych chwil obecności konsumenta ...
-
3 gorące trendy w e-commerce
... . Raport opracowany przez firmę ... obsługa klienta. Stworzenie pola do zindywidualizowanej interakcji opartej na zainteresowaniach i celach zakupowych klientów pozwala firmom na zapewnienie najlepszego doświadczeni klienta. Co więcej, kiedy „szyty na miarę” system personalizacji działa dobrze, to technologia wpływa na pozytywne doświadczenie klienta ...
-
Mikroprzedsiębiorcy: najlepiej jest na Lubelszczyźnie
... Raport Pekao pokazuje, że dla młodych firm istotne jest pozyskanie finansowania z zewnątrz oraz kompleksowa obsługa ...
-
Outsourcing kadrowo-płacowy w Polsce 2009
... klienta”, zauważa Ireneusz Anoszczenko, dyrektor sprzedaży i marketingu, ADP Polska. Najważniejszymi graczami na rynku są duże firmy, których podstawową działalnością jest outsourcing w obszarze kadrowo-płacowym. Poza nimi na rynku funkcjonują także firmy, których podstawową działalnością jest doradztwo w obszarze HR, a obsługa kadrowo-płacowa ...
-
Społeczeństwo informacyjne w Polsce 2006-2010
... 100% dostęp do Internetu posiadały również przedsiębiorstwa z sekcji obsługa rynku nieruchomości. W 2007 r. w dostępie do Internetu najsłabiej prezentowały się ... firmy mają okazję być bliżej klienta. Atrakcyjność szaty graficznej i rzetelna informacja ... wody, ściekami i odpadami. Bezpieczeństwo ICT Raport pokazuje, że ponad co dziesiąte ...
-
Firmy ubezpieczeniowe o krok od rewolucji cyfrowej
... , zmieniając przy tym podejście ubezpieczycieli do walki o klienta. Łatwość porównywania ofert sprawia, że ich ceny ... obsługa ubezpieczenia online powinna być standardem wśród większości polskich firm – dodaje Piotr Kondratowicz, starszy menedżer w dziale usług doradczych dla branży ubezpieczeń w KPMG w Polsce. Jak wykazał niedawno opublikowany raport ...
-
Polskie firmy: plany, rozwój, finansowanie działalności
... organizacyjnej, ale także mentalnej – do „skoku na głęboką wodę”. Raport jest próbą dostarczenia tej wiedzy w sposób całościowy i wielowymiarowy. Polskie firmy ... głównym czynnikiem wpływającym na decyzję o skorzystaniu z danej oferty jest wielowymiarowa obsługa klienta przez bank. – Zewnętrzne finansowanie to ważny czynnik pozwalający na zwiększanie ...
-
Jak zwiększyć sprzedaż w e-sklepie? Co działa, a co nie?
... klienta, a więc - de facto - na esencję handlu od jego zarania. Pozostałe odpowiedzi sprzedawców dotyczą już jednak działań typowych dla XXI w. i specyfiki handlu w sieci. W ciekawy sposób pokazują, że branża e-commerce jest zgodna, co do tego, jakie metody działają, a jakie nie. - Raport ... , dołącza próbki swoich kosmetyków. Obsługa jest bardzo miła ...
-
Lojalność w e-commerce: co naprawdę przyciąga klientów?
... obsługa i personalizacja, które mogą zbudować prawdziwe, długoterminowe relacje. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Dlaczego powtarzalne zakupy nie są równoznaczne z lojalnością klienta? Co najbardziej ... marki kupuje 33% badanych, a ze względu na brak alternatyw – średnio 37%. Raport wyraźnie pokazuje, że lojalność w e-commerce nie jest dana raz na ...
-
Gen AI awansuje z pomocnika na współpracownika. Są korzyści i jest ryzyko
... kluczowym elementem procesów biznesowych – od obsługi klienta, przez marketing, po zarządzanie ryzykiem i IT. ... ze strony człowieka. Zaufanie i bezpieczeństwo wciąż kluczowe Raport Capgemini Research Institute podkreśla, że mimo ... : wzrost efektywności operacyjnej (o 23%), lepsza obsługa i większe zaangażowanie klientów (o 17%), niższe koszty (o 16%) ...
-
Outsourcing w Polsce 2010 i prognozy 2011
... w kierunku obsługi zaawansowanych procesów - podaje raport Instytutu Outsourcingu (IO) i Związku Liderów Sektora Usług ... specjalizują się głównie w finansach i księgowości oraz obsłudze klienta, ale do ich zadań należy również zarządzanie ... kompleksowa księgowość, sprzedaż, IT, czy obsługa kadr i płac. Powyższe założenia to najpoważniejsze, ...
-
Skąpiec.pl: telefony komórkowe 2010
... . Istotna będzie także koncentracja na obsłudze klienta. Wiele udało się nam już poprawić, ale to ... standard komunikacyjny mocno forsowany przez amerykańskich operatorów. Obsługa 4G aka LTE – jakkolwiek je definiować – to ... Raport został przygotowany na podstawie analizy odwiedzin kategorii Telefony komórkowe w serwisie Skąpiec.pl w 2010 roku. Raport ...
-
Nowelizacja ustawy Prawo zamówień publicznych okiem BCC
... użytkowa, aspekty środowiskowe, koszty eksploatacji, koszty cyklu życia, efektywność kosztowa, obsługa klienta i pomoc techniczna, termin dostarczenia oraz okres dostarczenia lub realizacji ... właścicielskim tej spółki oraz odpowiadającego za rozwój infrastruktury kolejowej”. Raport wskazuje również , że według stanu na dzień 1 czerwca 2012 r. stopień ...
-
Nadgodziny, czyli o stresie i złym samopoczuciu
Nadgodziny to chleb powszedni polskich firm. Z najnowszego badania Poland wynika, że nadal "wyrabia" je przeszło połowa polskich pracowników. Niektórzy zabierają pracę do domu i wykonują ją również w weekendy. Za taki obrót spraw odpowiedzialne jest przede wszystkim mało efektywne zarządzanie zasobami ludzkimi, braki w personelu, a także niska ...
-
Porzucone koszyki bolączką polskiego e-commerce. Ile tracą firmy?
... tego dochodzą oszustwa i chargebacki, które coraz częściej drenują zasoby przedsiębiorstw. Raport „Adyen Index: Retail Report 2025” nie pozostawia wątpliwości: szybkość, spójność ... obsługa pochłania zbyt wiele zasobów i – co równie ważne – czasu. To kolejny dowód na to, że czas stał się jedną z najcenniejszych walut w handlu – nie tylko dla klienta ...
-
Rynek pracy specjalistów I kw. 2008
... działy: IT – oprogramowanie oraz obsługi klienta i call center. Najmniej kandydatów poszukiwano do ... branżach: turystyka, hotelarstwo, gastronomia oraz prawo i obsługa prawna; edukacja, kształcenie, szkolenia; transport, ... się dostosować do wymagań pracodawców. Informacje o badaniu Raport „Rynek pracy specjalistów I kwartał 2008” został przygotowany na ...
-
Rynek pracy specjalistów 2008
... telekomunikacja i zaawansowane technologie. Najtrudniej było o pracę w branży prawo i obsługa prawna oraz w przemyśle chemicznym. To najważniejsze wnioski płynące z ... spadek odpowiednio o 69% i 63%. Nieco mniejsze spadki zaobserwowano w działach obsługi klienta, personalnych, transportu i logistyki, marketingu i PR oraz kontroli jakości. Praca ...
-
Komunikacja w firmach cierpi przez kryzys
... pogorszenia komunikacji. Widać wyraźnie, że recesja osłabiła lojalność klientów, którzy w większym stopniu kierują się cenami. Obsługa klientów i komunikacja mają kluczowe znaczenie dla odzyskania ich zaufania. Raport Avaya pokazuje również, że firmy powinny dokonać ponownej oceny wpływu recesji na komunikację wewnętrzną i zewnętrzną. Warto ...
-
Pracodawcy cenią odporność na stres w pracy
... .gratka.pl).. Ponad 55 proc. z nich pochodzi z branż takich jak: obsługa klienta, sprzedaż, bankowość, finanse, konsulting oraz kadra zarządzająca. Najwięcej ofert czeka na ... do osiągnięć, pośpiech jak i rywalizacja z innymi. Opublikowany przez firmę Philips raport pod „Philips Index 2010 – Jakość życia Polaków” dowodzi, że dla 43-procentowej grupy ...
-
Serwisy samochodowe 2007
... jakości usług „asekuracyjnie” korzystają z ASO oraz tacy, dla których atrakcyjna cena i indywidualna obsługa oferowana w warsztatach nieautoryzowanych są znacznie bardziej istotne. Wśród ... z naprawiającym (47%) - zapewne bliższy i bardziej regularny - który lepiej zna samochód klienta. Jak pokazują wyniki badania ARC Rynek i Opinia, marka samochodu ...
-
Media społecznościowe a wizerunek pracownika i firmy
... wskazań). Kandydaci najczęściej korzystają z Facebook’a, portali z ofertami pracy oraz NK.pl. Raport wskazuje, że za najważniejsze korzyści wynikające z obecności w portalach społecznościowych kandydaci ... publiczna (5%), IT (4,77%), HR, Kadry i Płace (4,77%), nauka i edukacja (4,5%), produkcja (4,3%), infolinia, Call center i obsługa klienta ...
-
Outsourcing święci triumfy w Polsce
... to finanse i księgowość, a następnie usługi IT, badanie i rozwój oraz obsługa klienta i zarządzanie zasobami ludzkimi. Specjalnością lokalnych spółek są między innymi centra ... pozycje. O dynamicznym rozwoju stolicy Dolnego Śląska świadczy fakt, że jak wskazuje raport ABSL, w ciągu dwóch ostatnich lat odnotowano tam wzrost zatrudnienia na poziomie ...
-
Ceny Internetu stacjonarnego XII 2012
... Raport na temat cen usług stacjonarnego dostępu do ... Polska S.A.) z reguły oferują droższa usługę, co wynika między innymi z konieczności ponoszenia przez klienta comiesięcznej opłaty za utrzymanie łącza. Dostęp do ofert operatorów TVK nadal ... z koniecznością zapewnienia szeregu usług dodatkowych, jak pakiety bezpieczeństwa, łącza symetryczne, obsługa ...
-
Rynek telekomunikacji i mediów: będzie dalsza konsolidacja
... nie istnieją zauważalne różnice pomiędzy tymi samymi usługami oferowanymi przez operatorów wykorzystujących różne technologie. To, co może zjednać lub zrazić klienta, to obsługa w trakcie i po sprzedaży, jakość oferowanych usług oraz cena. Innym powodem nasilających się procesów konsolidacyjnych są regulacje prawne. Aby umożliwić ...
-
Polski sektor bankowy, czyli cyfryzacja na europejską skalę
... który - jak donosi raport opracowany przez Accenture - plasuje nas w europejskiej ... innowacje polskich banków nastawione są na dotarcie do klienta, wprowadzanie nowych cyfrowych produktów i usług, przeprojektowywanie procesów sprzedaży ... cyfryzacja w zarządzaniu doświadczeniami klientów (angażowanie, sprzedaż i obsługa klientów w kanałach cyfrowych); ...
-
10 najważniejszych trendów w e-commerce. Co przyniesie rok 2017?
... wizją marketingową. Czy te wielkie nakłady na logistykę mają sens? Tak! - Raport firmy Forrester pokazuje, że już 29 proc. osób gotowych jest ponieść ... pozycjach 6-10 w rankingu PayU znalazły się: omnichannel, płatności, sztuczna inteligencja, wirtualny asystent zakupowy oraz obsługa klienta w czasie rzeczywistym. Z pełnym opisem światowych ...
-
Gdzie szukać pracy w Polsce?
... się w Warszawie, ale ofert w branży IT i Finansach przybywa w całym kraju. Obsługa klienta wypada w klasyfikacji najgorzej, gdyż oferuje niecałe 3% wszystkich dostępnych stanowisk w Polsce. Znajomości ... możliwość pracy na pół etatu oraz sezonowo, a jedynie 2% wszystkich ogłoszeń proponuje pracę zdalną. Raport został opracowany na podstawie danych ...
-
Najdroższe ulice handlowe świata 2018
... adresowane do lokalnej społeczności, koncentrując się w większym stopniu na obsłudze klienta niż na sprzedaży towarów. Sektor gastronomiczny nadal się rozwija, aczkolwiek najbardziej w ... . Zmieniła się rola sklepów stacjonarnych, których zadaniem nie jest już tylko obsługa klientów i sprzedaż towarów – pełnią funkcję zintegrowanych platform. Służą ...
-
Sklepy internetowe wychodzą z garażu
... działy w firmie to logistyka, analityka i marketing - wyjaśnia Łukasz Szeląg ze sklepu Desportivo. - Tegoroczny raport Shopera pokazuje, że według sprzedawców najlepsze przełożenie na sprzedaż ma systematyczne wzbogacanie oferty i obsługa klienta na wysokim poziomie. Skupiają się więc na samym sednie biznesu. Nic dziwnego, że coraz ...
-
Jak sztuczna inteligencja wypływa na sprzedaż?
... bezpośrednio widać efekty AI, jest sprzedaż. Raport Salesforce o stanie sprzedaży w 2018 roku pokazuje, że ... teraz. AI może skanować historię zakupów klienta, posty w mediach społecznościowych i wszelkie zachodzące u nich ... takich zadań, jak wprowadzanie danych, obsługa konsumentów oraz wyszukiwanie potencjalnych klientów. Dzięki swojej zdolności do ...
-
Polak na zakupach. Dominują promotorzy czy krytycy marek?
... większe emocje niż w innych. Zakupy są częściej opiniowane i komentowane, a konsumenci w tych kategoriach przywiązują wagę do większej liczby detali, jak odpowiednia obsługa, doradztwo, sprawna dostawa czy dostępność konkretnego modelu, koloru i rozmiaru produktu. Szczególnie widoczne jest to, gdy patrzymy na postawy młodych konsumentów ...
-
Agencja pracy tymczasowej remedium na problemy firm?
... pracowników z fizycznych, z niższymi kompetencjami. Najczęściej chodzi o zatrudnienie przy: pracach porządkowych (29%), produkcyjnych oraz magazynowych (24%), obsłudze klienta i sprzedaży (21%), ochronie mienia i osób (15%), pracach związanych z transportem i logistyką (9%), pracach budowlanych (8%), pracach wymagających wyższych kwalifikacji ...


7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem