-
Artykuł natywny, czyli jaki? Jak napisać dobry artykuł natywny?
... natywnym nie jest również tekst opisujący, jak bardzo pomocny dla potencjalnego klienta może być nasz konkretny produkt oraz jakie jego potrzeby zaspokoić. ... go opublikować. Takie rozwiązanie ma wiele zalet: Redaktorzy dobrze znają potrzeby i oczekiwania swoich czytelników Wiedzą jakich informacji użytkownicy poszukują Przygotują artykuł dopasowany ...
-
Kreatywna kreacja, czyli budowanie marki
... tle konkurencji, czyli mieć własny Unique Selling Point? Czy spełnimy oczekiwania naszej grupy docelowej? Czy znamy jej potrzeby i sprostamy oczekiwaniom? Czy ... poprawić w produkcie, żeby zwiększyć efektywność działań promocyjnych, ile kosztuje pozyskanie nowego klienta, które kanały promocyjne są najlepiej dopasowane do grupy docelowej, i który ...
-
Inżynierowie liderami innowacyjności
... . Inżynier musi być kreatywny Już teraz w zawód inżyniera wpisane są oczekiwania kreatywnego podchodzenia do zagadnień i zdolności do znajdowania nowych rozwiązań. 70% inżynierów ... a mniej niż 40% była tego zdania na temat pomysłów z zakresu obsługi klienta. Pokazuje to, że inżynierowie pracują z poczuciem wpływu na innowacje w swoich firmach ...
-
Brak pracowników. Kogo szukają pracodawcy z Pomorza?
... w której skład wchodzą: Kraków, Warszawa i Wrocław. W głównej mierze centra obsługują takie obszary jak: księgowość, IT i obsługa klienta. W tych dziedzinach obserwujemy największe zapotrzebowanie na pracowników. Przydatne linki: Sprawdź średnie zarobki na ... zadbać o profesjonalny profil zawodowy i tam poszukać pracy, która spełni nasze oczekiwania ...
-
Najlepsze lotniska na świecie. Gdańsk zaskakuje
... „Jedzenie i sklepy” przyznano natomiast na podstawie ankiet przeprowadzonych wśród ponad 40 tys. pasażerów. Podróżni zostali zapytani o opinie pod kątem: obsługi klienta, czasu oczekiwania na kontrolę bezpieczeństwa, czystości, opcji zakupowych oraz oferty gastronomicznej.
-
5 powodów, dla których marki powinny mieć aplikacje zakupowe
... Z oczekuje spersonalizowanych wrażeń zakupowych (wg raportu Criteo Gen Z Report 2018). Oczekiwania te łatwiej jest spełniać za pośrednictwem aplikacji mobilnych, wykorzystując m.in. ... niż w sklepie internetowym przy użyciu przeglądarki. Średnia wartość koszyka klienta sklepu internetowego to 85 euro, natomiast w przypadku aplikacji mobilnych jest to ...
-
5 najbardziej frustrujących cech infolinii konsumenckiej
... Jak wynika z badania, w kontaktach z infolinią usługodawcy najbardziej frustrującą kwestią jest czas oczekiwania na rozmowę. Tę odpowiedź wskazało niemal 6 na 10 respondentów. 73% osób, ... . Taki system pozwala znacznie przyspieszyć i podnieść jakość obsługi klienta, a przy tym przejmuje obsługę rutynowych zgłoszeń pozwalając konsultantom przeznaczyć ...
-
Remarketing - jak skutecznie podążać za klientem
... mogą spełniać jego oczekiwania czy zaproponowania dodatkowych korzyści, gdy widzimy, że się waha. Dotychczas takie możliwości dawał tylko bezpośredni kontakt z klientem, najlepiej w stacjonarnej placówce. Obecnie zyskaliśmy taką możliwość również w przypadku działalności prowadzonej w sieci. Rozwiązaniem umożliwiającym dotarcie do klienta, o którym ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 23/2019
... wspomogą klientów biznesowych w cyfrowej transformacji i migracji do chmury. – Cyfrowa rewolucja stawia wiele wyzwań. Największym są oczekiwania klientów, które zmieniają się głównie przez firmy typowo cyfrowe. Te potrafią dostarczać usługi tu i ... my planujemy robić, zarówno w zakresie telekomunikacyjnym, informatycznym, jak i całej podróży klienta ...
-
BrandZ. Znamy najcenniejsze marki świata 2019
... przychodów. Nie bez znaczenia była również świetna jakość obsługi klienta, pozostawianie konkurencji o krok w tyle oraz zróżnicowana gama oferowanych produktów i ... jako „zmienność świata”, w którym marki muszą przewidywać nieustannie zmieniające się potrzeby i oczekiwania konsumentów. Podczas gdy inne platformy mediów społecznościowych zmagają się z ...
-
Chcemy biometrii zamiast kodów jednorazowych
... większe bezpieczeństwo przy zakupach online, w tym przy płatnościach, jest zatem istotną kwestią. W najbliższym czasie ich oczekiwania w tym zakresie zostaną spełnione, wraz z wprowadzeniem tzw. silnego uwierzytelnienia klienta (ang. strong customer authentication, SCA). Jest to jeden z elementów, które przewiduje PSD2 – dyrektywa UE o usługach ...
-
Sztuczna inteligencja i biznes - związek (prawie) doskonały
... prowadzi do optymalizacji wielu procesów produkcyjnych, logistycznych czy bezpośrednio związanych z obsługą klienta, umożliwiając tym samym eliminację błędów, zwłaszcza tych wynikających z rutynowości ... doświadczeń, które angażują klientów, wykraczając poza ich oczekiwania i zmieniając dotychczasowe preferencje. Scoring i profilowanie behawioralne, ...
-
Bliski dotyk sztucznej inteligencji
... impetem wkroczyły do biznesu, zmieniając dotychczasowe zachowania konsumentów i ich oczekiwania, w tym również w branży erotycznej. I chociaż to wciąż temat bardzo ... tym np. poziom inteligencji, uprzejmość i bezpośredniość. Ich konfiguracja do rzeczywistych potrzeb klienta jest również możliwa za pośrednictwem aplikacji. Korzystając z nich ...
-
Koszyk Roku 2019. Najbardziej przyjazne sklepy internetowe
... napotykanym przez konsumentów podczas zakupów. Wcielając się w rolę zwykłego klienta, weryfikowali, jak analizowane strony funkcjonują w swoich wersjach desktopowych oraz ... proc. sklepów wdrożyło z kolei płatności odroczone, które są nowością na polskim rynku. - Oczekiwania klientów w erze mobilnej są wysokie jak nigdy dotąd. Sklepy internetowe ...
-
Programiści bez magistra wypełnią lukę kompetencyjną?
... branży IT, bo nie dość, że jest ich zbyt mało, to jeszcze czas oczekiwania (5-6 lat) na pracownika z dyplomem wyższej szkoły jest zbyt długi. Tak uczą ... niezmienna. Zachodzące zmiany dotyczą głównie specjalistów ds. handlu i sprzedaży, obsługi klienta i finansów: „Liczba ogłoszeń dedykowanych tej grupie spadła o 8% w stosunku do I półrocza 2018, ...
-
W outsourcingu liczą się nie tylko oszczędności
... To właśnie tutaj zaczynamy mówić o rozwiązaniach szytych na miarę. Wchodzimy w obszary działalności klienta, aby wesprzeć go w procesie biznesowym. Dopasowujemy się do wewnętrznych ... się od rozmowy. Podwykonawca musi dobrze poznać procesy firmy, jej oczekiwania i możliwości. Wtedy następuje konfrontacja tych wszystkich potrzeb i można znaleźć punkty ...
Tematy: outsourcing, usługi outsourcingowe -
Smart nie oznacza jeszcze sztucznej inteligencji
... . Bez automatyzacji i analityki wspartej sztuczną inteligencją nie da się np. opracowywać spersonalizowanej oferty sprzedażowej dla każdego klienta. Trudno też spełnić oczekiwania odnośnie czasu obsługi, jeżeli konsultant musi samodzielnie analizować każdy przypadek. Przykładowo w branży ubezpieczeniowej przyspieszenie i zmniejszenie kosztów ...
-
Na korzyści z inteligentnej automatyzacji należy (i warto) poczekać
... automatyzacji. Co ciekawe, połowa ankietowanych z Polski przyznaje, że połączenie RPA i AI przekroczyło ich oczekiwania dotyczące zwiększenia produktywności, a druga połowa deklaruje, że efekty dotyczące doświadczeń klienta są lepsze niż się spodziewała. Przykładowo, organizacje pilotujące inteligentną automatyzację oczekują, że koszty tej ...
-
Polskie firmy wierzą we wzrost biznesu
... w perspektywie najbliższych pięciu lat badane firmy uważają, że wpływ na odpowiedzialny rozwój biznesu będą mieć przede wszystkim oczekiwania klientów (45 proc.), konkurencji (37 proc.) i inwestorów (33 proc.). – Należy przy tym dodać, że ... koszty i oferować wyższej jakości produkty i usługi, a także zwiększą przejrzystość i jakość obsługi klienta ...
-
Czym jest innowacyjność i co o niej decyduje?
... obszarach zarządzania, obejmujących: procesy, kapitał ludzki, finansowanie, obsługę klienta, dane i technologie. Opinie te uzupełnione zostały o analizę ... potrzebami. Przedsiębiorstwa powinny koncentrować się na wprowadzaniu innowacji, aby spełniać te oczekiwania. „Dziś innowacyjność i kreatywność są dla firm ważniejsze niż kiedykolwiek wcześniej ...
-
Usługi dla biznesu oferują wynagrodzenia wyższe o nawet 20%
... 90% pensji, szczególnie w branżach takich jak sprzedaż i obsługa klienta. W przypadku pracowników pierwszej linii wsparcia w IT może to nawet być 100% ... się w rozwój pracowników i utożsamianie się z organizacją. Jak podkreśla Drzewiecki wszystkie wskazane oczekiwania nie dotyczą wiedzy merytorycznej lidera, lecz jego postawy jako człowieka, relacji, ...
-
Niskie bezrobocie vs. wysoka gotowość na zmianę pracy
... logistycznej oraz pracownicy administracji (po 71 proc.). Zmianom ulegają dzisiaj nie tylko oczekiwania pracowników, ale też wymagania pracodawców. Z biegiem lat na znaczeniu traci ... r. największej liczby ofert rekrutacyjnych można spodziewać się w branży IT, obsługi klienta, edukacji i szkoleń oraz hotelarstwa i turystyki, w których 94 proc. firm ...
-
Jakie inwestycje planują najbogatsi ludzie świata?
... wzbudzają najmniejszą satysfakcję z HNWI, dostrzec można trzy etapy podróży klienta jako potencjalne obszary zainteresowania: pozyskiwanie, doradztwo oraz usługi o ... oczekiwaniom Nieprzewidywalność w 2020 r. ma napędzać korekty aktywów, a także zwiększać oczekiwania klientów i kontrolę nad opłatami doradczymi. Akcje stały się najważniejszą klasą ...
-
Sztuczna inteligencja staje się bezczelna. Kto jest temu winien?
... do 9,4 mld USD. Dziś technologia ta znajduje zastosowanie głównie w obsłudze klienta, gdzie znacznie ułatwia prowadzenie handlu elektronicznego. Wielokrotnie przekonała się ... je introwertycy. Zadajemy im pytania i oczekujemy sensownych odpowiedzi. Nasze oczekiwania tymczasem, podsycane filmami science fiction, są zwykłym przejawem ludzkiej ...
-
Co dalej z e-commerce? O wielu sprawach zadecyduje technologia
... raty. Istotnym elementem sprzedaży online stała się darmowa wysyłka i zwroty. Oczekiwania klientów zmierzają w kierunku coraz większej wygody związanej z procesem zakupowym, ... trzecia dorosłych robi zakupy właśnie za pośrednictwem mediów społecznościowych. Automatyzacja obsługi klienta Gartner przewiduje że na koniec 2020 roku już 85% interakcji z ...
-
Sztuczna inteligencja w sektorze publicznym: niewykorzystany potencjał, jak to zmienić?
... i manualne czynności i w wyraźny sposób poprawiając jakość obsługi klienta. Konsumenci zdążyli się już przyzwyczaić, że serwisy streamingowe podpowiadają im interesujące pozycje, a aplikacje wskazują, kiedy rozpocząć podróż, by uniknąć korków. Nie jest zatem zaskoczeniem, że ich oczekiwania w tym zakresie rosną i obejmują również usługi świadczone ...
-
Panele fotowoltaiczne: liczy się cena i doświadczenie fachowca
... firmy zajmujące się instalacjami mają najwięcej zleceń, a co za tym idzie – czas oczekiwania jest najdłuższy. Fotowoltaika najszybciej rozwijającym się sektorem OZE Rynek fotowoltaiki ... . Dobrze wybrany wykonawca może bardzo sprawnie i bez problemów przeprowadzić klienta przez cały proces inwestycyjny. Metodologia badania To pierwsza edycja „Raportu ...
-
Co prognozuje dyrektor finansowy? Są nowe wyniki badań CFO
... 36 proc. w krajach strefy euro i z 59 do 48 proc. poza nią. Oczekiwania są nierównomiernie rozłożone, a najbardziej negatywne są w turystyce oraz w motoryzacji. Choć w ... sztucznej inteligencji po to, żeby lepiej odpowiedzieć na zmieniające się potrzeby klienta, a w 2020 roku w szczególności na wyzwania, które postawiła przed nami pandemia. Działamy ...
-
Przyszłość rynku pracy. Cyfryzacja i co jeszcze?
... do działów: administracji, HR, kadr, księgowości, produkcji, prac fizycznych i obsługi klienta. Praca zdalna ważnym ogniwem podczas pandemii Jak wynika z przeprowadzonych ... pracodawców, którzy wzięli udział w badaniu, za sprawą pandemii zmienią się oczekiwania względem kandydatów. Pracodawcy przewidują, że transformacji ulegnie sylwetka idealnego ...
-
Od modelu pracy zdalnej do hybrydowej. To przyszłość rynku pracy
... na technologiach cyfrowych (68 proc.), na kolejnych miejscach znajdowała się obsługa klienta (60 proc.) oraz sprzedaż i marketing (59 proc.). Cyfryzacja i wykorzystanie ... , stanowiły najniższy odsetek wśród organizacji, które odnotowały wzrost produktywności. Korzyści i oczekiwania pracodawców Wnioski z badań wskazują na to, że praca zdalna stała się ...
-
Usługi dla biznesu potrzebują pracowników. Podwyżki planuje 50% firm
... branży najczęściej przewidują rekrutacje na stanowiska związane z finansami i księgowością, IT, obsługą klienta oraz usługami finansowymi. Nie zabraknie też ofert dla specjalistów ... . To z kolei naturalnie pociąga za sobą wzrost wynagrodzeń. OCZEKIWANIA KANDYDATÓW Pracodawcy częściej będą zabiegać o kandydatów pozafinansowymi elementami oferty. ...
-
Automatyzacja: wybawienie pracodawców, zmora pracowników?
... zachodzących na współczesnym rynku pracy. Rozwój automatyzacji produkcji, internet rzeczy, uczenie się maszynowe, automatyzacja obsługi klienta coraz bardziej wpływają na rynek pracy, zmieniając strukturę zawodów i oczekiwania firm dotyczące kompetencji pracowników. OECD szacuje, że w Polsce w ciągu najbliższych 15-20 lat 19,8% miejsc pracy ...
-
Nie ma cię w e-commerce, nie istniejesz. 84% Polaków robi zakupy online
... klienci, nowe wymagania Co taki wzrost oznacza dla e-commerce? Sporo zmian i zwiększone oczekiwania konsumentów. Przede wszystkim do grona e-kupujących dołączyło dużo osób z grup, ... doświadczeniem zakupowym i optymalizacją zakupów niezależnie od kanału wybranego przez klienta. Jeśli wszystkie dane dotyczące płatności zostaną wprowadzone do tego ...
-
Logistyka ostatniej mili w e-commerce wymaga działań klimatycznych
... Nie tylko ze względu na zwiększone wolumeny ładunków, ale także większe oczekiwania klientów co do czasu realizacji zamówień. Na znaczeniu zyskiwać będą zwłaszcza ... jak postępująca złożoność i koszt obsługi ostatniej mili, która jest coraz bliżej klienta i przesuwa swój środek ciężkości z dostaw centralnych na realizacje lokalne. Accenture podkreśla, ...
-
Banki: zmiany klimatu większym ryzykiem niż kwestie cyberbezpieczeństwa?
... poniżej 5%. To spore osiągnięcie w post-pandemicznym świecie. Widać też oczekiwania, że wraz z poprawą sytuacji gospodarczej nastąpi poprawa rentowności sektora bankowego ... innych instytucji finansowych. Transformacja technologiczna umożliwia poprawę doświadczenia klienta i hiper-personalizację oferty, poprawę efektywności działania i zwiększenie tak ...