-
E-zakupy przed świętami
... deklaruje 15% e-klientów. W sieci kupimy przede wszystkim kosmetyki, odzież, płyty CD, zabawki, książki i filmy. "Handel internetowy wyraźnie przyhamował. Ta w ostatnich latach najdynamiczniej rozwijająca się gałąź rynku sprzedaży padła ofiarą zmniejszającego się popytu konsumenckiego, podobnie jak tradycyjne placówki handlowe. Sprzedaż online jest ...
-
Polski e-commerce 2012
... Skanera znaleźć najtańszą ofertę w sieci oraz w swojej okolicy. Polskich Internautów do zakupów w sieci zachęca nie tylko wygoda ... sieci odzieżowych. - Polacy kupują w sieci już nie tylko produkty z kategorii Dom i ogród, Sprzęt AGD czy Komputery ale coraz częściej ubrania oraz biżuterię – tłumaczy Fabian Adaszewski. – Minęły już czasy kiedy odzież ...
-
Firmy kurierskie w epoce 2.0
... Ponadto, smartfony i tablety stają się ogólnodostępnym dobrem, a w sieci powstaje coraz więcej e-sklepów oraz portali ... w popularnych i najczęściej uczęszczanych miejscach, takich jak centra handlowe, czy główne ulice miast. - Dzisiaj mamy ... klientów e-handlu. Wśród głównych gałęzi możemy wymienić m.in. odzież, czy dom i ogród. Jeszcze kilka lat temu ...
-
Zachowania konsumentów. Co czeka handel detaliczny za 15 lat?
... „idzie do internetu” po odzież i obuwie – 33 proc. W przypadku mebli, dodatków i innych designerskich produktów 21 proc. klientów dokonuje zakupów w sklepie online, a 40 proc. przeszukuje sieć, zanim zdecyduje się na zakupy w sklepie stacjonarnym Z kolei najrzadziej kupowanymi produktami w sieci są kosmetyki (21 proc. ankietowanych ...
-
Idą Black Friday i Cyber Monday. Mamy rady dla e-commerce
... lada dzień zaczną szturmować stacjonarne placówki handlowe, ale również sklepy internetowe, ponieważ rzesza ... inspiracje do zakupów? Odpowiedź nie jest zaskoczeniem – z sieci, a dokładnie z mediów społecznościowych. Ponad połowa internautów ( ... Zdecydowanie najchętniej kupowaną w internecie kategorią jest odzież i akcesoria. Kupujących nie odstraszają ...
-
E-commerce pomoże logistyce w kryzysie, ale cena będzie wysoka
... Bąk, Prezes Zarządu Spedimex, polskiego operatora obsługującego sieci detaliczne, galerie handlowe, handel internetowy oraz przewozy drobnicowe i FTL w Polsce i w Europie ... Według zeszłorocznego badania Nielsen i Sendcloud najczęściej zwracanymi towarami w Europie jest odzież i dodatki, gdzie średnia dla 8 przebadanych krajów z rozwiniętymi rynkami ...
-
Świąteczne wydatki Europejczyków 2009
... kosmetyki, a najpopularniejszym miejscem zakupów hipermarkety i centra handlowe - wynika z badania "Zakupy świąteczne 2009 ... Kolejne pozycje na liście prezentów zajęły gotówka (37%), odzież (31%) oraz biżuteria (28%). Lista wręczanych ... , dla którego polscy konsumenci nie zrobią zakupów w sieci pozostaje przyzwyczajenie do oglądania produktów „na ...
-
Black Friday - jak sklepy kuszą klientów?
... Woźniakowski z Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. Większość sieci korzysta z szumu medialnego wokół Black Friday. Sieci handlowe swoimi działaniami promocyjnymi wychodzą poza czarny piątek i ... w zjawisku wardrobingu, które wręcz zawiera sobie aspekt oszustwa (klient kupuje produkty, głównie odzież i obuwie, z zamiarem ich użycia i oddania ...
Tematy: Black Friday, promocja, promocje, akcje promocyjne, promocje cenowe, obniżki cen, wyprzedaże, zakupy, Omnibus -
Masz sklep odzieżowy online? Uważaj na Black Friday!
... sympatię innych krajów, w tym również i Polski. Przypadające w ostatni piątek listopada handlowe święto to dla kupujących okazja na upolowanie zniżki, a dla sprzedających - ... . Przy użyciu najnowocześniejszej technologii firma Kaspersky śledzi aktywność różnych sieci tego rodzaju i jest w stanie stwierdzić, kiedy określony botnet zostaje zmieniony ...
-
Galeria Katowicka: nowi najemcy
... różnych lokalizacjach Galerii Katowickiej zajmą kawiarnie Starbucks. Kolejna, trzecia kawiarnia tej sieci ma funkcjonować w hali dworca kolejowego, który będzie stanowił część ... dwie księgarnie Matras, biuro podróży TUI, a także salon 4F oferujący odzież sportową i sprzęt kempingowy. Do dyspozycji klientów Galerii Katowickiej, powstającej w samym ...
-
Europejscy konsumenci a zakupy
... obejrzeć, dotknąć i przymierzyć artykuły odzieżowe lub obuwie, zanim kupią je w sieci” – powiedziała Agata Czarnecka, starszy konsultant w dziale badań i doradztwa CBRE. Dwie ... oczekują, że będzie tam można łatwo dotrzeć i bezpłatnie zaparkować. Podmiejskie centra handlowe zwykle oferują bezpłatny parking, ale galerie zlokalizowane w centrach miast ...
-
Zachowania konsumentów: inflacja nie sprzyja trosce o środowisko?
... zrobić w kwestii edukacji, w którą powinni włączyć się producenci, jak i sieci handlowe. Coraz większa liczba konsumentów jest coraz bardziej świadoma i z rozwagą ... z punktu widzenia wpływu na środowisko jako najkorzystniejsze postrzegamy świeże produkty (79 proc.). Odzież, w tym przede wszystkim tą, którą określamy mianem „casualowej” zaliczamy ...
-
Najlepiej oceniane sklepy internetowe IV-X 2011
... Internet oraz do osób, które pierwszą transakcję w sieci mają dopiero przed sobą. Publikacja może ... bezpieczeństwa i daje gwarancję jakości usług. "Odzież i obuwie" „Odzież i obuwie” to bardzo specyficzna branża. Wielu ... ”, która niestety wciąż jest niedoceniania przez porównywarki cen, pasaże handlowe itp. Jesteśmy pod ogromnym wrażeniem szturmu tej ...
-
Kobiety częściej robią zakupy świąteczne online
... a sklepami stacjonarnymi będą miały także niedziele handlowe. Za nami już jedna z nich – ... odzież czy kosmetyki i perfumy różnice te były naprawdę znaczące i sięgały co najmniej kilkunastu procent. Może to oznaczać, że kobiety w Internecie kupują produkty, które znają lub, że korzystają z tego, że obecnie zwroty lub wymiana towarów kupionych w sieci ...
-
Pandemia napędza e-commerce. Korzystają m.in. magazyny
... handlowe. Handel i e-handel Szacunki pokazują, że od 20% do 30% obrotów tradycyjnego handlu detalicznego, które na skutek pandemii przeniosły się do sieci, ... w sieci. Część marek zdecydowała się prowadzić sprzedaż poprzez platformy sprzedażowe (tzw. marketplace). W trakcie pierwszej fali największe wzrosty odnotowały kategorie: odzież i obuwie, a ...
-
Rynek TSL w 2023 roku. Spowolnienie we wszystkich sektorach
... Marcin Bąk, Prezes Zarządu Spedimex, polskiego operatora logistycznego obsługującego sieci detaliczne, galerie handlowe, handel internetowy oraz przewozy drobnicowe i FTL w Polsce i w Europie. ... niż szynowe (- 48,11%), meble (- 39,02%), zabawki (- 50,84%) oraz odzież i akcesoria (- 44,98%). Nieco lepiej w najbliższych latach mogą wyglądać przewozy ...
-
Handel detaliczny po pandemii: e-commerce w górę, tracą sklepy stacjonarne
... czasie kwarantanny 38% badanych zrobiło zakupy w sieci; 55% klientów kupowało środki czystości, a 48% żywność. Kupowano również odzież i obuwie oraz produkty z kategorii ... rośnie też liczba nowych sklepów. Raport przygotowany przez serwis Wiadomości Handlowe, który przeanalizował dane z platformy Shoper pokazuje, że zainteresowanie otwarciem sklepu ...
-
Dyskonty w Polsce na fali wzrostu
... handlowe jako format stosunkowo odporny na pandemię, bardzo pozytywnie oceniamy dalszy rozwój dyskontów FMCG w Polsce. Nowe „hard dyskonty” w Polsce Okres, w którym mogliśmy określić wiodących na polskim rynku dyskonterów „hard dyskontami”, już minął. Sieci ... częściej przez Internet kupujemy odzież, obuwie, czy elektronikę. Mimo wszystko ...
Tematy: dyskonty, sieci dyskontowe, sklepy dyskontowe, Biedronka, Lidl, Aldi, Netto, FMCG, e-grocery, zakupy spożywcze, zakupy internetowe -
Jakie wydatki na reklamę w e-commerce? Analizujemy I poł. 2017 r.
... handlowe (po 5%). W porównaniu do I połowy 2016 roku sklepy internetowe podniosły wydatki na reklamę o 17%, a pasaże handlowe aż ... oraz tym, że coraz chętniej robimy zakupy w sieci i reklamodawcy chcą skłonić nas do skorzystania z właśnie ... e-Commerce Polska” Polacy bardzo chętnie kupują w Internecie odzież oraz akcesoria i dodatki. To właśnie na ich ...
-
Polski handel elektroniczny
... elektryczny i komputerowy, książki, płyty kompaktowe, oprogramowanie, odzież, zabawki i kosmetyki oraz usługi bankowe. Przy ocenie zwracano ... stron wprost zawiera zastrzeżenia, że treści handlowe zamieszczone w Internecie nie są wiążące i właściciel ... zasobów Internetu w ramach Międzynarodowej Sieci Ochrony Konsumentów i Rozwoju Sieci (ICPEN), której ...
-
Silver economy
... atutu do promocji dedykowanych produktów. Skorzystały z tego firmy produkujące odzież, które za przykładem z Wielkiej Brytanii, zaczęły wykorzystywać modelki w wieku ... ciekawsze średnia kawa jest tu droższa o ok. 10% niż w popularnej sieci Starbucks. Centrum handlowe Keio wprowadziło: krzesła dla zmęczonych kupujących, napisy informacyjne – większą ...
-
Polskie firmy a ekspansja na rynki zagraniczne
... technologicznego. Firmy wytwarzające dobra takie jak odzież, meble, wyposażenie wnętrz, przyczepy i ... Duże zróżnicowanie występuje również wśród firm handlowych – sieci detaliczne i hurtownie zajmujące się produktami z sektora ... telekomunikacyjnej, medialnej i energetycznej oraz przedsiębiorstwa handlowe, osiągające przeszło 90% swych przychodów na ...
-
Czy promocje i wyprzedaże faktycznie działają?
... zainteresowały 56% kupujących. Z chęcią kupowano również odzież oraz bieliznę (45% wskazań), a także elektronikę i sprzęt AGD ... rozwój takiego trendu wpłynęły korzystne warunki handlowe, charakteryzujące się np. bezpłatną dostawą i ... rynkowi żartują, że w skrajnym przypadku największym dostawcą sieci handlowych w wyniku masowych zwrotów mogą stać się ...
-
Polak na codziennych zakupach
... na to wywiera niewątpliwie rozwój dyskontów i sieci sklepów spożywczych, które obecne są ... kupującego. Obecnie wolimy większe punkty handlowe, w których możemy zakupić nie tylko artykuły ... Oprócz żywności kupujemy tam między innymi produkty chemiczne i kosmetyki, artykuły gospodarstwa domowego, odzież, artykuły papiernicze oraz sprzęt RTV i AGD. ...
-
Zachowania konsumentów: planujemy głównie zakupy żywności i książek
... oszczędzić? Zgodnie z deklaracjami, w najbliższych tygodniach mniej wydamy na alkohol, elektronikę i odzież. Można się spodziewać, że te dwie ostatnie kategorie zaczną ... – Wiąże się to prawdopodobnie z tym, że sklepy stacjonarne, w tym galerie handlowe zrobiły naprawdę wiele, by na nowo przyciągnąć klientów. Wciąż ... .), które są gotowe do zakupu w sieci ...
1 2