-
Turcja, Grecja czy Egipt: gdzie spędzamy wakacje?
... sprzedaży), która w trakcie sezonu ostro walczyła o pierwsze miejsce w rankingach sprzedaży z Grecją. Na trzeciej pozycji pod względem popularności znalazł się Egipt. Te trzy kierunki odpowiadały za 61,7 proc. sprzedaży ... przed wylotem. Z naszych analiz wynika, że w szczycie sezonu oferty rezerwowane na kilka dni przed wylotem były droższe o kilkaset ...
-
Najpopularniejsze kierunki na wakacje 2022
... wśród Polaków? Obecnie w statystykach sprzedaży króluje Turcja, a konkretnie Riwiera Turecka nad Morzem Śródziemnym. Udział sprzedaży wycieczek do tego regionu to nieco ... stworzone na bazie oferty przewoźników niskokosztowych. Pozwala to obniżyć cenę, choćby o przewóz bagażu. Zauważyliśmy, że nasi klienci, którzy wybierają oferty tworzone na ...
-
Allegro, Nike i Adidas na szczycie rankingu detalistów 2023
... słabiej oceniani pod kątem bezpieczeństwa niż gracze działający w różnych kanałach sprzedaży. Dlatego liderzy rynku omnichannel stawiają na płynne doświadczenia zakupowe w ... w sklepie oraz dostępem do rabatów tylko dla jego członków – spersonalizowane oferty są także oparte na preferencjach zakupowych klientów. Z kolei Sephora (9. miejsce) oferuje ...
-
Jak technologia i nauka kreują doświadczenia zakupowe?
... zakupów Strategie sprzedaży doświadczalnej opierają się na zasadach psychologicznych dotyczących tego, jak konsumenci angażują swoje zmysły w miejscach sprzedaży. Zrozumienie tych motywacji ... nie waha się dzielić swoimi danymi osobowymi, aby otrzymywać oferty i wiadomości dostosowane do ich osobistych zainteresowań. Dopasowywanie doświadczenia ...
-
Wyprawka szkolna 2024: jaka, kiedy i za ile?
... pokrywają się z prognozami Empiku. Już w połowie lipca widoczny był wzrost sprzedaży artykułów szkolnych i papierniczych, ale podobnie jak w poprzednich latach, szczytu ... wszystkim okazji cenowych i kompleksowej oferty. Już od kilku lat obserwujemy, że rodzice sprytnie poruszają się pomiędzy różnymi kanałami sprzedaży, aby skompletować idealne ...
-
Mapa Rynku Pracy - Wrzesień 2004
... wyniósł 37%. Miejsca pracy czekały najczęściej na przedstawicieli handlowych, specjalistów ds. sprzedaży oraz doradców klienta. Sprzedawców poszukiwały głównie firmy działające w ... gastronomicznych: kucharzy, kelnerów i personelu kuchennego, niemniej jednak zdarzały się oferty na te stanowiska. Przybyło ofert pracy dla pracowników produkcyjnych. ...
-
Podróże Internautów 2002-2004
... roku 2002. Przyczyniła się do tego w znacznej mierze niższe ceny i bardzo atrakcyjne oferty niektórych touroperatorów. W sezonie Zima 2004/2005 bardzo dużą popularnością cieszą się pozostałe ... stosunku do roku 2002 pokazuje, że internauci coraz bardziej ufają temu kanałowi sprzedaży. Wartość jednej rezerwacji na poziomie blisko 5000 PLN świadczy, że ...
-
Wtórny rynek nieruchomości I-III 2008
... % 2 pokoje, 31% 3 pokoje, 7% 4 pokoje i 1% 5 pokoi. W minionym kwartale zwiększyła się liczba mieszkań zdecydowanie tańszych niż średnia dla całego miasta. Pojawiły się oferty poniżej 5 tysięcy za metr, a liczba mieszkań w cenie pomiędzy 5 a 6 tysięcy to około 5,3%. W większości dzielnic średnie ceny spadły w ciągu ostatniego kwartału, a od ...
-
Rynek cukierków rośnie
... , aczkolwiek stałe spadki sprzedaży. Obecnie obserwujemy zatrzymanie tendencji spadkowej. Jest to dla nas istotna zmiana, ponieważ cukierki zawsze stanowiły ważną część oferty naszej firmy - ... m.in. Mentosów, miał 10 proc. sprzedaży ilościowej w Polsce. Ta firma jednak wysunęła się na prowadzenie pod względem wartości sprzedaży, osiągając pod tym ...
-
Sprzedaż droższych lodów rośnie
... zauważa Małgorzata Gryca. Także inne przedsiębiorstwa decydują się na wprowadzanie oferty lodów. Sieć kawiarni Empik w tym roku wp rowadziła stoiska z ... sklepach spożywczych. Hipermarketom przypadło w udziale zaledwie 5,9 proc. sprzedaży wszystkich lodów. Supermarkety wiodą prym w sprzedaży lodów familijnych (39,4 proc.), zaś wyroby impulsowe, czyli ...
-
Rynek działek budowlanych I-III 2010
... oferty działek budowlanych. W stolicy najłatwiej o zakup działki w cenie od 500 do 1000 złotych za metr kwadratowy. Takie oferty stanowią 59,3% wszystkich ogłoszeń, podczas gdy w IV kwartale 2009 dominowały oferty w cenie powyżej 1000 złotych za metr i stanowiły ponad 53% ofert sprzedaży ... I kwartale najwięcej ofert sprzedaży dostępnych było w ...
-
Kampanie reklamowe: czego oczekują klienci?
... rynku oraz oferty konkurencji. A przecież bez uwzględnienia tych trzech głównych elementów nie da się planować biznesu i tworzyć długoterminowe plany sprzedaży czy rozwoju firmy ... , która jest obecna w galeriach handlowych, nie może zapominać o miejscu sprzedaży. To ostatni i arcyważny element układanki w marketingu. Rubikom radzi pamiętać, że 80% ...
-
Prywatyzacja energetyki nabiera tempa
... rząd rozpoczął ponownie proces sprzedaży większościowego pakietu akcji, trzeciej pod względem udziałów w rynku, grupy energetycznej ENEA S.A. Jednocześnie trwa też proces sprzedaży udziałów ... nakładów inwestycyjnych w najbliższych kilku latach, podczas gdy w przypadku oferty pierwotnej Tauronu sprzedana została jedynie część akcji Skarbu Państwa”, ...
-
Transport powietrzny a mniejszy ruch lotniczy
... przyczyniło się dostosowanie poziomu przepustowości do popytu w 2009 r. oraz wzrost sprzedaży w sektorze premium. Rożne fuzje i alianse, które są obecnie realizowane, powinny zwiększyć rentowność linii lotniczych w 2011 r. dzięki polepszonej kontroli oferty i kosztów. Europejskie linie lotnicze odżywają dzięki redukcji kosztów – Cięcia wydatków ...
-
Rynek mieszkaniowy w 2012 r. uratują deweloperzy
... z deweloperami z ostatnich kilku miesięcy pokazują, że generalnie wykazują oni dużą elastyczność w polityce sprzedaży, choć są od tego wyjątki – zauważa szef Home Brokera. Daje ... długości procesu sprzedaży mieszkań na rynku wtórnym. Lokale, które zostały sprzedane w listopadzie (umowa ostateczna), były wprowadzone do oferty średnio 154 dni ...
-
Jakie były wakacje 2013?
... portali Wakacje.pl i Easygo 2013 rok należał do udanych. Obroty firmy ze sprzedaży wzrosły o 16 procent. Nie potwierdziły się obawy, że napięta sytuacja ... się wyjazdy tygodniowe (64,8 proc.), niemal co piąta rezerwacja dotyczyła oferty dwutygodniowej (19,2 proc.), pozostałe to oferty z niestandardową długością pobytu do 15 dni. Podobnie jak w ...
-
Kształtowanie cen w oparciu o konkurencję
... na niskim poziomie, które nie ma na celu krótkookresowego zwiększenia sprzedaży, ale osłabienie lub całkowitą eliminację konkurencji. Dostosowawcze kształtowanie cen Dostosowanie ... często dokonują obniżek cen i promocji, oferując np. kupony rabatowe i specjalne oferty promocyjne – wszystko po to, aby zdobyć większy udział w rynku. Monitorowanie ...
-
Kredyty we frankach, czyli szwajcarska ruletka
... pani Aleksandry (imię zmienione – przyp. autorki) z Warszawy. W 2011 r. kobieta skorzystała z oferty przeniesienia do nich kredytu mieszkaniowego. Bank zaoferował jej niższą ratę i ... spłat. W przypadku sprzedaży mieszkania, w którym dłużnik zamieszkuje, zwiększono także do 12-24 miesięcy okres, na jaki wydziela się upadłemu ze sprzedaży tego ...
-
Dobry shopping experience buduje lojalność klientów
... działania największych firm i gwarancja sukcesu sprzedaży. Klienci kupują w zależności od tego, jak jest zorganizowane miejsce sprzedaży, jak skuteczna jest ekspozycja, ... słabe oznakowanie i niekorzystna lokalizacja ekspresów. Potencjalni konsumenci nie zauważali nowej oferty, nie byli w stanie jej dostrzec w natłoku innych komunikatów. Dopiero ...
-
7 korzyści z zastosowania automatyzacji marketingu
... do statystyk oraz mierzenia zaangażowania członków bazy mailingowej. #3: Stworzenie indywidualnej oferty za pomocą personalizacji Zrozumienie cyfrowej mowy ciała osób odwiedzających Twoją stronę ... działami sprzedaży i marketingu. Tylko wtedy, gdy potencjalny klient będzie już gotowy do zakupu, zostaje on przekazany do działu sprzedaży, który będzie ...
-
Wakacje 2016: w przyszłym roku będzie lepiej?
... w tym roku, gdyż pod względem sprzedaży w turystyce maj poprzedzający EURO oraz piłkarski czerwiec były w Polsce wyjątkowo słabe, a w Niemczech spadki sprzedaży szacowane były przez branżowe ... czasu (właściwie już od stycznia) LCC są po prostu droższe niż adekwatne oferty biur podróży, a skala tej nadwyżki cenowej dość systematycznie wzrasta. Dla ...
-
Ferie zimowe 2017: Cypr znacznie droższy
... sezonu dynamika wzrostu sprzedaży imprez turystycznych przekroczyła dynamikę dla sprzedaży detalicznej jako całości, w tym także dla sprzedaży grup towarów, które ... Wśród małych organizatorów w kwestii niedrogich propozycji wyróżnia się obecnie biuro Ecco Holiday (3 oferty). Inne istotne kwestie dotyczące turystyki wyjazdowej 1. W ostatnim tygodniu w ...
-
Wakacje 2017: Portugalia ciągle w cenie
... 30 procent (plus 18,5 vs minus 8,1 procent). Ujemna dynamika sprzedaży wycieczek w ostatnim tygodniu stycznia była wynikiem bardzo wysokiej bazy odniesienia, natomiast mało ... średnio 30 złotych, wzrost niższy od średniej (średnia to 138 złotych) prezentują oferty biur Neckerman oraz Itaka – o 39 i 90 złotych, a wzrost w granicach średniej ...
-
Wakacje 2017: ryzyko terroryzmu nie spędza snu z powiek
... sprzedaży w poszczególnych siedmiu ostatnich tygodniach. Zgodnie z przewidywaniami daje się zauważyć zmniejszenie bieżącej dynamiki sprzedaży antycypowane przez bardzo prawdopodobne osłabienie się w lutym ważnych dla turystyki subindeksów konsumenckich. W zakresie sprzedaży ... biura Coral Travel Wezyr (22 oferty) oraz Rainbow i Exim Tours (po 16 ofert ...
-
Wakacje 2017: 500 plus na pomoc turystyce?
... nawet wówczas, gdy pod uwagę weźmie się prawdopodobne obniżenie dynamiki sprzedaży w końcowej fazie sezonu. W zakresie sprzedaży najważniejszych dla branży wycieczek lotniczych rok do roku bieżąca dynamika ... do roku wyraźnie niższy od średniej (średnia to 172 złote) prezentowały oferty biur Exim Tours oraz Itaka – o 66 i 94 złote, wzrost poniżej, ale ...
-
Zachowania konsumentów. Co czeka handel detaliczny za 15 lat?
... konsumentów w głównej mierze uwarunkowane są ich wiekiem. Młodszych kupujących charakteryzuje zdecydowanie większa otwartość na zakupy przez internet i oferty elektroniczne. Wyraźnie dostrzegalne jest również przenoszenie sprzedaży do sieci, chociaż i tak połowa zakupów nadal ma być realizowana w tradycyjnych sklepach. Coraz częściej jednak oba ...
-
Wakacje 2017: przed świętami i majówką ruch zamiera
... first minute sprzedaży skumulowanej, która pikowała z 27 procent przed tygodniem do 26,3 procent. Co odpowiadało za tak duże pogorszenie sprzedaży? Czynników jest kilka. Przede ... przeciętnego (obecnie jest to 247 złotych) prezentowały – podobnie jak przed tygodniem - oferty biur Exim Tours i Coraltravel Wezyr ze średnimi zwyżkami cen o po około 190 ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 20/2017
... rynek zamierza też wejść grupa Sfinks, która już zapowiedziała utworzenie własnej marki delivery. Dzięki sprzedaży oferty restauracji w tym kanale, zarząd zakłada wypracowanie istotnego wzrostu przychodów. Największy potencjał dla sprzedaży w dostawie dotyczy konceptu Fabryka Pizzy – od 30% do 50% udziału w obrotach sieci. Marki takie ...
-
Wakacje 2017: Turcja nakręca sprzedaż?
... są zwykle w pierwszej i drugiej dekadzie maja, a więc nieomalże w połowie sezonu sprzedaży. Przynajmniej w turystyce zorganizowanej oznacza to, że prawie połowa odpowiedzi wcale ... 130 złotych. Wzrosty niższe od średniej (teraz jest to 189 złotych) prezentują oferty Exim Tours i Neckermann Polska ze wzrostami w granicach 155 i 185 złotych, a ...
-
Jak Chińczycy zmieniają globalny rynek FMCG?
... kanałów. Po drugie – dopasowanie oferty do rosnących oczekiwań klientów w zakresie, jakości oraz kanału dostawy. Oznacza to zwiększenie udziału produktów premium, zdrowych i dostępnych do konsumpcji poza domem. I po trzecie - rozwój możliwości sprzedażowych w kanałach cyfrowych. - Dla sieci sprzedaży, trendy opisane w raporcie oznaczają ...
-
Czy mobile sprzedaje?
... marketerów. W przypadku znakomitej większości briefów celem biznesowym kampanii jest zwiększenie sprzedaży. W przypadku użytkowników laptopów zazwyczaj sprowadza się ona do wizyty w e-sklepie, ... marketing dopełni obrazu. Marketer będzie mógł własnym sumptem dystrybuować oferty, motywować do zapoznania się poprzez wysyłane komunikaty, sprawdzać ilość ...
-
Programy lojalnościowe w B2B. Oczekiwania vs rzeczywistość
... dysponowali wiedzą potrzebną do sprzedaży konkretnych modeli narzędzi i produktów. Istotne jest także to, aby potrafili doradzić lub uargumentować, dlaczego dane rozwiązanie jest lepsze od innego, często tańsze. W tej kategorii inwestycja w wiedzę partnera przekłada się bezpośrednio na stopień zrozumienia oferty producenta czy dostawcy ...
-
Aplikacja mobilna banku: narzędzia finansowe to za mało
... oferowane są poprzez kanały cyfrowe, nie służą jednak podnoszeniu wyników sprzedaży poprzez cross-sell czy up-sell. Ich nadrzędnym zadaniem jest zatrzymanie klientów i zbudowanie ... to analiza i przewidywanie potrzeb klienta oraz błyskawiczne dopasowanie do nich oferty indywidualnej, „tu i teraz”. Angażujący bank to taki, który poza standardowymi ...
-
Co dalej z e-commerce? O wielu sprawach zadecyduje technologia
... się zupełnie nowych, rewolucyjnych sposobów, w jakich klienci będą podchodzić do zakupów w sieci. Zmiana modelu biznesowego Rozpoczęcie sprzedaży internetowej nie jest trudne i stać na nie każdego. Oferty w zakresie użytkowania standardowych platform sprzedażowych rozpoczynają się od miesięcznego abonamentu na poziomie kilkudziesięciu złotych, więc ...
-
Pop up store: rozwiązanie na czas pandemii czy długotrwały trend?
... Wśród korzyści z jego otwarcia wymieniane jest przede wszystkim urozmaicenie oferty, wzbudzenie zainteresowania nowej grupy klientów oraz wprowadzenie elementu zaskoczenia. Okazuje ... z właścicielami centrów handlowych, to możliwość spróbowania swoich sił w tradycyjnym kanale sprzedaży. Najlepszym potwierdzeniem korzyści, jakie daje pop up, jest fakt, ...