-
Aplikacje zakupowe, czyli jak wygrać w handlu
... uwagę, aby wygrać w handlu za pomocą aplikacji. Tworzenie aplikacji do sprzedaży wokół doświadczeń użytkowników Celem aplikacji zakupowych jest ułatwienie życia kupującym. ... zapotrzebowaniem na wygodę. Wyróżnij się z tłumu Oprócz korzystania z danych do personalizowana oferty aplikacji, sprzedawcy detaliczni muszą znaleźć sposób na zapewnienie usługi, ...
-
Rynek pracy specjalistów II poł. 2019
... %). Z drugiej strony, większą równowagę można zauważyć w kilku innych istotnych specjalizacjach. Ze stołecznego województwa pochodziło 18% ogłoszeń dotyczących specjalistów ds. handlu i sprzedaży, 21% - obsługi klienta, 21% - budownictwa, 19% - logistyki i tylko 17% kierowanych do inżynierów. Wyniki te mogą wynikać z silnej roli Warszawy na ...
-
Kiedy marketing przynosi największe zyski? Jak je mierzyć?
... sprzedaży, współpracy z firmą czy użytkowania produktu. Innymi słowy, ponieważ jakość kontaktu, relacji i obsługi dla ludzi staje się równie ważna jak same produkty, firmy mogą budować przewagę konkurencyjną nie tylko poprzez doskonalenie i rozwój swojej oferty ... na każdym etapie ich współpracy z firmą – od sprzedaży, przez marketing, obsługę klienta ...
-
Boże Narodzenie w wersji all inclusive
... najszybciej sprzedają się oferty z niższej półki. Nawyk wczesnych rezerwacji, bardzo silny trend od kilku sezonów, w połączeniu z polityką organizatorów wypoczynku, którzy na pierwszym miejscu postawili nie wielkość sprzedaży tylko jej rentowność spowodowała, że tańsze wycieczki są już mocno przebrane. Najtańsze oferty wyjazdów do ciepłych ...
-
Jak, gdzie i za ile spędzamy wakacje 2020? Polska poza TOP3
... zasadniczo bez zaskoczeń - pierwsze miejsce należy do Grecji (wzrost sprzedaży sięgnał 7 p.proc. rdr). Z jednej strony nie jest to niespodzianka, z drugiej ... do 2019 roku udział tego typu wycieczek w sprzedaży wzrósł sześciokrotnie. Duży wpływ na taki wzrost miało istotne rozszerzenie oferty z dojazdem własnym w biurach podróży. Ile płacimy za ...
-
Black Friday i co jeszcze napędzi e-commerce w IV kwartale?
... sprzedaży detalicznej o 4,1 proc. w porównaniu z analogicznym okresem poprzedniego roku. Z kolei w przypadku sprzedaży detalicznej przez Internet odnotowano wyższą wartość w cenach bieżących (o 8,2%) w porównaniu z sierpniem br. Udział sprzedaży przez Internet w sprzedaży ... kanały komunikacji oferty. Najwięcej osób szuka promocyjnych czarno-piątkowych ...
-
Współczynnik konwersji, personalizacja i konwersacyjny AI, czyli skuteczne narzędzia w e-commerce
... of Voicebot Department w APIFONICA.com. Personalizacja jako preferowane doświadczenie zakupowe Personalizacja może obejmować rekomendacje produktów, oferty i rabaty oraz spójne doświadczenie sprzedaży detalicznej w wielu kanałach (strona internetowa, urządzenia mobilne i serwisy społecznościowe). Może również obejmować oferowanie różnych sposobów ...
-
Skuteczna segmentacja rynku w e-commerce
... , jak to możliwe. Krok 5: opracowanie strategii sprzedaży i komunikacji Po zidentyfikowaniu segmentów rynku, które są najbardziej atrakcyjne z perspektywy twojej marki, czas na opracowanie strategii sprzedaży i komunikacji. Wymaga ona dostosowania działań marketingowych i oferty produktów do unikalnych potrzeb i preferencji każdego segmentu ...
-
Dlaczego mecze Euro 2024 oglądaliśmy jednym okiem?
... wpływ na spadek odwiedzin witryn sklepów internetowych, jednak nie zatrzymały sprzedaży online. Ruch malał przed samym rozpoczęciem meczu – ale stopniowo ... możemy zaobserwować, że konsumenci wykorzystują każdą wolną chwilę do przeglądania oferty e-sklepów, a dzięki korzystaniu z urządzeń mobilnych mogą szybko przełączać się z jednego zadania do ...
-
Kto znajdzie pracę przez Internet?
... " opublikowanego przez portal rekrutacyjny pracuj.pl. ZAWODY I DZIAŁY Jeśli spojrzeć na oferty pracy z perspektywy zawodów, w których są wolne miejsca – widać, że w ... które w Polsce mają tylko struktury sprzedażowe (salony sprzedaży, centralę handlową itp.). To, że najwięcej miejsc pracy jest w sprzedaży, nie jest dla nikogo zaskoczeniem. Podobnie ...
Tematy: -
Aukcje zamiast komisu
... powstał serwis MotoAukcje. Udostępnione serwisy aukcyjne stanowią uzupełnienie oferty portalu o usługi e-commerce typu C2C, umożliwiające wymianę handlową pomiędzy użytkownikami indywidualnymi, oraz B2C, dające podmiotom prowadzącym działalność gospodarczą możliwość sprzedaży produktów użytkownikom indywidualnym. Dziennie wystawianych jest na ...
-
MySpace będzie sprzedawać muzykę
... sprzedający na pewno ma do niego prawa autorskie, jest udostępniony do sprzedaży – podkreśla Snocap. Jak mówi DeWolfe, nowa usługa będzie szeroko dostępna w Stanach ... podkreśla, że idea sprzedaży muzyki poprzez MySpace może być niezwykle korzystna dla zespołów. Niektóre zespoły już miały możliwość testowania nowej oferty MySpace przez kilka tygodni ...
-
Jakość usług w bankach
... dostępne były aktualne materiały informacyjne. Największym problemem był brak prób sprzedaży dodatkowej – w 56% przypadków, oraz brak propozycji dalszego kontaktu – w ... dobry nastrój i zachęca do powzięcia wiosennych postanowień dotyczących skorzystania z szerokiej oferty banku." Po odnalezieniu możliwości kontaktu, klienci testowi wysyłali zapytanie ...
-
Elektroniczna gospodarka w Polsce 2006
... pomiędzy przedsiębiorstwami a szeroko rozumianą administracją. Pomimo dość ograniczonej oferty ze strony administracji, która jak dotychczas ogranicza się ... nastąpił dalszy wzrost zaangażowania przedsiębiorstw w obsługę sprzedaży drogą elektroniczną. Bez względu na wielkość osiągniętych przychodów ze sprzedaży online, 11 proc. firm wykorzystujących ...
-
Handel elektroniczny w MSP 2004 i 2007
... sprzedaży w Internecie w 2007 roku była potrzeba stworzenia alternatywnego kanału sprzedaży produktów w stosunku do tradycyjnych form zbytu produktów; według badanych przedsiębiorców równie ważnymi przyczynami rozpoczęcia handlu w sieci było otwarcie się przedsiębiorstw na nowoczesne formy handlu oraz potrzeba szerszego zaprezentowania oferty ...
-
Rynek pracy specjalistów I kw. 2008
... Pracuj.pl. Handlowiec na Mazowszu bez problemu znajdzie pracę Analiza oferty pracy według działów w firmach wykazuje ogromny popyt na pracowników działów handlowych ... i zaawansowanych technologii; bankowości, finansów i ubezpieczenia; przemysłu ciężkiego, IT, handlu i sprzedaży oraz budownictwa i nieruchomości, a także w odniesieniu do przemysłu ...
-
Rynek pracy specjalistów II kw. 2008
... maju i czerwcu tego roku najczęściej poszukiwane były osoby na stanowiska specjalistów. Oferty dotyczące tego poziomu stanowiska stanowiły aż 77% wszystkich umieszczonych w ... i nieruchomości; przemysł ciężki a także, choć w mniejszym stopniu, w przypadku IT, handlu i sprzedaży oraz przemysłu lekkiego. Zestawienie nie różni się znacząco od tego ...
-
Turystyka wśród internautów w 2008
... w małych grupach, np. rezerwacje 7-osobowe. Taki segment to tylko 0,05% wszystkich sprzedaży portalu. Badanie pokazuje, że bezsprzecznie rozwijamy się podróżniczo i kupujemy coraz ... kierowanie się wyłącznie jednym marketingowym wskaźnikiem np. ceną. Warto pamiętać, że oferty last minute kupujemy w ostatniej chwili godząc się, że nie zawsze ...
-
Wtórny rynek nieruchomości VI 2009
... Krakowie ceny minimalne i maksymalne działek pozostają na poziomie porównywalnym z I kwartałem 2009. Zmieniła się natomiast struktura oferty w porównaniu z II kwartałem 2008. Obecnie więcej jest co prawda działek w cenie do 100 złotych za ... generalnie zwiększeniu podaży. W czerwcu w województwie mazowieckim dostępnych było 65% więcej ofert sprzedaży ...
-
Rynek pracy specjalistów II kw. 2009
... lepiej Z raportu wynika, że kryzys nie zajrzał w oczy specjalistów od handlu i sprzedaży - ci mimo spowolnienia gospodarki nadal mogli przebierać w ofertach. W pewnym sensie ... był nadal najbardziej pożądanym pracownikiem w analizowanym okresie. Podobnie jak kwartał wcześniej, oferty pracy dla osób na tym stanowisku stanowiły prawie 80% wszystkich ...
-
Rynek outsourcingu w Polsce rozkwita
... sprzedaży. Coraz więcej działających na polskim rynku koncernów FMCG decyduje się na oddanie w zewnętrzne zarządzanie swoich zespołów handlowych. Ten trend pojawił się również w telekomunikacji – Polkomtel oddał w zarządzanie sprzedaż swojej oferty ... takie usługi jak outsourcing sił sprzedaży outsourcing procesów produkcyjnych, zarządzanie kadrami i ...
-
Polacy polubili marki własne
... . Coraz chętniej private labels wykorzystują hipermarkety (około 17 procent całości sprzedaży własnych marek w Polsce). Niemal dziesięcioprocentowy udział w rynku mają supermarkety, a 8 ... sprzedaży własnych marek mają też kampanie reklamowe. Od dwóch-trzech lat widać wyraźny skok nakładów szczególnie na spoty telewizyjne. Najczęściej wybrane oferty ...
-
Jakie szanse mają małe sklepy?
... kroków w kierunku rozpoznania rynku i dopasowywania oferty do zmieniających się potrzeb klientów. Drugim ważnym czynnikiem, który decyduje o klęsce niewielkich placówek handlowych jest niewystarczająca wiedza właścicieli na temat produktów, klientów, tendencji w danej branży czy technik sprzedaży. O ile pracownicy większych sieci handlowych są ...
-
Piwa regionalne przyszłością branży
... znają piw produkowanych w małych browarach. Produkty regionalne są bowiem istotnym uzupełnieniem oferty rynkowej. - Przyszła moda na to, co wyjątkowe, niepowtarzalne, a to oferują właśnie ... setki milionów hektolitrów piwa rocznie, lecz systematycznie odnotowują spadek sprzedaży. W Europie w 2009 r. do klientów trafiło 561,5 mln hl, tzn. o 25 mln hl ...
-
Inwestowanie a pozycja rynkowa firmy
... mianem shoppertainment) połączonej z możliwością oglądania nad podziw szerokiej oferty mebli. Obecnie firma odnotowuje najwyższe spośród wszystkich amerykańskich ... w branżę odzieżową. W wyniku tych działań w 1985 roku firma osiągnęła przychody ze sprzedaży na poziomie 2,8 miliarda dolarów. W latach 1964-1985 nakłady kapitałowe spółki wyniosły około ...
-
Polscy pracownicy a zmiana pracy w 2011
... zawodowych: kandydaci odważniej spoglądają na rynek, często przeglądają oferty pracy i aplikują na dostępne stanowiska”. Wyniki badania wskazują, iż najbardziej skłonni do zmiany posady są osoby zatrudnione w działach IT (11,5%), finansach, księgowości i ubezpieczeniach (11,1%), sprzedaży (10,1%), kadra zarządzająca (ok. 10%), pracownicy działów ...
-
Kształtowanie cen: modele i funkcje ceny
... Myszką Miki na cyferblacie. Na potrzeby tego typu ludzi nie można ukierunkować oferty przedsiębiorstwa. Szkopuł w tym, że ludzie ci chcą kupować tam, gdzie jest ... ważnym, choć często pomijanym i niedocenianym czynnikiem wpływającym na zwiększenie wielkości i opłacalności sprzedaży. Nie istnieje chyba żaden inny zabieg, który miałby tak duży wpływ na ...
-
Światowy rynek ubezpieczeń 2012
... klientów, czy może skoncentrować sie na niskiej cenie i standaryzacji oferty. Ubezpieczyciele w innych sektorach niż życiowy (np. Nieruchomości & NW), muszą zapewnić trwałe wyniki w nadchodzących latach. Muszą także zadbać o minimalizację roszczeń, kosztów sprzedaży i innych kosztów operacyjnych. Podstawowy obszar operacyjny - administracja polis ...
-
Polscy specjaliści i menedżerowie zmienią pracę
... administracji (45,7%), prawników (40,7%), specjalistów i menedżerów w obszarze sprzedaży i marketingu (38,9%). Z kolei najwyższy odsetek respondentów nie ... na proponowanym stanowisku (32%). „Wyższe wynagrodzenie wciąż jest podstawową przyczyną przyjęcia innej oferty pracy. Jednak coraz częściej znaczącą rolę gra odpowiadający styl zarządzania i ...
-
Wakacje 2012 dla singla
... oferty turystyczne. Obecnie zaś stanowią one na tyle istotną część serwisów tego typu, że większość z nich wydzieliła odrębne platformy poświęcone wyłącznie sprzedaży ...
-
Internet a strategie marketingowe firmy
... firmę badawczą Euromonitor, w 2010 roku polskie sklepy internetowe osiągnęły wartość sprzedaży na poziomie 6,5 mld zł i zgodnie z przewidywaniami analityków do 2015 roku ich ... wykorzystaniu form zaadaptowanych z tradycyjnego marketingu (sponsoring, konkursy, loterie, oferty specjalne). Skuteczna e-reklama Komunikacja przedsiębiorstwa z obecnymi oraz ...
-
Etyka w biznesie: brakuje specjalistów
... oferty dotyczącej współpracy z klientami oraz dostawcami. Na trzecim miejscu badani wskazali zarządy (15%). - W praktycznym podejściu do zarządzania ryzykiem w zakresie etyki w miejscu pracy, firmy powinny skoncentrować się przede wszystkim na pracownikach działu sprzedaży i zakupów. Tym bardziej, że to właśnie pracownicy działu sprzedaży ...
-
M-commerce 2013
... . Jeszcze nigdy w naszym kraju nie było lepszych warunków do rozwijania sprzedaży w tym kanale. - 300 mln zł - to wartość zakupów przez urządzenia mobilne w 2012 roku ... geolokalizacyjne, może realizować zakupy w każdym miejscu i czasie. Nie skorzysta więc z oferty sklepów niedostosowanych do smartfonów. Marketerzy i firmy, które o tym zapominają i nie ...
-
Spam w VIII 2013 r.
... i zdrowym stylem życia. Handlarze samochodami korzystali również z usług spamerów podczas sprzedaży aut, jak również powiązanych usług i akcesoriów, które także były szeroko ... programy magisterskie oraz doktoranckie w okresie poprzedzającym nowy rok szkolny pojawiły się oferty dla uczniów, którym powinęła się noga, umożliwiające ukończenie nauki w ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 30/2014
... decydująca przy rozstrzyganiu przetargu najczęściej była cena, a nie jakość oferty. Praktyka pokaże, jakie konsekwencje wywoła wprowadzona zmiana... Ukraina może ... decyzję. W ostatnich dniach członkowie Zarządu płockiego koncernu zaczęli otwarcie mówić o sprzedaży litewskiego kombinatu, lub nawet o jego zamknięciu. Nie ukrywają też, że prowadzone ...