-
Producenci okien i drzwi w obliczu kłopotów? Eksport będzie spadać
... firm oznacza, że coraz większe znaczenie ma m.in. marka, rozpoznawalność, dopasowanie oferty do potrzeb klientów i przede wszystkim dbałość o poprawny montaż. Konsumenci rzadko ... kondycji rynku niemieckiego oraz scenariusza, wg którego potoczy się Brexit. Dynamika sprzedaży zagranicznej branży powinna jednak oscylować wokół ok. 3-6% r/r. Sytuację ...
-
Cena czy jakość? Czym konkuruje polski eksport?
... UE - przewaga jakościowa wykorzystywana jest w 92 proc. sprzedaży na rynku amerykańskim i 60 proc. sprzedaży na rynku chińskim. Przewagi cenowe stanowią jedną z podstaw ... zwłaszcza z krajów wyżej rozwiniętych, relatywnie niskiej ich jakości, małego zróżnicowania oferty eksportowej, a także nasilającej się konkurencji na rynku światowym. W porównaniu ...
-
Nowe technologie w FMCG i handlu detalicznym. Co nas czeka?
... pochodzenia roślinnego rosła dwucyfrowo i pięciokrotnie szybciej od łącznej sprzedaży produktów spożywczych i będzie rosnąć nadal”. Nie tylko konsumenci masowo zainteresowali się wegańskimi burgerami, także restauracje, tradycyjne i fast food, wprowadziły do swojej oferty produkty pochodzenia roślinnego. Lepsza ekspozycja produktów tego rodzaju ...
-
3 obszary, które zmieni pandemia koronawirusa. Czy na lepsze?
... , zaczęli dokonywać zakupów online i przekonali się do tego kanału sprzedaży. Większa popularność e-zakupów wpłynie też na zmianę w postrzeganiu logistyki i magazynów, które będą coraz częściej traktowane jako element przewagi konkurencyjnej oraz wartość dodaną oferty firmy, a nie wyłączny koszt – komentuje Piotr Mazurkiewicz z HRK. Logistyka ...
-
Program poleceń: jak nagradzać klientów, który polecają twoją markę?
... określoną firmę, często sama czuje się zobowiązana, by korzystać właśnie z jej oferty. Może to wpływać na poczucie spójności i autentyczności tej osoby. Np. trudno ... ponosi więc ryzyka związanego z płaceniem za polecenia, które nie skutkują wzrostem sprzedaży. Jak nagradzać w programie poleceń? W zależności od rodzaju programu, branży czy specyfiki ...
-
Jakie nowości i promocje w Orange?
... został nowy kanał, dla wszystkich klientów korzystających z Telewizji Orange (IPTV). Do oferty Pakietu Optymalnego dołączyło TVP Dokument. Liczba kanałów w tym pakiecie zwiększa ... technologię Wi-Fi 6. Od 29 stycznia telefony te trafią do regularnej sprzedaży w salonach, gdzie będzie można je obejrzeć i przetestować. W tym sezonie klienci Planów ...
-
Rynek pracy kobiet. Pandemia szansą czy zagrożeniem?
... wszystkim w handlu (szczególnie na stanowiskach zdalnych związanych z e-commerce), a także w sprzedaży (z możliwością pracy online) i marketingu, głównie digitalowym. To kolejne ... także wzrost zainteresowania pań branżą IT - liczba aplikacji na oferty, szczególnie na IT managerki oraz specjalistki DevOps, wzrosła kilkukrotnie w stosunku do ...
-
Rynek pracy CEE: bezrobocie poniżej średniej i presja płacowa
... pracowników. Respondenci zostali zapytani m.in. o to, czy w momencie otrzymania atrakcyjnej oferty pracy byliby skłonni przeprowadzić się do innego regionu czy ... gros ograniczeń prawnych dotyczyło obiektów handlowych powyżej 2000 mkw. powierzchni sprzedaży, jak również z postrzegania parków handlowych jako bezpieczniejszego miejsca dokonywania ...
-
Incheon portem lotniczym 3. generacji. Czy to scenariusz także dla CPK?
... infrastruktury. Atrakcyjność lotniska dla sektora e handlu ma również zapewnić uzupełnienie oferty o bazę dla usług Fulfillment Center, czyli powierzania całości ... dolarów na badania i rozwój oraz wytwórcy i dystrybutorzy przekraczający wyznaczony dla nich poziom sprzedaży. W transformacji mają także pomóc istniejące już narzędzia IT do obsługi i ...
-
Pandemia zmieniła zachowania konsumentów. Czy na stałe?
... zainteresowania usługami kurierskimi, czy też w usługach masowo przestawiających się na oferty dostępne na odległość – zwraca uwagę Sławomir Grzelczak, prezes BIG InfoMonitor. – ... nawyki klientów, mogą niestety przełożyć się na opóźnienie przywrócenia poziomu sprzedaży osiąganego przed pojawianiem się koronawirusa. Obecnie połowa sektora MŚP ma ...
-
Jak pandemia i szczepienia wpływają na zachowania konsumentów?
... to proces obsługi lub zapewni im lepsze warunki zakupu. Integracja narzędzi analitycznych z cyfrowymi kanałami sprzedaży zapewnia dziś wszechstronne wsparcie w zakresie budowania pozytywnych doświadczeń kupujących, prezentowania im spójnej oferty i oferowania adekwatnej obsługi, a w rezultacie przekłada się na pozytywną ocenę danej marki. Analityka ...
-
Amazon utrzymał pozycję najcenniejszej marki świata
... w sektorze detalicznym: Home Depot odnotował wzrost wartości o 22% dzięki zwiększeniu sprzedaży online o 86%1, podczas gdy Walmart zyskał na wartości 30%, a Lowe’s 51%. ... przykładów jest Microsoft (+26%), który zyskał na wartości, wprowadzając innowacyjne oferty ułatwiające użytkownikom dostosowanie się do nowych środowisk pracy i przechodząc na ...
-
Jak sprzedawać rękodzieło?
... warto dobrze przeanalizować, co konkretnie chcemy sprzedawać i nie wypełniać oferty po brzegi. Wówczas mamy możliwość znalezienia swojej niszy i wypracowania charakterystycznej ... marki składa się wiele elementów: produkt, jego cena, sposób komunikacji, kanały sprzedaży, a nawet obsługa klienta czy sposób pakowania produktów. Jednak dobra wiadomość ...
-
Praca fizyczna w cenie. Na jakie benefity pracownicze można liczyć?
... oferty pracy w tych kategoriach wyglądają dziś zupełnie inaczej, a najwięksi pracodawcy kuszą kandydatów obowiązkową listą benefitów. Zdecydowanie dostrzegamy, że firmy są dziś gotowe na duże inwestycje, także wdrożeniowo-szkoleniowe, by przyciągnąć kandydatów. Gotowość do ich przeszkolenia na start widać szczególnie w produkcji, sprzedaży oraz ...
-
Te sieci handlowe mają najlepszą ofertę ze zdrową żywnością
... sieci, zwraca uwagę na to, że zapewnienie konsumentom różnorodnej oferty produktów ekologicznych świadczy o atrakcyjności sprzedawcy. Tym samym asortyment, który ... zł i dynamicznie rośnie. Również sieć Carrefour odnotowała w połowie 2021 roku wzrost sprzedaży ofert BIO w porównaniu do analogicznego okresu poprzedniego roku. Wśród klientów ...
-
Co czeka e-commerce w 2022 roku?
... sprzedaż do Czech, Słowacji, Węgier, Rumunii czy też Grecji. Personalizacja produktów Dostosowanie oferty do potrzeb klienta to jeden z trendów, który dominuje we współczesnym ... w różnych miejscach. Jeden kanał już nie wystarczy. Pomoc w spięciu wszystkich kanałów sprzedaży jest tu bardzo istotna. Dlatego warto zwrócić uwagę na platformy sklepowe ( ...
-
Spam i phishing 2021 r. Na czym żerowali cyberprzestępcy?
... ją otrzymać, ofiara musiałaby zapłacić niewielką opłatę transakcyjną. Naturalnie takie oferty stanowiły oszustwo, a przestępcy wykorzystywali je do wyłudzenia pieniędzy oraz danych bankowych. Inny rodzaj phishingu i spamu związanego z pandemią dotyczy sprzedaży świadectw szczepień. Ofiarom takich oszustw oferowano możliwość uzyskania poświadczenia ...
-
Abonament grupowy w Virgin Mobile w odświeżonej wersji
... numer od innego operatora, Przenieść do grupy numer z oferty na kartę Virgin Mobile, Przenieść do grupy numer z oferty abonamentowej Virgin Mobile zawartej na czas nieokreślony. ... .pl lub poprzez kontakt z konsultantem Biura Obsługi Klienta oraz w punktach sprzedaży operatora, których pełna lista dostępna jest na stronie internetowej operatora. Czas ...
-
Pracownicy wobec inflacji: albo podwyżka albo zmiana pracy?
... dziś komunikowanie widełek zarobków w ogłoszeniach o pracę - mówi Łukasz Marciniak, Dyrektor Sprzedaży w eRecruiter. Presja płacowa na pracodawców, a rekrutacja Według danych GUS ... płacowych przez pracodawców w ofertach pracy. Ponadto 71% respondentów uważa, że oferty, które przedstawiają proponowane zarobki, są bardziej skuteczne od pozostałych ...
-
Klienci chcą, aby banki angażowały się w zrównoważony rozwój
... stosunek jakości do ceny – jedna czwarta klientów jest gotowa zmienić dostawcę z powodu oferty zbyt drogiej lub o zbyt niskiej jakości. Polscy klienci najmocniej wyczuleni na ... nie chcą być dłużej ofiarami skomplikowanych zapisów w umowach i nieodpowiedzialnych taktyk sprzedaży. Na obie te kwestie wskazało 85 proc. polskich respondentów, co podobnie, ...
-
Czy zakupy online robią już wszyscy?
... przez rozwiązania mobilne, technologię oraz sprawną integrację różnorodnych kanałów sprzedaży w e-sklepach. W efekcie mogą robić zakupy dokładnie tak jak chcą – zgodnie ze swoimi ... , że mają do dyspozycji liczne opcje płatności, a sklepy internetowe dostosowują swoje oferty i strony w taki sposób, aby całe doświadczenie było jak najprostsze. ...
-
Cyberbezpieczeństwo. Prognozy Fortinet na 2023 rok
... (Cybercrime-as-a-Service). Oprócz sprzedaży oprogramowania ransomware i innego rodzaju złośliwego kodu, pojawi się swego rodzaju menu nowych usług. CaaS stanowi atrakcyjny model biznesowy dla wszystkich zaangażowanych w cyberprzestępczą działalność. Przy różnym poziomie umiejętności mogą oni łatwo skorzystać z gotowej oferty, nie inwestując z góry ...
-
W T-Mobile "Bonusy od serca" przez cały rok
... , bezpłatny, nielimitowany internet przez 14 dni, czy też specjalne oferty stworzone we współpracy z partnerami oferującymi produkty oraz usługi z kategorii: zakupy, moda, ... ? Wystarczy odebrać unikalny kod w aplikacji „Mój T-Mobile” i wykorzystać go w dowolnym kanale sprzedaży – podając go sprzedawcy przed zawarciem umowy, czy wpisując w specjalną ...
-
Handel detaliczny w poszukiwaniu nowych źródeł przychodu
... targetowania i personalizacji oferty. Na rynku amerykańskim sieć Walmart, której sklepy i stronę internetową odwiedza tygodniowo 230 mln klientów, aktywnie rozwija działalność reklamową. Jej roczne przychody wynoszą obecnie już 2,7 mld dolarów. Również francuski Carrefour pracuje nad zwiększeniem przychodów ze sprzedaży reklamy, oferując dostęp ...
-
Black Friday 2023 w Polsce i Europie w liczbach
... ? Najwyższy globalny wzrost sprzedaży ... sprzedaży zanotowano w kategoriach taki jak: Obuwie i torebki +22% Artykuły sportowe +21% Zdrowie i uroda (łącznie) +17% Ile można było zaoszczędzić w Black Friday? Stopy dyskontowe wzrosły (średnio) do poziomu 28% na całym świecie i 30% w Stanach Zjednoczonych, co stanowi jak dotąd historycznie najlepsze oferty ...
-
Duty free: dlaczego nie chcemy kupować w sklepie bezcłowym?
... oczekiwaniom. Sprawia to, że współczynnik konwersji w tego typu punktach sprzedaży jest znacznie niższy niż ten w tradycyjnych centrach handlowych. W rzeczywistości tylko 5 do ... pokoleń już teraz wymienia doświadczenie zakupowe jako główny powód korzystania z oferty sklepów duty free. Dla starszych podróżujących ważniejsze pozostają przede wszystkim ...
-
E-commerce w Polsce w 2023 r., czyli 3 debiuty i wielkie pożegnanie
... z deklaracją w ciągu najbliższych dwóch lat nie powinno też być prowizji od sprzedaży. Konsumentów do nowego marketplace’u przekonać mają pozytywne doświadczenia – prostota i szybkość ... i Google Ads. Do zainstalowania aplikacji zachęcić mają użytkowników niezwykle korzystne oferty oraz program poleceń z kodami partnerskimi. I jak pokazują wyniki, na ...
-
Przemysłowy metaverse i sztuczna inteligencja, czyli TOP trendy w technologiach
... przychodów organizacji. Na przykład zastosowanie przez producentów odzieży technologii AR w swoich aplikacjach, stronach internetowych i w punktach sprzedaży stacjonarnej umożliwia im jeszcze większe różnicowanie oferty i dotarcie do klienta. Podobnie dzieje się w innych dziedzinach handlu i usług. Przewidujemy, że dzięki generatywnej sztucznej ...
-
Firmy ubezpieczeniowe przed wyzwaniami. 4 kwestie są palące
... . w obszarze underwritingu i analizie ryzyka, ale też szansa na precyzyjne dopasowanie oferty do szybko zmieniających się potrzeb klientów. Nie można jednak zapominać o ich ... także operacje, wspierane przez analizę obrazu i automatyzację. W obszarze sprzedaży, ubezpieczyciele powinni stać się partnerami konsultingowymi, korzystającymi z AI i ...
-
Tablet HUAWEI MatePad 12 X debiutuje w Polsce
... dwóch w oknach podzielonych i dwóch w oknach pływających – można wygodnie porównywać oferty, robić notatki podczas przeglądania treści, a nawet edytować e-maile podczas ... RAM i 256 GB pamięci wewnętrznej w zestawie z klawiaturą HUAWEI Smart Magnetic trafi do sprzedaży w rekomendowanej cenie 2299 zł i będzie dostępny w kolorze białym, wyłącznie w ...
-
Tablet HUAWEI MatePad Pro 12.2 w Polsce
... lub ilustrowanej książki. Lśniący jak złoto, elegancki jak czerń W sprzedaży są 2 rodzaje HUAWEI MatePad Pro 12.2” – z ekranem matowym lub standardowym ... aplikacji naraz – dwóch w oknach podzielonych i dwóch w oknach pływających – można wygodnie porównywać oferty, robić notatki podczas przeglądania treści, a nawet edytować e-maile podczas rozmowy ...
-
Brak pracowników w branży IT. Kim jest idealny kandydat?
... tymi z zakresu logistyki i operacji (25%). Tuż za podium znalazły znajomość HR (21%), sprzedaży i marketingu (18%), a także obszaru produkcji (18%). Paweł Łopatka, ekspert rynku pracy ... zdalnych, natomiast cały czas mniej więcej po równo rozkładają się oferty z opcją pracy hybrydowej i zdalnej. Jak pokazuje nasz raport, ogłoszenia gdzie pracodawcy ...
-
Skąd się bierze wiosenna dziura w budżecie domowym Polaka?
... raportu Santander Consumer Banku, badani najbardziej zwracają uwagę na oferty z niskim oprocentowaniem (73 proc.) i elastycznymi warunkami spłaty (45 ... do finansowania – mówi Renata Wrzaskowska, Ekspertka ds. Projektów Marketingowych w Departamencie Sprzedaży i Relacji z Klientami Biznesowymi w Santander Consumer Banku. – Dlatego nasze rozwiązania ...
-
Second hand w Polsce: ponad 60% Polaków kupuje używane produkty
Polska znalazła się w światowej czołówce pod względem popularności zakupów z drugiej ręki - aż 6 na 10 konsumentów wybiera używane produkty, a naprawa i wymiana rzeczy stają się coraz powszechniejsze. Według raportu Havas Commerce, Polacy są wyjątkowo wrażliwi na cenę i chętnie korzystają z platform cyfrowych oraz opinii innych użytkowników. Rynek ...
-
Ceny w sklepach rosną mimo spadającej inflacji
... sezonowe tanieją. Różnice cen pomiędzy najdroższą i najtańszą siecią wynoszące prawie 71 zł pokazują, że konsumenci coraz chętniej porównują oferty i szukają oszczędności, a rywalizacja między kanałami sprzedaży - szczególnie tradycyjnymi i e-grocery - będzie w kolejnych miesiącach narastać. Warto też zwrócić uwagę, że spadająca inflacja bazowa nie ...