-
Gry mobilne vs Tik Tok. Trwa walka o pokolenie Z
Pokolenie Z to aktywni użytkownicy Tik Toka i Instagrama, ale także zapaleni gracze. Z danych przedstawionych przez Mobiem Polska wynika, że 22 proc. spośród 11 milionów osób wybierających gry mobilne to właśnie "Zetki". Eksperci podkreślają, że jednorazowa sesja mobile gamingu angażuje gracza na znacznie dłużej niż odwiedziny w mediach ...
-
Skąd bierze się phishing w SMS-ach i jak się przed nim chronić?
... dopracowane. Co innego, gdy ktoś podszywa się pod np. znany bank. Wprawne oko zaraz wychwyci, że adres powinien kończyć się na .pl, tymczasem w SMS-ie ... SMS-em o podanie wrażliwych danych. Jeśli niepokoi Cię otrzymany SMS, sprawdź, czy media internetowe specjalizujące się bezpieczeństwem w sieci, np. Niebezpiecznik.pl, nie opisały tego przypadku ...
-
Oscary przyciągają uwagę internautów
Poniedziałek po oscarowej nocy przyciągnął na strony poświęcone tematyce filmowej około miliona internautów więcej niż w przeciętny dzień - tak wynika z analizy danych z badania Mediapanel. Internautów nie tylko było więcej - spędzali oni na serwisach filmowych więcej czasu niż zwykle. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Czy w lokalizacjach ...
-
Internauci pod lupą: co interesowało nas w święta?
PBI oraz Gemius przedstawiają analizę danych z badania Mediapanel, która objęła okres od 1 marca do 10 kwietnia. Jej zasadniczym celem było przyjrzenie się, w jaki sposób Polacy konsumują treści internetowe w okresie okołoświątecznym. Oto, co udało się ustalić. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Czy Wielkanoc była dla Polaków okazją do surfowania po ...
-
79% Polaków robi zakupy online, social commerce mniej popularny
... Polaków rosnącą popularnością. Przez internet kupuje już blisko 80% badanych. Rośnie również rzesza osób decydujących się na zakupy poprzez social media, jednak satysfakcja kupujących w tym kanale jest mniejsza aniżeli w przypadku transakcji dokonywanych w sklepach internetowych. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jakie problemy ...
-
Pokolenie Z stawia na zakupy online
86,2% młodych Polaków z pokolenia Z przynajmniej raz w miesiącu kupuje online - wynika z marcowego raportu "Zakupy internetowe i w aplikacji mobilnej" przygotowanego na zlecenie MediaMarktSaturn Polska. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Co konsumenci z pokolenia Z kupują w sieci najczęściej? Dlaczego Generacja Z kupuje online i w aplikacjach ...