-
Jak Millenialsi i generacja Z zmieniają postrzeganie dorosłości? Wyniki badania EY
... prawdopodobieństwem przyciągną tych, którzy są gotowi zmieniać świat biznesu, nie tylko siebie - podkreśla Wioletta Marciniak-Mierzwa, Dyrektorka w zespole People Consulting, EY Polska. Pokolenie smartfonów W zasadzie wszyscy (99%) młodzi ludzie, z którymi rozmawiał EY, mają smartfony i to od wielu lat - pierwszy dostali mając średnio ...
-
Konsumenci wybrali: Amazon, Snapchat i TikTok potrafią robić reklamy
... , Australia, Belgia, Brazylia, Bułgaria, Chile, Chiny, Ekwador, Filipiny, Holandia, Hongkong, Indie, Indonezja, Japonia, Kanada, Kolumbia, Malezja, Meksyk, Niemcy, Polska, Rumunia, Singapur, Republika Południowej Afryki, Stany Zjednoczone, Tajlandia, Turcja, Wietnam, Wielka Brytania, Włochy, Zjednoczone Królestwo Arabii Saudyjskiej (KSA). Na każdym ...
Tematy: reklama, działania marketingowe, marketing, social media, Amazon, Snapchat, TikTok, Prime Video, YouTube, Instagram, Google, Netflix -
E-commerce: sztuczna inteligencja, zakupy mobilne i nowe wyzwania dla sklepów online
... do zakupów w sieci, ale też napotykane przez użytkowników problemy. Raport przygotowała firma Gemius we współpracy z Polskimi Badaniami Internetu, IAB Polska oraz Akademią Leona Koźmińskiego i Centrum Badań Mediów i Społeczeństwa ALK. Prezentowane w raporcie badanie zrealizowano w formie ankiety elektronicznej z wykorzystaniem techniki CAWI ...
-
To nie strach przed AI jest realnym problemem rynku pracy
... (35,3 proc.) doświadcza kurczącej się siły roboczej, czyli więcej odchodzi z firm niż do nich. Prawdopodobnie dlatego już dziś, co trzecia polska (32,3 proc.) i europejska firma (35,9 proc.) aktywnie poszukuje talentów za granicą, a 35,7 pracodawców w Polsce (przy średniej europejskiej 38,4 proc.) deklaruje ...