-
Hakerzy - historia prawdziwa
... wielu nieprzyjemnych incydentów. Pierwszy zamierzony, komercyjny spam został wysyłany również w roku 1978 przez menedżera marketingu Gary’ego Thuerka pracującego w firmie Digital Equipment Corporation. Zamiast wysłać oddzielny komunikat do każdej osoby znajdującej się na liście, co było standardową praktyką, Thuerk kazał swojemu ...
-
Przyszłość analityki w omnichannel
... ograniczone. Nie oznacza to, że wpływ mediów tradycyjnych nie może zostać zmierzony dostępnymi na rynku narzędziami. Karolina Lejman - Rosińska, ekspert , Digital Analytics Business Manager, Bluerank
-
Beacony - pionierska dziedzina Polaków
... . Przykłady z zagranicy świadczą też o tym, że zarówno sprzedawcy, jak i konsumenci są takim rozwiązaniem bardzo zainteresowani. Z raportu The Deloitte Consumer Review. Digital Predictions 2015. wynika, że jeszcze przed końcem bieżącego roku wdrożenie technologii beacon planuje już 1/3 amerykańskich i około 15-20% brytyjskich sprzedawców ...
-
Fintech zmienia sektor bankowy
... uczestniczy w tych zmianach, działające na naszym rynku banki zdobywają międzynarodowe nagrody w zakresie innowacyjności, a nasi bankowcy coraz częściej pytają o rozwiązania z zakresu digital marketingu, dalszej automatyzacji procesów oraz strategicznych inwestycji w platformy IT” – podkreśla Bogumił Wróbel.
-
Burza w kieliszku wódki, czyli Żytnia Extra i reklamowy skandal
... ryzyka w #SoMe to glupota a nie kreatywnosc...”. „Mówienie o tym, że działanie Żytniej było zamierzone jest nieporozumieniem.” – mówi Bartek Janik, Head of Digital w MSLGROUP. „Dawno odkryto, że hasło „źle czy dobrze – ważne by mówili” jest nieprawdziwe i takie działania są niekorzystne dla marek - choć ...
-
5 rzeczy, których nie wiedziałeś o programmatic buying
... potrzebni, wzrośnie natomiast stopień ich specjalistycznej wiedzy o narzędziach opierających się o nowe technologie. Powyższe zagadnienie będzie szerzej podejmowane na wrześniowej konferencji Digital Marketing Heroes 2015.
-
5 dowodów na pożyteczność nowoczesnego ERP
Zjawisko digital disruption przyniosło ze sobą większą liczbę źródeł danych oraz kanałów, liczniejsze i bardziej złożone modele biznesowe, rosnącą globalizację oraz większą zależności ...
-
Tablety Lenovo YOGA Tab 3 Pro oraz YOGA Tab 3
... korzystać ze spersonalizowanych usług dostępnych na ekranie tabletu w wysokiej jakości HD. YOGA Tab 3 Pro pracuje również w technologii Dolby Audio – Dolby Digital Plus, z usługą transmisji strumieniowej Netflix filmów w jakości HD, zapewniającą doskonałą komunikację i głębię dźwięku w systemie Surround. Urządzenia YOGA Tab 3 8" i 10" wyposażono ...
-
Reklama natywna w grach scenariuszowych
... gwarantują wyższy poziom zapamiętania promowanego przekazu. Nowym formatem jest lokowanie reklam w webowo-mobilnych grach scenariuszowych, niedostępnych wcześniej dla internetowej społeczności. Z raportu „Digital, Social & Mobile in 2015” wynika, że w Polsce mamy 25,7 mln aktywnych internatów oraz 15,9 mln aktywnych użytkowników mobilnych. Dziennie ...
-
Snapchat w rękach e-commerce
... , spośród korzystających z niego użytkowników niecałe 10% kwalifikuje się do zarabiających i konsumujących grup docelowych. Z drugiej zaś większość użytkowników Snapchata to „digital natives” i tak zwane Pokolenie Y. Dla obu tych grup społecznych ważne jest przywiązanie do technologii oraz zainteresowanie dobrami konsumpcyjnymi. W wielu przypadkach ...
-
Fuzje i przejęcia na świecie: indeks III kw. 2015 r.
... . Chiny awansowały z szóstego w 2014 r. na czwarte miejsce w klasyfikacji największych nabywców w USA, w tym dzięki ofercie nabycia pakietu 15% akcji w kapitale Western Digital przez Tsinghua Unisplendour za 3,8 mld USD, która to transakcja, o ile zostanie zatwierdzona, stanie się największą w historii chińską inwestycją w amerykański podmiot ...
-
Najważniejsze trendy w e-commerce
... muszą być elastyczne i posiadać umiejętność szybkiej adaptacji do stale zmieniającego się ekosystemu. Jednak zdaniem ekspertów, którzy wystąpili na konferencji „Digital Marketing Heroes 2015”, zorganizowanej przez Sociomantic Labs, wśród kluczowych czynników decydujących o sukcesie w e-biznesie są: personalizacja, mobile marketing, reklama natywna ...
-
Internet Plus: JA+POWER LTE w świątecznej odsłonie
... w domu. Router gwarantuje dostęp do Internetu dla urządzeń w zestawie oraz łączność między nimi. Domowy serwer plików D-Link DNS-320L z dyskiem Western Digital WD Purple o pojemności 1 TB. Jedno miejsce do gromadzenia rodzinnych zdjęć, wideo i muzyki. Pozwala na zapisywanie i archiwizowanie danych oraz udostępnianie plików ...
-
Na co stawia polski CIO 2015?
... lat, CIO zgodnie z oczekiwaniami wskazali na rozwiązania analityczne (77 proc. na świecie i 73 proc. w Polsce), rozwiązania business intelligence oraz rozwiązania digital (75 proc. na świecie i 67 proc. w Polsce). W odróżnieniu jednak od CIO w innych krajach, na trzeciej pozycji listy polscy CIO umieścili ...
-
Projektor Canon XEED WUX6010
... zyskują tym samym dużą elastyczność w zakresie instalacji. Projektor jest także dostępny w wersji dla środowisk medycznych z trybem symulacji DICOM (Standard Digital Imaging and Communications in Medicine. Nie może być wykorzystywany w celach diagnostycznych). W tej konfiguracji umożliwia wyświetlanie kontrastowych, czarno-białych obrazów. XEED ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 51/2015
... mobilne, ponieważ w większości krajów, w których działamy, to właśnie one są podstawowym źródłem dostępu do sieci – mówi Mohamed Eldjendoubi. Według raportu „Digital, Social & Mobile in 2015” ponad połowa globalnej populacji korzysta z telefonów komórkowych, a liczba internautów na całym świecie przekroczyła 3 mld osób. Wykorzystanie ...
-
Smartfony przejmują marketing. Reklama mobilna zdobywa rynek
To prawdopodobnie jedna z najmniejszych przestrzeni reklamowych świata, a mimo to z roku na rok rozwija się w dwucyfrowym tempie. O czym mowa? O reklamie na ekranie smartfona. Wedle eMarketera globalne wydatki na reklamę mobilną w roku 2015 sięgną 68,89 mld USD, ale już w 2016 wyniosą ponad 101 mld USD. To rekordowy wzrost w historii reklamy ...
-
Dysk Kingston KC400 SSD dla użytkowników biznesowych
Firma Kingston Digital Europe Co LLP wprowadza do swojej oferty dysk stworzony z myślą o użytkownikach biznesowych – Kingston SSD KC400. Zapewnia on nie tylko zwiększone ...
-
YouTube przez 3h dziennie - tak wygląda dzień nastolatka
... zajmuje im ponad 180 minut dziennie. Dla porównania, w 2011 roku takie deklaracje formułowało zaledwie 7 procent nastolatków. Pierwsze pokolenie internetu, nazwane „digital natives” spędza swój wolny czas w inny sposób. Zaledwie dziewięć procent dzisiejszych 30-34-latków przyznało że korzysta z YouTube przynajmniej trzy godziny dziennie ...
-
Jak pokolenie #hashtag zmienia rynek cyfrowy?
... do tego wyłącznie kanałów cyfrowych. Według Bain & Company, szczególną rolę w nowym sposobie konsumpcji mediów należy przypisać tzw. cyfrowym tubylcom(z ang. digital natives) czyli przedstawicielom pokolenia #hashtag, którym nowoczesne technologie towarzyszą niemal od urodzenia. Zdaniem ekspertów Bain, to właśnie ci ludzie wywrą ...
-
Administracja publiczna: jakie trendy w obsłudze klienta?
... zaawansowane funkcje wyszukiwania w sieci oraz jej przeprojektowanie. Jeśli narzędzia te zostaną prawidłowo wdrożone, odegrają kluczową rolę w osiągnięciu celów strategii „digital first”, czyli stawiającej główny nacisk na kanały cyfrowe. 4) Administracja publiczna pod kontrolą W wyniku rosnącej popularności smartfonów i tabletów dostęp do ...
-
Aparat cyfrowy Pentax K-1
... na brzegach zdjęcia. Kompensacja odkształceń jest dostępna także podczas pracy w formacie RAW Kompatybilność z oprogramowaniem PENTAX Image Transmitter 2 Najnowsza wersja oprogramowania Digital Camera Utility 5 Grip na baterię – D-BG6 Grip na baterię zaprojektowany specjalnie z myślą o modelu K-1 został zoptymalizowany dla pracy w poziomie np ...
-
Kobiety na rynku pracy: postaw na kompetencje cyfrowe
Najnowszy raport Accenture „Getting to Equal: How Digital is Helping Close the Gender Gap at Work” wskazuje, że nowe technologie mogą wspierać kobiety w walce o równość w środowisku pracy. Kompetencje ...
-
Monitor ASUS Designo MX27UQ
... obsługują odtwarzanie zawartości 4K UHD przy częstotliwości odświeżania 60Hz, a HDMI (v1.4) przy 30Hz. Port HDMI (v2.0) obsługuje standard HDCP 2.2 (High-Bandwidth Digital Content Protection), co rozwiązuje kwestię kompatybilności wideo i ochrony przed tworzeniem nieautoryzowanych kopii 4K UHD. Wbudowany SuperSpeed USB charger (5V/1,5A ...
-
Smartfony rzadzą światem. Także te używane
... i czym żyją millenialsi, to styl życia, zwyczaje czy pragnienia pokolenia Z dopiero zaczynamy poznawać.” - podsumowuje Olgierd Cygan, Agency Managing Partner w Deloitte Digital.
-
D48 - Penta Investements buduje przy Domaniewskiej
Penta Investments rozpoczyna karierę na polskim rynku nieruchomości biurowych. Deweloper, znany z takich inwestycji, jak Aviatica i Florentinum w Pradze czy Digital Park w Bratysławie, ruszył z pracami przy biurowcu D48, który stanie się częścią tzw. Mordoru na Domaniewskiej, czyli warszawskiego zagłębia biurowego. W projekcie ...
-
Telewizja i radio w centrum handlowym: hit czy kit?
... kanały reklamowe, które zaznaczają swoją obecność w obiektach handlowo-usługowych. Są to: reklama audio – „In-store radio” oraz reklama video – „Mall TV” lub „Digital Signage”. Firma IMS we współpracy z Millward Brown postanowiła sprawdzić ich efektywność oraz oszacować wpływ, który wywierają na decyzje zakupowe klientów ...
-
Jak IT wpływa na rozwój i wyniki firmy?
... , która uwzględnia całościowe spojrzenie na firmę. Tradycyjna rola szefa IT (CIO) przeobraża się w rolę „szefa polityki cyfrowej” firmy (CDO – Chief Digital Officer) . Na takim bezcenne jest przygotowanie z obszaru marketingu, szeroka wiedza praktyczna o zachowaniu i potrzebach klientów oraz silna motywacja do monitorowania trendów ...
-
Jakie trendy w polskim e-commerce?
... wiadomości, słuchania muzyki, oglądania filmów, a coraz częściej także zakupów – już teraz połowa kupujących w internecie, robi zakupy mobilnie. Jakub Weber z Deloitte Digital prognozuje, że to właśnie m-commerce będzie rósł najszybciej. Jest na razie dosyć niewielki, około 2 mld złotych, czyli kilka procent całości ...
-
Powstanie druga fabryka BSH we Wrocławiu
... do grupy BSH należy również znany w Polsce zakład Zelmer w Rzeszowie. BSH w Polsce oprócz produkcji posiada Centrum Kompetencyjne Suszarek, Centrum Kompetencyjne Digital (technologie cyfrowe) oraz sześć innych centrów usług wspólnych. Pracują one na potrzeby BSH na całym świecie w takich dziedzinach jak m.in ...
-
Emigracja zarobkowa: te zawody pozwolą ci zwiedzić świat
... większą liczbą profesji. Kiedyś poznawanie świata było możliwe tylko w turystyce i transporcie. Dziś mamy do czynienia z wciąż powiększającą się grupą tzw. „Digital Nomads”, czyli osób, które w łatwy, szybki i niskonakładowy sposób podejmują pracę z dowolnego miejsca na świecie dzięki dostępowi do internetu – komentuje Krzysztof ...
-
Orange Smart Care – rozbity wyświetlacz to już nie problem
... od Orange Smart Care uwzględniają one konkretne zdarzenia, które kwalifikowały telefon do naprawy lub nie. Usługa została przygotowana we współpracy z Digital Care.
-
Europa: wydarzenia tygodnia 41/2016
... powstawania nowych przedsiębiorstw - tzw. startupów oraz dla firm, które chcą i mogą bardzo szybko się rozwijać, tzw. scaleupów. Unijna platforma EIT Digital przedstawiła plany na najbliższe trzy lata. Przewiduje się wsparcie 200 nowych start-upów, wykształcenie 3,5 tys. młodych naukowców oraz przeznaczenie 150 mln ...
-
Programmatic, aplikacje mobilne i lojalność klienta, czyli co rządzi e-reklamą?
... technicznych aplikacji i na koniec zadbać o tworzenie lojalności wśród klientów. O przyszłości e-reklamy dyskutowali eksperci podczas trzeciej edycji konferencji Digital Marketing Heroes poświęconej marketingowi cyfrowemu w Europie Środkowo-Wschodniej, organizowanej cyklicznie przez Sociomantic Labs. Tegoroczne DMH, którego sponsorem została Grupa ...
-
Influencer marketing, czyli pieniądze łowione w sieci
... z markami. W łatwy i szybki sposób, na jasnych zasadach dla obu stron. IndaHash, bo o niej mowa, to platforma do zautomatyzowanej współpracy marek z digital influencerami. Za jej pośrednictwem zorganizowano już przeszło 270 kampanii. W styczniu 2016, niedługo po oficjalnej premierze, zrzeszała nieco ponad 15 tys ...