-
Rynek reklamy wart 13 mld zł. Reklama kinowa z dużym wzrostem
... digital search wzrosły o 13,8% rok do roku. Na polskim rynku reklamy główna część inwestycji w digital search ulokowana jest w Google, zaś retail search odpowiada za nieco około 7% przychodów w segmencie digital ... 53,4% do 54,3%, zaś udział internetu (digital search i non-search) w mediamiksie minimalnie zwiększył się o 0,1 p.p. do 29,7%. W przypadku ...
-
Efekt Barbieheimer, czyli jak Polacy ruszyli do kin
... niż „Oppenheimera” (32,7 mln). Co ciekawe, zarówno w kanałach online, jak i w TV wyższe zasięgi odnotował film Gerwig. Jeśli chodzi o zasięg inkrementalny, digital dobudował 14,6 p.p. do kampanii „Oppenheimera” – więcej, niż w przypadku „Barbie” (10,7 p.p. dodatkowego zasięgu). Radio w kampanii pierwszego z wymienionych filmów dobudowało zasięg do ...
-
Jak branża turystyczna inwestuje w reklamę?
... należą do najbardziej aktywnych? RYNEK REKLAMOWY Jak wynika z danych, w przypadku branży turystycznej najaktywniejszym pod względem liczby kontaktów reklamowych kanałem był digital. To tutaj w analizowanym okresie miało miejsce 73% kontaktów reklamowych firm z kategorii „Accomodations” i Travel agents”. Na drugim miejscu znalazła się telewizja ...
-
Reklama online? Wideo, wideo i jeszcze raz wideo
... właśnie kategoria retail search jest motorem wzrostu całego segmentu digital search. Wzrost reklamy Digital Non-Search osiągnął wzrost w pierwszym kwartale 2024 r. w wysokości 4,5 ... poszczególnych klas mediów, zmienia się także ich udział w rynku. Udziały internetu (digital search i non-search) w mediamiksie spadły z 31,8 proc. do 30,7 proc., zaś ...
-
B2B marketing - trendy 2015
... aż 1/3 z nich nosi się z zamiarem przesunięcia wydatków z tradycyjnych form i kanałów reklamowych na działania realizowane w obszarze digital marketing (Internet, urządzenia mobilne). W obszarze digital marketerzy chcą więcej inwestować w: content marketing, narzędzia informatyczne do zarządzania kampaniami i działaniami, aplikacje mobilne, social ...
-
Polski sektor bankowy, czyli cyfryzacja na europejską skalę
... że polskie banki całkiem dobrze wypadają na tle europejskiego sektora bankowego. Digital Performance Index, czyli opracowany przez Accenture wskaźnik pokazujący poziom cyfryzacji, ... Barclays i RBS w Wielkiej Brytanii) i umiejętności cyfrowe pośród swoich pracowników (inicjatywa szkoleniowa Digital For All oraz MOOC w Societe Generale we Francji), jak ...
-
Użytkownicy cloud pod lupą
... Startupy i cyfrowi tubylcy Trzeci profil użytkowników usług w chmurze to startupy korzystające z własnych, często starzejących się infrastruktur oraz tzw. digital natives. Digital natives to cyfrowi tubylcy, zdecydowani na dynamiczne uruchomienie projektów w chmurze celem ich szybkiego rozwinięcia i łatwiejszego wdrożenia rozwiązań. Wraz z sukcesem ...
-
Praca w e-commerce. Co można robić i za ile?
... , content marketing, e-mail marketing – wszystkie te specjalizacje są odmianami digital marketingu. Specjaliści tych dziedzin są „towarem deficytowym” na rynku ... zajmujące stanowiska menedżerskie (Manager e-Commerce, Key Account Manager, Digital Marketing Manager, CRM Manager, Digital Brand Manager) otrzymują wynagrodzenia w granicach 15 – 20 tys. zł ...
-
Wynagrodzenia w czasie pandemii. Kto stracił, kto zyskał?
... na rynku obserwujemy wzmożony popyt na specjalistów od e-commerce i digital marketingu, szczególnie w przypadku stanowisk będących na styku biznesu i technologii ... wyraźnie widoczny w przypadku stanowisk wymagających twardych kompetencji narzędziowych, np. w obszarze Digital Analytics, CRM, programmatic, gdzie pensje na przestrzeni ostatnich lat ...
-
Pomimo kryzysu telekomunikacja nie rezygnuje z reklamy. Wydatki będą rosnąć
... firm telekomunikacyjnych rosną. Zenith prognozuje, że telekomunikacja będzie zwiększać swoje wydatki na reklamę digital w latach 2019-2023 w tempie średnio 5% rocznie. Stała dynamika wzrostu pozwala założyć, że do 2023 r. reklama digital będzie stanowić 54% wszystkich reklam telekomunikacyjnych. COVID-19 pokazał, jak bardzo jesteśmy uzależnieni od ...
-
Rynek reklamy wideo wzrósł w I kwartale 2024 r. o 13,3%
... w oglądalności był w pierwszym kwartale Youtube – 8% (więcej o 0,6 p.p. wobec zeszłego roku), wyprzedzający TVN z udziałem 6,3% i Polsat z udziałem 5,7%.(Nielsen Digital, All1659, badanie Nielsen Digital nie uwzględnia oglądalności poza domem). Według analityków Publicis Groupe, największy udział w przychodach reklamowych wśród segmentów wideo ma ...
-
34% Polaków chce anulować subskrypcje
... 12 miesięcy? Jak dobrze realizować usługi subskrypcyjne? Wyniki przeprowadzonego przez Adyen, globalną platformę technologii finansowych wybieraną przez rynkowych liderów, badania Digital Report dowodzą, że 34 proc. polskich konsumentów już zrezygnowało lub planuje w najbliższych 12 miesiącach zrezygnować z subskrypcji usług i produktów, na które ...
-
Notebook Acer Ferrari 1200
... ; system dźwiękowy Dolby Home Theater drugiej generacji wraz z technologiami Dolby Digital, Dolby Digital Live, Dolby Pro Logic IIx, Dolby Headphone, Dolby Natural ... Biometryczne zabezpieczenie z czytnikiem linii papilarnych; Czytnik kart pamięci „5 w 1” (formaty Secure Digital (SD), MultiMediaCard (MMC), Memory Stick (MS), Memory Stick PRO (MS PRO ...
-
Reklama kontekstowa 2014
... 57,9%). Trendy 2015 Adkontekst zapytał też mediaplanerów o główne trendy w digital marketingu. 2/3 ankietowanych zadeklarowało, że najwyższym priorytetem w ich działaniach w ... Wyniki te częściowo pokrywają się z raportem Econsultancy / Adobe Quarterly Digital Intelligence, gdzie 30% ankietowanych marketerów z całego świata wskazało jako najważniejszy ...
-
Świąteczne zakupy przez Internet: Polacy na czele stawki
... tradycyjnych rośnie z roku na rok. Jak wynika z raportu Deloitte Digital „Navigating the New Digital Divide”, do końca 2015 roku, nawet 64 proc. obrotów generowanych ... intuicyjny sposób umożliwi im zakupy online” – mówi Justyna Skorupska, lider e-commerce w Deloitte Digital. Jeżeli chodzi o szukanie upominków, to sieć służy nam przede wszystkim ...
-
Trendy IT 2016 wg Cisco
... zostać ucyfrowione, zostanie ucyfrowione Najnowsze badanie „Cyfrowy wir: jak cyfrowa rewolucja redefiniuje branże” (Digital Vortex: How Digital Disruption is Redefining Industries) nie pozostawia złudzeń - cyfrowa rewolucja (digital disruption) o wiele szybciej niż nam się wydawało zmieni układ sił w poszczególnych branżach. Badanie przeprowadzono ...
-
9 wniosków, które nasuwa ewolucja marketingu
... rośnie udział inwestycji w kanały cyfrowe. Obecnie 70% wydatków marketingowych pochłaniają działania w obszarze digital marketingu – 30% w tradycyjnych kanałach. Do roku 2021 relacja ta ma się pogłębić do poziomu 75% / 25%. Największy wzrost planowanych wydatków w digital marketingu w 2016 r. przypada na kanał social media: od 65% na różne ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2018
... o to, żeby wzmocnić znajomość marek, zmienić ich postrzeganie czy też nakłonić konsumentów do działania” – powiedziała Jane Ostler, Managing Director, Media & Digital w Kantar Millward Brown. „Wpływ oddziaływań komunikacyjnych i poziom zwrotu z inwestycji można bezpośrednio porównać z innymi wskaźnikami dla marki i miarami behawioralnymi, ale marki ...
Tematy: media, media cyfrowe, telewizja, Internet, reklama online, wideoreklama, reklama telewizyjna, rok 2018 -
Polacy i smartfony. Kupujemy drożej, wymieniamy częściej
... zabezpieczyć swój sprzęt przed uszkodzeniem. Przed nami wyniki badania zrealizowanego dla Digital Care przez firmę Kantar. Celem, który przyświecał jego autorom, było ... zdecydowała się mniej niż połowa respondentów. Ze statystyk prowadzonych przez Digital Care wynika, że miesiącami w których Polacy zgłaszali najwięcej uszkodzeń były lipiec ...
-
Deloitte: pandemia wzmaga popyt na wideo streaming
... dla subskrybentów, natomiast przedstawiciele powojennego wyżu demograficznego wolą usługi zawierające reklamy, które bardzo przypominają tradycyjną telewizję. O raporcie Digital media trends 14 edycja badania Digital media trends została przeprowadzona na grupie ponad 2 tysięcy konsumentów w Stanach Zjednoczonych, w dwóch okresach: przed pandemią ...
-
Jak nowe technologie wspierają zakupy w sklepie stacjonarnym?
... badania, eksperci Deloitte zdefiniowali tę zależność jako Wskaźnik Wpływu Cyfrowego (ang. Digital Influence Factor). Pokazuje on nie tylko, w jaki sposób klienci kupują ... Wiesław Kotecki, partner, lider w zespole Customer Strategy&Applied Design, Deloitte Digital. Technologia na zakupach popularna nie tylko wśród młodych Poziom „zdigitalizowania” ...
-
Reklama cyfrowa lokomotywą rynku
... tego tekstu dowiesz się m.in.: Jaki udział w wartości na rynku reklamy będzie miał digital? Które rynki reklamowe będą rozwijać się najszybciej w 2022 roku? Które branże będą inwestować w ... CEO dentsu Polska i CEE. – Dla rynku to moment przełomowy, ponieważ nigdy wcześniej digital nie osiągnął tak dużej przewagi na rynku reklamy. W 2019 roku ta ...
-
Jakie są kompetencje cyfrowe Polek?
... umiejętności, tak samo w życiu prywatnym, jak i zawodowym. Unijny indeks Women In Digital (WID), zawierający dane za 2022 rok, skupia się m.in. na ogólnym ... należy im je umożliwić. Warto wspomnieć, że zgodnie z indeksem ekonomiczno-społecznym DESI (Digital Economy and Society Index), poziom digitalizacji kobiecej części społeczeństwa przekłada się ...
-
Reklama w internecie i telewizji. Kto jest liderem?
... kreacji typu display i 8,2 sekundy dla kreacji wideo). Średnia widoczność kreacji digital w marcu (wskaźnik Viewability Rate liczony zgodnie z definicją IAB) wyniosła ... mld kontaktów reklamowych i SoV – 6,75%). Top reklamodawcy online Najbardziej aktywnym reklamodawcą digital w marcu 2023 była marka Media Expert, która wygenerowała 2,7 mld kontaktów ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Branża handlowa najaktywniejsza
... typu display i 7,8 sekundy dla kreacji wideo). Średnia widoczność kreacji digital w maju (wskaźnik Viewability Rate liczony zgodnie z definicją IAB) ... accessories (5 mld kontaktów reklamowych i SoV – 7,6%). Top reklamodawcy online Najbardziej aktywnym reklamodawcą digital w maju 2023 była marka Allegro.pl, która wygenerowała 2,8 mld kontaktów ...
-
Rynek reklamy wideo wzrósł o 11,2%
... pierwszym półroczu Youtube – 8,0% (więcej o 0,4 p.p. wobec zeszłego roku), jest to więcej niż w przypadku TVN z udziałem 6,1% i Polsatu z udziałem 5,6%. (Nielsen Digital, All16 - 59, badanie Nielsen Digital nie uwzględnia oglądalności poza domem). Według Iwony Jaśkiewicz-Kundery, Chief Investment Officer Publicis Groupe Polska, prognozy inwestycji ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio IX 2024
... kreacji typu display i 6,73 sekundy dla kreacji wideo). Średnia widoczność kreacji digital we wrześniu (wskaźnik Viewability Rate liczony zgodnie z definicją IAB) ... ” (4,65 mld kontaktów reklamowych i SoV – 6%). Top reklamodawcy online Najbardziej aktywnym reklamodawcą digital we wrześniu 2024 została marka Media Expert, która wygenerowała 3,34 mld ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio XI 2024
... typu display i 7,36 sekundy dla kreacji wideo). Średnia widoczność kreacji digital w listopadzie (wskaźnik Viewability Rate liczony zgodnie z definicją IAB) wyniosła ... 95 mld kontaktów reklamowych i SoV – 6,5%). Top reklamodawcy online Najbardziej aktywnym reklamodawcą digital w listopadzie 2024 została marka Media Expert, która wygenerowała 4,66 mld ...
-
Nowe aparaty cyfrowe HP
... aż o 5kg. Ponadto zaimplementowano funkcję do eliminowania efektu świecących oczu u fotografowanych zwierząt, a także technologię do retuszowania zdjęć. HP Photosmart Mz67 Digital Camera z 8-megapikselową matrycą, jest pierwszym aparatem HP ze średnim zakresem zoomu optycznego – 6x. Wyposażony jest w 2,5-calowy ekran. 5-megapikselowy model HP ...
-
Cyfrowy długopis Nokia SU-27W
... telefonów komórkowych? Być może tak, bowiem pod szyldem Nokii pojawi się wkrótce ciekawy gadżet - cyfrowy długopis wyposażony w Bluetooth. Nokia SU-27W Digital Pen z pewnością przypadnie do gustu entuzjastom niecodziennych gadżetów. Cyfrowy długopis zapisuje wszystko, co użytkownik notuje na specjalnym cyfrowym papierze, który ...
-
Merchandising w Polsce - perspektywy
... ekspozycji za pomocą roślinności. Do świadomości marketerów przebił się również digital merchandising. W Polsce działania z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych skupiają się na ... LCD czy plazmowych. Na Zachodzie możemy już dostrzec kolejną fazę digital merchandisingu, która kładzie nacisk na wykorzystanie narzędzi zapewniających konsumentom interakcję ( ...
-
Aparat Panasonic Lumix DMC-GH1
... dla filmu 35mm) Zoom: Optical: 10x, Extra Optical Zoom (EZ): Max.2x; Digital Zoom: 2x, 4x Powiększenie: Approx. 1.4x / 0.7x (35mm camera equivalent) with ... 3a corresponding), Video: Auto / 1080i / 720p / 480p (576p in PAL system); Audio: Dolby Digital Stereo Creator Zasilanie: ID-Security Li-ion Battery Pack (7.2V, 1250mAh) (Included) Wymiary: 124 x ...
-
Aparat cyfrowy BenQ GH700
... szumów nawet o 50%, zapewniając wspaniałe rezultaty nawet przy słabym świetle zewnętrznym. Super Szybki Procesor DSP (Digital Signal Processor) GH700 ma szybki i wydajny procesor sygnału cyfrowego (DSP - Digital Signal Processor). Zdolność do przetwarzania obrazów o wysokiej rozdzielczości zapewnia wyraźniejsze i bardziej wyrafinowane obrazy nawet ...
-
Konsumenci przyszłości: pokolenie XD
... do dzieci pokolenia X (35–45 lat), urodzonych w latach 1995–2001, a „D” jest skrótem od „digital”. Mamy więc do czynienia z dziećmi mającymi obecnie 8-14 lat, z których 60 proc. ... proc. przypadków dzieci mają wpływ nawet na zakup samochodu (wg publikacji „Grown Up Digital: How the Net Generation is Changing Your World”). Konsumenci przyszłości Tego ...
-
Reklama online - trendy 2015
... lub wręcz niemożliwe. 2. Personalizacja, czyli one-to-one marketing Paweł Ostrowski, Digital Projects & E-commerce Director w NC+ zwraca z kolei uwagę na ważny aspekt ... się 2-krotnie większą skutecznością niż standardowe reklamy. Komentarz, Paweł Ostrowski, Digital Projects & E-commerce Director w NC+ 3. Automatyzacja wreszcie pozwoli zająć się tym, ...