-
Cyfrowa reklama zewnętrzna wychodzi na pozycję lidera
... na przyszłe lata? Jak wynika z raportu WARC, wydatki na digital OOH wzrosły w tym roku do 37,3%. Dla porównania w 2017 odnotowano wzrost o 34,8%, ... 2012 wzrost wyniósł 22,7%. Dynamiczny rozwój jest efektem stale zwiększającej się liczby nośników typu digital w przestrzeni miejskiej oraz szybkiego rozwoju technologicznego. Z roku na rok możliwości ...
-
Generacja Z w pracy. Jeszcze ludzie czy już roboty?
... niekoniecznie posiada umiejętności innego typu Równocześnie starsi specjaliści obawiają się, że zostaną w tyle, a w przyszłości większość stanowisk kierowniczych obejmą tzw. ‘digital natives’. W poprzednim badaniu zleconym przez Dell Technologies, 87% liderów przedsiębiorstw wyraziło obawę, że nie będzie w stanie zapewnić równych szans pracownikom ...
-
Rynek reklamy ma za sobą najlepszy rok od 2008 r.
... EURO RTV AGD. Na znaczeniu tracą nośniki standardowe typu backlight i frontlight. Rośnie natomiast podaż nośników citylight i citylight premium oraz nośników digital out-of-home, a także reklamy tranzytowej. Wartość reklamy w magazynach w 2018 r wyniosła 311,3 mln zł i stanowiła zaledwie 43% poziomu z 2010. Roczna dynamika spadku ...
-
Coraz bieglejsi w candidate experience?
... czy do jakiego działu aplikował - komentuje Marta Pawlak-Dobrzańska, CEO, Great Digital, partner merytoryczny badania. Czy zaaplikuje ponownie? Konsekwencje negatywnych doświadczeń Wyniki raportu ... eRecruiter oraz Koalicji na rzecz Przyjaznej Rekrutacji. Partnerem badania jest Great Digital. Badanie składa się z dwóch części. Opinie kandydatów na ...
-
Czego pracownik fizyczny wymaga od rekrutacji?
... Experience 2019" 5. edycja badania „Candidate Experience” została przeprowadzona z inicjatywy eRecruiter oraz Koalicji na rzecz Przyjaznej Rekrutacji. Partnerem badania jest Great Digital. Badanie składa się z dwóch części. Opinie kandydatów na temat rekrutacji zostały zebrane na zlecenie eRecruiter i przeprowadzone na użytkownikach portalu Pracuj ...
-
Reklamy przyspieszają: 2,9% wzrostu po 9. miesiącach br. Są szanse na 3,5%
Jak wynika z najnowszych doniesień Starcom, rynek reklamy wrzucił wyższy bieg. W III kwartale br. dynamika jego wartości sięgnęła 6,3 proc. To spora poprawa względem początku roku, kiedy to ledwo zdołała ona przewyższyć kreskę (0,1 proc.). Najlepszym miesiącem pod względem wydatków na reklamę okazał się sierpień (9,3%). Po trzech kwartałach tego ...
-
Jak nowe technologie mogą wpłynąć na zrównoważony rozwój?
... Rozwoju (GeSI), stosownym i znacznie przyspieszającym postęp w walce z kryzysem klimatycznym narzędziem są nowe technologie. Powyższa opinia została sformułowana w raporcie zatytułowanym „Digital with Purpose: Delivering a SMARTer2030”. Jego autorzy wskazali, że nowe technologie cyfrowe wywierają wpływ na aż 103 ze 169 Celów Zrównoważonego ...
-
Rynek reklamy w Polsce wart 10 mld zł. Będą spadki?
Jak radzi sobie reklama? Odpowiedzi na to pytanie dostarcza ostatnia odsłona raportu opracowanego przez analityków Publicis Groupe. Okazuje się, że w minionym roku dynamika wydatków reklamowych osiągnęła 3,2%, w efekcie czego u schyłku grudnia wartość rynku wyniosła 9,8 mld zł. Budżety na reklamę powiększyły m.in. motoryzacja, sektor czas wolny ...
-
Usługi kurierskie i obsługa online. To liczy się jak nigdy
... , które budują dziś skuteczność kampanii marketingowej i dostarczają unikalnych doświadczeń konsumenckich – mówi Wiesław Kotecki, dyrektor, lider zespołu Experience Design w Deloitte Digital. Smart shopping, czyli świadome kupowanie Konsumenci są coraz bardziej świadomi swoich wyborów. Jeśli chodzi o w pełni cyfrowe rozpoczęcie korzystania z nowej ...
-
Polskie banki awangardą cyfryzacji
... wyróżniają się bardzo pozytywnie. Firma Deloitte zaprezentowała czwartą już odsłonę największego na świecie badania bankowości cyfrowej Digital Banking Maturity 2020. W tym roku jego autorzy wzięli pod lupę 318 banków z 39 krajów. Na ... przyszłości – mówi Wiesław Kotecki, Partner, lider zespołu Customer Strategy & Applied Design w Deloitte Digital ...
-
Rynek reklamy: poprawa prognoz, ale nie dla Polski
... COVID-19. Transformacja cyfrowa polega na szybkim przesuwaniu budżetów na reklamę w kanale digital Zenith przewiduje, że globalne wydatki na reklamę cyfrową wzrosną o 1,4% w 2020 roku, ... będą ją kontynuować, przeznaczając jeszcze większą część swojego budżetu na reklamę digital. Zenith przewiduje, że do 2023 roku reklama cyfrowa będzie stanowić ...
-
Amazon "kupuje" Cypr, czyli szokujące prognozy Saxo Banku na 2021
... Zwycięży rzeczywistość, a „komory echa” przegrają. Inwestycje: kupno akcji Verizon, IBM i mediów społecznościowych. 4. Nowa chińska waluta cyfrowa wstrząsa przepływami kapitałowymi Digital Currency Electronic Payment (DCEP) będzie opartą na technologii blockchain cyfrową wersją juana (CNY). W 2019 r. 80% wszystkich płatności w Chinach odbywało się ...
-
IAB Polska: reklama w internecie wygrała z kryzysem?
... wydatki przekroczyły 5 miliardów złotych. Dane rynkowe pokazują, że cały rynek reklamy skurczył się, a większość formatów zanotowała spadki. Ten trend przełamuje digital, który jest bezapelacyjnym zwycięzcą minionego roku. – komentuje Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska - Większe nakłady reklamowe przyszły głównie z dwóch obszarów ...
-
Gospodarka Niemiec: co po wyborach?
... się całkowicie wypadać z agendy rządowej, pomimo pandemii uwypuklającej braki Niemiec w zakresie adaptacji do rozwiązań cyfrowych, a także słabości administracji publicznej. Wskaźnik Digital Riser Index Europejskiego Centrum Konkurencyjności Cyfrowej sugeruje obecnie, że niemiecka gospodarka od 2018 r. jeszcze bardziej straciła na znaczeniu (wykres ...
-
Czy reklama sprzętu AGD cierpi przez pandemię?
... pandemią. Do 2023 roku wydatki reklamowe osiągną 5,6 mld USD. Kampanie wizerunkowe i e-commerce napędzają 10% roczny wzrost wydatków na reklamę digital Reklama w kanale digital stanowiła 55% światowych wydatków na reklamę sprzętu AGD w 2020, w porównaniu z 51% w roku 2019. Miała na to wpływ niekwestionowana skuteczność ...
-
Zenith: wydatki na reklamę rosną o ponad 15%, ale będą spadać
... . Istnieje natomiast potencjalny wzrost handlu elektronicznego i związanej z nim reklamy digital. POLSKA Patrząc na nasz rodzimy rynek, w pierwszym półroczu 2021 r. rynek reklamy w Polsce ... o 11% w 2022 roku, w porównaniu do 4% dla reklamy zewnętrznej, 3% dla reklamy typu digital display, 2% dla radia i 0% dla mediów drukowanych. Marki będą musiały ...
-
Cyberbezpieczeństwo firm w 2022 roku. Oto największe wyzwania
... jak DORA czy NIS2. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Czym jest Digital Operational Resiliance Act (DORA) i kiedy warto o nim pamiętać? Jakie zmiany wprowadza ... Marciniak, Manager, Cyber Security Implementation, EY. DORA, czyli operacyjna cyfrowa odporność Digital Operational Resiliance Act (DORA) to projekt rozporządzenia Unii Europejskiej, która ma ...
-
Reklama łapie oddech, reklamodawcy nie szczędzą pieniędzy
... najwyższe wzrosty? Jaki był udział poszczególnych klas mediów w rynku reklamy? Jak prezentował się udział poszczególnych kategorii reklamy w wydatkach na reklamę digital? SEKTORY REKLAMOWE Po 2021 r. rynek reklamy w Polsce zwiększył wartość o 16,2% względem roku poprzedniego i aż o 7% wobec roku 2019. Oznacza to nie ...
-
Rynek reklamy rośnie, ale będzie gorzej?
... się wartość reklamy w poszczególnych klasach mediów? Które sieci handlowe wydały na reklamę najwięcej? Jak prezentował się udział poszczególnych kategorii reklamy w digital? SEKTORY REKLAMOWE W pierwszym półroczu 2022 r. rynek reklamy w Polsce zwiększył wartość o 5,5% względem analogicznego okresu roku 2021. Oznacza to poziom budżetów reklamowych ...
-
Cyberbezpieczeństwo MŚP kuleje. Atak kosztuje nawet 1 mln zł
... mediach? Które kanały komunikacji zanotowały najwyższe wzrosty? Uczestnicy badania Digital Security Sentiment, zorganizowanego przez ESET wśród europejskich i ... analogicznego okresu roku ubiegłego. Aż 83 proc. firm ankietowanych w najnowszym raporcie Digital Security Sentiment, ESET ocenia, że „cyberwojna jest bardzo realnym zagrożeniem ...
-
Rynek reklamy napędzany przez online
... się wartość reklamy w poszczególnych klasach mediów? Które sieci handlowe wydały na reklamę najwięcej? Jak prezentował się udział poszczególnych kategorii reklamy w digital? SEKTORY REKLAMOWE Rynek reklamy w Polsce zwiększył wartość o 5,1% po trzech kwartałach 2022 r. względem analogicznego okresu roku 2021. Oznacza to poziom budżetów ...
-
Sztuczna inteligencja w polskim internecie. Zainteresowanie Polaków rośnie
... , a rozwiązania oparte na AI wdroży 97 proc. największych międzynarodowych firm. Fundacja Digital Poland podaje, że pod względem liczby ekspertów pracujących nad rozwojem lub ... na ponad 30 rynkach całego świata, a dwa lata temu zdobył tytuł finalisty EIT Digital Challenge i znalazł się wśród 20 najlepszych spółek technologicznych w Europie. Analizą ...
Tematy: sztuczna inteligencja, AI, chatboty, voiceboty, boty, internauci, badania internautów, media -
Naprawa smartfona bywa ryzykowna. Jak się chronić?
... się nieodpowiedzialnie - według danych autoryzowanego serwisu MTTC, należącego do Grupy Digital Care tylko w kwietniu do naprawy wpłynęło blisko 100 urządzeń z włożonymi kartami ... Kukla, ekspert iMad, autoryzowanego serwisu Apple, który również należy do Grupy Digital Care. Gdyby na urządzeniu z jakiegoś powodu pozostały dane – korzystając z usług ...
-
Żywiec i Kompania Piwowarska, czyli zmasowany atak przed majówką
... . Wyraźny wzrost liczby kontaktów reklamowych w przypadku Grupy Żywiec obserwujemy z początkiem Majówki. Obie marki wykorzystywały w kampanii zarówno telewizję, jak i kanały digital. Pod względem liczby kontaktów reklamowych w TV zdecydowanie aktywniejszą kampanię prowadziła Kompania Piwowarska (1 mld kontaktów reklamowych vs 635 mln w przypadku ...
-
Rynek reklamy: wzrost o 6 proc. i dobre prognozy na przyszłość
... się wartość reklamy w poszczególnych klasach mediów? Które sieci handlowe wydały na reklamę najwięcej? Jak prezentował się udział poszczególnych kategorii reklamy w digital? SEKTORY REKLAMOWE W pierwszym kwartale 2023 r. rynek reklamy w Polsce zwiększył wartość o 6,0 proc. względem analogicznego okresu 2022 r. Aż dwanaście sektorów zwiększyło ...
-
Black Friday i Cyber Monday 2023 w polskim internecie
... miliardów kontaktów reklamowych. Najwięcej kontaktów reklamowych miało miejsce w internecie, natomiast wzrost ich liczby w okresie Black Friday był szczególnie widoczny w TV i Digital. Poniżej prezentujemy także ranking marek z kategorii Trade według ich aktywności reklamowej w dniach 1-28 listopada, mierzonej wskaźnikiem Ad Contacts. Na pierwszym ...
-
Pokolenie Z o sobie: czego pragną Zetki?
... Projekt został przeprowadzony w ramach przedmiotu Antropologia w biznesie w partnerstwie z agencją digital marketingową They.pl. Efektem tej współpracy jest zbiór interesujących insightów o pokoleniu ... biznesowe - mówi Adrianna Kubik, business director & board member, agencja digital marketingowa They.pl Portfele Zetek Skąd Zetki mają pieniądze “na ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio III 2024
... typu display i 7,14 sekundy dla kreacji wideo). Średnia widoczność kreacji digital w marcu (wskaźnik Viewability Rate liczony zgodnie z definicją IAB) wyniosła ... Time (5 mld kontaktów reklamowych i SoV – 5,8%). Top reklamodawcy online Najbardziej aktywnym reklamodawcą digital w marcu 2024 została marka Media Expert, która wygenerowała 3,25 mld ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w XII 2024
... typu display i 7,23 sekundy dla kreacji wideo). Średnia widoczność kreacji digital w grudniu (wskaźnik Viewability Rate liczony zgodnie z definicją IAB) ... (5,65 mld kontaktów reklamowych i SoV – 6,1%). Top reklamodawcy online Najbardziej aktywnym reklamodawcą digital w grudniu 2024 został Media Expert, który wygenerował 5,2 mld kontaktów reklamowych ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w I 2025
... typu display i 7,06 sekundy dla kreacji wideo). Średnia widoczność kreacji digital w styczniu 2025 (wskaźnik Viewability Rate liczony zgodnie z definicją IAB ... mld kontaktów reklamowych i SoV – 6,1%). Top reklamodawcy online Najbardziej aktywnym reklamodawcą digital w styczniu 2025 została marka Temu, która wygenerowała 4,32 mld kontaktów reklamowych ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w II 2025
... kreacji typu display i 6,5 sekundy dla kreacji wideo). Średnia widoczność kreacji digital w lutym 2025 (wskaźnik Viewability Rate liczony zgodnie z ... „Automotive” (6,2 mld kontaktów reklamowych i SoV – 8,2%). Top reklamodawcy online Najbardziej aktywnym reklamodawcą digital w lutym 2025 została marka Temu, która wygenerowała 3,6 mld kontaktów ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w III 2025
... dla kreacji typu display i 6,6 sekundy dla kreacji wideo). Średnia widoczność kreacji digital w marcu 2025 (wskaźnik Viewability Rate liczony zgodnie z definicją IAB ... mld kontaktów reklamowych i SoV – 6,3%). Top reklamodawcy online Najbardziej aktywnym reklamodawcą digital w marcu 2025 została marka Media Expert, która wygenerowała 4 mld kontaktów ...
-
Ranking lokat i kont oszczędnościowych. Przegląd możliwości dostępnych jeszcze w maju
... w obowiązującej do 27 maja promocji. Citi Handlowy, Santander Consumer Bank, Raiffeisen Digital Bank AG, Millennium Bank, Inbank: oprocentowanie od 5% do 6,7% na kontach oszczędnościowych ... 100 000 zł za każdy z 4 miesięcy, w którym spełnisz wszystkie powyższe warunki. Raiffeisen Digital Bank AG Lokata Dla Ciebie online skorzystaj 6% 300 000 zł 3 ...
-
Rynek reklamy wideo nic nie zwalnia. Total streaming na prowadzeniu
... tym rankingu YouTube, na oglądanie którego widzowie przeznaczają najwięcej czasu. Udziały platformy wynosiły w pierwszym półroczu 2025 7,7% wobec 7,4% w ubiegłym roku. (Nielsen Digital, All16 - 59). Komentarz Iwony Jaśkiewicz-Kundery, Chief Investment Officer Publicis Groupe Polska: Pierwsze półrocze 2025 roku przyniosło wiele pozytywnych zmian na ...
-
Technologiczne wyzwania e-commerce: rola observability w stabilności systemów
... szansą, z drugiej zaś – technologicznym wyzwaniem. Według “The 2025 Digital Commerce Landscape Report” ograniczenia IT wpływają na skuteczność 93 proc. transakcji ... pomaga w ograniczeniu tego ryzyka. [1] Elastic Path, Vanson Bourne, The 2025 Digital Commerce Landscape Report [2] Raport e-Izby, Omni-commerce. Kupuję wygodnie, 2025 [3] New Relic, ...


Elektromobilność dojrzewa. Auta elektryczne kupujemy z rozsądku, nie dla idei