-
3 obszary, które zmieni pandemia koronawirusa. Czy na lepsze?
... nie przyjdzie nam jednak pracować w warunkach sprzed kryzysu. Piotr Mazurkiewicz, partner HRK, wymienia trzy obszary, które czeka rewolucja. 1. Rynek pracodawcy nie taki ... powinno stanowić pozytywny sygnał dla polskiego rynku pracy – mówi Piotr Mazurkiewicz, partner HRK, firmy specjalizującej się w doradztwie personalnym. Obserwowane od trzech ...
-
Polski rynek Venture Capital w I kw. 2021 wart prawie 1 mld PLN
... . Znakomitym przykładem jest Uncapped, który opisujemy w raporcie. W maju pozyskali 301 mln PLN, w zaledwie 8 miesięcy od ostatniej rundy – mówi Tomasz Swieboda, partner w Inovo Venture Partners. 34 z 117 transakcji to inwestycje z udziałem funduszy PFR Ventures. W pierwszym kwartale zapewniły one 27% kapitału dla innowacyjnych ...
-
Wojna w Ukrainie. Czy polscy eksporterzy zastąpią dostawców z Rosji i Białorusi?
... pokazuje jednak, że dla Ukrainy nie ma innej drogi. Jakub Makurat, Country Manager Poland, Czechia, Slovakia, Baltic States, Volodymyr Lisnyi, Partner we lwowskim oddziale
Tematy: polscy eksporterzy, eksporterzy, eksport, wojna w Ukrainie, Ukraina, import, Białoruś, Rosja, eksport, polski eksport, importerzy -
Jak stworzyć skuteczny program partnerski?
... partnerskie do ofert wybranych przez siebie produktów (w tym przypadku żelazek). Jeśli czytelnik kliknie w link, a następnie dokona zakupu, to wydawca treści (partner) otrzyma ustaloną w umowie prowizję. Prowizja będzie naliczona od całego koszyka zakupowego, nawet jeśli klient poza żelazkiem wybierze jeszcze np. deskę ...
-
Jak insurtech wpływa na rozwój firm ubezpieczeniowych?
... technologicznego. Jedynie 11 proc. naszych respondentów postrzegało firmy z tego sektora jako zagrożenie i konkurencję – podkreśla Adam Pasternak-Winiarski, partner associate z Działu Usług Aktuarialnych i Ubezpieczeniowych, Deloitte. Największe wyzwania Największą barierą wpływającą na efektywność współpracy insurtechów z ubezpieczycielami są ...
-
Jak Polacy spędzają Walentynki? Co jest dla nich ważne w związku?
... prostu mówią „kocham Cię” (22%). Najbardziej w drugiej osobie doceniamy charakter (31%), osobowość (28%), dobroć, uczciwość, prawdomówność (22%) oraz inteligencję (19%). Partner w związku najbardziej imponuje nam umiejętnością obracania życia w przygodę (33%), wsparciem emocjonalnym (27%), wspólnym odciążeniem w obowiązkach (21%) oraz pogodą ducha ...
-
Najbardziej rozpoznawalne polskie marki odzieżowe, wśród nich...Zara
... względu na to, czy mają wieloletnią tradycję, czy są stosunkowo młode, kryją w sobie ogromne pokłady potencjału – tłumaczy Sho Kondo, managing partner w Kondo&Partners Consulting. Najbardziej rozpoznawalne polskie marki – te z tradycją, jak i nowoczesne Respondenci na podstawie przygotowanej wcześniej listy wyłonili 5 najbardziej rozpoznawalnych ...
-
8 priorytetów dla zarządów firm na 2017 rok
... , rola Chin w światowej gospodarce będzie nadal szybko rosła – szczególnie biorąc pod uwagę wyniki wyborów prezydenckich w USA - mówi dr Marek Rozkrut, Partner i Główny Ekonomista EY. Cyfrowa transformacja Cyfryzacja, nazywana Czwartą Rewolucją Przemysłową, spowodowała gwałtowny wzrost sposobów komunikacji oraz ilości danych. Sztuczna inteligencja ...
-
Budownictwo w Polsce I poł. 2011 r.
... inwestycji związanych z Euro 2012 nieco spowolni rozwój.” – zauważa Steven Baxted, Partner, szef zespołu doradczego dla sektora budownictwa i nieruchomości w KPMG w Polsce. Wzrost ... do przyjmowania zleceń z zerową lub ujemną marżą” – komentuje Steven Baxted, Partner, szef zespołu doradczego dla sektora budownictwa i nieruchomości w KPMG w Polsce – ...
-
Rosną inwestycje w sieci franczyzowe
... dedykowany franczyzie jest Deutsche Bank. Z jego kredytu mogą skorzystać partnerzy już istniejącej sieci, która posiada działające w Polsce placówki. Kredytobiorcą jest partner, ale to franczyzodawca podlega wnikliwej ocenie banku. DB FranchiseFinance nie jest jednolitym produktem o sztywnych ramach i jasno sprecyzowanych warunkach, lecz kredytem ...
-
Rynek dóbr luksusowych w Polsce 2011
... z tym deklarowana roczna wartość wydatków Polaków na szeroko rozumiane dobra luksusowe może wynieść nawet 30 miliardów złotych” – komentuje Andrzej Marczak, Partner w dziale Doradztwa Podatkowego KPMG, jeden z autorów raportu. Rozwój rynku luksusowych środków transportu „Zgodnie z naszymi przewidywaniami, rynek dóbr luksusowych w Polsce rozwija ...
-
Nieruchomości komercyjne w Polsce w 2013 r.
... ustabilizowanej pozycji. W ubiegłym roku znacząco wzrosła liczba rozbudów, pozwalająca na przyjęcie dodatkowych najemców do najlepszych galerii” – mówi Marek Noetzel, Partner, Dyrektor działu powierzchni handlowych Cushman & Wakefield. Nieruchomości magazynowe Zasoby nowoczesnej powierzchni magazynowej w Polsce na koniec 2013 r. wyniosły 7.942.000 ...
-
Nieruchomości komercyjne w Polsce w I poł. 2014
... 3 mld EUR całkowitego wolumenu transakcji” – mówi Piotr Kaszyński, Partner, Dyrektor Grupy Rynków Kapitałowych z firmy Cushman & Wakefield. Nieruchomości biurowe ... obecnie w przygotowaniu lub w trakcie realizacji” – mówi Richard Aboo, Partner, Dyrektor Działu Powierzchni Biurowych firmy Cushman & Wakefield. Nieruchomości handlowe W pierwszej ...
-
Nieruchomości komercyjne w Polsce w 2014 r.
... będzie jednak uzależniony od dostatecznej podaży atrakcyjnych aktywów” – mówi Piotr Kaszyński, Partner, Dyrektor Grupy Rynków Kapitałowych z firmy Cushman & Wakefield. Nieruchomości biurowe ... duży popyt ze strony sektora BPO” – mówi Richard Aboo, Partner, Dyrektor Działu Powierzchni Biurowych firmy Cushman & Wakefield. Nieruchomości handlowe W 2014 ...
-
Nieruchomości komercyjne w Polsce w I poł. 2015
... form sprzedaży oraz przenikanie się różnych sposobów robienia zakupów jest obecnie jedną z najważniejszych cech rynku handlowego – mówi Marek Noetzel, Partner, Dyrektor działu powierzchni handlowych Cushman & Wakefield. NIERUCHOMOŚCI MAGAZYNOWE W pierwszej połowie 2015 r. rynek magazynowy w Polsce kontynuował dynamiczny rozwój zarówno w zakresie ...
-
Rynek dóbr luksusowych w Polsce 2015
... w segmencie usług hotelarskich i SPA, jachtów oraz biżuterii i zegarków. Wysoka dynamika widoczna będzie także w przypadku nieruchomości oraz samochodów – mówi Tomasz Wiśniewski, partner w KPMG w Polsce. Blisko 60% zamożnych i bogatych chce kupować dobra luksusowe „Made in Poland” Kraj pochodzenia w przypadku dóbr premium i luksusowych bardzo ...
-
Firmy produkcyjne. Optymizm, inwestycje i brak pracowników
... , tym bardziej, że w 2016 r. sektor ten utrzymał dodatnią dynamikę wobec ogólnego spadku nakładów inwestycyjnych w gospodarce i przemyśle ogółem – mówi Anna Sińczuk, partner w dziale doradztwa podatkowego w KPMG w Polsce. Łączne nakłady inwestycyjne firm przetwórstwa przemysłowego w 2016 r. wyniosły 47,4 mld zł. Pod względem wartości najwięcej ...
-
Oprogramowanie MacroSoftu w Europolis
... nadzorowana była bezpośrednio z centrali znajdującej się w Austrii a księgowość zarządzanych nieruchomości powierzono czterem firmom audytorskim m.in. Haarmann, Hemmerlath & Partner, Rödl & Partner oraz POL Exprtise i Menard Doswell & Co. "Powołanie spółki zarządzającej wiązało się z koniecznością zakupu sytemu wspierającego naszą działalność ...
-
Niebezpieczeństwa w Internecie
... komputera ofiary. Maksymalna stawka wynosi 170 dolarów i jest płacona za pobranie programów na komputery zlokalizowane w Stanach Zjednoczonych. Po tym, jak partner zarejestruje się na stronie i zostanie zaakceptowany, właściciele zasugerują, aby pobrał swój “osobisty” plik wykonywalny, który będzie następnie rozprzestrzeniał. Osobisty oznacza ...
-
Powierzchnie biurowe w Polsce III kw. 2010
... których ukończenie ma nastąpić w latach 2011-2012 na głównych i mniejszych rynkach regionalnych. „Miniony kwartał cechowała wysoka aktywność najemców”, mówi Marek Ciunowicz, Partner w Dziale Powierzchni Biurowych Colliers International. „Największą popularnością cieszył się Kraków, gdzie doszło m.in. do podpisania kolejnej już w tym roku znaczącej ...
-
Rynek poligraficzny w Polsce
... sektor poligraficzny w Polsce powoli powraca na ścieżkę stabilnego rozwoju” – zauważa Marek Gajdziński, Partner w firmie doradczej KPMG – „Do 2013 roku wartość rynku może zwiększyć się ... oferując swoje produkty i usługi jedynie na rynku lokalnym” – zauważa Marek Gajdziński, Partner w firmie doradczej KPMG. Eksport może być motorem napędowym rynku, ...
-
Nieruchomości komercyjne w Polsce w I poł. 2013 r.
... na rynku w zakresie popytu było otwarcie sklepu Louis Vuitton oraz wejście nowego operatora sportowego, sieci Sports Direct” – mówi Piotr Kaszyński, Partner, Dyrektor działu powierzchni handlowych Cushman & Wakefield. Nieruchomości magazynowe Na koniec czerwca 2013 r. całkowite zasoby nowoczesnej powierzchni magazynowej w Polsce wyniosły 7.678 ...
-
Branża motoryzacyjna: najważniejsze trendy
... rynku, z wolumenem sprzedaży około 35 mln szt. – mówi Mirosław Michna, Partner w Dziale Doradztwa Podatkowego, Szef Zespołu Doradców dla Branży Motoryzacyjnej, KPMG w Polsce ... właśnie na styku branż, w wyniku wymiany doświadczeń – mówi Mirosław Michna, Partner w Dziale Doradztwa Podatkowego, Szef Zespołu Doradców dla Branży Motoryzacyjnej, KPMG ...
-
Rynek dóbr luksusowych w Polsce 2014
... wartość majątku przeciętnego mieszkańca Unii Europejskiej – dodaje Andrzej Marczak, partner w KPMG w Polsce. Kolejny wzrost wartości polskiego rynku dóbr luksusowych Wartość rynku dóbr ... usług. Wybory takich osób są zawsze przemyślane i zaplanowane – mówi Tomasz Wiśniewski, partner w KPMG w Polsce. Majętni Polacy kupują przez internet i inwestują ...
-
Firmy rodzinne w Polsce i Europie X 2014
... . Przy ograniczonej liczbie specjalistów z poszczególnych dziedzin, ich pozyskanie staje się dużym problemem, wpływającym na działalność biznesu rodzinnego – mówi Wojciech Stopka, partner w dziale audytu w KPMG w Polsce. W tym obszarze szczególnym wyzwaniem wydaje się być pozyskanie do firm rodzinnych menedżerów najwyższego szczebla. Ten problem ...
-
Analiza danych podbija rynek
... że dzięki wykorzystaniu D&A wzrasta im sprzedaż. – mówi Jerzy Kalinowski, partner, szef grupy doradczej w zakresie strategii i operacji w KPMG w Polsce i w Europie ... w momencie kiedy problem „eksploduje” powodując wymierne straty. – komentuje Krzysztof Radziwon, partner, szef grupy doradczej w zakresie audytu wewnętrznej KPMG w Polsce i w Europie ...
-
Firmy rodzinne w Polsce i Europie VII 2015
... , które chcą zacząć rozliczać się z danin publicznych w zgodzie z obowiązującym w Polsce prawem podatkowym. W takiej sytuacji wygrani są wszyscy – komentuje Andrzej Bernatek, partner w dziale doradztwa podatkowego w KPMG w Polsce. Wprowadzanie zmian strategicznych na liście priorytetów Aż 38% polskich firm rodzinnych i 41% firm europejskich rozważa ...
-
Czy ubezpieczenia dogonią bankowość mobilną?
... zrobienie zdjęć z miejsca zdarzenia i bezpośrednie wysłanie ich do ubezpieczyciela za pomocą aplikacji mobilnej wydaje się ciekawym rozwiązaniem – mówi Jerzy Kalinowski, partner, szef grupy doradczej w zakresie strategii i operacji w KPMG w Polsce i w Europie Środkowo-Wschodniej. Coraz bardziej cyfrowi klienci już nie tylko chwalą sobie rozwiązania ...
-
Druk 3D, Internet Rzeczy, Big Data. Gdzie zmierzają nowe technologie?
... skoordynowane działania transformacyjne, aby lepiej przystosować firmy do skutecznego działania na dynamicznie zmieniającym się rynku – podsumowuje Jerzy Kalinowski, partner, szef grupy doradczej w sektorze nowych technologii, telekomunikacji i mediów w KPMG w Polsce i w Europie Środkowo-Wschodniej. O RAPORCIE: Badanie KPMG International pt. „The ...
-
Firmy rodzinne w Polsce i Europie 2016
... udział firm pozytywnie oceniających swoją sytuację ekonomiczną przekroczył 70% jednak jest on o 3 p.p. niższy w porównaniu z wynikami poprzedniego badania – mówi Andrzej Bernatek, partner w dziale doradztwa podatkowego w KPMG w Polsce. Dla 50% firm rodzinnych w Polsce największym wyzwaniem są rosnące koszty pracy Polskie firmy rodzinne niezmiennie ...
-
Rynek dóbr luksusowych w Polsce 2016
... luksusowe pozwala łączyć pasje, prestiż płynący z posiadania danego dobra oraz prawdopodobieństwo zysku osiąganego często w bliżej nieokreślonym czasie – mówi Andrzej Marczak, partner w KPMG w Polsce. Na wzrost popularności inwestycji w kolekcjonerskie dobra luksusowe wpływ mogą mieć liczne doniesienia ze świata na temat astronomicznych kwot ...
-
Rynek magazynowy w 2016 r.
... największym czynnikiem ryzyka, który wstrzymuje niektóre transakcje są nieścisłości związane z interpretacjami podatku VAT przy zakupie i sprzedaży inwestycyjnej – komentuje Renata Osiecka, Partner Zarządzająca AXI IMMO. POPYT: Tradycyjne rynki znów na topie. Dobra perspektywa dla nowych lokalizacji W minionym roku zostały pobite rekordowe wyniki ...
-
Skąd czerpiemy wiadomości z kraju i ze świata?
... kanały społecznościowe takie jak chociażby Twitter – uważa Maciej Sokołowski, partner w Attention Marketing – W tym wyścigu nie można lekceważyć radia, bo dociera codziennie do ... partie wspierane lub zwalczane przez czołowe tygodniki opinii – uważa Dawid Michnik, partner w Attention Marketing – Można więc mówić o wolności redakcji, ale wolność ...
-
Fundusze venture capital coraz częściej inwestują w startupy
... coraz odważniej inwestują w spółki biotechnologiczne – mówi Jerzy Kalinowski, partner, szef grupy doradczej w sektorze nowych technologii, telekomunikacji i mediów w KPMG w ... które przyczyniły się do sukcesu Berlina – mówi Jerzy Kalinowski, partner, szef grupy doradczej w sektorze nowych technologii, telekomunikacji i mediów w KPMG w Polsce i w ...
-
Rynek dóbr luksusowych w Polsce 2017
... i można spodziewać się głębszej korekty? Czas pokaże – mówi Tomasz Wiśniewski, partner w KPMG w Polsce. Największym segmentem rynku dóbr luksusowych w Polsce od lat ... jest adekwatna do włożonego wysiłku, są podzielone – mówi Andrzej Marczak, partner w KPMG w Polsce. Ponad połowa ankietowanych spędza codziennie ze swoją rodziną 2-3 godziny, ...