-
Cebra 2010: znane osobistości + marki
... dobra znajomość gwiazdy to nie koniecznie to samo, co szum medialny wokół jej osoby. Gwiazdy dobrze znane to na przykład: Piotr Fronczewski, Cezary Pazura albo Beata Tyszkiewicz. Z kolei, o Dodzie, Annie Musze, czy Katarzynie Cichopek – według badanych - można często przeczytać lub usłyszeć ...
-
GMO - wady i zalety
... też mięso, więc cóż prostszego niż zacząć rozpowszechniać informacje o rzekomej szkodliwości tych produktów” – pisze w tekście dla Gazety Wyborczej prof. Piotr Węgleński, dyrektor Instytutu Genetyki i Biotechnologii Uniwersytetu Warszawskiego. Naukowcy posiłkują się też argumentami ekonomicznymi. Według profesora Andrzeja Anioła z Instytutu Hodowli ...
-
MSP: ochrona danych sprawą priorytetową
... ochrony danych. Obecnie firmy z sektora MSP zdają sobie sprawę z zagrożeń oraz podejmują odpowiednie kroki w kierunku całkowitej ochrony informacji” – powiedział Piotr Chrobot, Dyrektor Generalny w firmie Symantec Polska. Wyniki badania Przedsiębiorstwa, które brały udział w badaniu, wykazują duże zainteresowanie oraz inwestują w ochronę informacji ...
-
Delikatesy w VII 2010
... towary z barometru nie były objęte czasowymi promocjami. Za koszyk 24 produktów spożywczych Handel-Net.pl zapłaciliśmy: w Almie 136,06 zł, w sklepach Piotr i Paweł 145,06 zł, w Bomi 158,62 zł oraz w Mini Europie 193,79 zł.
-
Sieci handlowe a preferencje konsumenta
... , Lidl, Real czy Tesco. Bezapelacyjnie jednak wygrała tania i o dyskontowym wizerunku Biedronka, która zebrała najwięcej poleceń. Marki z wyższej półki, na przykład Piotr i Paweł jako najlepsze wskazało w grupie z wyższym wykształceniem 20% badanych, delikatesy Alma natomiast otrzymały zaledwie 3,4% wskazań. Pokazuje to, że decydując się ...
-
Kłopotliwe zarządzanie danymi
... . Firmy zauważają wartość porządnego planu zarządzania informacją, ale zbyt wiele z nich trzyma się przestarzałej praktyki przechowywania wszystkiego na zawsze”, mówi Piotr Chrobot, Dyrektor Zarządzający w firmie Symantec Polska. „Ilość danych rośnie wykładniczo, więc próba przechowywania wszystkiego pożera ogromne ilości pamięci masowej i wymaga ...
-
Windykacja należności 2010: przybywa dłużników
... spłacić przedsiębiorstwo z województwa warmińsko-mazurskiego. „Przyglądając się danym z kolejnych miesięcy łatwo zauważyć, że zadłużenie Polaków systematycznie rośnie „, analizuje dane z raportu Piotr Krupa, prezes zarządu KRUK S.A. „Przede wszystkim rośnie średnie zadłużenie gospodarstw domowych. W porównaniu z danymi sprzed pół roku, średni dług ...
-
Kampanie reklamowe dla seniorów
Zaczynamy mieć również na rynku polskim tzw. kompleks Piotrusia Pana. Wiele produktów, np. kosmetyków przeznaczonych dla ludzi starszych, nie może znaleźć odbiorców w tej grupie, ponieważ spotyka się z odpowiedzią: senior - to jeszcze nie ja. Jak kierować przekaz reklamowy do specyficznej grupy docelowej, która starannie planuje wydatki i jest ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych w Polsce
... produkty marek własnych tej sieci oraz z aktywnych działań promocyjnych. Z pierwszej dziesiątki wypadła natomiast najwyżej notowana sieć supermarketów o polskim kapitale Piotr i Paweł. Nowością w sierpniowym wydaniu rankingu jest prezentacja sieci detalicznych z podziałem na poszczególne formaty handlu detalicznego. Pozwala to uzyskać bardziej ...
-
Wybieramy polskie produkty
... , Carrefour - francuski, Tesco - brytyjskie, Netto - duńskie, a Lidl i Kaufland - niemieckie. W Marketingowym Rankingu Sieci Detalicznych (Firma badawcza Kondej Marketing) polska sieć delikatesów Piotr i Paweł jest na 12. miejscu, a to najwyższa pozycja krajowej sieciówki. Trzeba jednak pamiętać, że nawet jeśli właścicielami marek są firmy ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 37/2010
... złotych funduszy ETF (dysponują one pełnym pokryciem w kruszcu). W ostatnich dniach 10 największych ETF osiągnęło rekord wszechczasów wynoszący 2079,48 ton. Piotr KOWALSKI Henryk S. KOLKA
-
Delikatesy internetowe IX 2010
Taniej niż przed miesiącem zamówić można zakupy w markecie internetowym e-piotripawel. pl. W pozostałych sklepach odnotowaliśmy nieznaczne podwyżki, o około dwa-trzy zł. Drugi miesiąc z rzędu za koszyk Handel-Net mniej płacimy w e-piotripawel.pl. W lipcu rachunek wyniósł tam 153,26 zł. Cztery tygodnie później było o niespełna 4 zł mniej, a teraz ...
-
Polacy docenili bankowość internetową
... . Dlatego też chcemy nadal inwestować w rozwój usług dla tego segmentu. Wierzymy, że właśnie tacy klienci są najlepszymi odbiorcami rozwiązań finansowych”. Piotr Jakubowski, Research Unit Director, Millward Brown SMG/KRC „Ostatnie badanie zrealizowane dla Deutsche Bank przez Millward Brown SMG/KRC wykazało kilka bardzo ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 38/2010
... . Analitycy z Commerzbank uważają, że po korekcie złoto powinno osiągnąć w pierwszej połowie 2011 roku poziom docelowy wynoszący 1400 USD za uncje. Piotr Kowalski Analityk TFI Investors
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych IX 2010
... sieci – średnio w ciągu trzech dni pojawiają się dwie Żabki. W tym zagranicznym towarzystwie na wysokim 11. miejscu znalazła się sieć supermarketów Piotr i Paweł (69,84 pkt.). Firma braci Woś udowadnia, że podział na tzw. handel nowoczesny (czyli zagraniczny) i tradycyjny (czyli polski) można ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 39/2010
... niego teza, o końcu trendu wzrostowego na surowcach w 2015 roku, jest coraz bardziej realna. Autorzy: Jan Mazurek Główny Analityk TFI Investors Piotr Kowalski Analityk TFI Investors
-
Atak phishingowy na Allegro
... nielegalnie wykorzystał wizerunek Allegro.pl. „Pamiętajmy o tym, aby wszystkie wiadomości e-mail zawierające odsyłacze lub załączniki traktować ze wzmożoną ostrożnością", mówi Piotr Kupczyk, dyrektor działu prasowego w Kaspersky Lab Polska. „W razie pojawienia się jakichkolwiek wątpliwości można przesłać podejrzany plik lub wiadomość e-mail do ...
-
Rynek reklamy online w Polsce I poł. 2010
... najbardziej zwiększyły swoje wydatki czyli motoryzacja, telekomunikacja i żywność, to branże tradycyjnie opierające swoją komunikację marketingową na długofalowym budowaniu wizerunku”, powiedział Piotr Kowalczyk, Prezes Zarządu IAB Polska. Wydatki na reklamę online Wyniki badania wskazują, że w stosunku do pierwszego kwartału 2010 r., wydatki na ...
-
Marki własne detalistów w Polsce 2010
... wycofując produkty mniej rotujące, na ich miejsce wprowadzając nowe. Dodatkowo, na wprowadzenie własnej marki decydują się kolejne sieci handlowe, np. Piotr i Paweł czy Żabka. „W tej chwili coraz więcej sieci handlowych jest w stanie zaoferować swoim klientom produkty marek własnych co najmniej dwóch ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych X 2010
... Centrum (64,60 pkt.). Czołówkę w tej grupie pościgowej stanowią trzy sieci, które rozwijają się z większą dynamiką niż konkurenci. Są to Piotr i Paweł, Netto i POLOmarket. Koncepcje tych sklepów są wyraźnie odmienne, jednakże każda z nich zyskuje w sposób wyraźny akceptację ze strony polskich klientów ...
-
Nowa galeria handlowa w Piotrkowie Trybunalskim
Stara Tkalnia to nowe centrum handlowe powstające w rewitalizowanym budynku Manufaktury Piotrkowskiej. Inwestycja ma zaoferować klientom nie tylko możliwość zrobienia codziennych zakupów, odpoczynku i rozrywki w restauracjach i klubach, ale także realizowania swoich hobby i zainteresowań. Otwarcie centrum planowane jest połowie 2011 roku. Stara ...
-
Biurowiec Lastadia Office w Szczecinie
... na tym obszarze, doskonale wpisuje się w proces tworzenia systemu rozwoju usług w Szczecinie, także w oparciu o nowe, atrakcyjne powierzchnie biurowe – powiedział Piotr Krzystek, Prezydent Szczecina. Autorem projektu biurowca jest szczecińska pracownia Orłowski, Szymański – Architekci. Opracowana przez nich koncepcja zakłada zastosowanie rozwiązań ...
-
Agora Bytom otwarta
... placu. - Wystarczy przejść ulicami przylegającymi do Agory, by zauważyć, że okolica się zmienia. Dotyczy to stanu budynków, ulic i chodników - mówi Piotr Koj, prezydent Bytomia. - Odnotowaliśmy wyraźne ożywienie na rynku nieruchomości. W ciągu dwóch lat miasto sprzedało wszystkie kamienice znajdujące się w pobliżu Agory ...
-
Polska liderem handlu detalicznego
... roku na poziomie 6,5% dałby nam silną pozycję wśród innych krajów naszego kontynentu. "Polski rynek ma duży potencjał z dwóch powodów - tłumaczy Piotr Rogowiecki - Zastępca Dyrektora Departamentu Dialogu Społecznego Pracodawców RP. - Po pierwsze, bez potrzeby, ponoszenia kosztów transportu, wytwarzane w Polsce towary można zaoferować ...
-
Delikatesy w XI 2010
... pięcioma tygodniami), Bomi - 146,22 zł (o 9,16 zł mniej niż w listopadzie), Delima 151,67 zł (41 gr więcej niż poprzednio), Piotr i Paweł - 161,37 (więcej o 7,61 zł).
-
Rynek reklamy online w Polsce III kw. 2010
... reklam wideo w całości wydatków, od ub.r. wydatki te wzrosły ponad 4-krotnie i stanowią już 3,8% wszystkich pieniędzy wydawanych na reklamę w Internecie”, mówi Piotr Kowalczyk, Prezes Zarządu IAB Polska. Wydatki na reklamę online Analiza porównawcza wydatków w trzecim kwartale roku potwierdza tendencję wzrostową wartości rynku ...
-
Delikatesy internetowe I 2011
... zł. Przy zakupach powyżej 150 zł obsługa kuriera jest już tańsza – 10 zł, a powyżej 250 zł – dowóz zakupów jest gratis. Piotr i Paweł umożliwia też osobisty, bezpłatny odbiór w placówkach sieci w wybranych miastach. W hipernet24.pl płacimy zawsze - najniższa stawka to 15 zł (dostawa ...
-
Inwestor giełdowy 2010
... „inne”. Jednak pojawiło się kilku analityków, których wypowiedzi cieszą się zdecydowanie największą popularnością w tej grupie, a są nimi: Wojciech Białek, Piotr Kuczyński i Paweł Szczepanik. GAZETY Zdecydowanie najpopularniejszą gazetą wśród 69,7% inwestorów korzystających z tego źródła informacji jest Parkiet, z którego korzysta co drugi ...
-
Polskie budownictwo nie jest energooszczędne
... jest powiązane z wysoką efektywnością energetyczną budynku, co potwierdzają dane z ponad 40.000 budynków, dla których wykonano świadectwa charakterystyki energetycznej – mówi Piotr Pawlak, dyrektor zarządzający BuildDesk Polska. - Dlatego też, budując dom warto zastanowić się na czym najbardziej nam zależy – na niskich kosztach ...
-
Wtórny rynek mieszkaniowy 2010
... wzmożony popyt na lokale w w nowym budownictwie i ta tendencja powinna się utrzymać, choćby ze względu na zmiany w programie „Rodzina na swoim”. Piotr Spychała
-
Biura w Poznaniu - Piątkowska 116
... lokum, zamiast opłacać wysokie czynsze za wynajem biura. Tempo sprzedaży potwierdza, że nasz budynek dobrze wpasował się w ich potrzeby ” – mówi Piotr Kasprowicz, dyrektor sprzedaży Monday Development. Budynek biurowy Piątkowska 116 został oddany do użytku pod koniec grudnia 2010. Obecnie w budynku pozostało ...
-
Odyssey Club Hotel Wellness & SPA w Dąbrowie
... na Karczówce oraz miasto Kielce. Nowoczesna inwestycja Budowa Odyssey ClubHotel Wellness & SPA rozpoczęła się w połowie 2009 r. Jego inwestorem jest przedsiębiorca Piotr Syska, funkcjonujący dotychczas w branży budowlanej jako producent urządzeń osłonowych i zabezpieczających tj. rolety, markizy, bramy. Część kosztów budowy pokryto z funduszy ...
-
Galeria Blue Center w Żyrardowie
... obiektu, w ramach której wykonają: roboty ziemne, fundamenty, przyłącza, 2 kondygnacje, roboty wykończeniowe i zagospodarowanie terenu wraz z drogami dojazdowymi i parkingiem – wymienia Piotr Kudlek, Project Manager, BOIG Project Management. Termin zakończenia budowy Blue Center w Żyrardowie wyznaczony został na kwiecień 2012 roku. O obiekcie Blue ...
-
Biura w Warszawie: Grzybowska 81
... W przyszłości w okolicy przebiegać będzie również druga linia warszawskiego metra. „Ta inwestycja jest dla nas bardzo istotnym przedsięwzięciem” - mówi Piotr Maciąg, dyrektor rynku komercyjnego w Unidevelopment Sp. z o.o. - „Nasza grupa kapitałowa posiada doświadczenie w realizacji inwestycji komercyjnych, a jednocześnie zapewnia niezbędne zaplecze ...
-
Rosną wydatki Polaków na aktywny wypoczynek
... szybciej niż rynek produktów - odpowiednio 7% i 4% rocznie. Wśród usług największą dynamikę rozwoju będzie miał segment kultury i rekreacji oraz turystyki - 8%.” - podkreśla Piotr Filipiuk, Starszy Menedżer w Dziale Konsultingu Deloitte. Rocznie, przeciętny obywatel naszego kraju wydaje 687 złotych na rekreację i kulturę. Według prognoz Deloitte ...


Deweloperzy hamują sprzedaż mieszkań, ale nie podnoszą cen