-
Producenci napojów a kryzys
... , takie jak GARDEN, oraz marki oferujące produkty wysokiej jakości, np. marka Fortuna, która jesienią ubiegłego roku przeszła gruntowną zmianę wizerunku i oferty. ... ponadto: czarna porzeczka, grejpfrut, brzoskwinia, winogrono i wiśnia. Woda mineralna W 2008 roku Polacy wypili łącznie ponad 2 mld litrów wody mineralnej o wartości około 2,2 mld zł ( ...
-
Ekologia po polsku. Co robimy, aby zadbać o środowisko naturalne?
... prostu wyrzuca. W znacznie mniejszym stopniu patrzą też na to, czy marka - czyli jej produkty, opakowania, dostawy, komunikacja - są ekologiczne. Nie znają pojęć „ekologiczny” (nie zna ... działania proekologiczne podejmuje na co dzień 81% badanych, w tym najczęściej Polacy starają się nie śmiecić, oszczędzają wodę, oszczędzają energie elektryczną i ...
-
Cross marketing wabi panie
... co mężczyźni i dokładnie wiedzą, czego oczekują. Wreszcie typowo kobieca marka – bielizna Chantelle Paris. Marka ta wie, że kobiety szanują doświadczenie i lubią się od ... się odpowiedzialne za kondycję swoją, swojego mężczyzny i dzieci. Wiedząc, że Polacy piją drastycznie mało wody (niezależne badania Instytutu Zdrowia i Żywienia), Żywiec ...
-
Insight czyli zrozumienie konsumenta
... sprzedaży ryżu w Polsce. Dlaczego utrzymywała się na takim poziomie? Ponieważ Polacy przyrządzają dania z ryżem średnio raz w miesiącu. Dlaczego? Bo są przekonani, że ... wrażliwością zmysłów i bawiąc się lekkością myśli zespoły kreatywne w agencjach planują, jaką drogą podąży marka do miejsca w szerokiej świadomości odbiorców. Ważne jest to, że wiele ...
-
Cechy marek godnych zaufania
... marka jest ekologiczna, prosta i dobrze znana. Pomimo dość nielicznych wskazań na cechy ekscytująca i lokalna, to pozostali Europejczycy częściej zwracali uwagę na te cechy marek niż ankietowani Polacy ... i tradycyjne, a także większą wagę przywiązujemy do tego, czy marka jest modna i nowoczesna. Sugeruje to, że mamy nie najlepsze doświadczenia ...
-
Marki godne zaufania 2014
... laureatów Złotego Godła European Trusted Brands 26 marek powtórzyło swój sukces z ubiegłego roku. Uwzględniając wszystkie kategorie badania, Polacy największym zaufaniem obdarzyli markę Rossmann. Marka ta została tegorocznym laureatem Złotego Godła w kategorii Drogeria, otrzymując 67% głosów. Kolejnymi najczęściej wymienianymi markami były: Visa ...
-
Gdzie powstają centra handlowe?
... holenderska marka modowa 100Days Amsterdam. W Pasażu Łódzkim pojawiła się hiszpańska marka modowa La’Mona w Pasażu Łódzkim, a w krakowskiej Bonarce - Monki – samodzielna marka odzieżowa z Grupy ... obsługi konsumentów pozytywnie wpływają na rozwój handlu internetowego w Polsce. Polacy cenią e-commerce dodatkowo za wygodę, duży wybór produktów i bardzo ...
-
Allegro liderem YouGov BrandIndex 2023
... Polacy potrafią docenić zarówno marki silnie kojarzone z niskimi cenami, ale też takie, które słyną z wysokiej jakości. Zestawienie dotyczące poziomu satysfakcji wśród klientów ponownie wygrywa Allegro, marka ...
-
E-handel w Polsce I-VI 2012
... półrocza to doskonały obraz tego, czego Polacy szukają w sklepach internetowych, jak rozwijają się ... Polacy przestali obawiać się dokonywania zakupów tych produktów w sieci. Teraz już nie tylko małe sklepy czerpią korzyści z obecności w świecie on-line. Swoje wirtualne sklepy otwiera coraz więcej popularnych sieci odzieżowych, których marka ...
-
Zachowania konsumentów: inflacja popycha do szukania promocji
... Polacy zmieniają się w prawdziwych „łowców promocji”. Kryterium ceny i „dobrej okazji” są też kluczowe przy ocenie samych produktów. Jako te najważniejsze wskazało je łącznie 65% ankietowanych. Konkretne cechy, opinie czy marka ... Iwona Karczmarczyk z aplikacji Moja Gazetka. Polacy szukają oszczędności To, z jaką uwagą Polacy zaczęli podchodzić ...
-
2012 = podwyżki cen + spowolnienie gospodarcze
... zatrudnienie, by szukać środków na podwyższoną składkę. Czy Polacy są gotowi na nadejście 2012? Czy Polacy myślą o zabezpieczeniu się finansowo przed kryzysem i rokiem ... aż 67% deklaruje, że warto tak robić. Według Marka Nienałtowskiego (DK Notus i Związek Firm Doradztwa Finansowego) Polacy od kilku miesięcy czynią starania, by zabezpieczyć się przed ...
-
Prasa a prezydencja Polski w UE
... ekspertów na temat kształtu i celów naszej prezydencji. Według historyka idei politycznych Marka Cichockiego: „Prezydencje sprawowane przez kraje założycielskie Unii mają inny ... nie przyczyniła się do rozwiązania kryzysu w strefie euro” (Gazeta Wyborcza, „Polacy raczej źle o prezydencji”, 24.01.). Podsumowując: Polska przewodniczyła Radzie UE od ...
-
Na zakupy online najczęściej po obuwie, płacimy szybkim przelewem
... kupują Polacy w sieci? Jak płacimy najczęściej za zakupy online? Jakie serwisy płatności wybierają Polacy? Z raportu "E-commerce w Polsce. 2021" wynika, że Polacy wydają w ... odsetek wskazań dotyczy PayU (48%). Na drugim miejscu uplasowała się marka Przelewy24, wskazana przez 36% badanych. O raporcie Celem badania, którego wyniki zostały ...
-
E-commerce: liczy się cena, a nie ekologia i zrównoważony rozwój?
... e-sklepie, podstawowe czynniki również pozostają bardzo praktyczne, jak cena, jakość, marka, skład i opinie innych konsumentów, ale wskazania na elementy związane ze ... tym roku również wzrosła chęć dopłaty za eko-opakowanie. Deklaruje ją 40% (+6p.p.) badanych. Polacy kupują produkty lokalne. Uważają, że lokalne produkty są zazwyczaj lepszej jakości ...
-
Kupno samochodu: jakie kryteria są kluczowe?
... czasie? Na czyjej opinii polegamy, kupując samochód? Cena rządzi, koszty decydują: Polacy wybierają auta przede wszystkim portfelem Zgodnie z wynikami badania aż 56 proc. ... (29 proc.), które jest istotne zwłaszcza dla kobiet, a także komfort jazdy i marka samochodu (ex aequo 22 proc.) oraz wyposażenie i zastosowane technologie (17 proc. wskazań). ...
-
Zakupy na Wielkanoc 2025. Jakie wydatki Polaków na żywność?
... znaczenia (wcześniej – 6,3%). Natomiast 2,9% jeszcze nie wie, co zrobi (przed rokiem – 3,2%). Polacy przed Wielkanocą stawiają przede wszystkim na sprawdzone produkty i marki. ... doświadczenie – 25,1% (poprzednio – 33,2%), dostępność – 14,7% (24%), a także marka – 9,8% (8,7%). Dotychczasowe doświadczenia konsumentów ustępują miejsca wiodącym trendom, ...
-
Portret własny Polaków
... poszanowanie tradycji (82 proc.), a także waleczność (76 proc.) Jak Polacy postrzegają inne grupy narodowościowe? Tylko jeden procent ankietowanych wymienił jako ... publiczna debata na temat otwartości i tolerancji, której inicjatorem pragnie być marka Hoop Cola. Informacje o badaniu Badanie zostało zrealizowane przez Interaktywny Instytut Badań ...
-
Polscy konsumenci a żywność funkcjonalna
... i starszych (11% osób). Jaką żywność funkcjonalną kupują Polacy? Brak znajomości terminu „żywność funkcjonalna” nie oznacza, że Polacy nie kupują produktów należących do tej kategorii ... . Wybory konsumentów wskazują jednak na to, że produkty, których marka została zbudowana jako zdrowa lub dietetyczna kojarzy się z żywnością funkcjonalną, która ...
-
Jak wygląda dekoracja stołu świątecznego?
... zostały wykonane oraz miejsce, w których się znajdą. Jeśli chodzi o kolorystykę, tu Polacy mocno związani są z trzema tradycyjnymi kolorami: czerwienią, bielą i zielenią. Wśród ... stołowej, należy wspomnieć o coraz modniejszych obrączkach do serwetek. W tym przypadku marka dla internautów nie ma znaczenia. Większe znaczenie ma wygląd i cena niż ...
-
Tefal i Krups - najlepsze prezenty za lojalność
... szczególnie osobom poniżej 40. roku życia (75%) oraz najlepiej wykształconym (78%). Polacy pytani o znanych i godnych zaufania producentów ekspresów do kawy najczęściej wskazują markę ... 14% ankietowanych nie znało ani jednej marki. Polacy nie są zainteresowani przypadkowymi nagrodami – dla 64% badanych marka upominku ma duże znaczenie. Aby program ...
-
GPS obiera kierunek "media społecznościowe"
... w IMM, każdego tygodnia na Facebooku, Twitterze i na forach dyskusyjnych pojawia się ok. 150 pytań i próśb związanych z nawigacją. Polacy najczęściej pytają o to, jakie urządzenie wybrać, która marka jest najlepsza, a także zamieszczają rozmaite prośby o pomoc w rozwiązaniu problemów związanych z nawigacją. „Co myślicie na temat nawigacji ...
Tematy: GPS, nawigacja, smartwatch, bieganie, media społecznościowe, TomTom, Garmin, monitoring mediów -
Atmosfera w pracy i rozwój zawodowy. To liczy się najbardziej
... na przyciągnięcie i zatrzymanie u siebie najlepszych fachowców. A na co - poza finansami - zwracają uwagę Polacy podczas poszukiwania pracy? Ipsos na zlecenie firmy finansowej Wonga zapytał o to ... oczywistych elementów, takich jak wynagrodzenie. Co ciekawe, Polacy częściej niż Polki wskazują na takie aspekty, jak marka firmy (25 proc. vs. 13 proc.). ...
-
Skuteczna strategia marketingowa
... zareagować Każda marka w każdej kategorii – niezależnie ... Polacy wypadają mizernie Na tym tle polska reklama, a tym samym marketing, pozbawione są prawdziwości, świeżości, sprytu i rozmachu. Mało któremu z marketerów chce się opowiedzieć choćby krótką historyjkę w trzech aktach. A jak już, to zazwyczaj nie opowiadamy jej serio. Natomiast jeśli marka ...
-
Kupowanie fanów jako model biznesowy?
... . Wyzwaniem jest jednak to, aby w dialog angażować coraz więcej osób - wówczas marka może „pozyskać nowe terytoria”. Użytkownicy Facebooka kupieni na potrzeby mojego eksperymentu nie ... osiąga się chyba w zupełnie inny sposób. Piłka, polityka i social media Wszyscy Polacy znają się na polityce, piłce nożnej i medycynie. To stwierdzenie coraz częściej ...
-
Internetowy Samochód Roku 2010
... modelom udało się stanąć na podium w miesięcznych rankingach. Świadczy to niewątpliwie, że Polacy są dość stali w swoich gustach podczas szukania dla siebie wymarzonych ... podium. Teoretycznie bezkonkurencyjny pod tym względem był ponownie Volkswagen, która to marka aż osiem razy zajmowała pierwsze miejsce, a czterokrotnie była druga w miesięcznych ...
-
Zakup domen internetowych a projektowanie nazwy
... ich kilkaset tysięcy. Odmiana języka, którą posługują się w zasadzie wszyscy Polacy, liczy od 6 tysięcy do 10 tysięcy wyrazów. W wielu wypadkach projektowanie ... AFBF), amerykańskiej organizacji zrzeszającej gospodarstwa rolne w Stanach Zjednoczonych. Po co korporacji Marka Zuckerberga taka domena, skoro firma jest właściciel marki i domeny „facebook. ...
-
Pierwsza pomoc? Sięgnij po media społecznościowe
... na linii człowiek – marka. Gdy w proces komunikacji, który dotychczas w naturalny sposób odbywał się między dwiema osobami, wchodzi dziś byt trzeci – marka – należy zadbać, by wejście to, było możliwie najbardziej naturalne, łagodne i płynne. Każdego dnia w serwisach społecznościowych i na forach Polacy zamieszczają kilka tysięcy pytań ...
-
Najsilniejsze marki w Polsce 2015 – Top20
... trwania kampanii wyborczej. To, szczególnie w Polsce, czas spadku zaufania społecznego – jeżeli Polacy nie ufają politykom, nie ufają sobie nawzajem i te nastroje ... co w ubiegłym roku – Google, Lego i YouTube. Co ciekawe do T20 wkroczyła marka Apple, nieobecna w czołówce w 2014. Widoczna w zestawieniu przewaga zagranicznych reprezentantów została ...
Tematy: najsilniejsze marki, najlepsze marki, Superbrands, marki, badania konsumentów, Allegro, Google, YouTube, Tymbark, Lego -
Masz sklep stacjonarny? Śledź zachowania, dbaj o doświadczenia
... Media. Social Mix został ostatnio wprowadzony aż w 20 sklepach Mango w Hiszpanii. Marka o zasięgu międzynarodowym jest pierwszą firmą modową w Europie, która zaczęła oferować ... oraz przyjemność, jaką dają im standardowe zakupy i chodzenie po sklepach. - Polacy będąc w sklepie stacjonarnym, często natomiast sprawdzają ceny w sklepach internetowych ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych II 2018
... państwie konsumenci nie dokonują zakupów spożywczych niemal każdego dnia. W efekcie dotychczasowych przeobrażeń Polacy mają możliwość dowolnego wyboru miejsc, w których kupują. O pozycję na rynku walczą u ... and collect, food-court czy SENS (nowy system znakowania żywności). Francuska marka jest obecna we wszystkich formatach, ale okazuje się, że ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 14/2018
... SEAT. Polska stała się jednym z dziesięciu największych rynków dla SEAT-a. W 2017 roku Polacy zarejestrowali niemal 10,5 tys. samochodów tej marki, niemal o 20 proc. ... 13,7 tys.). – SEAT bardzo silnie się rozwija w sensie geograficznym. Do tej pory marka była obecna przede wszystkim w Europie, a w najbliższych latach będziemy obecni również w Afryce ...
-
E-klienci. Wydają, ale wymagają
... Ponad połowa konsumentów oczekuje, że w przypadku jakichkolwiek pytań czy problemów z zakupem, marka udzieli im odpowiedzi maksymalnie w ciągu 3 godzin. Dla co 4. ... sklepy stacjonarne uznawały programy lojalnościowe, z jakich korzystają już online i mobilnie. Polacy chcą też mieć możliwość korzystania offline z szerszego wachlarza metod płatności. ...
-
Tydzień 14/2006 (03-09.04.2006)
... (przykładowo Duńczycy przeznaczają ok. 11%, Finowie – ok. 13% i Włosi - ok. 19%). Polacy na mieszkania i energię przeznaczają ok. 20% ogólnych wydatków domowych. W opinii ekspertów NBP w II ... BPH, co jest początkiem fuzji z Pekao SA. Włosi uzyskali to co chcieli: marka BPH po fuzji była dla nich niepotrzebna, odsprzedanie 200 oddziałów nie sprawi im ...
-
Rynek wędlin 2008: producenci nieznani
... domowe w ciągu tygodnia kupuje przeważnie od 25 dag do 0,5 kg wędlin. Polacy kupują wędliny przede wszystkim w wyspecjalizowanym sklepie mięsnym (61%), zdecydowanie rzadziej w ... autorka raportu ARC Rynek i Opinia. Choć generalnie na rynku wędliniarskim marka nie jest podstawowym czynnikiem wpływającym na decyzję zakupową, zdecydowanie najsilniejsza ...
-
Czy małe sklepy przetrwają?
... Zwyczaje zakupowe Polaków 2010) wynika, że Polacy nadal lubią małe sklepy. Potwierdza to analiza Shopper Trends 2010 przeprowadzona przez firmę Nielsen – Polacy najczęściej, spośród państw ... rozwój sieci franczyzowych pokazuje, że dla klientów ważna jest również rozpoznawalna marka oraz stały, wysoki standard jaki zapewniają wymagania sieciowe. Jest ...


Elektromobilność dojrzewa. Auta elektryczne kupujemy z rozsądku, nie dla idei