-
Mikro i małe firmy w czasie recesji i wzrostu gospodarczego. Wyniki badań mogą zaskakiwać
... raport Polskich Badań Czytelnictwa, którego autorzy porównali sytuację w okresie wzrostu gospodarczego z połowy 2018 roku z początkiem wywołanej pandemią recesji. Z ich analiz wynika m.in., że w czasie kryzysu zmienia się sposób zarządzania firmą. Istotnych spostrzeżeń jest jednak znacznie więcej. W połowie 2018 r. Polskie ...
-
Fuzje i przejęcia w Polsce w I kw. 2018 r.
... w największych miastach Polski jest atrakcyjna ze względu na unikatowy charakter marki oraz liczna grupę wiernych klientów. Inwestor widzi potencjał wzrostu sieci ... fuzji i przejęć w ubiegłym kwartale miał sektor mediów, IT i telekomunikacji. Polskie przedsiębiorstwa z sektora nowych technologii rozwijają się dynamicznie. Tomasz Pruszczyński wraz ...
-
Wizerunek Polski w rankingu marek narodowych
... odwzorowuje sumę skojarzeń i preferencji związanych z krajem. Marki państw są tak jak marki produktów nie tylko wytworem reklamy, ale zbiorem faktycznych ... marki POLSKA. Lub być może brak jest wizjonera i lidera, który rozumie jak ważna dla gospodarki, dla naszego poziomu życia i zadowolenia z tego gdzie żyjemy jest dbałość o wizerunek kraju. Polskie ...
-
Franczyza w Polsce 2011
... czy foodcourt (Subway) oraz jednostki oferujące produkty więcej niż jednej marki (tzw. mulibrands). Franczyzobiorcy coraz częściej mogą liczyć na pomoc w ... potwierdzenie wiarygodności beneficjenta. Franczyza bez granic Raport wskazuje, że na rodzimym rynku franczyzy dominującą pozycję mają polskie systemy. Łącznie w 2010 roku było ich 481, czyli ...
-
Ranking Value-D polskich marek
... rynku polskiego jest mBank. Zaraz za nim plasują się Tyskie i Play. Przypomnijmy, raport dotyczący rankingu Value-D powstał we współpracy z The Futures Company. Podkreśla się w nim ... za ważny czynnik wyboru przy dokonywaniu zakupu. W badaniu Value-D marki są dzielone na tańsze i droższe. Marki o niższych cenach mogą być mimo wszystko postrzegane jako ...
-
Portret własny Polaków
... naszym kraju. Najnowsza kampania marki ma na celu wywołanie dyskusji, o tym jakim narodem jesteśmy oraz polepszenie jakości relacji międzyludzkich. Raport Hoop Cola odpowiada na ... Polsce. Jednak w opinii prawie 60 proc. Polaków, imigranci mają pozytywny wpływ na polskie społeczeństwo, które dzięki nim uczy się nowych zwyczajów i kultury. Oceniając ...
-
Opinie klientów ważne dla firm
... , że otrzymało nagrody jako podziękowanie od marki Istnieje ponad 4-krotnie większe prawdopodobieństwo, że opowiedzą znajomym i rodzinie o swoich negatywnych doświadczeniach (45%) niż o doświadczeniach pozytywnych (10%) 33% zmieniło usługodawcę na korzyść tańszych ofert alternatywnych Polskie przedsiębiorstwa powoli uczą się słuchać swoich klientów ...
-
Fuzje i przejęcia w Polsce w I kw. 2017 r.
... łańcuch dostaw produktów, a także wzmocnić jego pozycję na rynku w Polsce. (2 lutego) Polskie ePłatności zawarły warunkową przedwstępną umowę przejęcia kontroli nad Departamentem ... producenta rowerów - spółkę Kross. Przejęcie ponad 40-letniej holenderskiej marki umożliwi spółce rozwój na jednym z najatrakcyjniejszych rynków rowerowych na świecie ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 45/2019
... marki Fitbit wciąż działać będą zarówno z telefonami z Androidem, jak i iOS-em. Komentarz do wydarzeń gospodarczych POLSKA W EUROPIE I NA ŚWIECIE – PROGNOZY I ZAGROŻENIA NA 2020 ROK. Wzrost PKB na świecie w 2019 roku wyniesie ok. 3 proc, a gospodarki państw rozwiniętych zwolnią do 1,7 proc. Najnowszy raport ... według danych rynkowych polskie ciężarówki ...
-
Rynek odzieżowy w Polsce wart 15 mld zł
... marki i sieci sprzedaży. W Polsce kupują już nawet odbiorcy z Azji. Według International Service Check polski rynek odzieżowy należy do najatrakcyjniejszych w Europie Środkowo-Wschodniej. Jego wartość eksperci szacują na ok. 15 mld złotych, a tempo rozwoju na 8-10 proc. rocznie. Przewidywania te potwierdza raport ... oferowane im wynagrodzenia. Polskie ...
-
Polski rynek IT 2010 - Computerworld TOP 200
... Dane w naszych tabelach uwzględniają notebooki i drukarki tej marki. I właśnie komputery przenośne są motorem wzrostu ... Paweł Olszynka. Pod koniec maja 2011 GUS podał informacje, że polskie PKB wzrosło w I kwartale o 4,4%."Mamy stabilne tempo wzrostu gospodarczego już ... dostawca Internetu Informacje o raporcie Raport Specjalny Computerworld TOP200 ...
-
Kim jest polski lider biznesu?
... rozpoznawalne marki ... Raport został opracowany na podstawie analizy ogólnodostępnych życiorysów właścicieli (głównych akcjonariuszy indywidualnych) 100 największych polskich firm z sektora prywatnego, wyłonionych na bazie rankingu „Lista 2000” (edycja 2015) opublikowanego przez dziennik „Rzeczpospolita”. W analizie pominięto firmy państwowe, polskie ...
-
Ulice handlowe przeżywają renesans?
Polskie ulice handlowe rosną w siłę. A wszystko za sprawą rosnącego zainteresowania najemców, których ... ulica Chmielna to obszar, gdzie gastronomia obejmuje niemal połowę wszystkich lokali. W sektorze mody i dodatków dominują marki popularne i z wyższej półki. Są to ulice najbardziej atrakcyjne z punktu widzenia turystów. Ulice Marszałkowska oraz ...
-
Fuzje i przejęcia w Polsce w III kw. 2019 r.
... technologia, a polskie spółki coraz śmielej korzystają z oferowanych przez rynek usprawnień technologicznych i tym samym podnoszą swoje szanse na wyższe wyceny. W minionym kwartale rekordowa liczba transakcji, bo ponad 50% została wsparta technologią Virtual Data Room. Przykładem mogą być transakcje obsłużone VDR marki FORDATA, jak ...
-
Tydzień 9/2007 (26.02-04.03.2007)
... przez KE, polskie stocznie będą musiały zwrócić udzieloną im pomoc w wysokości 2,2 mld zł, co może skończyć się ich upadkiem. 4. Opublikowano styczniowy raport o inflacji, a w nim ... Eureko chciało mieć zgodę na używanie na rynkach Litwy i Ukrainy marki PZU, oprogramowania wdrożonego w spółkach, a także deklaracji, że PZU nie będzie prowadził ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 43/2016
... listę białoruskich firm, o których kupno będą mogły starać polskie przedsiębiorstwa. Greckie problemy. Grecki budżet ma coraz większe problemy. Przedstawiciele ... i nawyki żywieniowe Polaków, 2010 [4] Raport „Od jedzenia humor się zmienia" przygotowanym przez Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia na zlecenie marki Kupiec. [5] TNS, Raport z badania ...
-
Trendy HR: nowe technologie i pracownik jak klient
... polskie firmy zdają sobie sprawę, że pozyskanie talentów to jeden ze współczesnych priorytetów, to jednak aż 62% z nich przyznaje, że nie jest to tego przygotowana. Tegoroczny raport ... wynika, że aż 82 proc. przebadanych firm bardziej koncentruje się na budowaniu swojej marki pracodawcy niż dwa lata temu. Na czym polegają te działania? Dla 64 ...
-
Marketing kobiecy ma w Polsce przyszłość?
... Raport „Płeć Konsumenta w Marketingu” jest publikacją przedstawiającą wyniki pierwszego przeprowadzonego w Polsce badania dotyczącego marketingu ukierunkowanego na płeć. Dotychczas polskie ... jest również to, że kobiety są uważane jako mniej lojalne wobec marki (41%), ponieważ światowe badania w tym zakresie m.in. przedstawione w książce Marthy ...
-
Polska liderem usług biznesowych
... staje się naszą specjalizacją i wyróżnikiem biznesowej marki Polski na świecie. Nie ma drugiej takiej branży ... takimi krajami jak Czechy, Węgry, Rumunia, Słowacja i Bułgaria. - Największe polskie miasta swobodnie już konkurują z wiodącymi ośrodkami biznesowymi ... nie odznaczając się szczególną specjalizacją usługową. Raport ABSL wskazuje jednak, że dziś ...
-
Prężny rynek nieruchomości komercyjnych
... pop-up stores czyli sklepów otwieranych tylko na pewien czas, oferujących marki znane dotychczas wyłącznie z internetu. – tłumaczy Anna Kicińska. Wzmożona aktywność ... ” Coroczny raport EY Polska podsumowuje najważniejsze wydarzenia na rynku nieruchomości w poprzednim roku i wskazuje trendy, które będą kontynuowane w kolejnych latach. Raport tworzy ...
-
CSR nie tylko dla dużych firm
... polskie doświadczenia. Sądzę więc, że jako „specjalista od MŚP”, EFL jest winien małym i średnim przedsiębiorcom wiedzę z zakresu CSR, do której podmiotom mniejszym, działającym lokalnie, bez powiązań transgranicznych, dotrzeć jest na pewno trudniej. A jak pokazuje nasz najnowszy raport ... pracowników, podnoszą wartość marki – powiedział Radosław ...
-
UKE a rynek telekomunikacyjny 2006-2011
... o infrastrukturze telekomunikacyjnej w Polsce. Obecnie trwają prace związane ze zbieraniem danych od przedsiębiorców telekomunikacyjnych i jednostek samorządu terytorialnego. Pierwszy raport zostanie opublikowany 30 czerwca 2011 r. Podstawą do utworzenia bazy jest rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie inwentaryzacji ...
-
Polski biznes a wirtualny doradca
... że poprawił wizerunek ich marki, natomiast aż 62 proc. respondentów ułatwił bezpośrednią komunikację z klientami. Raport przygotowała w ramach swojej pracy doktorskiej ... internetowym wirtualnego asystenta. Począwszy od 2008 r. przebadano wszystkie polskie komercyjne implementacje wirtualnych asystentów o minimum rocznym czasie funkcjonowania. W 2008 ...
-
Coolhunter czyli analityk trendów rynkowych
... Zawodów i Specjalności. Termin zyskał też oficjalne polskie tłumaczenie - analityk trendów rynkowych, podaje portal rynekpracy ... używa. Na podstawie zebranych informacji tworzy raport dotyczący obecnych trendów oraz przewiduje, które gadżety, ... konkretnego konsumenta czy zwiększyć świadomość marki w danej grupie. Mimo dużych korzyści płynących z pracy ...
-
Polacy a bezpieczne zakupy w Internecie
... obaw jest coraz więcej? Na te i podobne pytania odpowiada raport "Zaufanie jako podstawa rozwoju w handlu internetowym". ... po deszczu. Oprócz tego, że powstają nowe marki, również sklepy znane do tej pory z tradycyjnej sprzedaży ... osób które zakupiły już wybrany towar. JAK POLSKIE SKLEPY DBAJĄ O KLIENTÓW? Zdecydowana większość ankietowanych sklepów ...
-
Najlepsze firmy dla rozwoju liderów 2014
... IBM, Unilever, Intel, Samsung, 3M, Hewlett-Packard, Accenture, Siemens, Citigroup oraz Ikea, czyli marki, które są obecne w Polsce i otworzyły tutaj swoje centra usług. Jak wynika z ... włączania w ten proces pracowników), sukcesji i rozwoju przywództwa. Polska pod lupą Polskie firmy mają wiele mocnych stron. Z badania wynika, że ich liderzy starają ...
-
Wydatki na reklamę sieci handlowych w IQ 2015 r.
... szklanym ekranie ponad 1400 razy) niemal 6 mln zł. Słynny francuski kucharz i ambasador marki Michel Roth zaprasza Polaków do eksperymentów w kuchni. Spot promował nowy projekt Atelier Intermarche, w którym Roth odkrywa polskie produkty z półek sieci i łączy je z typowo francuskimi składnikami. Biedronka stawiała w I kwartale 2015 ...
-
Handel detaliczny zabetonowany
... całej branży kosmetycznej, kiedy największy polski podmiot – Polbita, właściciel marki Natura, ma jedynie dwuprocentowy udział w branży. Podmioty spoza naszych granic ... 2014 r. zaledwie 3 proc. rynku handlu detalicznego ulokowane było w internecie. Tymczasem – jak wskazuje raport firmy Deloitte – wartości dla krajów rozwiniętych były 2-3 krotnie ...
-
Nadgodziny i pożyczki, czyli sposoby na Wielkanoc?
... na wysoką inflację i rekordowo wysokie ceny. Raport Grupy Progres dowodzi, że niektórzy z nas ... formę bonów na zakupy w sklepach danej marki lub kart przedpłaconych. W przypadku osób zatrudnionych ... osiągnęła poziom 712,8 mln zł. Co może potwierdzać, że polskie gospodarstwa domowe finansują potrzeby związane z bieżącymi potrzebami kredytem konsumpcyjnym ...
-
Branża motoryzacyjna w Polsce I kw. 2014
... co druga zwiększyła sprzedaż o minimum jedną trzecią. Trzy największe marki (Škoda, Volkswagen i Toyota) zwiększyły sprzedaż o połowę. W segmencie premium rejestracje trzech ... – mówi Jakub Faryś, Prezes Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego. Informacje o badaniu Raport kwartalny PZPM i KPMG w Polsce „Branża motoryzacyjna”, Edycja Q2/2014 ...
-
Branża motoryzacyjna w Polsce II kw. 2014
... wzrósł o 18,0% r/r (do 158,5 tys. szt.). Znacznie lepszy wzrost wypracowały marki premium+. Liczba ich rejestracji zwiększyła się o 32%, do poziomu 17 ... (17,6%), układów zawieszenia i ich części (11,6%) czy poduszek powietrznych (25,4%). Informacje o badaniu Raport kwartalny PZPM i KPMG w Polsce „Branża motoryzacyjna”, Edycja Q3/2014 należy do ...
-
Reklama internetowa VI 2005
... raport o rynku reklamy. Dane do raportu zgromadzone zostały z całej Polski ... Telefonia Komórkowa Centertel z marką Idea, wyprzedzając Polskie Linie Lotnicze Lot S.A. oraz Masterfoods Polska. Na kolejnych ... Wings - 2,61%. W TOP 10 markach w czerwcu znalazły się 3 marki należące do instytucji finansowych: Bank BPH z udziałem - 1,81% w emisjach, Open ...
-
Najpopularniejsze tematy w sieci IV 2007
... raport na temat najczęściej opisywanych w polskim Internecie osób, marek, wydarzeń i partii politycznych. W kwietniu polskie media online zdominowała tematyka związana z organizacją EURO 2012 przez Polskę i Ukrainę. Raport ... Prokomu w tym rankingu wynika w dużej mierze z obecności marki w nazwie zespołu koszykarskiego z Sopotu. Ilość publikacji na ...
-
Wtórny rynek nieruchomości X-XII 2007
... polskie miasta odnotowały spadki średniej ceny metra ... inne gminy położone na północ od Warszawy: Jabłonna 4%, Błonie 6%, Marki 2%. Odwrotnie zachowywały się ceny na południe od stolicy: o 19% spadły ceny w ... Przedstawiona wersja jest dziewiątą edycją "Raportu Szybko.pl i Expandera". Raport jest każdorazowo tworzony na podstawie danych archiwizowanych ...
-
Programy lojalnościowe w stagnacji
... , a 30% ich uczestników można nazwać aktywnymi - programy lojalnościowe - budują przede wszystkim lojalność "kupioną", nie "emocjonalną" - pokazuje raport ARC Rynek i Opinia "BTL Monitor 2008". Lojalność wobec marki jest dla polskiego konsumenta trudna w świecie, który oferuje tyle możliwości. Stagnacja to odpowiednie słowo opisujące tendencje ...