-
Świadoma konsumpcja zyskuje popularność
... uważniej niż kiedyś – komentuje Alicja Górka-Pruszczak, Executive Director w Havas PR Warsaw i dodaje – Udowadnia to skuteczność globalnych kampanii edukacyjnych niosących ... z powodu korzyści w ich własnym życiu – komentuje Alicja Cybulska, Intelligence Director w Havas Media Group i dodaje – Z naszych badań "Meaningful Brands" wiemy, że ludzie nie ...
-
Populizm z najwyższym poparciem od 1980 r.
... praw jednostek i kapitalistyczny model gospodarki, w której bez problemu funkcjonują niezależne media czy mechanizmy obrony mniejszości przed opresyjnymi działaniami większości. Analizując ... France Insoumise (Francja), NA – Nacionala apvieniba Visu Latvijai! (Łotwa), M – Miðflokkurinn (Islandia), SPD – Svoboda a Prímá Demokracie (Czechy), BE – Bloco ...
-
5 sposobów na rozpoznanie fałszywych smsów
... iż ma do czynienia z prawdziwą wiadomością - zauważa Andrzej Ogonowski Head Partner of Branding & PR SMSAPI. O zagrożeniach stwarzanych przez phishing wspomina również Piotr Konieczny, szef zespołu ... proszą SMS-em o podanie wrażliwych danych. Jeśli niepokoi Cię otrzymany SMS, sprawdź, czy media internetowe specjalizujące się bezpieczeństwem ...
-
Zmiana pracy: 90% Polaków nie mówi "nie"
... , ale jednocześnie połowa z nich (49%) nie szuka aktywnie nowych wyzwań, czekając na propozycję od potencjalnego pracodawcy. Najbardziej stabilną branżą jest PR i Social Media – tutaj aż 38% respondentów nie szuka pracy i nie chce zmieniać obecnej. Nie oznacza to, że te osoby aktywnie poszukujące ...