-
12 powodów, dla których warto stosować sms-y w e-commerce
... SMS pozwalają personalizować oferty ze względu na płeć, wiek lub preferencje zakupowe. To doskonały sposób, aby zaoferować komuś urodzinowy rabat czy specjalną ... ankiecie czy wziąć udział w konkursie. Coraz większa powszechność i zainteresowanie ze strony klientów - wg ostatniego raportu wydanego przez Platformę SerwerSMS.pl 76,2% osób otrzymuje ...
-
Małe sklepy są niezbędne
... rolę w każdej małej społeczności, a unikalne wartości, które oferują konsumentom właśnie ze względu na swoją wielkość, odpowiadają na zapotrzebowanie i preferencje zakupowe rzeszy klientów. O raporcie Raport powstał na podstawie wyników badań ilościowych i jakościowych przeprowadzonych na zlecenie platformy do obniżania i opłacania rachunków MAM ...
-
Inteligentne przedsiębiorstwa rosną w siłę
... IoT, przypominająca sposób, w jaki platforma Savanna® firmy Zebra wspomaga jej klientów i partnerów, jest kluczowym sygnałem, że przedsiębiorstwa są zdecydowane ... z zasobów przedsiębiorstwa. Informacje z tych zasobów, w tym status, lokalizacja, wykorzystanie lub preferencje, są następnie analizowane, aby dostarczyć wniosków umożliwiających podjęcie ...
-
Broker danych - wirtualny cień konsumenta
... my sami oraz nasza nieostrożność w sieci. Z jednej strony zdradzamy nasze preferencje biorąc udział w licznych testach i quizach publikowanych w internecie. Za przykład służyć ... W taki sposób reklamodawcy są w stanie wydać mniej pieniędzy na pozyskanie klientów (czy wyborców) i zaplanować bardziej precyzyjne kampanie. Wpływ brokerów danych na ...
-
Omni zakupy. W sieci i stacjonarnie
... internetowego. Rynek e-commerce rozwija się bardzo dynamicznie i wymagania klientów - także w zakresie szybkich i wygodnych płatności - stale rosną". - mówi ... procesowania transakcji”. - Katarzyna Zubrzycka – Head of Merchant Sales & Acquirer, Visa Preferencje zakupowe cyfrowych konsumentów W sieci kupuje 57% internautów, z czego co 4 częściej niż ...
-
Czy influencer marketing zastąpi tradycyjny?
... stawia na emisję wiadomości oraz audycji publicystycznych, raczej nie trafi w gusta i preferencje jej odbiorców. Drugą bardzo ważną kwestią jest czas emisji reklamy. Największą słuchalność ... usługa trafi do atrakcyjnej dla nas grupy odbiorców, czyli do potencjalnych klientów. Czy influencer marketing może zastąpić marketing tradycyjny? Tak, ale nie ...
-
Upadłości firm w Polsce I-IX 2019
... obniżyliśmy w tym roku ocenę dla motoryzacji w Europie. Spadek popytu, zwłaszcza na kluczowych dla Polski rynkach Europy Zachodniej, zmieniające się preferencje zakupowe klientów, konieczność ponoszenia wysokich kosztów inwestycji czy opóźnienia w dostosowaniu się do nowych norm emisji spalin to jedne z wielu trudności na jakie ...
-
Smart nie oznacza jeszcze sztucznej inteligencji
... lat. Jak przekonują eksperci SAS, AI to odpowiedź na rosnące wymagania klientów. Bez automatyzacji i analityki wspartej sztuczną inteligencją nie da się np. ... . Rozwiązania smart są w stanie jedynie przetwarzać informacje oraz zapamiętywać preferencje użytkownika. Możliwość sterowania urządzeniem z poziomu aplikacji nie oznacza, że wykorzystuje ...
-
Deloitte radzi: jak zakończyć home office i bezpiecznie wrócić do biur?
... w umowie społecznej, makroekonomiczne skutki epidemii, przepisy dotyczące ochrony zdrowia, preferencje i obawy pracowników. I to właśnie ze względu na dużą złożoność ... gości, uwzględniające wydajność oraz bezpieczeństwo fizyczne i emocjonalne zarówno klientów zewnętrznych jak i pracowników. Z ankiety przeprowadzonej wśród uczestników webinaru ...
-
Rosną wydatki na podróże i alkohol
... większych wydatków. Więcej na podróże i… alkohol Nieznacznie zmieniają się nasze preferencje pod względem wybieranego w sklepach asortymentu. W porównaniu do badania zachowań konsumentów ... kupuje w sieci jedynie 5 proc. z nas. Co ciekawe jednak aż 40 proc. klientów w Polsce deklaruje, że chętnie, z czego aż 18 proc. bardzo chętnie, robiłoby takie ...
-
Za 15 lat środowisko pracy bazować będzie na sztucznej inteligencji
... „wzmocnienia” organizacji, szybkiego dostosowania się do zmian biznesowych czy nowych potrzeb klientów. z kolei 39 procent liderów sądzi, że w 2035 roku większość wykwalifikowanych ... : AI, która przewiduje i wykonuje zadania w oparciu o ludzkie nawyki i preferencje Osobistego asystenta AI Oparte na sztucznej inteligencji cyfrowe dobre samopoczucie ( ...
-
Opineo przedstawia najlepiej oceniane sklepy internetowe 2020
... specjalistycznych. Bazą Rankingu Opineo.pl są opinie konsumenckie wystawiane przez klientów sklepów już po dokonanych zakupach. W recenzjach konsumenci oceniają: szybkość ... branży e-commerce roku, ma szczególne znaczenie. Pokazuje bowiem nie tylko ogólne preferencje e-klientów oraz ich doświadczenia zakupowe. Jest też świadectwem tego, jak ...
-
Oferty pracy: czy spece od e-commerce mogą narzekać?
... wyzwań związanych m.in. z logistyką, dostawami i dostępnością produktów, to zaufanie do e-zakupów w Polsce rośnie. Pomimo zniesienia obostrzeń, spora część klientów ograniczyła wizyty w sklepach stacjonarnych, a preferencje zakupowe zmieniły się bezpowrotnie. Coraz częściej dotyczy to nie tylko ubrań czy elektroniki, ale też żywności oraz leków ...
-
Przybywa przeciwników zakazu handlu w niedziele
... niedziel handlowych. Nie zaobserwowano istotnych różnic między kobietami a mężczyznami jeżeli chodzi o preferencje dotyczące robienia zakupów w niedzielę – 54% kobiet vs. 55% mężczyzn ... . Z tego punktu widzenia powrót niedziel handlowych to większe bezpieczeństwo dla klientów. To również dodatkowy dzień dla przedsiębiorców, którzy bardzo boleśnie ...
-
Cyfrowa tożsamość: do czego jej potrzebujemy?
... proc.). Wyniki z 2021 roku pokazują jak ograniczenia wynikające z pandemii zmieniły preferencje Polaków. Jako konsumenci chcemy wykorzystywać tożsamość bankową przede wszystkim w relacjach ... może korzystać ponad 14 mln użytkowników bankowości elektronicznej, tj. klientów banków uczestniczących w usłudze – komentuje Piotr Wichowski. Rozwiązanie KIR ...
-
Co 10. księgarnia trafiła do KRD
... w pierwszej połowie 2021 roku 98. Oprócz nawyków zakupowych, zmieniły się także nasze preferencje czytelnicze. W ślad za książką papierową podąża książka cyfrowa. Według sondażu przeprowadzonego ... o swoje skutkuje tym, że wydawnictwo, które czeka na pieniądze od klientów, w końcu samo staje się niewypłacalne. A to już najprostsza droga do utraty ...
-
GIG economy w Polsce: czy GIGerzy to przyszłość rynku pracy?
... mniejszy odsetek (33%) wskazuje na konieczność samodzielnego pozyskiwania projektów i klientów jako trudny aspekt prowadzenia własnej działalności. Wyzwania pracy ... Jak Polski Ład wpłynął na GIGerów? Zmiany w polskim systemie podatkowym wpłynęły na preferencje GIGerów, jeśli chodzi o ich rozliczenia podatkowe. Jeszcze w zeszłym roku 4 na 10 z ...
-
Kuchnia polska numerem 1. w USA?
... restauracji w całych Stanach Zjednoczonych, aby wyłonić najlepsze rodzaje kuchni według opinii klientów. Aby mieć pewność, że wyniki będą wiarygodne, wykluczono kuchnie, które ... . Gdzie warto zjeść? 5 miast - 5 smaków Amerykanie wydają się faworyzować kuchnię polską. Ale preferencje smakowe różnią się, w zależności od poszczególnych miast. I tak, ...
-
Automaty paczkowe jak grzyby po deszczu
... z 2023 roku pt. „Automaty paczkowe 2.0: Rozwój, Innowacje, Przyszłość” rzucają nowe światło na preferencje Polaków w zakresie odbioru przesyłek. Niemal wszyscy badani (99%) deklarują ... nowych graczy na rynku Paczkomaty InPost nadal cieszą się wśród klientów największą rozpoznawalnością (99,8%). Jednak na popularności zyskują także inne firmy, takie ...
-
Wywiad gospodarczy w warunkach wojen ekonomicznych
... wolnej konkurencji cena kształtuje się na rynku, w wyniku zetknięcia się interesów klientów i producentów. I uznając nawet zasadność stosowania w niektórych sytuacjach ograniczonej interwencji państwa ... towarów i urządzeń itp. Państwo objęte sankcjami stosuje daleko idące preferencje dla własnych firm, bezpośrednie wsparcie informacyjne ze strony ...
-
Cross-border: polski marketing nie na obcy rynek e-commerce?
... kanałem komunikacji. Wchodząc na czeski rynek, polscy sprzedawcy muszą pamiętać, że preferencje konsumentów w tym kraju różnią się od zachodnich. W Czechach popularność zyskują ... , odgrywają kluczową rolę w docieraniu do konsumentów. Aby skutecznie dotrzeć do czeskich klientów, warto także inwestować w SEO oraz dbać o widoczność na lokalnych ...
-
BLIX AWARDS 2024. Konsumenci wskazali ulubione marki FMCG
... produkt, który spełnia oczekiwania konsumentów, co potwierdzają setki tysięcy oddanych głosów. Preferencje shopperów kształtowane są głównie przez jakość produktów, dostępność w sklepach ... komunikacji masowej. Dla producentów to również potwierdzenie, że ich produkt spełnia oczekiwania klientów, co może przekładać się na większą lojalność i zaufanie ...
Tematy: BLIX AWARDS, FMCG, produkty FMCG, marki, opinie konsumentów, najpopularniejsze marki, zakupy, handel -
Produkcja opakowań, czyli recykling, ceny energii i inne wyzwania
... kartonowych i tektury falistej Unijne regulacje zawarte w rozporządzeniu PPWR i rosnące preferencje konsumentów dla materiałów pochodzących z recyklingu sprzyjają rozwojowi opakowań z kartonu ... pakowania pozwalają na precyzyjne dostosowanie opakowań do indywidualnych potrzeb klientów, zwiększając ich trwałość oraz funkcjonalność przy jednoczesnym ...
-
Rekordowa fala ataków ransomware w I kwartale 2025
... na sklepy SMYK. W wyniku cyberataku ucierpiały pliki zawierające dane osobowe klientów (głównie z procesów reklamacji i zwrotów), dane pracowników oraz informacje ... o ofiarach według kraju ujawnia, że niektóre grupy ransomware wykazują wyraźne preferencje geograficzne. Na przykład w Wielkiej Brytanii wyjątkowo aktywna jest grupa ransomware Medusa ...
-
Biedronka i Action z największym awansem. Są wyniki najnowszego rankingu sieci detalicznych
... integracji kanałów online i offline? EY-Parthenon już po raz trzeci zbadał preferencje zakupowe konsumentów nad Wisłą. Celem „Retail Performance Ranking 2025” było zrozumienie ... dzięki nowoczesnym narzędziom cyfrowym oraz szybka, empatyczna reakcja na potrzeby klientów to dziś podstawa budowania zaufania i lojalności. Warto również szukać nowych ...


7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem