-
Piątnica najczęściej wybieraną przez Polaków marką FMCG
... ranking ... Tegoroczne wyniki pokazują nie tylko znaczenie konkurencyjności cenowej i efektywnej sieci dystrybucji, ale także głęboko zakorzenionych tradycji oraz wzorców żywieniowych ... przeanalizowanych zostało ponad 20 600 marek konsumenckich (z wyłączeniem marek własnych sprzedawców detalicznych). Wskaźnik Consumer Reach Points (CRP) przedstawia siłę ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 4/2019
... miało w sumie 31,6 proc. udziału w łącznych wpływach detalicznych 250 firm z zestawienia. Dla porządku doda, że ranking "Global Powers of Retailing 2019" powstał w oparciu ... komercyjnej. O ile kiedyś wydawała się ona sprzedawaniem siebie i obciachem w sieci, o tyle teraz jest uważana za jakąś formę sukcesu, przynajmniej w niektórych kręgach ...
1 2


Elektromobilność dojrzewa. Auta elektryczne kupujemy z rozsądku, nie dla idei