-
Kobiety na rynku pracy ciągle walczą o pozycję. Firmy nie dbają o DE&I?
... - 44% Szklany sufit - 38% Procenty nie sumują się do 100, ponieważ możliwe było zaznaczenie kilku odpowiedzi Źródło: raport Hays Poland, „Kobiety na rynku pracy 2024”, maj 2024 Badanie wykazało, że profesjonalistki najczęściej mierzą się z sytuacjami, w których decyzja o zatrudnieniu lub awansie bazuje na ...
-
Sztuczna inteligencja, czyli agenci AI w natarciu
Pojawiła się najnowsza, szesnasta odsłona corocznego raportu Deloitte Tech Trends 2025. Opracowanie tradycyjnie już pochyla się nad trendami technologicznymi i jest kolejnym potwierdzeniem rosnącego znaczenia generatywnej sztucznej inteligencji, która ma stać się motorem napędowym strategicznej transformacji działów IT. Kluczowe znaczenie dla ...
-
Temperatura w górę, PKB w dół. Ile gospodarka traci na fali upałów?
... Copernicus Climate Change Service/ECMWF, rok 2024 był najcieplejszym rokiem w historii, a maj 2025 był drugim najcieplejszym majem na świecie. Zgodnie z modelami prognostycznymi ... roczne straty w ostatnich latach oszacowano na poziomie 100 mld USD. Podczas gdy raport ten zakłada, iż potencjalny wpływ (na gospodarkę) ekstremalnych upałów w lecie ...
-
Gospodarka obiegu zamkniętego: czy GOZ to szansa czy iluzja?
... filarów Wspólnoty. Co wydarzyło się do tej pory? Wciąż niewiele. Raport „From talk to action: Paving the way for a circular economy ... industry. https://assets.kpmg.com/content/dam/kpmg/pl/pdf/2025/04/pl-gospodarka-cyrkularna-w-sektorze-dobr-konsumenckich-i-handlu-detalicznego.pdf 7. Maj, M. (2023). Gospodarka cyrkularna kołem się toczy ...
-
Ceny w sklepach w górę w czerwcu: gdzie zrobimy najtańsze zakupy?
Po lekkim spadku cen w maju, czerwiec przyniósł niewielki wzrost średniej wartości koszyka zakupowego. Jak wynika z najnowszego Badania i Raportu Koszyk Zakupowy ASM SFA, w 7 na 13 sieci objętych analizą, ceny badanych produktów były wyższe niż przed miesiącem. Dodatkowo tylko dwie sieci oferowały koszyki poniżej 300 zł. Najniższą wartość miały ...
-
Jak kupuje pokolenie Alfa? Nowe nawyki i trendy wśród najmłodszych konsumentów
... konsumentów – już dziś wyznacza trendy w e-commerce. Ich decyzje są szybkie, emocjonalne i często podejmowane w rytmie TikToka. Przygotowany przez CSA i Havas Market raport „Projekt Alfa” ujawnia, jak urodzeni po 2010 roku kształtują przyszłość zakupów online i jakie wyzwania stawia to przed markami. Z tego tekstu ...


Elektromobilność dojrzewa. Auta elektryczne kupujemy z rozsądku, nie dla idei