-
Polska Ekstraklasa - przychody 2017
... Frekwencja na meczach Ekstraklasy jest porównywalna do frekwencji w lidze ... to kluby, które pół roku w omawianym okresie spędziły w I lidze, co powoduje, że wskaźnik może być nieco zaburzony. O raporcie: Raport Deloitte został sporządzony w oparciu o przychody klubów Ekstraklasy, pochodzących z trzech źródeł: z dnia meczu (wpływy ze sprzedaży ...
-
Nowoczesna Gospodarka: zatrudnienie w I kw. 2018
... jest to ... sprzedaży i obsługi klienta. Tak duży przyrost zatrudnienia w usługach może budzić obawy o jakość świadczonej pracy. Jednak może być ona niższa jedynie w przedsiębiorstwach oferujących płace podstawowe poniżej średniej rynkowej i nie oferujących swoim pracownikom możliwości rozwoju. Informacje o raporcie: Raport ...
-
Sztuczna inteligencja nie odbiera pracy handlowcom
... Raport dostrzega również rolę kanałów partnerskich w procesie sprzedaży, konieczność wyposażenia partnerów w rozwiązania wspomagające sprzedaż oraz odpowiednie budżety marketingowe. Podobnie jak w poprzedniej edycji: Customer Experience nadal jest kluczowym wskaźnikiem wspierającym prognozowanie sprzedaży, współpraca między zespołami sprzedaży ...
-
Czy e-commerce „zabije” handel tradycyjny?
... ”) wynika, że póki co jest to mało prawdopodobny scenariusz. Prognozy krótko i średnioterminowe dla regionu CEE-6 wskazują, że sprzedaż internetowa i kanał tradycyjny ciągle mają miejsce do udanej koegzystencji. Przewidywany wzrost sprzedaży tradycyjnej rzędu 71,5 mld euro do końca 2022 roku (4,9% rocznie) to gwarancja istnienia wystarczającej ...
Tematy: e-commerce, handel tradycyjny -
Świat: wydarzenia tygodnia 5/2019
... raport "Rozwój Świata 2019: zmieniająca się natura pracy". Jego główną tezą jest to, że w nadchodzących latach najważniejszym wzywaniem będzie ochrona ludzi, a nie miejsc pracy! Tu z pomocą przyjść mogłoby wprowadzenie gwarantowanego minimum socjalnego. Raport ... Co będzie dalej... zobaczymy. Nie ulega wątpliwości, że jest to ... zagranicznej sprzedaży ...
-
Sklepy internetowe wychodzą z garażu
... sprzedaży stały się dużo bardziej zdywersyfikowane, a podstawą stał się sklep internetowy, który założyliśmy w 2017 r., skupiony na markowych ubraniach i obuwiu. Sprzedaje zarówno w Polsce jak i za granicą. Taki kierunek rozwoju podyktowało podążanie za klientami i praca nad ich zadowoleniem. Główne działy w firmie to ...
-
Powierzchnie handlowe 2018. Jakie zmiany?
... Jest to więc średni poziom tego wskaźnika dla krajów Unii Europejskiej. Przyrost powierzchni spowodował wzrost tej wartości w stosunku do końca 2017 roku o 9,8 m kw./ 1000 mieszkańców. Indeksy obrotów sprzedaży oraz odwiedzalności – Mimo iż spędzanie czasu w centrach i parkach handlowych w Polsce cieszy się bardzo dużą popularnością to ...
-
Największe sieci handlowe obawiają się o przyszłość
... sprzedaży detalicznej oraz wzrost przychodów o 6,8 proc. Sektor odzieży i dodatków odnotował drugi największy wzrost sprzedaży detalicznej o 7,1 proc. To znacznie więcej niż rok wcześniej – 4,4 proc. Kluczowy w rankingu jest ...
-
Bezpieczeństwo danych w chmurze cierpi przez ludzkie błędy
... raport ... związanych z utrzymywaną na zewnątrz infrastrukturą IT obawia się co ponad jedna trzecia (35 proc.) przedstawicieli ... to jednak badania pokazują, że źródła zagrożeń są znacznie bliżej. Jedna trzecia incydentów (33%) w chmurze jest ... wewnątrz – powiedział Maksim Frołow, wiceprezes ds. sprzedaży globalnej, Kaspersky Lab. Kaspersky Lab proponuje ...
-
Niewłaściwe zarządzanie danymi w chmurze? 20 mln USD rocznie i utrata zaufania
... sprzedaży i marketingu. Przedsiębiorstwa stawiają na wykorzystanie możliwości takich technologii jak chmura lub chmura hybrydowa, Big Data, sztuczna inteligencja i Internet rzeczy. Zakłada się, że inwestycje w technologie tego typu w roku 2019 wyniosą średnio 41 mln USD. Prawie połowa respondentów przyznała, że ochrona danych jest ... Raport ... to ...
-
Największe firmy budowlane na świecie. Jak sobie radzą?
... sprzedaży wyniosły ponad 136 mld dolarów. Niepewne nastroje inwestorów Całkowita kapitalizacja, czyli wartość giełdowa spółek, w 2018 roku zmalała. Zagregowana wartość kapitalizacji dla pierwszej trzydziestki firm budowlanych pod koniec 2018 roku wyniosła 428 mld dolarów, to ...
-
Coraz więcej fuzji i przejęć na rynku dóbr luksusowych
... co w największym stopniu jest ... sprzedaży detalicznej. Kierunki działań strategicznych Według szacunków ekspertów Deloitte, w celu wzmocnienia lub dezinwestycji swoich portfeli w branży F&L, do wyprzedaży aktywów w 2019 r. może przystąpić około 43 proc. funduszy, doprowadzając do wzrostu rok do roku o 8,2 proc. – Dla wielu z nich powodem jest ...
-
Odroczony termin płatności narzędziem walki o rynkowy byt?
... rok ma przynieść kontynuację tego trendu, za co odpowiadać ma m.in. ciągły ... sprzedaży dokonali z zastosowaniem odroczonego terminu płatności. Dla porównania, w minionym roku odsetek takich wskazań sięgał zaledwie 41,4 proc. Analogiczny wynik dla Europy Wschodniej to ... jest konieczne w zarządzaniu wierzytelnościami– podkreśla Paweł Szczepankowski. Raport ...
-
Klienci wywierają presję na zrównoważony rozwój polskich firm
... raport Navigator? Wśród elementów, które wywierają najbardziej przemożny wpływ na zrównoważony rozwój polskie firmy wymieniają m.in.: wzrost sprzedaży ... Jest to ...
-
Picie alkoholu w Polsce. Liczy się jakość, nie ilość
... jest konsekwentna ewolucja prawodawstwa – kontrola sprzedaży alkoholu dotycząca miejsc i godzin sprzedaży ...
-
Zakupy na raty: dlaczego kupujemy głównie smartfony?
... Jest jednak parę wyjątków od tej reguły. Z danych zebranych przez Santander Consumer Bank wynika, że z zakupów na raty online częściej korzystamy np. przy zakupie sprzętu komputerowego (ponad 18 proc. w porównaniu do ok. 9 proc. sprzedaży ...
Tematy: zachowania konsumentów, zakupy na raty -
Chmura publiczna w Polsce zwiększa innowacyjność firm
... Jest to ... to zarówno polskie przedsiębiorstwa (46%), jak i firmy z międzynarodowym kapitałem (54%). Projekt rozpoczął się pod koniec 2019, natomiast został zakończony w marcu 2020 roku. Autorzy badania: Jakub Garszyński, Lider usług cloud, Urszula Leciejewska, Szef sprzedaży ...
-
Czy pandemia COVID-19 trwale zmieni zwyczaje zakupowe Polaków?
... to wskazywać fakt, że mniej niż jedna trzecia konsumentów, którzy zmienili tradycyjne kanały zakupu na online jest z nich zadowolona. Pomimo tego umiarkowanego zadowolenia można jednak spodziewać się zwiększenia dynamiki wzrostu sprzedaży ... Raport ...
-
Czy branża FMCG będzie inwestować w reklamę?
... jest wyjątkiem w zmniejszającym się zasięgu tradycyjnych mediów. W miarę jak ruch na rynku wraca do normy po załamaniu spowodowanym przez COVID-19, rozpowszechnienie cyfrowych wyświetlaczy sprawi, że jeszcze skuteczniej będzie można dotrzeć do konsumentów z ukierunkowanymi i odpowiednimi reklamami w pobliżu punktu sprzedaży ...
-
Pandemia ogranicza wydatki na konsumpcję, nie wszyscy jednak cierpią
... To przede wszystkim sektor spożywczy, który notował regularne wzrosty sprzedaży (wartość transakcji w sklepach spożywczych zwiększyła się z 28,3 do 33,8 proc. między 2019 r. a pierwszym kwartałem 2021 r.). Chwilowy okazał się być wzrost udziału sprzedaży ...
-
Centra handlowe po pandemii. Czy restart się udał?
... lokali usługowych w centrach handlowych. Początek maja to rekordowa odwiedzalność i rekordowe obroty, które ... sprzedaży detalicznej przez Internet w cenach bieżących. Jej udział w całkowitej sprzedaży zmniejszył się z 10,8% w kwietniu do 9,1% w maju, na co ... ze sprawdzonych źródeł, jest czysta i posortowana, co ułatwia zakupy. Innym ważnym krokiem, ...
-
Hays: nadchodzą podwyżki wynagrodzeń i trudne rekrutacje pracowników
... dziedzinie technologii, sprzedaży ... , co jest ... . pracodawców, to ... Raport płacowy Hays zawiera zestawienia poziomów wynagrodzeń oferowanych specjalistom i menedżerom na ponad 450 stanowiskach. Uzupełniliśmy je komentarzami ekspertów oraz wynikami badania na temat rynku pracy, które zostało przeprowadzone na koniec 2021 r. W raporcie uwzględniona jest ...
-
Polacy zwiększyli aktywność fizyczną w czasie pandemii
... Jak wynika z badania Mastercard, prawie co trzeci (30%) respondent z Polski traci zainteresowanie ... to, że w ciągu kolejnych 12 miesięcy będą mogli więcej podróżować. 34% z nich planuje wyjechać na sportowe wakacje w tym roku, a 58% jest ... zagregowane i zanonimizowane dane dotyczące sprzedaży w sieci Mastercard w Austrii, Belgii, Chorwacji, ...
-
Dobra luksusowe: czas na strategię cyfrową i zrównoważony rozwój
... raport Deloitte "Global Fashion & Luxury Private Equity and Investors Survey 2022". Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Co jest głównym celem marek luksusowych w tym roku? Które gałęzie branży dóbr luksusowych inwestują w innowacje z zakresu ESG? Jak na sektor dóbr luksusowych wpłynęła pandemia Raport ...
-
Parki i centra handlowe w trudnych czasach. Podsumowanie 2022
... raport ... co najprawdopodobniej zaowocuje spadkiem sprzedaży detalicznej oraz obrotów najemców centrów handlowych. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jaką odwiedzalność odnotowywały w ostatnim czasie parki i centra handlowe? Jaki jest najbardziej popularny format handlowy? Które kategorie produktowe zanotowały największy wzrost sprzedaży ... . Znalazło to ...
-
Fuzje i przejęcia w Polsce w II kw. 2023
... odbyła się poprzez wezwanie do sprzedaży 100% akcji spółki, a equity value wynosi ok. 3,9 mld PLN. W dacie przygotowywania raportu, jest to transakcja o najwyższej ujawnionej wartości ... 1 mld PLN tj. wezwanie na STS Holding, Alumetal oraz TIM, co świadczy o atrakcyjności polskich podmiotów dla strategicznych inwestorów zagranicznych, w ...
-
Zakupy online: rosną wymagania wobec sklepów internetowych
... co najmniej raz w miesiącu, w okresie od 06.04.2023 do 20.04.2023. Raport pokazuje, w jaki konsumenci robią zakupy online i w jaki sposób wpływa to na handel detaliczny. Celem raportu „Future Shopper” jest ...
-
Duty free: dlaczego nie chcemy kupować w sklepie bezcłowym?
... to, że współczynnik konwersji w tego typu punktach sprzedaży jest znacznie niższy niż ten w tradycyjnych centrach handlowych. W rzeczywistości tylko 5 do 10 proc. podróżnych kupuje w sklepach wolnocłowych na lotniskach, podczas gdy w centrach handlowych jest to ...
-
Obsługa klienta e-commerce: ciężki kawałek chleba?
... jest zadowolona z pracy, mimo że jest ona stresująca - umiarkowany lub wysoki stopień stresu deklaruje 53,7% badanych. Dane pokazują, że im bliżej sprzedaży i realizacji założonych celów biznesowych znajduje się dany dział, tym stres jest większy. Co ...
-
Inwestycje w nieruchomości komercyjne na poziomie z 2010 roku
... sprzedaży obiektów biurowych odnotowały udział rzędu zaledwie 21%, przy czym średnio w latach 2020-2022 udział ten wynosił blisko 35%. W przeciwieństwie do ostatnich lat wyraźnie zabrakło transakcji typu „prime”, a większość to ...
-
Parki handlowe w I kw. 2024 wciąż na celowniku inwestorów
... jest trudnym przedsięwzięciem i skomplikowanym procesem logistycznym. Problemem przy tego typu inwestycji są także wysokie koszty e-commerce, przy jednocześnie niskiej marży. Dodatkowo, duża grupa najemców centrów handlowych to małe firmy, których nie stać na wdrożenie sprzedaży online, co ...
-
UOKiK wziął pod lupę rynek piwa i chmielu. Są wyniki badania
... sprzedaży piw ogółem w Polsce nie przekroczył kilku procent. Może być to związane z wyższymi kosztami wytworzenia, a co za tym idzie ceną wyższą niż piw produkowanych na dużą skalę. Wyższa jest ...
-
Audiobooki i ebooki: Polacy czytają i słuchają, wydawnictwa nie zarabiają?
... blisko 4 mld złotych, co stanowi około ... widzenia wydawnictwa nie jest to jednak najkorzystniejsze rozwiązanie. ... jest Empik (66 proc.), następnie platforma Allegro (25 proc.) i Taniaksiazka.pl (9 proc.). W dalszej kolejności wymieniane były: Amazon.pl, Swiatksiazki.pl, Bonito.pl i Gandalf.pl. Wydawnictwa tradycyjne od lat skupiają się na sprzedaży ...
-
Odbudowa sieci elektroenergetycznych Ukrainy szansą dla polskich firm?
... raport ... Polskie przedsiębiorstwa mają natomiast przewagę w zakresie rentowności sprzedaży w sektorze robót budowlanych i usług technicznych, która w Polsce była ... jest też większa płynność finansowa i niższe zadłużenie. Co trzecie analizowane przez PIE ukraińskie przedsiębiorstwo było zagrożone utratą płynności finansowej, podczas gdy w Polsce jest to ...
-
Wojna celna 2025. Czy polski cross-border e-commerce może na niej skorzystać?
... to chociażby po rosnącej aktywności polskich e-sklepów na popularnych w tych krajach platformach marketplace, np. eMag – jak podaje raport „Cross-border z Polski 2024” (przygotowany przez Idosell we współpracy z GOInternational), sprzedawcy e-commerce w Rumunii i Bułgarii odnotowują wzrosty sprzedaży ...