-
Opinie klientów ważne dla firm
... co najmniej 3 lata Rzadko, o ile w ogóle, zgłaszają reklamacje — 66% cichych sympatyków nigdy nie złożyło reklamacji Prawdopodobieństwo otrzymania kuponów lub oferty promocyjnych w ramach wyrazu wdzięczności w ich przypadku jest ... sprzedaży ...
-
Polskie firmy a ekspansja na rynki zagraniczne
... raport podsumowujący ... jest dana grupa kapitałowa, tym większy udział sprzedaży zagranicznej (w grupie przedsiębiorstw posiadających spółki zależne w co najmniej 5 krajach mediana wynosiła 46,4%, a średnia arytmetyczna 48,1%,). Polskie grupy kapitałowe najczęściej posiadają spółki zależne w krajach ościennych (5 najczęściej wybieranych kierunków to ...
-
Wizerunek firmy: pracownicy bronią pracodawców
... sprzedaży, niż pracownicy, których pracodawcy w nich się nie udzielają (odpowiednio 72% vs 48%). Raport pokazuje także, jak wielka jest ...
-
Rozliczenie faktury średnio w 49 dni
... jest to wynik niższy niż średnia dla Europy Wschodniej, gdzie zanotowano wynik 34 proc., i Europy Zachodniej z 35 proc., to jednak każdy przedsiębiorca powinien pamiętać o dokładnym zabezpieczeniu swojej sprzedaży. Polepszające się warunki sprzedaży ...
-
Za wcześnie na aplikacje mobilne w firmach?
... zarządzającej w organizacji jest równie ważna. Każdy raport jest „szyty na miarę”. Wszystko to zorganizowane jest w formie ... sprzedaży. - Na co dzień kieruję zespołem projektującym rozwiązania mobilne. Wśród przygotowanych przez nasz zespół produktów warto wymienić aplikację skierowaną do agentów ubezpieczeniowych, która wspiera ich w sprzedaży ...
-
Małe i średnie przedsiębiorstwa a e-handel
... to koszty, jakie ponoszą drobni przedsiębiorcy, czyli podatki i inne opłaty publiczne oraz inne koszty stałe, które trudno obniżyć ze względu na niewielką skalę działalności. Tym bardziej, że kolejną przeszkodą wskazywaną w badaniu jest duża konkurencja, a następnie duża sezonowość w sprzedaży ...
-
Rynek sztuki 2014
... sprzedaży), to dość wyraźnie zarysowała się coraz większa dynamika na rynku fotografii - to niektóre z wniosków wypływających z raportu Rynek sztuki 2014. Jak czytamy w raporcie, łączna wartość obrotów na polskim rynku aukcyjnym sięgnęła w minionym roku 60,6 mln złotych, co jest ... na poziomie 73,2% podmioty te są jego bardzo wyraźnymi liderami. Raport ...
-
Służba zdrowia: globalne perspektywy 2015
... Raport Deloitte wymienia w tym kontekście rządy Polski, Japonii, Włoch, Hiszpanii oraz Francji. W Polsce udział w sprzedaży leków generycznych sięga prawie 60 proc. i jest to ... Stąd rośnie waga działania zgodnie z regulacjami i obszaru compliance. „To co zauważamy, to rosnąca liczba podmiotów zaangażowanych w system ochrony zdrowia. Postęp ...
-
Polski rynek nieruchomości handlowych I kw. 2015
... w wyborze nowych lokalizacji, jednak jednocześnie rozwijają sieć sprzedaży w coraz mniejszych miastach. Taki model rozwoju stanowi ... czy Pepco. To jednak może ulec zmianie w najbliższej przyszłości. Ten format jest bowiem w coraz ... , teatry, punkty odbioru zamówień internetowych czy strefy relaksu. Co ważne, niektóre z powyższych funkcji, oprócz ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 20/2015
... jest wyraźniejszy spadek relacji długu publicznego do PKB. Obecnie jest ona powyżej 50 proc., a obecny poziom deficytu budżetowego i dynamika wzrostu PKB co ... POLSKI RYNEK NIERUCHOMOŚCI WTÓRNYCH. RAPORT SZYBKO.PL, METROHOUSE I EXPANDERA. MAJ ... transakcyjne. Dla kupujących to dobra wiadomość, bowiem kwoty sprzedaży mieszkań zwykle tylko nieznacznie ...
-
Marketing i sprzedaż w sektorze MSP
... do zatrudniania specjalistów od sprzedaży jest wprost proporcjonalna do wielkości przedsiębiorstwa. Wśród małych przedsiębiorstw tego typu pracowników posiada zaledwie co czwarta. Co z kolei diametralnie zmienia się dużych przedsiębiorstwach, gdzie zaledwie w ok. 28% firm nie pracują sprzedawcy. Są to liczby mniej optymistyczne niż w przypadku ...
-
Zdjęcia, czyli droga do sukcesu w e-commerce
... jest szeroki zakres informacji o produkcie), to trudno sobie wyobrazić, aby kupowali oni coś, czego nie zobaczyli. - Zdjęcie to coś, co sprzedaje w internecie – mówi mówi Katarzyna Stańczak, właścicielka plushers.pl, sklepu, oferującego pluszaki zaprojektowane przez klientów, a dokładnie – przez ich dzieci. – Bez dobrego zdjęcia nie ma sprzedaży ...
-
Nieruchomości komercyjne w Polsce w I poł. 2015
... raport "Marketbeat Polska - Jesień 2015", w którym analizowana jest ... co ... sprzedaży oraz przenikanie się różnych sposobów robienia zakupów jest ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 43/2015
... 93. pozycji. Raport "The Global Innovation Index 2015 – Effective Innovation Policies for Development" jest opracowywany cyklicznie, a tegoroczna edycja obejmuje 141 gospodarek, co stanowi 95,1 ... ds. marketingu i sprzedaży PBG Erigo – Obserwując szybki rozwój miast myślę, że w wielu z nich te dwa elementy da się ze sobą pogodzić – dodaje. Ile za to ...
-
Rynek dóbr luksusowych w Polsce 2015
... jest internet. Ponadto aż 60% zamożnych i bogatych Polaków korzysta z internetu porównując ceny polskich marek premium i luksusowych. Najważniejszym kanałem sprzedaży produktów z tzw. wyższej półki w Polsce są salony sprzedaży zlokalizowane w centrach handlowych. Drugim najpopularniejszym kanałem jest ... Raport ...
-
Polski rynek nieruchomości handlowych 2015
... Wschodniej, informuje: „To był znakomity rok na rynku inwestycyjnym w segmencie handlowym. Właścicieli zmieniły obiekty o łącznej wartości ponad 2,26 mld euro, co jest drugim ... centrów handlowych w głównych aglomeracjach, czego przykładem są spektakularne transakcje sprzedaży Riviery w Gdyni, Starego Browaru w Poznaniu czy Bonarka City Center w ...
-
Rainbow nie zawodzi. Dobre wyniki polskiego toroperatora
... jest to zaznaczone inaczej. Jak pokazuje zestawienie, wiele parametrów w relacji do obrotów ogółem przyjmuje u wszystkich trzech touroperatorów dość podobne wielkości, co świadczy o tym, że klasyczny biznes touroperatorski w dużych i średnich firmach (Rainbow Tours) prezentuje strukturę dość podobną. Dotyczy to relacji przychodów ze sprzedaży ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 23/2016
... sprzedaży ...
-
Podróbki czy oryginały? Polacy nie mają nic przeciwko tańszym odpowiednikom
... jest Superbrands, międzynarodowa organizacja działająca na rzecz brandingu. Raport ... sprzedaży ...
-
Fuzje i przejęcia w Polsce w II kw. 2016 r.
... sprzedaży Ineos Styrenics, największego producenta polistyrenu spienialnego (EPS) dla przemysłu budowlanego i opakowaniowego w Europie na rzecz notowanego na GPW Synthos S.A. za 80 mln EUR. Synthos jest ...
-
Wakacje 2016: a jednak rekord w turystyce?
... sprzedaży wycieczek nadal wysoki Zeszłotygodniowy raport ze sprzedaży w systemie MerlinX wykazał kolejny wzrost, tym razem o ponad 16 procent, a najważniejszych dla branży turystycznej imprez lotniczych o 15 procent. Obecnie jest ...
-
10 sposobów na świąteczny e-mail marketing
... to oczywiście z intensywnymi poszukiwaniami prezentów dla naszych najbliższych. Dlatego też nie koncentruj się jedynie na sprzedaży swoich produktów obecnym klientom. Zrób wszystko, aby przyciągnąć do sklepu kolejne osoby i zatrzymywać nowo zainteresowanych odbiorców na dłużej. Dobrym pomysłem jest ...
-
Branża chemiczna: walka Europa vs USA trwa w najlepsze
... jest rentowna, a pomimo utrzymującej się stagnacji sprzedaży, w roku 2016 ich marże zysku z działalności operacyjnej utrzymywały się na stabilnym poziomie wynoszącym około 10%” – mówi Ludovic Subran, główny ekonomista w Euler Hermes. „Ryzyko dotyczące tego sektora jest dosyć niskie. Niemniej jednak, tak komfortowa sytuacja jest ...
-
Upadłości firm: czego powinien nauczyć nas przypadek Atlantic?
... jest dużo lepszym rozwiązaniem niż wszczęcie postępowania likwidacyjnego – powiedział Marcin Nowacki, wiceprezes ZPP. – Likwidacja wiąże się z koniecznością sprzedaży ... , z czego zaledwie w 1164 przypadkach była to upadłość z możliwością zawarcia układu. Czytaj także: - Dlaczego co 5 polska firma potrzebuje restrukturyzacji? - Restrukturyzacja ...
-
Po usługi w chmurze ustawia się kolejka
... to mogą być m.in. rosnące statystyki sprzedaży takich narzędzi jak Office 365 czy Microsoft Azure. Za ten wzrost popularności odpowiedzialnych jest ...
-
Branża motoryzacyjna w Polsce I kw. 2017
... zarejestrowano w naszym kraju 125,9 tys. nowych osobówek, co oznacza, że wzrost - w odniesieniu do ... premium więcej niż rok wcześniej, to jednak dynamika wzrostu sprzedaży wśród klientów indywidualnych również zasługuje ... Raport kwartalny PZPM i KPMG w Polsce „Branża motoryzacyjna”, Edycja Q2/2017 należy do serii raportów kwartalnych, których celem jest ...
-
Zarządzanie zasobami ludzkimi sięga po „twarde dane”
... sprzedaży w Macrologic. Obecnie działy HR stoją przed dużą szansą, aby stać się realnym partnerem dla biznesu w swoich firmach. Zmiana postrzegania procesów HRowych, kojarzonych do tej pory z „miękkimi” i trudnymi do określenia parametrami jest ...
-
Wakacje 2017: Turcja nakręca sprzedaż?
... Raport przyniósł zgoła sensacyjne informacje, że Polacy planują znaczne ograniczenie swoich wyjazdów wakacyjnych, w tym zwłaszcza wyjazdów poza granicę kraju (minus 9,4 procent), a już w zdecydowanie największej historycznie skali zakładają ograniczenie wyjazdów zagranicznych z biurami podróży – i to ... sprzedaży, co ...
-
Marketing pod znakiem AI. Poznaj najważniejsze trendy 2017
... najnowszy, czwarty już raport „2017 ... jest ścisła współpraca z działami sprzedaży i ... jest też coraz szersze zastosowanie platform do zarządzania danymi, takich jak DSM i CIAM. Działy marketingu łączą swoje działania ze sprzedażą i usługami - co rok temu nie było uwidocznione jako znaczący trend. Dalsze zmiany jakie nastąpiły w skali jednego roku to ...
-
Fuzje i przejęcia w Polsce w 2017 r.
... do sprzedaży 100% akcji EmperiaHolding przez MAXIMA GRUPE, co jest potwierdzeniem trendu konsolidacji polskiego rynku sprzedaży detalicznej produktów spożywczych. KOMENTARZE EKSPERTÓW Alicja Kukla-Kowalska,Key Account Manager z FORDATA Zgodnie z danymi na dzień 15.12, w roku 2017 przeprowadzono w Polsce w sumie 204 transakcje fuzji i przejęć, to ok ...
-
Firmy rodzinne w Polsce i Europie 2017
... co trzeci ankietowany przedsiębiorca w Europie wskazał na rosnący popyt na rynku jako jeden z kluczowych czynników sukcesu. W przypadku polskich firm rodzinnych największy wpływ na dobrą sytuację miały efektywne procesy wewnętrzne, które wskazało 25% badanych, skuteczne techniki sprzedaży ...
-
MŚP i e-commerce napędzają rozwój Polski i regionu
... jest obszarem, w którym już dzisiaj łatwo znaleźć przykłady firm z regionu osiągających sukcesy na międzynarodowych rynkach. Węgierska MakanyMarta aż 60% zysków osiąga ze sprzedaży ...
Tematy: rozwój gospodarczy, Europa Wschodnia -
Aplikacje zakupowe. Popularne czy jeszcze nie?
... raport "Płatności cyfrowe 2017", który dowodzi, że zakupy z poziomu smartfona lub tabletu robił w zeszłym roku co trzeci ankietowany, a 4 na 10 przyznało, że zdarza im się płacić z użyciem urządzenia mobilnego. To ... jak bardzo dynamiczny jest rynek. Ubiegły rok był czasem znacznych ... sprzedaży i kupna” – podsumowuje wyniki Rafał Karczewski. – „To ...
-
Powierzchnie handlowe redukują bieg?
... sklepy sieci Praktiker. To, co z pewnością będzie wpływać na kierunek rozwoju sektora to wprowadzony niedawno zakaz handlu w niedzielę i związane z nim spadki poziomu ... wartości sprzedaży przez Internet, jej wpływ na obroty w handlu tradycyjnym jest w pewnym stopniu łagodzony przez znaczący wzrost wartości całej sprzedaży detalicznej – o 8,4% ...
-
Handel detaliczny w Polsce, czyli ciągle niewielki interwencjonizm
... sprzedaży detalicznej jest jedną z branż najsilniej sprywatyzowanych. Państwo ma średnio zaledwie 0,38 proc. udziałów w spółkach objętych analizą. Wartość ta waha się od 0,03 proc. w Wielkiej Brytanii do zaledwie 0,92 proc. w Norwegii. W Polsce jest to 0,55 proc., co sprawia, że nie jest ...