-
Jak osiągnąć sukces w e-commerce?
... zakupowych stymulowanych intensywnym rozwojem technologii, w tym przede wszystkim mobilnych. Współczesny konsument kupuje kiedy i gdzie chce – przez internet, mobile ... jakiego urządzenia korzystają lub kiedy byli zainteresowani zakupem. Zastosowanie reklamy osobistej – programmatic, umożliwia prowadzenie efektywnych działań w różnych kanałach ...
-
Branża modowa: wydatki na reklamę w 2014 r.
... będzie stopniowo odchodził do przeszłości. Ta kategoria będzie sukcesywnie tracić na rzecz dynamicznej formy reklamy towarzyszącej odbiorcom podczas konsumpcji telewizji, kina czy Internetu. Udział tych mediów – a przede wszystkim telewizji i Internetu – będzie zatem sukcesywnie rosnąć. Wynika to nie tylko z ogólnych tendencji na rynku ...
-
Jak śpią Polacy?
... każdą jego godzinę starają się wykorzystać jak najlepiej. Sen postrzegamy przede wszystkim jako połączenie przyjemności z biologiczną koniecznością (odpowiednio 75 proc. i 73 proc ... Kowalskiego – wersalka, kanapa czy łoże z baldachimem? Oglądając polskie filmy, seriale, reklamy czy gazety lifestylowe można odnieść wrażenie, że niemal każdy posiada ...
-
Jak marketing sensoryczny wspiera sprzedaż?
... marketingową, rolę jaką zapach ma spełnić w jej realizacji oraz przede wszystkim – preferencje klientów. Nie jest to jednak rozwiązanie, które może być ... działania promocyjne, w związku z tym nie przeszkadzają mu one w takim stopniu, jak reklamy telewizyjne czy internetowe. Monitory umieszcza się w miejscach, w których klient ma chwilę bezczynności, ...
-
Aplikacje mobilne popularniejsze od stron internetowych
... bardziej intuicyjnym interfejsem, niż często przeładowane opcjami strony internetowe. Także reklamy w aplikacjach są zazwyczaj mniej uciążliwe. Wymusza to specyfika urządzeń ... które pełnymi garściami wykorzystują swoją szansę w niezagospodarowanych obszarach. Przede wszystkim jest to widoczne w przypadku m-commerce, w którym, pomijając grupę Allegro, ...
-
Urządzenia mobilne dziecka - przyjaciel czy wróg?
... może zaszkodzić w różnoraki sposób – zainstalować niepożądane i irytujące reklamy w przeglądarce, wykraść prywatne informacje czy dane finansowe, szpiegować ... dziecko przed nieodpowiednimi treściami i zagrożeniami związanymi z siecią, powinniśmy przede wszystkim postawić na edukację. Warto przekazać dziecku podstawową wiedzę dotyczącą tego ...
-
Zalando: Strategię dostosowujemy do lokalnych rynków
... produktów, oferowanych przez 1500 marek. Polscy użytkownicy wybierają przede wszystkim znane, międzynarodowe marki takie jak GAP, TopShop, Nike, Addidas czy ... dostawę i obsługę klientów, przy nieograniczonych godzinach otwarcia. W początkowych latach, reklamy Zalando umożliwiły szybki rozwój znajomości oferty sklepu, skutkując dużą rozpoznawalnością ...
-
Black Friday i Cyber Monday, czyli jak upolować okazje?
... Dlatego też Czarny Piątek poprzedzony powinien zostać poważną refleksją. Przede wszystkim należy zadać sobie pytanie, jakiego rodzaju produkty są nam rzeczywiście potrzebne ... ludzką podświadomość, co często wykorzystywane jest przez specjalistów od reklamy i sprzedawców. To właśnie stąd biorą się ogromne billboardy z zapowiedziami rabatów, czerwone ...
-
5 sposobów na skuteczny e-marketing
... zacząć? Stwórz dobry profil wybranej grupy docelowej. Tu liczy się przede wszystkim odpowiedź na pytania: co chcą wiedzieć twoi (potencjalni) klienci, jakie ... się jednym z najważniejszych narzędzi w e-handlu. To dlatego, że formy tradycyjnej reklamy coraz częściej irytują internautów i przestają być skuteczne – dodaj Krzysztof Grzegorzewski. 2) ...
-
Handel detaliczny zabetonowany
... . sieci franczyzowych zrobiło zamach na polski handel. W mediach pojawiły się reklamy w formie nekrologu obwieszczającego śmierć polskiej franczyzy. Tryb orzekający użyty w ... jednak odpowiednie skrojenie legislacji pod specyfikę dostawców online. Przede wszystkim chodzi o lokalizację biznesu – oferujący swoje dobra wcale nie musi rejestrować firmy w ...
-
Smartfony rzadzą światem. Także te używane
... „Rynek nowych technologii zmienia się bardzo dynamicznie i jest dziś przede wszystkim rynkiem młodych odbiorców, do których wymagań i oczekiwań dostosowują się ... latach decydować o kierunku, w którym podąża sektor mediów, marketingu czy reklamy powinni szczególnie uważnie obserwować najmłodszych reprezentantów społeczeństwa. Bo chociaż jesteśmy ...
-
E-commerce - niewykorzystana kopalnia pomysłów dla bankowości
... grupy odbiorców nie tylko zagwarantuje, że mailing zostanie zauważony, ale przede wszystkim może przyczynić się do podjęcia decyzji o wyborze produktów i usług banku. ... banku przebywał dany użytkownik można, korzystając z plików cookies, „wysłać” za nim reklamy na innych serwisach internetowych, które będą prezentować mu najlepszą ofertę produktów, ...
-
Polki kariera w IT
... teleinformatycznym. Hays Poland, Geek Girls Carrots, IAB Polska oraz Biuro Podróży Reklamy uhonorowały ten dzień publikacją raportu „Kobiety w IT” - opracowania pochylającego się ... że nie ma znaczących różnic. Firmy zatrudniające specjalistów w obszarze IT płacą przede wszystkim za kompetencje, a te nie mają płci. DOJRZAŁY WYBÓR KARIERY Z raportu ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 18/2016
... zlecenie Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska)wynika, że wartość rynku reklamy online w Polsce wzrosła o 20% r/r do ok. 3,2 mld zł. Narodowe Centrum Badań i ... Polski ma swoje wady, wśród których należy wymienić przede wszystkim spadek oprocentowania produktów oszczędnościowych. Jeszcze trzy lata temu średnie oprocentowanie kwartalnej ...
-
5 trendów, za którymi powinien podążyć współczesny PR
... zintegrowanie działań ze wszystkich kanałów dotarcia do klienta oraz kierowanej do niego komunikacji. Dział reklamy, agencja PR czy zespół ds. social media pracujący dla danej firmy, nie mogą prowadzić ... pamiętali o tym, jak będą one odbierane przez użytkowników mobilnych. Wysyłane treści powinny być przede wszystkim: konkretne, podane w przystępny ...
-
7 sposobów na zwiększenie sprzedaży online
... remarketing. Jeśli kiedykolwiek przeglądałeś ofertę jakiegoś sklepu, podczas gdy na stronie wyświetlały się dodatkowe reklamy – doświadczyłeś remarketingu. Różne rodzaje remarketingu mogą wesprzeć twój biznes na różne sposoby. Przede wszystkim, jest to dobry sposób na zyskanie uwagi kupujących, którzy wyrazili wstępne zainteresowanie twoją ...
-
6 sposobów na to, aby ktoś zaczął czytać twojego bloga
... dziś z internetu korzysta 2/3 Polaków. 24 proc. z nich odwiedza blogi, w tym przede wszystkim hobbystyczne oraz te poświęcone zdrowiu, urodzie i sportowi. O ogromnym wpływie blogosfery mówi ... się na firmowym blogu. 3. Nie pisz tylko dla siebie „Prowadzenie biznesu bez reklamy jest jak puszczanie oka do dziewczyny po ciemku. Nikt, poza nami nie ...
-
Marketerze! Na Boże Narodzenie zadbaj o kanał mobile
... momencie z odpowiednim przekazem? Eksperci z Sociomantic Labs wskazują przede wszystkim na istotną rolę analizy zachowań konsumentów i efektywne korzystanie z Big ... prowadzonych w aplikacjach kampanii reklamowych. Jak przekonują eksperci z Sociomantic Labs, reklamy w aplikacjach dostarczają o 70 proc. wyższy współczynnik konwersji oraz o 50 ...
-
Sektor MŚP zarzuca inwestycje. 1/3 firm bez planów inwestycyjnych
... zaszła na szczycie rankingu. Co piąty przedsiębiorca planuje postawić przede wszystkim na komunikację i marketing – w porównaniu do 9,5% wskazań w pytaniu retrospektywnym. To pokazuje, że coraz większe znaczenia odgrywa odpowiednia forma reklamy i promocji. Pozostałe kategorie inwestycji, odzwierciedlające wcześniejsze preferencje, pokazują, że MŚP ...
-
Jak zwiększyć lojalność klienta w 2017 roku?
... badań zrealizowanych przez firmę Rare wynika, że lojalni wobec marki pozostają przede wszystkim ci klienci, którzy uważają ją za atrakcyjną (86 proc.) i godną zaufania (83 ... tych klientów, na których najbardziej im zależy, dostosowując pod nich indywidualnie reklamy na stronach www, w social media czy w kanale mobilnym. Po drugie, rabaty i promocje, ...
-
Czy dbamy o prywatność w sieci?
... sieci to fikcja? Istotny odsetek użytkowników sieci woli dopasowane treści i reklamy. Zdecydowana większość ma świadomość zasad funkcjonowania środowiska cyfrowego i – choć ... regulatorów. SZCZEGÓŁOWE WYNIKI BADANIA Prywatność w sieci Internet to przede wszystkim przestrzeń publiczna W pierwszej edycji badania z roku 2013 zapytano internautów ...
Tematy: prywatność w sieci, bezpieczeństwo w sieci -
Fortinet: cyberprzestępcy budują "armię rzeczy"
... jednak, że ruch SSL często nie jest kontrolowany, co wynika przede wszystkim z wysokich kosztów generowanych przez jego odszyfrowanie, kontrolę i ponowne zaszyfrowanie. ... „click fraud” (nieuczciwe bądź fałszywe kliknięcia w link sponsorowany lub inną formę reklamy w celach zarobkowych) oraz do wykopywania bitcoinów. Prób ataków z wykorzystaniem tych ...
-
Jeśli FMCG, to sklepy dyskontowe
... i 8 proc. badanych. Badanie wskazuje, że wybór placówki handlowej podyktowany jest przede wszystkim atrakcyjną ceną produktów (50 proc. wskazań) i poszczególnych artykułów (32 proc ... Goods & Retail. Głównym źródłem informacji o promocjach nadal gazetki i ulotki (50 proc.), a także reklamy w TV (28 proc.) oraz znajomi i sąsiedzi (22 proc.), chociaż ...
-
Sprawdź, czy sztuczna inteligencja wygryzie cię z rynku pracy
... danych oraz maszynowego uczenia ma obecnie kluczowe znaczenie na przykład dla reklamy internetowej. Dzięki analityce Big Data możemy identyfikować potencjalnych klientów ... za jakiś czas etat będzie postrzegany, jako anomalia. Firmy będą rekrutować przede wszystkim do poszczególnych projektów, a te nie trwają przecież wiecznie. Wszystkich ...
-
Najpopularniejsze festiwale muzyczne. O czym mówili internauci?
... w kontekście letnich koncertów to także technologie: Spotify krytykowane za zbyt nachalne reklamy Open’era, VSCO używana do korekty festiwalowych zdjęć, Google (Play – aplikacje ... radiowe stanowiły 42% wśród najpopularniejszych brandów. Było to jednak związane przede wszystkim z polityczną dyskusją, jaka toczyła się wokół Woodstocku. Każdy festiwal ...
-
10 najbardziej przełomowych technologii 2018 r.
... potencjał. Największymi przeciwnościami okazały się brak mocy obliczeniowej oraz przede wszystkim zbyt mała ilość danych. Coraz powszechniejsze korzystanie z chmury obliczeniowej może ... Informacje tego typu wykorzystywane są m.in. do precyzyjnego targetowania reklamy internetowej. Warto wspomnieć, że szeroka dostępność funkcjonalności sztucznej ...
-
Sieci handlowe znów promują zdrowe produkty
... o mieszkańcach niektórych regionów, w których działa. W przypadku żywności zmiany składu dotyczyły przede wszystkim redukcji ilości soli i cukru. Zadeklarowało je odpowiednio 75 i 68 proc. ... stronach internetowych czy przedstawienie raportów dotyczących społecznej odpowiedzialności biznesu. Reklamy tak, ale nie skierowane do dzieci Zrzeszone w The ...
-
Upadłości firm I kw. 2018
... się w tym gronie niewypłacalne firmy z sektora obsługi nieruchomości i inwestycji, reklamy, usług finansowych, placówki lecznicze (np. w samym marcu – 7 takich placówek), IT i ... kosztami, w większej części niż ma to miejsce obecnie. A może nawet przede wszystkim zdecydowanie szybciej, niż przebiega to obecnie… Ponownie kwestią otwartą jest ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 25/2018
... pozycjonerzy stron internetowych, graficy komputerowi, tłumacze, dziennikarze, księgowi, copywriterzy, czy pracownicy reklamy. Warto rozglądać się w swoim otoczeniu, czy ten sposób ... Autentyczność wina najczęściej sprawdzają importerzy. – W doborze dostawców wina bierzemy przede wszystkim pod uwagę ich renomę na rynku światowym i europejskim, ale ...
-
Wyprawka szkolna nie musi być droga
... element wyposażenia ucznia, uplasowały się na drugim miejscu (28%). Przede wszystkim dobrej jakości Większość rodziców kupuje wyprawkę zgodnie z listą przygotowaną przez szkołę (36%), nieco mniej kieruje się doświadczeniem (34%). Tylko nieliczni (3%) śledzą reklamy i kupują zgodnie z aktualnymi trendami. Co w takim razie wpływa na ...
-
Pracy w e-marketingu nie powinno zabraknąć
... Skuteczny e-mail marketing, grupy branżowe w serwisie Facebook oraz LinkedIn, precyzyjne reklamy targetowe, Google AdWords, chatbox w e-commerce czy w końcu video wizytówki, ... narzędzi internetowych. Kluczową rolę ogrywają również kompetencje miękkie, a przede wszystkim kreatywność i nowatorskie podejście do kampanii w świecie digital. Specjaliści ...
-
Marketing bazuje na emocjach
... wartości i wywoływanie emocji u konsumentów. Doskonałym przykładem tego marketingu są reklamy produktów, w których tak naprawdę nie widać produktu, lecz emocje ... do siebie produktów. - Marketing bazujący na emocjach podkreśla przede wszystkim wartości produktu związane z wewnętrznymi pragnieniami, wspomnieniami i aspiracjami potencjalnych klientów. ...
-
Dotrzeć do świata spoza bańki informacyjnej
... odbiorca jest aktywnym graczem komputerowym, będzie on otrzymywał odpowiednio dopasowane reklamy. Skorzysta na tym zarówno reklamodawca, który dotrze do swojego klienta, ... Aby skutecznie dotrzeć do odbiorców poza swoją bańką informacyjną, firmy powinny przede wszystkim świadomie kształtować własny wizerunek aby mieć nad nim maksymalną kontrolę ...
-
DMP, czyli zrób użytek z danych
... domu mediowym, czy u wydawcy stron www. Dzięki temu źródłu zwiększymy zasięg reklamy o nowych odbiorców. DMP pozwala łączyć dane offline z online. Mogą to być informacje ... Jakie korzyści przynosi im analiza użytkowników i segmentacja w DMP? Przede wszystkim podniesienie wskaźnika konwersji na stronie, czyli efektywniejsze zrealizowanie jakiegoś celu. ...
-
7 cyberataków, które zapamiętamy na lata
... pozyskania wrażliwych informacji o jego użytkownikach, tworząc na ich podstawie personalizowane reklamy i wpisy wyborcze. Aplikację z quizem pobrało około 270 tys. osób, ... linki i pobierać aplikacje tylko z pewnych źródeł. Firmy powinny zadbać przede wszystkim o szkolenia pracowników w zakresie budowania świadomości zagrożeń – radzi Leszek Tasiemski ...