-
Dobra luksusowe muszą zawalczyć o młode pokolenia
... o 86 proc. Około połowa przychodów pochodziła z zakupów zrobionych przez osoby z tzw. pokolenia Y, a więc ... rynku brytyjskim swojego pierwszego bota uruchomił Smashbox Cosmetics, jeden z brandów Estee Lauder Companies. – Producenci powinni być świadomi, że cyfrowa transformacja zmienia sposób w jaki zamożni konsumenci robią zakupy i napędzają rozwój ...
-
Koronawirus: czy e-commerce zyska na pandemii?
... 215 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim, Szanse na rozwój firm w dobie pandemii koronawirusa Przykłady zakorzenionych już ... , że pomimo ogromnego poziomu nasycenia rynku chińskiego najróżniejszymi formatami e-commerce, tylko w ... koncern Ericsson wskutek braku alternatywnego źródła zakupów w związku z pożarem w fabryce podzespołów w Albuquerque w ...
Tematy: e-commerce, handel elektroniczny -
Dobra i usługi konsumpcyjne: 7 kluczowych trendów i ich wpływ na rynek pracy
... części procesów. Liderzy branży umożliwiają już realizowanie zakupów w sklepach autonomicznych, których technologia ... eksperymenty zarówno z naszego rodzimego jak i światowego rynku pokazują, że społeczeństwo nie jest jeszcze gotowe na ... konsumpcyjnych mówi o tym, że zrównoważony rozwój organizacji jest dla nich priorytetem (w porównaniu do ...
-
E-commerce zawiódł. Na czym branża TSL zarobi w tym roku najwięcej?
... w ostatnich latach odegrał gigantyczną rolę, jeśli chodzi o rozwój logistyki w Polsce, zwłaszcza sektora magazynowego i KEP (usługi kurierskie, ekspresowe i paczkowe). Te obszary rynku na pewno dobrze sobie poradzą, nawet w gorszych warunkach rynkowych. Niestety, w tym roku ogóle wskaźniki zakupów internetowych nad Wisłą nieco osłabły i jest to ...
-
5 trendów dla biznesu w erze nowego zarządzania przedsiębiorstwem
... SAP, przewiduje: W 2025 r. przyszłość należy do specjalistów ds. zakupów, którzy łączą strategiczne myślenie z zarządzaniem ... rozwój w usługach IT, zarządzanie łańcuchami dostaw czy zrównoważone finansowanie stanowią elementy, które nie tylko wspierają proces szeroko rozumianej dekarbonizacji, ale również budują stabilną pozycję na globalnym rynku ...
-
E-gospodarka w Polsce 2003
... Zakupów przez Internet dokonuje już prawie 0,5 mln osób, co świadczy o dużym potencjale tego rynku, a tendencja wzrostowa z roku na rok wskazuje na jego dalszy rozwój ...
-
Rynek dóbr luksusowych w Polsce 2015
... zakupów kosmetyków i perfum – 43% zamożnych i bogatych Polaków przyznało, że polskie marki z tego segmentu kupuje zwykle w sieci. Informacje o badaniu „Rynek dóbr luksusowych w Polsce. Polskie marki premium i luksusowe. Edycja 2015” jest szóstą edycją publikacji KPMG o rynku ... danym segmencie rynku, barier ograniczających rozwój, kanałów komunikacji ...
-
Od targu do galerii. 100 lat handlu w Warszawie
... ubrań, organizowała pokazy mody i miała duży wpływ na kształtowanie się tego rynku w Polsce. Ważną datą w handlowym kalendarium stolicy jest rok 1969, w ... już nie tylko miejsca robienia zakupów, ale coraz częściej do spędzania wolnego czasu. Dlatego obserwujemy intensywny rozwój wielofunkcyjności przestrzeni handlowych, głównie w części rozrywkowej ...
-
Q-commerce: nadchodzi darmowa dostawa do 2.00 w nocy
... rozwój tego formatu w Polsce, ale i zapowiedzi wejścia na nasz rynek kolejnych dużych graczy. Firmy działające w tym segmencie z tygodnia na tydzień poszerzają zasięg działania, obejmując obsługą kolejne dzielnice miast. A tymczasem na rynku ... Analizy rynkowe mówią, że stale rosnąca popularność zakupów zamawianych w sieci spowoduje, że do 2026 roku, ...
-
Konsument w UE ufa reklamom
... oraz konkurencji na rynku handlu detalicznego. Europejscy konsumenci są usatysfakcjonowani z organizacji rynków detalicznych. Badanie wykazało, że dokonywanie zakupów w Europie jest łatwe ... domowego (37 proc.). Wyniki badania wskazują, że głównymi czynnikami napędzającymi rozwój europejskich rynków jest jakość obsługi klienta oraz zaufanie konsumentów ...
-
Coaching a oszczędzanie
... . Nie ulega wątpliwości fakt, że rozwój człowieka, rozwój pracownika na każdym szczeblu zarządzania, ... problem spojrzymy globalnie pod kątem pozycji przedsiębiorstwa na rynku, w jego mikro i makro otoczeniu odpowiedź będzie taka sama. ... zostaje poddany nowo przyjęty pracownik wydziału zakupów. Z uwagi na predyspozycje i doświadczenie ww. pracownika ...
-
Sektor MŚP: ocena I kw. 2012 i prognoza II kw. 2012
... że firmy MŚP zaczynają bardziej przychylnym okiem spoglądać w stronę zakupów. Przyglądając się szczegółowym wynikom badania Keralla Research, widać że przyszłość ... za rozwój firmy, zakupy, inwestycje. Jeden respondent - reprezentował jedną firmę. Technika: wywiady telefoniczne wspomagane komputerowo (CATI). Izabella Młynarczyk, analityk rynku ...
-
Polski e-commerce 2012
... 70% Internautów korzysta z możliwości internetowego dokonywania zakupów. Dane te potwierdza najnowsze podsumowanie porównywarki cen ... ma na ten stan również rozwój infrastruktury telekomunikacyjnej oraz poziom zamożności mieszkańców ... znacznie atrakcyjniejsze ceny w stosunku do lokalnego rynku to poważna przewaga sklepów internetowych – dodaje. Telefony ...
-
Jak e-commerce wpływa na centra handlowe?
... sobie sprawę, że e-commerce nie jest jedynym czynnikiem determinującym rozwój centrów handlowych, ale wpływa na każdy aspekt rynku handlowego, w tym na wartość, jakość i markę. ... o produktach i oferty do znajdujących się w pobliżu klientów, a także linki do zakupów online. Z czasem beacony będą w stanie komunikować się z kupującymi w bardziej ...
-
Zakupy online w wykonaniu Kowalskiego
... wyniki podpowiadają m.in. które obszary rynku są już zagospodarowane, w których jest jeszcze miejsce na rozwój, a także jak planować działania marketingowe, aby w ... otwartością na nowe technologie. Zgodnie z oczekiwaniami, jednym z najważniejszych motywów zakupów online jest cena ‒ zdecydowana większość respondentów twierdzi, że kupuje przez internet ...
-
Sektor MŚP: ocena II kw. 2015 i prognoza III kw. 2015
... będą się koncentrować bardziej na utrzymaniu na rynku, niż realizowaniu zakupów na większą skalę do firmy ... rozwój, zakupy, inwestycje. Jeden respondent - reprezentował jedną firmę. Technika: wywiady telefoniczne wspomagane komputerowo (CATI). Realizacja: lipiec 2015. Badanie prowadzone jest kwartalnie od 2009 roku. Izabella Młynarczyk, analityk rynku ...
-
Klucz do sukcesu w handlu? Zrozumieć pokolenie Y
... komunikacji dokona się w najbliższej przyszłości Pokolenie Y to dziś już aktywni na rynku pracy, dorośli ludzie. Wg firmy Accenture, konsumenci w wieku od 18 ... zakupów (w tym transakcji on-line), ale tylko 10% jest zdania, że taką wiedzę pracownicy rzeczywiście posiadają i wykorzystują. Przed sklepami pozornie jeszcze długa droga, jednak ciągły rozwój ...
-
Sektor MŚP: ocena IV kw. 2016 i prognoza I kw. 2017
... pkt proc. kw./kw. – mówi Izabella Młynarczyk, analityk rynku Keralla Research. – Badanie pokazuje również, że ... 59,40 pkt. Index ZAIR obrazujący skalę zakupów prowadzonych przez sektor MŚP oparty jest na wskazaniach o wydatkach ... dyrektora lub inne osoby wskazane, jako odpowiedzialne za rozwój, zakupy, inwestycje. Jeden respondent - reprezentował jedną ...
-
Jak przygotować sklep internetowy na Czarny Piątek?
... miejsce na etapie płatności. Kluczowe znaczenie dla dokończenia zakupów ma zapewnienie klientom przyjaznych doświadczeń związanych z zapłatą. Wygodnym rozwiązaniem ... zakupów trzeba się przygotować z odpowiednim wyprzedzeniem, gdyż to najbardziej gorący okres w handlu. Warto wykorzystać ten moment na rozwój biznesu nie tylko na rodzimym rynku ...
-
E-commerce w Europie - realia, trendy, szanse
... deklaruje po prostu zadowolenie. Dobrze oceniany jest również dalszy rozwój e-commerce - optymizm lub umiarkowany optymizm w tej ... popularność zakupów online oraz ograniczenia technologiczne mają mniejsze znaczenie. Respondenci zidentyfikowali także główne czynniki powstrzymujące konsumentów od dokonywania zakupów online ... , silną konkurencję na rynku ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 13/2019
... Scoreboard. W ostatniej dekadzie wydatki Huawei na badania i rozwój wyniosły ponad 71 mld USD. Efekty też ... realizacji 5G i okazało się, że na tym rynku nie ma konkurencji. Chiński gigant dynamicznie rozszerza swoją obecność w ... dokonywany jest co piąty zakup. Stąd wniosek, że polski rynek zakupów w sieci ma jeszcze duży potencjał rozwoju. Rośnie on ...
-
E-commerce szansą dla rozwoju sektora MŚP?
... stopniu do zakupów przez ... rozwój handlu e-commerce dzięki zastosowaniu zaawansowanych narzędzi do analizy potrzeb klienta, czy też sztucznej inteligencji oddziałującej na wybory konsumentów, a tym samym zwiększającej sprzedaż. Dzięki wysokorozwiniętym kompetencjom cyfrowym polskich pracowników, rodzime firmy mają także szansę konkurowania na rynku ...
-
7 trendów w IT na 2022 rok wg 7N
... obciążeniami dla serwerów, co przekłada się na dalszy rozwój technologii chmurowych. Mimo generalnie ogromnego popytu na ... osób, wynika z ubiegłorocznego raportu HackerU “Cybersecurity. Raport o rynku pracy w Polsce”. Zapotrzebowanie na kandydatów z ... użytkownikom produkty na podstawie dotyczasowych zakupów czy lokalizacji. Na pewno spotkaliśmy się ...
Tematy: IT, trendy IT, cyberbezpieczeństwo, konteneryzacja, m-commerce, Big Data, AI, machine learning, NLP, automatyzacja -
Polacy kochają marki własne
... uwagę wartość zakupów gospodarstw domowych). Udział marek własnych osiągnął tym samym 22,1 proc. udziałów w całym polskim rynku FMCG, co stanowiło wzrost o 1,4 p.p. w stosunku ... client director w Consumer Panel Services GfK. Dyskonty motorem rozwoju Rozwój sektora marek własnych w Polsce najbardziej napędza stały wzrost znaczenia kanału dyskontów ( ...
-
BLIX AWARDS 2024: które sieci handlowe w Polsce stawiają na innowacyjność?
... robienia szybszych, lepszych jakościowo oraz tańszych zakupów. Retailerów oceniało prawie 140 ... rozwój, nowoczesność i dostosowanie do zmieniających się potrzeb rynku. To potwierdzenie pozycji lidera w implementacji innowacyjnych rozwiązań, które poprawiają jakość obsługi oraz efektywność operacyjną. Dla klientów to dowód, że sieć inwestuje w rozwój ...
Tematy: sieci handlowe, handel, sklepy, Biedronka, Lewiatan, Auchan Hipermarket, Żabka, Super-Pharm, OBI, Allegro, Maxi Zoo, innowacje, nowe technologie, innowacyjność -
BLIX AWARDS 2024: najbardziej prospołeczne sieci handlowe w Polsce
... wygrała sieć ALDI. Laureat jest znany z dbałości o zrównoważony rozwój. Oferuje produkty w konkurencyjnych cenach przy jednoczesnym zachowaniu ... one cenione przez klientów dbających o zdrowie i etykę zakupów – podkreśla jeden z członków kapituły programu. W tej kategorii ... lat wyróżnia się na polskim rynku za sprawą kampanii społecznych prowadzonych ...
Tematy: sieci handlowe, handel, sklepy, BLIX AWARDS 2024, ALDI, Carrefour Hipermarket, Dino, TOPAZ, Empik, CCC, Castorama, HEBE, CSR, społeczna odpowiedzialność biznesu -
Handel detaliczny w Polsce i Europie
... zakupów z elementami rozrywki, przez co wzrasta potencjał kompleksów handlowo - rekreacyjnych. Oczekuje się, że wejście do UE przyczyni się do przyśpieszenia rozwoju gospodarczego w omawianych krajach. Proces ten jest dopiero w fazie wstępnej, ale już na tym etapie można zaobserwować nowe tendencje, takie jak rozwój ... z dużym stopniem nasycenia rynku ...
Tematy: handel detaliczny -
Porównywarki cen on-line rosną w siłę
... Wzrost popularności serwisów porównujących ceny jest konsekwencją dużego zainteresowania polskich internautów dokonywaniem zakupów w Internecie. „Wraz ze zwiększeniem udziału handlu internetowego w rynku obserwować będziemy dynamiczny rozwój narzędzi obsługujących sektor e-commerce, w tym również porównywarek cen” - mówi Rafał Karczewski, Kierownik ...
Tematy: porównywanie cen, porównywarki cen, Ceneo.pl, Skapiec.pl, 9sekund.pl, Kupujemy.pl, Nokaut.pl -
Marketing: strategie wzrostu
... : trudno określić granicę maksymalną, limitowaną chłonnością danego rynku, gdyż istnieje przecież możliwość ekspansji na inne ... zakupów i towarów. Czyż te nazwy nie nadają się na słowne symbole marek delikatesowych? Rewitalizacji można poddawać nie tylko marki, ale także produkty. Wejście do Unii Europejskiej to możliwość pozyskania funduszy na rozwój ...
-
Showrooming z telefonem w dłoni
... , obudzić zaangażowanie i w efekcie zamienić oglądanie w kupowanie. „Rozwój urządzeń przenośnych i internetu mobilnego, wraz z coraz ... rynku. Telefon jest bardzo atrakcyjnym środkiem dotarcia do potencjalnego kupującego. Trzeba jednak wiedzieć, jakie formy komunikacji z konsumentem i jakie funkcjonalności telefonu znajdą zastosowanie podczas zakupów ...
-
Jak pandemia zmieniła zachowania konsumentów? 3 główne trendy
... negatywnie na postawy proekologiczne, których powolny rozwój obserwowaliśmy przed pandemią. To tylko niektóre ... zakupów internetowych, można natomiast zauważyć w sektorze odzieży i obuwia. W kwietniu br. udział sprzedaży tych produktów online wynosił ponad 61%, co oznacza przyrost aż o 44 p.p. względem lutego. Ze względu na istotny udział w rynku ...
-
Black Friday 2022. Co prognozują eksperci?
... ogrodów i domów. W listopadzie czeka nas wzmożony ruch w sklepach z okazji Black Friday i przedświątecznych zakupów. Nie spodziewam się, by w kolejnych miesiącach czekały nas spadki w e-commerce. Trzeba jednak pamiętać, że na rozwój tego rynku trzeba patrzeć w dłuższej perspektywie niż ujęcie miesiąc/miesiąc, a nawet rok/rok. Trend jest moim ...
-
Rynek walutowy i surowców XI 2008
... rynku kukurydzy do mniej gwałtownych ruchów. Sygnały na początku listopada o prognozowanych gorszych zbiorach i tych o technicznym wymiarze związanym z wykresami cenowymi skłoniły do zakupów surowca. Za ... uwagę, iż w wielu zakątkach świata tak niskie jej ceny opóźniają rozwój alternatywnych form produkowania energii, co odkłada moment, w którym ropa ...
-
Opłaty energetyczne rosną i będą wzrastać
... powstanie barier ograniczających swobodę obrotu energią elektryczną a przez to rozwój konkurencyjnego rynku. Główne wnioski raportu Business Centre Club: Polska powinna wprowadzić ... systemowej i przejściowej w zakresie opłat przesyłowych; ograniczenie wolumenów obowiązkowych zakupów kolorowych certyfikatów. Polski rząd powinien zmniejszyć negatywne ...
-
Polski rynek IT 2010 - Computerworld TOP 200
... rynku mniejszych pośredników, a niekoniecznie oznacza powrót wzrostu całego rynku. Wszyscy muszą się mierzyć z nowymi wyzwaniami jak sprzedaż notebooków przez sieci komórkowe, czy upowszechnienie zakupów ...