-
Opóźnienia w płatnościach wg branż
... branży stalowej, a 7 dni - w branży materiałów budowlanych. Wydłużenie czasu spłaty należności nastąpiło wyłącznie w segmentach RTV i AGD, dla którego odnotowano również największy spadek wartości spłacanych należności. Obydwie branże to rynek kilkunastu większych producentów, a zatem nie ma w nim możliwości zmiany dostawcy – co generalnie powinno ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w X 2025
... 55%). Ranking TOP 10 marek zamyka RTV Euro AGD z 0,7 mld kontaktów reklamowych. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W październiku w telewizji najbardziej aktywna ... Expert, z udziałem na poziomie 2,5%. Trzecie miejsce należało do Rossmann z udziałem 1,95%. RYNEK REKLAMY RADIOWEJ W radiu branżą o największej liczbie kontaktów reklamowych w październiku była ...
-
Zatory płatnicze VI 2014
... . Dwukrotnie wzrosła wartość niespłaconych należności w segmencie RTV i AGD w porównaniu do ubiegłego roku. Stabilizuje się powoli sytuacja w kategorii dóbr ... się inwestycji infrastrukturalnych, ale też mieszkaniowych oraz inwestycji przedsiębiorstw. Ponadto rynek wykonawców inwestycji – przede wszystkim firm budowlanych oczyścił się, stąd ...
-
Sektor produkcyjny docenia atrakcyjność Polski
... . Liczba ludności wynosząca około 38 milionów osób tworzy szeroki rynek wewnętrzny, charakteryzujący się szybkim wzrostem poziomu konsumpcji. Te atuty w ... stosunku do 15 mln urządzeń w 2010 r. Oznacza to, że polski rynek ma szansę stać się europejskim liderem produkcji sprzętów AGD (według szacunków zawartych w badaniu Euromonitor International). ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio X 2024
... aktywności display, na platformach PC i Mobile, z wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W październiku w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „Pharmaceuticals ... 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się RTV Euro AGD (1,53 mld kontaktów reklamowych, 84,92% zasięgu), a na trzecim – Lidl ...
-
Polskie sklepy online dobrze sobie radzą
... jej prezentację i zadbać o większą funkcjonalność witryny sklepu. Czy polski rynek e-commerce ucierpiał z powodu recesji? Prawie 40% ankietowanych sprzedawców nie odczuwa ... . Trzy ostatnie pozycje w zestawieniu należą do sklepów z kategorii "Foto, RTV, AGD". Zaskakiwać może zwłaszcza wysokie miejsce działającego w kilkunastu krajach Europy sklepu ...
-
Najlepiej oceniane sklepy internetowe 2011/2012
... potrafią znaleźć każdą pozycje książkową i zapewnić Klientowi najwyższy poziom obsługi. Uważnie obserwujemy powyższą kategorie i z pełną świadomością możemy stwierdzić, że rynek mniejszych, ale nastawionych bardziej pro konsumencko księgarni będzie zabierać dużym graczom coraz więcej Klientów. "Zegarki i biżuteria" "Sport" "Artykuły zoologiczne ...
-
Handel detaliczny zabetonowany
... rynek – z danych GUS wynika, że sprzedaż ogółem w 2014. w branży spożywczej wyniosła 238,1 mld zł. Dla porównania w segmencie odzieży i obuwia obrót plasował się na poziomie 30,6 mld zł, w branży remontowo-budowlanej (DIY) niecałe 26 mld zł, a w RTV, AGD ... tylko 8 proc. Kulawa legislacja W ujęciu ogólnym rynek handlu detalicznego w Polsce zdominowany ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio V 2024
... dla aktywności display, na platformach PC i Mobile, z wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W maju w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „Trade”. ... wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się RTV Euro AGD (1,09 mld kontaktów reklamowych, 85,95% zasięgu), na trzecim – Lidl (0,69 ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio VI 2024
... aktywności display, na platformach PC i Mobile, z wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W czerwcu w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „Pharmaceuticals ... od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się RTV Euro AGD (1,21 mld kontaktów reklamowych, 86,21% zasięgu), na trzecim – Allegro. ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio VII 2024
... aktywności display, na platformach PC i Mobile, z wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W lipcu w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „Pharmaceuticals”. ... od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się RTV Euro AGD (1,16 mld kontaktów reklamowych, 87,21% zasięgu), na trzecim – Lidl (0, ...
-
Zachowania konsumentów: w 2025 r. wydatki na dobra trwałe będą rosły
... konsumentów do dokonywania dużych zakupów, takich jak wysokiej klasy elektronika i sprzęt AGD. Globalna sprzedaż komputerów osobistych odnotowała gwałtowny spadek o -16% w 2023 ... eksportowych zaowocują większymi zamówieniami, a z czasem wzrost odczuje również rynek krajowy – z opóźnieniem, gdyż wspomniane w analizie luzowanie polityki pieniężnej i ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio IX 2024
... dla aktywności display, na platformach PC i Mobile, z wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ We wrześniu w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „Trade ... od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się RTV Euro AGD (1,09 mld kontaktów reklamowych, 84,62% zasięgu), na trzecim – Polo Market ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio XI 2024
... aktywności display, na platformach PC i Mobile, z wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W listopadzie w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „ ... od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się RTV Euro AGD (1,63 mld kontaktów reklamowych, 86,13% zasięgu), na trzecim – oponeo. ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w I 2025
... branż przeznaczyła największy budżet na reklamę w telewizji? Czyje reklamy najczęściej pojawiały się w radio? RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W styczniu 2025 odnotowaliśmy 80,59 mld emisji kreacji reklamowych w internecie ... od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się RTV Euro AGD (1,22 mld kontaktów reklamowych, 83.39% zasięgu), na trzecim – Lidl (0,53 ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w II 2025
... display, na platformach PC i Mobile, z wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W lutym w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „Pharmaceuticals”. ... od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się RTV Euro AGD (1 mld kontaktów reklamowych, 83,6% zasięgu), na trzecim – Lidl (0,7 mld kontaktów ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w III 2025
... display, na platformach PC i Mobile, z wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W marcu w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „Pharmaceuticals”. ... od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się RTV Euro AGD (1,1 mld kontaktów reklamowych, 87% zasięgu), na trzecim – oponeo.pl (0,9 mld ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w VI 2025
... drugim Lidl, z udziałem na poziomie 3,38%. Trzecie miejsce należało do marki Żabka z udziałem 1,86%. RYNEK REKLAMY RADIOWEJ W radiu branżą o największej liczbie kontaktów reklamowych w czerwcu była branża „ ... wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się RTV Euro AGD (1,03 mld kontaktów reklamowych, 86,6% zasięgu), na trzecim – Lidl (0,93 ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Branża handlowa najaktywniejsza
... dla aktywności display, na platformach PC i Mobile, z wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W maju w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „Trade”. ... wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazł się Euro RTV AGD (617 mld kontaktów reklamowych, 75,45% zasięgu), na trzecim – Allegro.pl ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Duże roszady wśród reklamodawców?
... aktywności display, na platformach PC i Mobile, z wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W czerwcu w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „Pharmaceuticals”, ... od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazł się Euro RTV AGD (642 mld kontaktów reklamowych, 77,28% zasięgu), na trzecim – Lidl (339 ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Media Expert bierze wszystko?
... aktywności display, na platformach PC i Mobile, z wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W lipcu w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „Pharmaceuticals”, ... od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się Euro RTV AGD (0,772 mld kontaktów reklamowych, 77,56% zasięgu), na trzecim – Lidl (0, ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: handel znowu na czele
... aktywności display, na platformach PC i Mobile, z wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ We wrześniu w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „ ... od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się Euro RTV AGD (1 mld kontaktów reklamowych, 79,15% zasięgu), na trzecim – Lidl (0,61 ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: Media Expert i Lidl na czele
... drugim Lidl, z udziałem na poziomie 2,90%. Trzecie miejsce należało do Kinder z udziałem 2,07%. RYNEK REKLAMY RADIOWEJ W radiu branżą o największej liczbie kontaktów reklamowych w listopadzie była branża „ ... wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się Euro RTV AGD (1,6 mld kontaktów reklamowych, 83,04% zasięgu), na trzecim – MediaMarkt (0,66 ...
-
Najlepsze sklepy internetowe 2012
... się ze znajomymi aż po zakupy. Polski rynek e-handlu to wg badań najszybciej rozwijający się rynek w Europie. Według rankingu Top 400 Europe opracowanego ... . Trzecie miejsce to sklep Zadowolenie.pl oferujący również telewizory, sprzęt fotograficzny i AGD. Sklepy z miejsc 2 i 3 pojawiły się w zestawieniu po raz pierwszy. Ubiegłoroczny zwycięzca – ...
-
WIG - 10 lat wspinaczki
... płynne spółki zgromadzone w indeksie WIG20 zachowują się znacznie gorzej niż szeroki rynek. Zdaniem prof. Fierli kluczowa jest tutaj struktura właścicielska. – Coraz więcej spółek ... Projekt, Forte i Amica. Czyli, kolejno, producent gier, mebli i sprzętu AGD. – Meble i sprzęt AGD to sektory, w których ciągle mamy przewagę rynkową, z racji niższych ...
-
Analiza mediów - źródło informacji biznesowych
... firma X? Wariant A - Taktyka zdechłej ryby Ponieważ w roku 2010 sprzedaż AGD spadła o 15%, firmy zamykają swoje przedstawicielstwa, bankrutują hurtownie i dystrybutorzy ... Analiza mediów dostarcza także informacji o planowanych kampaniach reklamowych i wprowadzanych na rynek produktach. Pozwala to działowi sprzedaży dostosować ofertę w ten sposób aby ...
-
Marki godne zaufania 2010
... po raz pierwszy. To tym bardziej cieszy, gdyż widzimy, że rynek żyje, ewoluuje, a konsument jest elastyczny i dokonuje świadomych wyborów marek godnych ... food), Cif (Środek czyszczący), Duracell (Baterie), Vizir (Proszek do prania), Amica (Urządzenie AGD), Energa (Dostawca energii elektrycznej), PKO BP (Bank), Tesco (Supermarket), Toyota (Samochód ...
-
LG inwestuje we Wrocławiu
... w Europie. Znaczna część zwiększonej produkcji ma zarazem przygotować firmę na rosnący popyt na urządzenia AGD w Afryce Północnej, a w szczególności w krajach takich jak Maroko i Tunezja. „Europejski rynek urządzeń AGD ma podstawowe znaczenie dla naszego sukcesu w przyszłości. Jesteśmy przekonani, że sprostamy rosnącym potrzebom konsumentów ...
-
Polski konsument 2009
... jakim jesteś konsumentem dowiesz się z najnowszego badania UOKiK. Z badań przeprowadzonych przez ARC Rynek i Opinia na zlecenie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wynika, że uważamy się ... (ceną) a kolejnymi kryteriami jest stosunkowo najmniejsza w przypadku sprzętu RTV i AGD. Poza ceną, konsumenci często wskazują na markę, funkcje i parametry ...
-
Współpraca biznesowa z Chinami: 53% Polaków na "tak"
... współpracowały z chińskimi przedsiębiorstwami dominuje grupa wyznająca pogląd, że chiński rynek i towary z niego płynące zagrażają naszej gospodarce (42%) oraz że produkty ... najczęściej kupuje te produkty. Na drugim miejscu znajduje się sprzęt RTV i AGD (29% osób), a na trzecim artykuły dziecięce i zabawki (23% osób). Polacy rzadziej kupują ...
-
Zakupy świąteczne tańsze w Internecie
... wręcz przerosły w tym roku nasze oczekiwania. Różnice w cenach - szczególnie sprzętu RTV i AGD między ofertami zwykłych a internetowych sklepów są bardzo duże. Wyniki ... do korzystania z porównywarki cenowej przed dokonaniem zakupów. Oczywiście w Internecie, gdyż rynek offline od momentu pojawienia się handlu internetowego przegrywa już kolejny rok ...
-
W której branży najlepiej założyć sklep internetowy?
... agresywną politykę cenową. Jest to szczególnie widoczne w przypadku Elektroniki i AGD. Musimy liczyć się zatem z tym, że zagarnięcie jakiejkolwiek części rynku ... , dzięki czemu nie ma konieczności ponoszenia wysokich kosztów magazynowania produktów. Rynek e-commerce jest jednak bardzo dynamiczny i z pewnością szybko uzupełni lukę powstałą ...
-
Smartfony realme X50 Pro i realme 6 Pro
... cenie 1599 zł. Smartfon będzie dostępny od 12 maja w sklepach Media Expert, RTV EURO AGD, x-kom.pl oraz na sklep-realme.pl. Słuchawki realme Buds Air ... 17 godzin odtwarzania muzyki i zapewniają intuicyjne informacje o baterii w telefonie. Produkt wyjdzie na rynek ze standardowym bezprzewodowym ładowaniem Qi 10 W, które jest nowością w tym segmencie ...
-
Nowe smartwatche i tablety Huawei zaprezentowano w Barcelonie
... firmy – operatora sieci T-Mobile oraz sieciach handlowych Media Expert, RTV Euro AGD, Media Markt, Komputronik oraz x kom, a także w oficjalnym sklepie huawei.pl ... ogłoszone bliżej tej daty. W Barcelonie podano ich rekomendowane ceny na rynek europejski, które wynoszą odpowiednio: HUAWEI MatePad Pro 12.2: wersja z matowym ekranem – €999, wersja ...
-
Polskie sklepy internetowe 2007
... i firmom, które dopiero zamierzają rozpocząć działalność w sieci. Charakterystyczne, że sprzedaż AGD, RTV i foto oraz komputerów i sprzętu elektronicznego to dwa najważniejsze ... trzecie miejsce, odzież i obuwie plasuje się na czwartym. PMR przewiduje, że rynek sprzedaży detalicznej w Polsce będzie rozwijał się kierunku podobnym do tego, jaki ma ...


Chińskie auta: Od niskiej jakości do globalnego lidera. Co pokazuje raport EFL?