-
Banki w mediach: PKO Bank Polski najaktywniejszy w I kw. 2016 r.
... na temat wizerunku banków w Polsce” – badania przygotowanego na zlecenie Procontent Communication przez ośrodek badania opinii publicznej ARC Rynek i Opinia. 40% ankietowanych Polaków najbardziej ufa ... (8 tys.) niż np. mBank (ponad 17 mln złotych wydanych na reklamy i 22 tys. publikacji). Znaczącą część informacji w mediach na temat banków stanowią ...
-
Pozyskiwanie klientów? Liczy się głównie mobile
... piąta – od 11 do 20%. Jakie tendencje zdominowały ubiegłoroczny rynek komunikacji mobilnej w Polsce? Respondenci badania wskazali przede wszystkim na płatności mobilne ( ... klienci. Niegdyś komunikacja marki z klientem przebiegała w jednym kierunku. Przeciętny odbiorca reklamy widział ją w TV, słyszał w radiu, ewentualnie zobaczył w gazecie lub ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 35/2018
... . Decyzje D. Trumpa mocno dezorganizują globalny rynek. Zmiany tabel celnych i sankcje uderzają najmocniej w waluty rynków ... korzystających z usług Google'a może sprawdzić, czy reklamy w sieci doprowadziły do zakupu w fizycznym sklepie. Stało się ... 3,8 tys. kawiarni, w tym około 150 w Polsce. Warto dodać, że właścicielem Costa Coffee jest firma ...
-
Handel z Chinami idzie nam coraz lepiej
... Polsce nadal brakuje strategii z prawdziwego zdarzenia, wspierającej polskich przedsiębiorców na tamtejszym rynku. A przecież to gospodarka numer 2 na świecie. Poza skalą możliwości dodatkowo zainteresowanie tym kierunkiem – co ważne, nie tylko importerów, ale także eksporterów – jest coraz większe, gdyż to rynek ... ze względu na reklamy tej firmy, ...
-
Młodzi programiści nie powinni narzekać. Oto powody
... tej pory myślały o internecie tylko jako źródle reklamy, dziś rozważają częściowe przeniesienie biznesu do sieci. Dobrym przykładem są prawnicy, dla których powstają systemy do zdalnych konsultacji prawnych – podsumowuje ekspert. Pierwsze tygodnie pandemii w Polsce nie sprawiły, że rynek pracy zniknął, a pracownik przestał się liczyć ...