-
Ciemna strona IoT
... wymagałyby od producentów podjęcia środków ostrożności. Nowe produkty masowo wypuszczane są na rynek – ich tworzenie nie jest drogie i zajmują się tym często młode firmy oraz ... W takiej sytuacji trudno wymagać ostrożności ze strony konsumentów: Wyznacznikami podczas kupna sprzętu RTV i AGD są: cena, wygląd i możliwości. Mało kto zwraca uwagę na to, ...
-
Miliardowe wydatki na reklamę. Handel nie szczędzi na promocji
... . W zestawieniu TOP 10 znalazły się również Euro-Net Warszawa (właściciel Euro RTV AGD), Jeronimo Martins – właściciel sieci Biedronka, Tesco, Carrefour, Kaufland, IKEA ... się promocjach. Jak wynika z „Monitora promocji 2014” przygotowanego przez ARC Rynek i Opinia 58% polskich konsumentów poszukuje okazji cenowych. Najczęściej czerpie o nich ...
-
Walka o wzrost sprzedaży. 7 sposobów na komunikację in-store
... kategorii nagród popularnych. Na dworze często pierwsze skrzypce gra też sprzęt AGD, RTV, wakacje, ostatnio popularne rowery czy vouchery zakupowe. Nagrody mainstreamowe, ... swojej grupy docelowej i zastanów się jak zindywidualizować swoją komunikację pod dany rynek, przemyśl czego brakuje lub co jest niepotrzebne w materiałach globalnych. Spraw, ...
-
Inquiry: jak pandemia obniżyła znajomość reklam?
... odsuwając od siebie prawdopodobieństwo obniżenia znajomości reklamy, były sieci AGD/RTV (RTV Euro AGD, Media Expert, Neonet) oraz serwis pyszne.pl. Trend ... wzrost o 4%). Podobny wzrost odnotowano dla marki Glovo, która niedawno weszła na polski rynek Tymczasem w czerwcu zaobserwowaliśmy już wyraźne odbicie. Wśród sieci detalicznych i gastronomicznych ...
-
Praca tymczasowa: pracownicy z Ukrainy pracują 2 razy więcej niż Polacy
... niż w analogicznym miesiącu 2019 r. Ten znaczący spadek wynikał z faktu, że rynek pracy zwolnił przez koronawirusa, a przedsiębiorcy z niepokojem czekali na pocovidowe powikłania ... rok budżetowy na plusie. Pełną parą pracują producenci AGD i RTV oraz sektory - budowlany, meblarski, spożywczy, handlowy, odzieżowy, logistyczny, IT, e-commerce czy ...
-
Teraz Polska: jak kupują polscy konsumenci?
... nie musimy nigdzie po nie jeździć. Ta forma robienia zakupów jest popularna przede wszystkim przy produktach RTV i AGD, ubraniach, kosmetykach. Odpowiedzi na pytanie o zakupy online są również potwierdzeniem tezy o racjonalności i rozwadze ... wpływających na decyzje zakupowe Polaków. W tegorocznym badaniu uwzględniono również wpływ pandemii na rynek ...
-
Jak przez 10 lat zmienił się polski e-commerce?
... . Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jaką wartość ma rynek e-commerce? Jak zmieniły się zachowania konsumentów kupujących w internecie? Jakie ... kategorii odzieżowej, gdzie e-commerce stanowi 21,7% całej sprzedaży detalicznej. W kategorii „meble, RTV, AGD” jest to 16,4%, a w branży „prasa, książki, pozostała sprzedaż̇ w wyspecjalizowanych sklepach” ...
-
Branża elektro, czyli atrakcyjna praca nie tylko dla elektronika
... się sytuacji, Polska stała się ważnym graczem w produkcji sprzętu AGD i RTV. Branża przeżywała trudny okres – po rekordowych zamówieniach w 2021 roku, zmniejszając wolumen ... magnesem na rynku pracy w 2024 roku. Raport Grupy Progres analizuje rynek pracy w polskim sektorze elektro. Eksperci przedstawiają aktualne potrzeby kadrowe, prezentują deficyty ...