-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Branża handlowa najaktywniejsza
... wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W ... TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Orange – jej udział w wydatkach wyniósł 2,17% - a na drugim Rossmann, z udziałem na poziomie 2,01%. Trzecie miejsce należało do Kinder z udziałem 1,91%. RYNEK ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Duże roszady wśród reklamodawców?
... wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W czerwcu ... TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Lidl – jej udział w wydatkach wyniósł 2,32% - a na drugim Rossmann, z udziałem na poziomie 1,94%. Trzecie miejsce należało do Kinder, z udziałem 1,45%. RYNEK ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Media Expert bierze wszystko?
... wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W lipcu ... TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Media Expert – jej udział w wydatkach wyniósł 3,14% - a na drugim Orange, z udziałem na poziomie 1,84%. Trzecie miejsce należało do Rossmanna z udziałem 1,77%. RYNEK ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: handel znowu na czele
... wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ ... TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Lidl – jej udział w wydatkach wyniósł 2,81% - a na drugim Media Expert, z udziałem na poziomie 2,31%. Trzecie miejsce należało do Kinder z udziałem 2,19%. RYNEK ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: Media Expert i Lidl na czele
... wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W listopadzie w ... TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Media Expert – jej udział wyniósł 3% - a na drugim Lidl, z udziałem na poziomie 2,90%. Trzecie miejsce należało do Kinder z udziałem 2,07%. RYNEK ...
-
Monopol usług Google nie do przyjęcia?
... wielkim zaangażowaniem usługę pocztową Gmail, poprawia i unowocześnia Google Chrome, na nowo atakuje rynek telewizji, uruchamia swoją „chmurę” Google App Engine. To tylko jedne z ... ). Utrata zysków przez tradycyjne stacje napędza całą kampanię przeciwko Google TV. Nie zmienią tu nic zapewnienia specjalistów Google, że możliwość zaprezentowania swoich ...
-
Polacy a zakup telewizora
... poziomów – przede wszystkim dzięki końcowej fazie przechodzenia w Polsce na telewizję cyfrową. Rynek wciąż nienasycony Podobnie jak pod koniec 2011 roku blisko jedna trzecia respondentów ... ze sprzętem RTV. W porównaniu do 2011 roku odsetek konsumentów, którzy nowy model TV kupili właśnie w takim punkcie sprzedaży wzrósł o 3 pkt. proc. Co decyduje o ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio X 2024
... wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W ... TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Lidl – jej udział w wydatkach wyniósł 3,90% - a na drugim Media Expert, z udziałem na poziomie 1,81%. Trzecie miejsce należało do Kinder z udziałem 1,45%. RYNEK ...
-
Jak zmienią się zakupy przez internet? Czeka nas rewolucja?
... doświadczenia zakupowe konsumentów, dając początek nowej gałęzi handlu. W skali globalnej rynek e-commerce rozpowszechnił się w 2000 roku, gdy większość europejskich i amerykańskich firm ... otrzymają szansę także małe biznesy. A wszystko za sprawą programmatic TV. Spersonalizowana reklama telewizyjna działałaby na następującej zasadzie: reklamodawcy ...
-
Branża energetyczna a wydatki na reklamę 2012
... ,9 mln zł - bez uwzględniania Internetu), to na uwagę zasługuje fakt rosnącej konkurencyjności wewnątrz kategorii. Rynek podzielony jest między 5 największych graczy: PGE, Enea, Energa, Tauron, RWE ... Enea, która przeznacza ponad 80% budżetu na działania w TV. W swojej komunikacji (od roku 2010) wykorzystuje celebrytów, początkowo Michała Żebrowskiego, ...
-
Reklama w internecie i telewizji. Kto jest liderem?
... na platformach PC i Mobile, z wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. Rynek reklamy telewizyjnej W marcu w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była ... – Media Expert (blisko 1 miliard kontaktów i 86,8% zasięgu). Wydatki na reklamę TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się ...
-
Najdroższe i najtańsze telefony 2009
... w odbiornik do ściągania zasięgu telewizji analogowej – myPhone 8810 TV, myPhone 8850 TV oraz myPhone 8830 TV. Kolejne dwa miejsca to telefony standardowe przeznaczone do użytkowania ... Ericsson Xperia X1. Urządzenie to w minionym roku weszło oficjalnie na polski rynek telekomunikacyjny. Srebro należy do produktu firmy LG, a dokładniej do modelu LG ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2014
... dnia wieczorem pokażemy ją partnerce lub partnerowi za pośrednictwem smart TV. Dostępność treści wideo zbiegła się w czasie z dostępnością technologii umożliwiających ... lepsze. Ze względu na niemal nieograniczoną liczbę aplikacji w różnych dziedzinach życia rynek urządzeń „wearable” będzie niezwykle atrakcyjny dla wielu graczy zajmujących różne ...
-
Kablówki i telekomy. Wysoka jakość obsługi albo śmierć?
... klientów. Po roku wyraźnie widać, że firmy te rzeczywiście zdobywają rynek i współpraca z nimi połączona z dobrą obsługą klienta może uratować klasycznych providerów. Klienci ... jak najmniej (37%); oferować rabaty na usługi OTT, takie jak streaming TV i muzyki (29%), tworzyć spersonalizowaną ofertę dla konkretnego abonenta w oparciu o jego ...
-
Streaming i VOD. Kto walczy o popularność z Netflixem?
... platformie oferującej streaming internauci mówią najczęściej i w jakim kontekście? Kto najczęściej wspomina o Apple TV +? Jacy nowi gracze pojawili się na rynku streamingowym? Jaki hasztag ... #matchday. Nowi gracze oferują streaming W sierpniu 2021 r. na polski rynek weszła platforma Viaplay. Mimo krótkiego okresu działania odnotowała w polskim ...
-
Zenith: wydatki na reklamę rosną dzięki e-commerce i video online
... rynku polskim. Wzrosty w stosunku do wydatków roku 2020 odnotowuje również TV (+6.8%), Radio (+5.7%) a także outdoor (+6.5%) oraz kino (+30.1%). Prognoza dynamiki wydatków reklamowych na ... w 2021 r., odpowiadając za 46% z 67 mld USD, o które wzrośnie w tym roku światowy rynek reklamowy, a następnie Chiny z 11% oraz Japonia i Wielka Brytania, których ...
-
Najpopularniejsze telewizory: Samsung bez konkurencji
... media znajdują się na etapie dość powolnego rozwijania jakości Full HD. Rynek telewizorów nie ma zbyt dużych powodów do zadowolenia. Właściwie można nawet ... w agito.pl. Oba modele telewizorów wyposażone są w funkcje 3D oraz Smart TV. Klienci doceniają zarówno ciekawy design produktów Panasonic, jak też innowacyjne rozwiązania technologiczne, ...
-
Jakie będą media 2023? Oto najnowsze prognozy Kantar
... platformy VOD wdrażają koncepcje takie jak „appointment TV” (oglądanie telewizji o stałej porze) czy „curated content discovery” (prezentacja dostępnej oferty treści na podstawie odpowiednio sprofilowanych kryteriów). Z myślą o maksymalizacji przychodów, w przypadku nowych treści rynek będzie odchodził od strategii pokazywania wszystkich treści ...
-
Reklama online? Wideo, wideo i jeszcze raz wideo
... online. Ten podział, stosowany dotychczas, stał się nieaktualny w dobie smart TV i ConnectedTV, ponieważ granice pomiędzy tradycyjną telewizją, a treściami wideo online ... pierwszym kwartale 2024 polska gospodarka urosła o 1,9 proc., co przewyższyło nieznacznie prognozy, rynek reklamy w Polsce tymczasem przyspiesza jeszcze bardziej bo aż do 11,5 proc ...
-
Super i hipermarkety a wydatki na reklamę w I poł. 2012
... do 64% (rok wcześniej 55%). Oprócz absolutnego wzrostu inwestycji czołowych reklamodawców w segmencie TV do wzrostu udziału tego medium przyczynili ... przyciągnięcie w czasie popytu klientów sieci konkurencyjnych. Jaka będzie przyszłość? W obliczu kryzysu rynek czeka proces konsolidacji. Mocni gracze będą kupować słabszych, sieci mające kłopoty na ...
-
Telekomunikacja w Rosji ma się dobrze
... okres inwestycji w produkty i usługi, mające na celu wykorzystanie infrastruktury sieciowej. TV to kolejny segment rynku rosyjskiego, który przechodzi poważne zmiany. ... Ten występujący w Rosji podział stwarza ogromne możliwości dla nowych podmiotów wkraczających na rynek w mniej rozwiniętych obszarach, zważywszy zwłaszcza na fakt, że konkurencja w ...
-
Sieci komórkowe: media a wydatki na reklamę
... telefony komórkowe nadal wypierają telefony stacjonarne. Tak duży i wciąż rozwijający się rynek jest miejscem do działania dla wielu operatorów sieci komórkowych. Skalę ... dyskutowali internauci. Z danych reklamowych admonit wynika, że w badanym okresie na reklamę w prasie, radio i TV najwięcej wydał NJU mobile – ponad 35 mln złotych. To jednak ...
-
Ile kosztują nas złe nawyki i uzależnienia?
... nami wyniki badania „Uzależnienia i ich konsekwencje”*. Opracowanie, przygotowane przez ARC Rynek i Opinia dla Rejestru Dłużników BIG InfoMonitor i BIK, nie pozostawia ... proc. ogółu badanych). Podobnie jest wśród uzależnionych od oglądania seriali i TV, nawyk oglądania TV nie odpowiada co trzynastej osobie chętnie oglądających filmowe tasiemce (2 ...
-
Tydzień 48/2006 (27.11-03.12.2006)
... produkcję energii elektrycznej i w media). Gazprom to obecnie wielobranżowy koncern, który ma gazety, stacje tv, radiowe stacje nadawcze, hotele, kina. Postawiono w raporcie tezę, że ... kierowana na wspomaganie wydatków budżetowych, potem trafia na rynek i zwiększa inflację (sfinansowano z nich podwyżki pensji w armii i administracji państwowej oraz ...
-
Urządzenia Samsung z Mobile WiMAX
... w Ameryce Północnej i Południowej oraz w Azji. Urządzenia P9000 i M8100 trafią na rynek południowokoreański w pierwszej połowie 2007 r. Nie ma jeszcze planów ... 2 megapiksele Wyświetlacz - ekran TFT, 65 536 kolorów (2,8 cala, 240x320) Funkcje - Mobile TV: Terrestrial DMB, obsługa wielu formatów plików dźwiękowych i wideo, Bluetooth® Stereo Music ...
-
Jaka jest współczesna młodzież?
... -"Wyniki badania pokazują, że wraz z rosnącym brakiem wiary w system edukacji i rynek pracy, młodzi ludzie w Europie poświęcają coraz więcej czasu i energii zajęciom wykonywanym ... po sieci jest popularniejszym sposobem spędzania wolnego czasu niż oglądanie TV (74 proc. ankietowanych regularnie przegląda strony internetowe w porównaniu do 72 proc ...
-
Najpopularniejsze telefony komórkowe 2009
... czy Sony-Ericsson zdoła utrzymać się na podium - koreańskie LG i tajwański HTC błyskawicznie zdobywają rynek i ten rok może należeć właśnie do nich. Nokia prawdopodobnie obroni pozycję lidera. Tym ... Motorola U9 Motorola V3 Motorola RAZR2 V9 myPhone myPhone 8830 TV myPhone 8810 TV myPhone 6691 myPhone 1050 myPhone 1150 Sagem Sagem my411X Sagem my100X ...
-
Browary a wydatki na reklamę piwa
... roku. W przypadku Grupy Żywiec nową marką w portfelu reklamodawcy jest Paulaner, również wprowadzony na rynek w 2012 roku. Tegoroczna inwestycja tej marki przekroczyła już 7 mln zł. Podobna sytuacja ... z konsumentem jest telewizja z udziałem na poziomie 85% - w tym roku w reklamę TV browary zainwestowały o prawie 100 mln zł więcej niż rok wcześniej. ...
-
Sprzedawco! Przygotuj się na święta w e-commerce
... już 77 proc. młodych osób w trakcie oglądania TV jest dostępnych online np. przez smartfona. Zaraz po obejrzeniu reklamy w TV użytkownik sięga po telefon i ... – Wystarczy jeden, najlepiej angielski. Polski e-sklep oferujący atrakcyjny asortyment na brytyjski rynek e-commerce, który jest pięciokrotnie większy od polskiego, może przyciągnąć rzesze ...
-
Branża finansowa a wydatki na reklamę IV kw. 2015 r.
... referencyjnego okresu o 10 punktów procentowych. Zmiana ta wywołana została przez wprowadzeniem na rynek reklamy funduszy inwestycyjnych przez takie brandy jak PKO, NN INVESTMENT oraz LEGG MASON ... W ujęciu pełnych czterech kwartałów Q1’14-Q4’14 oraz Q1’15Q4’15 zarówno TV, online jak i prasa (magazyny i dzienniki) odnotowały spadki ciągu ostatnich ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 44/2016
... ograniczyć liczbę aptek prowadzonych przez jednego właściciela, a tym samym uchronić rynek przed ekspansją zagranicznych sieci aptecznych. Komentarz do wydarzeń gospodarczych Nadeszła ... najgorsza, nawet dużo wyższa niż średnia w społeczeństwie – mówi newsrm.tv Lidia Gądek, przewodnicząca Parlamentarnego Zespołu ds. Profilaktyki i Opieki Zdrowej. ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 23/2018
... programy informacyjne na swojej platformie Watch. W pierwszym etapie będzie ona obejmowała rynek amerykański. Jeśli ten etap zakończy się sukcesem, inicjatywa zostanie ... . W przypadku marketingu sieciowego warto to po prostu zweryfikować – mówi Newsrm.tv Marta Dębska, ekspert Goldenmark. Myśląc o inwestowaniu trzeba pamiętać o trzech podstawowych i ...
-
Nawyki zakupowe Pokolenia Z
... Każdego roku coraz więcej "Zetek" rozpoczyna studia wyższe i wkracza na rynek pracy, zyskując tym samym środki na zaspokojenie swoich potrzeb konsumpcyjnych. Stanowiąc ... wysyłanych mejli. Obserwatorzy sieci: Generacja Z uwielbia oglądać i słuchać w Internecie – od programów TV, przez filmy online po muzykę i podcasty. Młodzi poświęcają na to około ...
-
Wydatki na reklamę jednak w górę
... cen przez wszystkie telewizje. Reklamodawcy zmniejszają zaproponowaną przez stacje TV inflację kosztów, przenosząc część budżetów do mniejszych, tańszych stacji ... tego regionu ledwie zauważony – wydatki reklamowe wzrosły wtedy o 7,2%, a od tego czasu rynek rozwija się w dwucyfrowym tempie. Według ZenithOptimedia wydatki reklamowe w tym regionie ...
-
Internet Rzeczy atakuje
... dla firm, którzy dopiero zamierzają wejść na ten rynek. „Internet Rzeczy, a w szczególności rynek technologii ubieralnych, już od przeszło dwóch lat jest jednym z ... tys. inteligentnych urządzeń, wliczając podłączone do Internetu lodówki czy smart TV, zostały przejęte przez hakerów i umożliwiły rozesłanie ponad 750 tys. maili spamowych i ...