-
Obsługa klienta - ważny element cyfrowej transformacji
... przy okazji kilka ważnych trendów. Jednym z nich jest cord-cutting (cięcie kosztów usług kablowych). Coraz więcej abonentów rezygnuje z usług kablowych (głównie TV). Powodów rezygnacji jest wiele, ale najczęściej są to: za wysokie ceny (56%), słaba obsługa klienta (23%), brak dobrej jakości przekazywanych ...
-
Bezprzewodowy projektor BenQ GS2
... rynek miniaturowy projektor do rozrywki w domu i w podróży. BenQ GS2 ma jasność 500 ANSI lumenów i ... wykonać lustrzaną kopię treści z komputera/laptopa/smartfona. Można również bezprzewodowo przesyłać treści za pośrednictwem aplikacji z rynku Aptoide TV. Żywotność lampy do 30 tys. godzin w trybie Eco. BenQ GS2 będzie dostępny w Polsce od ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w III 2025
... zasięgu w populacji 7-75. Wydatki na reklamę TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Lidl – jej udział w wydatkach wyniósł 3,4% - a na drugim Kaufland, z udziałem na poziomie 1,7%. Trzecie miejsce należało do Rossmann z udziałem 1,6%. RYNEK REKLAMY RADIOWEJ W radiu branżą o największej ...
-
Wzrosły wydatki na reklamę telewizyjną
... Dla porównania w tym czasie udział w widowni kanałów telewizyjnych zmalał o 1,9 pkt. proc. (udział kanałów tv vs źródeł nietelewizyjnych w całości widowni). (Nielsen; SHR of PUT, TG: ... w Paryżu. Zbliżają się także wybory samorządowe, ale ich wpływ na rynek reklamy odczuwalny będzie przede wszystkim na poziomie lokalnym. Prognozy makroekonomiczne ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio V 2024
... wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W ... TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Lidl – jej udział w wydatkach wyniósł 3,08% - a na drugim Biedronka, z udziałem na poziomie 2,02%. Trzecie miejsce należało do Kinder z udziałem 1,73%. RYNEK ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio VI 2024
... wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W ... TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Media Expert – jej udział w wydatkach wyniósł 2,79% - a na drugim Biedronka, z udziałem na poziomie 2,74%. Trzecie miejsce należało do marki Lidl, z udziałem 2,63%. RYNEK ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio VII 2024
... wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W ... TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Lidl – jej udział w wydatkach wyniósł 3,5% - a na drugim Media Expert, z udziałem na poziomie 2,61%. Trzecie miejsce należało do Rossmanna z udziałem 2,12%. RYNEK ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio IX 2024
... wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ We ... TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Lidl – jej udział w wydatkach wyniósł 3,67% - a na drugim Biedronka, z udziałem na poziomie 2,66%. Trzecie miejsce należało do Kinder z udziałem 1,54%. RYNEK ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio XI 2024
... wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W ... TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Lidl – jej udział w wydatkach wyniósł 3,07% - a na drugim Media Expert, z udziałem na poziomie 3,06%. Trzecie miejsce należało do Kinder z udziałem 1,60%. RYNEK ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w I 2025
... reklamy najczęściej pojawiały się w radio? RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W styczniu 2025 ... TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Lidl – jej udział w wydatkach wyniósł 3,15% - a na drugim Biedronka, z udziałem na poziomie 2,79%. Trzecie miejsce należało do Media Expert z udziałem 2,55%. RYNEK ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w II 2025
... wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W lutym ... TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Lidl – jej udział w wydatkach wyniósł 3,1% - a na drugim Biedronka, z udziałem na poziomie 2,05%. Trzecie miejsce należało do ING Bank Śląski z udziałem 1%. RYNEK ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Branża handlowa najaktywniejsza
... wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W ... TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Orange – jej udział w wydatkach wyniósł 2,17% - a na drugim Rossmann, z udziałem na poziomie 2,01%. Trzecie miejsce należało do Kinder z udziałem 1,91%. RYNEK ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Duże roszady wśród reklamodawców?
... wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W czerwcu ... TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Lidl – jej udział w wydatkach wyniósł 2,32% - a na drugim Rossmann, z udziałem na poziomie 1,94%. Trzecie miejsce należało do Kinder, z udziałem 1,45%. RYNEK ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Media Expert bierze wszystko?
... wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W lipcu ... TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Media Expert – jej udział w wydatkach wyniósł 3,14% - a na drugim Orange, z udziałem na poziomie 1,84%. Trzecie miejsce należało do Rossmanna z udziałem 1,77%. RYNEK ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: handel znowu na czele
... wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ ... TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Lidl – jej udział w wydatkach wyniósł 2,81% - a na drugim Media Expert, z udziałem na poziomie 2,31%. Trzecie miejsce należało do Kinder z udziałem 2,19%. RYNEK ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: Media Expert i Lidl na czele
... wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W listopadzie w ... TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Media Expert – jej udział wyniósł 3% - a na drugim Lidl, z udziałem na poziomie 2,90%. Trzecie miejsce należało do Kinder z udziałem 2,07%. RYNEK ...
-
Monopol usług Google nie do przyjęcia?
... wielkim zaangażowaniem usługę pocztową Gmail, poprawia i unowocześnia Google Chrome, na nowo atakuje rynek telewizji, uruchamia swoją „chmurę” Google App Engine. To tylko jedne z ... ). Utrata zysków przez tradycyjne stacje napędza całą kampanię przeciwko Google TV. Nie zmienią tu nic zapewnienia specjalistów Google, że możliwość zaprezentowania swoich ...
-
Polacy a zakup telewizora
... poziomów – przede wszystkim dzięki końcowej fazie przechodzenia w Polsce na telewizję cyfrową. Rynek wciąż nienasycony Podobnie jak pod koniec 2011 roku blisko jedna trzecia respondentów ... ze sprzętem RTV. W porównaniu do 2011 roku odsetek konsumentów, którzy nowy model TV kupili właśnie w takim punkcie sprzedaży wzrósł o 3 pkt. proc. Co decyduje o ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio X 2024
... wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W ... TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Lidl – jej udział w wydatkach wyniósł 3,90% - a na drugim Media Expert, z udziałem na poziomie 1,81%. Trzecie miejsce należało do Kinder z udziałem 1,45%. RYNEK ...
-
Jak zmienią się zakupy przez internet? Czeka nas rewolucja?
... doświadczenia zakupowe konsumentów, dając początek nowej gałęzi handlu. W skali globalnej rynek e-commerce rozpowszechnił się w 2000 roku, gdy większość europejskich i amerykańskich firm ... otrzymają szansę także małe biznesy. A wszystko za sprawą programmatic TV. Spersonalizowana reklama telewizyjna działałaby na następującej zasadzie: reklamodawcy ...
-
Branża energetyczna a wydatki na reklamę 2012
... ,9 mln zł - bez uwzględniania Internetu), to na uwagę zasługuje fakt rosnącej konkurencyjności wewnątrz kategorii. Rynek podzielony jest między 5 największych graczy: PGE, Enea, Energa, Tauron, RWE ... Enea, która przeznacza ponad 80% budżetu na działania w TV. W swojej komunikacji (od roku 2010) wykorzystuje celebrytów, początkowo Michała Żebrowskiego, ...
-
Reklama w internecie i telewizji. Kto jest liderem?
... na platformach PC i Mobile, z wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. Rynek reklamy telewizyjnej W marcu w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była ... – Media Expert (blisko 1 miliard kontaktów i 86,8% zasięgu). Wydatki na reklamę TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się ...
-
Najdroższe i najtańsze telefony 2009
... w odbiornik do ściągania zasięgu telewizji analogowej – myPhone 8810 TV, myPhone 8850 TV oraz myPhone 8830 TV. Kolejne dwa miejsca to telefony standardowe przeznaczone do użytkowania ... Ericsson Xperia X1. Urządzenie to w minionym roku weszło oficjalnie na polski rynek telekomunikacyjny. Srebro należy do produktu firmy LG, a dokładniej do modelu LG ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2014
... dnia wieczorem pokażemy ją partnerce lub partnerowi za pośrednictwem smart TV. Dostępność treści wideo zbiegła się w czasie z dostępnością technologii umożliwiających ... lepsze. Ze względu na niemal nieograniczoną liczbę aplikacji w różnych dziedzinach życia rynek urządzeń „wearable” będzie niezwykle atrakcyjny dla wielu graczy zajmujących różne ...
-
Kablówki i telekomy. Wysoka jakość obsługi albo śmierć?
... klientów. Po roku wyraźnie widać, że firmy te rzeczywiście zdobywają rynek i współpraca z nimi połączona z dobrą obsługą klienta może uratować klasycznych providerów. Klienci ... jak najmniej (37%); oferować rabaty na usługi OTT, takie jak streaming TV i muzyki (29%), tworzyć spersonalizowaną ofertę dla konkretnego abonenta w oparciu o jego ...
-
Streaming i VOD. Kto walczy o popularność z Netflixem?
... platformie oferującej streaming internauci mówią najczęściej i w jakim kontekście? Kto najczęściej wspomina o Apple TV +? Jacy nowi gracze pojawili się na rynku streamingowym? Jaki hasztag ... #matchday. Nowi gracze oferują streaming W sierpniu 2021 r. na polski rynek weszła platforma Viaplay. Mimo krótkiego okresu działania odnotowała w polskim ...
-
Zenith: wydatki na reklamę rosną dzięki e-commerce i video online
... rynku polskim. Wzrosty w stosunku do wydatków roku 2020 odnotowuje również TV (+6.8%), Radio (+5.7%) a także outdoor (+6.5%) oraz kino (+30.1%). Prognoza dynamiki wydatków reklamowych na ... w 2021 r., odpowiadając za 46% z 67 mld USD, o które wzrośnie w tym roku światowy rynek reklamowy, a następnie Chiny z 11% oraz Japonia i Wielka Brytania, których ...
-
Najpopularniejsze telewizory: Samsung bez konkurencji
... media znajdują się na etapie dość powolnego rozwijania jakości Full HD. Rynek telewizorów nie ma zbyt dużych powodów do zadowolenia. Właściwie można nawet ... w agito.pl. Oba modele telewizorów wyposażone są w funkcje 3D oraz Smart TV. Klienci doceniają zarówno ciekawy design produktów Panasonic, jak też innowacyjne rozwiązania technologiczne, ...
-
Jakie będą media 2023? Oto najnowsze prognozy Kantar
... platformy VOD wdrażają koncepcje takie jak „appointment TV” (oglądanie telewizji o stałej porze) czy „curated content discovery” (prezentacja dostępnej oferty treści na podstawie odpowiednio sprofilowanych kryteriów). Z myślą o maksymalizacji przychodów, w przypadku nowych treści rynek będzie odchodził od strategii pokazywania wszystkich treści ...
-
Reklama online? Wideo, wideo i jeszcze raz wideo
... online. Ten podział, stosowany dotychczas, stał się nieaktualny w dobie smart TV i ConnectedTV, ponieważ granice pomiędzy tradycyjną telewizją, a treściami wideo online ... pierwszym kwartale 2024 polska gospodarka urosła o 1,9 proc., co przewyższyło nieznacznie prognozy, rynek reklamy w Polsce tymczasem przyspiesza jeszcze bardziej bo aż do 11,5 proc ...
-
Super i hipermarkety a wydatki na reklamę w I poł. 2012
... do 64% (rok wcześniej 55%). Oprócz absolutnego wzrostu inwestycji czołowych reklamodawców w segmencie TV do wzrostu udziału tego medium przyczynili ... przyciągnięcie w czasie popytu klientów sieci konkurencyjnych. Jaka będzie przyszłość? W obliczu kryzysu rynek czeka proces konsolidacji. Mocni gracze będą kupować słabszych, sieci mające kłopoty na ...
-
Telekomunikacja w Rosji ma się dobrze
... okres inwestycji w produkty i usługi, mające na celu wykorzystanie infrastruktury sieciowej. TV to kolejny segment rynku rosyjskiego, który przechodzi poważne zmiany. ... Ten występujący w Rosji podział stwarza ogromne możliwości dla nowych podmiotów wkraczających na rynek w mniej rozwiniętych obszarach, zważywszy zwłaszcza na fakt, że konkurencja w ...
-
Sieci komórkowe: media a wydatki na reklamę
... telefony komórkowe nadal wypierają telefony stacjonarne. Tak duży i wciąż rozwijający się rynek jest miejscem do działania dla wielu operatorów sieci komórkowych. Skalę ... dyskutowali internauci. Z danych reklamowych admonit wynika, że w badanym okresie na reklamę w prasie, radio i TV najwięcej wydał NJU mobile – ponad 35 mln złotych. To jednak ...
-
Ile kosztują nas złe nawyki i uzależnienia?
... nami wyniki badania „Uzależnienia i ich konsekwencje”*. Opracowanie, przygotowane przez ARC Rynek i Opinia dla Rejestru Dłużników BIG InfoMonitor i BIK, nie pozostawia ... proc. ogółu badanych). Podobnie jest wśród uzależnionych od oglądania seriali i TV, nawyk oglądania TV nie odpowiada co trzynastej osobie chętnie oglądających filmowe tasiemce (2 ...
-
Tydzień 48/2006 (27.11-03.12.2006)
... produkcję energii elektrycznej i w media). Gazprom to obecnie wielobranżowy koncern, który ma gazety, stacje tv, radiowe stacje nadawcze, hotele, kina. Postawiono w raporcie tezę, że ... kierowana na wspomaganie wydatków budżetowych, potem trafia na rynek i zwiększa inflację (sfinansowano z nich podwyżki pensji w armii i administracji państwowej oraz ...


7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem