-
Ekologia w e-commerce. Ewolucja zielonych trendów
... wszystkim ekologiczny sposób odbioru zakupów online. Bezdotykowe urządzenia, intuicyjne w konfiguracji, które nie wymagają podłączenia do prądu i są obsługiwane za pomocą dedykowanej aplikacji, stanowią przyszłość całego rynku, wpisując się jednocześnie w zielone trendy. Pandemia motorem rozwoju Rynek e-commerce skorzystał na wybuchu pandemii ...
-
E-commerce: Polacy pokochali platformy marketplace
... użyciu urządzeń mobilnych Polski rynek e-commerce szybko zaadaptował strategię omnichannel i oferuje swoim klientom nie tylko możliwość zakupów w przeglądarce internetowej, ale także przez aplikacje mobilne. Z badań Admitad wynika, że kanał mobilny rozwija się bardziej intensywnie niż światowa średnia. Udział zakupów mobilnych na świecie wzrósł ...
-
Polski konsument 2009
... jesteś konsumentem dowiesz się z najnowszego badania UOKiK. Z badań przeprowadzonych przez ARC Rynek i Opinia na zlecenie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wynika, że uważamy ... przykład w przypadku nabywania sprzętu RTV i AGD zaobserwowano nieznaczny wzrost zakupów podejmowanych w sposób mniej racjonalny, kiedy to decyzja zapadła na miejscu, ...
-
Nie ma e-commerce bez nowoczesnych płatności online
... oraz płatności mobilne Rynek m-commerce, czyli obszar handlu elektronicznego w którym najistotniejszą rolę odgrywają urządzenia mobilne, rozwija się w błyskawicznym tempie. Z roku na rok obserwuje się coraz większe zainteresowanie konsumentów korzystających z usług sklepów internetowych oraz finalizacji zakupów poprzez dokonywanie płatności ...
-
16 kroków do ujednolicenia rynku cyfrowego w UE
... i korzystania z dobrych usług. Okazuje się, że zaledwie 15 proc. z nich dokonuje zakupów online w innym państwie Unii Europejskiej, a spółki internetowe i przedsiębiorstwa typu start-up ... mogło się zmienić, należy powołać do życia jednolity dla 28 krajów rynek cyfrowy, w ramach którego zniesione zostaną ograniczenia regulacyjne. Taki zabieg może ...
-
Aplikacje zakupowe. Popularne czy jeszcze nie?
... czym możliwość dokonania zakupów bezpośrednio w aplikacji dotyczy tylko niektórych rozwiązań. Proponowane przez firmy usługi raczej wspierają sprzedaż, niż ją umożliwiają z poziomu urządzeń mobilnych. Mając jednak na uwadze zmiany, jakie przyniósł ubiegły rok, możemy się spodziewać śmielszych inwestycji w m-commerce. „Analizując rynek widzimy, że ...
-
Zakupy w sieci coraz popularniejsze. Rośnie też skala problemów
... drobnych transakcji o wartości do 59 PLN (16%) oraz zdecydowanie droższych zakupów powyżej 500 PLN, które stanowią już ponad 5%. Najczęstsze problemy kupujących ... „Rynek e-commerce w Polsce rozwija się bardzo dynamicznie. Nasze badania wskazują, że coraz więcej internautów kupuje online. Więcej jest również osób „testujących” nową formę zakupów ...
-
Rosną wydatki na podróże i alkohol
... się od ostatniego badania o 2 pp. Doceniamy jednak tę formę zakupów także za szybkość i możliwość sprawnego rozpoznania dostępności poszukiwanej rzeczy pośród ... . Sprzedaż ubrań w Internecie utrzymuje się natomiast na stabilnym poziomie 30 proc. Mimo iż rynek e-grocery ostatnimi czasy bardzo się rozwija, wciąż nie jesteśmy otwarci na zakupy jedzenia ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 23/2017
... powinno wejść w etap realizacji. Chiny i USA. Chiny rozważają zwiększenie zakupów amerykańskich obligacji skarbowych. Inflacja w OECD. Stopa inflacji w państwach OECD wzrosła w ... za sporą część zakupów luksusowych za granicą. Powolny i dojrzały rynek japoński nadal jest bezpieczny dla marek luksusowych. Konsumpcja lokalna wspiera rynek, na którym ...
-
Sieci handlowe muszą zmienić modele biznesowe
... kupuje mniej niż 20% swoich zakupów w sieci, ale deklaruje wzrost udziału zakupów online). Do tej pory dokonywali zakupów głównie w dużych hipermarketach, do ... tradycyjne formy sprzedaży. Natomiast w przypadku sprzedaży dóbr konsumpcyjnych rynek idzie w kierunku wielokanałowości – kupujący w swoich procesach zakupowych potrzebują przechodzić z kanału ...
-
60% Polaków robi zakupy online. Co i jak kupują?
... zakupy online? Które kategorie produktów najczęściej kupujemy przez internet? Z jakich urządzeń korzystamy podczas zakupów internetowych? Obecnie zakupy online regularnie robi 60 proc. internautów, jak podaje Izba Gospodarki Elektronicznej*. Polski rynek e-Commerce należy do najszybciej rozwijających się w Europie - jego wartość na początku 2021 ...
-
Czy zakupy online robią już wszyscy?
... w tej dziedzinie wykazują się również polscy konsumenci, spośród których 67% korzysta z tego typu zakupów równie często. Warto podkreślić, że europejscy konsumenci są ... Europy Środowo-Wschodniej, Rosji i Izraela. Badanie PayPal nie pozostawia wątpliwości – europejski rynek e-commerce ma się świetnie. Dzięki technologiom mobilnym oraz zmieniającym ...
-
Co czeka e-commerce w 2023 roku?
... . - Wierzymy w to, że polscy merchanci są na tyle przedsiębiorczy, a sam rynek tak nowoczesny i dobrze rozwinięty, że sklepy, które radzą sobie dobrze w kraju ... klienci zdecydowanie chętniej skorzystają z opcji zakupów za pomocą jednego kliknięcia. Ten trend jest podyktowany przede wszystkim potrzebą robienia zakupów w wygodny sposób. Dyktuje ...
-
Cała branża logistyczna szuka antidotum na chaos
... gotowych do radzenia sobie z nowymi wyzwaniami. Zagrożenia dostrzega polski rynek kontraktowy, ale różnią się one w zależności od zasięgu prowadzonych operacji Sektor ... go wzrost średniej wartości zakupów o 2,3%, co jest interpretowane jako sygnał nasycającego się rynku i objaw bardziej przemyślanych zakupów przez konsumentów, którzy zamiast ...
-
Marketing: strategie wzrostu
... po hipermarkecie” są zakupy z dostawą do domu. Oferowanie zachęt W celu zwiększenia częstotliwości zakupów można stosować odpowiednio dobrane i aplikowane bodźce. Przykładem niech będą specjalne taryfy ... firma mogłaby jednak wprowadzić nowe, zgodne z trendami wzory i wejść na rynek drogą kupowania jej wyrobów przez rodziców czy dziadków jako prezenty ...
-
Centra handlowe już dojrzałe
... dekadach rynek centrów handlowych w Europie powiększał się średnio o 5,4 mln m kw. rocznie, ale w latach 2018-2019 średnia roczna podaż nowej powierzchni handlowej może wynieść zaledwie 3,5 mln m kw. Za mniejsze zapotrzebowanie na nową powierzchnię na Starym Kontynencie odpowiadają rozwinięte rynki handlowe i rosnąca popularność zakupów w kanale ...
-
Parki handlowe najbardziej obiecujące?
... miastami, w których rynek jest już niemal w pełni nasycony, coraz istotniejszą rolę zaczynają odgrywać parki handlowe, zlokalizowane w mniejszych miejscowościach i skrojone na miarę potrzeb lokalnej społeczności. Brak konkurencji w okolicy, odpowiednio dobrany zestaw najemców oraz wygoda z robienia szybkich zakupów w dogodnej lokalizacji powoduje ...
-
Dobra konsumpcyjne: największe wyzwania branży
... zakupów bezpośrednio u sprzedawcy detalicznego, a 31% na Amazonie, to już powtórne zakupy 47% zrobi na Amazonie, a tylko 34% powróci do detalisty. Powód tego trendu jest prosty – e-commerce zapewnia większą różnorodność towarów, lepsze ceny i wygodniejszą dostawę. Cóż zatem mogą robić firmy, by zawalczyć o rynek ... zakupów w firmie, która przekazuje ...
-
Parki handlowe i nieruchomości convenience w Polsce - obraz rynku
... drugim roku ukształtowanym pod wpływem pandemii, popularność szybkich, codziennych zakupów weszła na dobre w nawyki konsumentów. A w konsekwencji, wzrosło zainteresowanie inwestorów ... wolumen inwestycyjny jest zależny głównie od deweloperów i dostarczania na rynek nowych aktywów. Wolnostojące sklepy spożywcze zwiększyły swój udział w porównaniu do ...
-
E-commerce powoli hamuje
... Ewy Wysockiej, założycielki i CEO Tribe47 - agencji wyspecjalizowanej we wprowadzaniu na rynek i wspieraniu wzrostu firm z sektora e-commerce, Krzysztofa Bartnika, założyciela i ... w związku z pandemią ludzie szybko przyzwyczaili się do wygody zamawiania jedzenia, zakupów z dostawą do domu. W związku z tym, że pracujemy z klientami z tego sektora ...
-
Black Friday 2022. Co prognozują eksperci?
... ograniczenia dodatkowo zachęciły konsumentów do zakupów w sieci. Jednak 2022 rok przyniósł spore zawirowania społeczne, ... rynek Pomimo różnych zawirowań na rynku e-commerce, osobiście spodziewam się, że tegoroczny Black Friday będzie rekordowy pod względem liczby zamówień oraz obrotów. Co roku Black Friday jest swoistym otwarciem sezonu zakupów ...
-
Generatywna sztuczna inteligencja zmienia handel i usługi
... niesie ze sobą potencjał transformacji praktycznie każdej branży. Już w 2021 r. globalny rynek sztucznej inteligencji (SI) wart był 60 miliardów dolarów. Do 2028 r. ... generalna polskiego oddziału Mastercard Europe. Tu Mat, twój wirtualny asystent ds. zakupów W jaki sposób firmy wykorzystują potencjał SI do rozwoju i wzrostu biznesu w branży ...
Tematy: handel, usługi, branża handlowa, chatboty, e-commerce, ChatGPT, nowe technologie, sztuczna inteligencja, AI, SI -
Dobra luksusowe odporne na wojny i kryzysy
... miast, Europa odnotowała 7 proc. wzrost sprzedaży osobistych dóbr luksusowych. W kontynentalnych Chinach rynek zwiększył się o 9 proc., a rekord pobiła Japonia, odnotowując 17 proc. wzrost. Osłabienie jena zachęcało turystów – głównie z Chin – do robienia zakupów w tym kraju po korzystniejszych cenach. Spadek o 8 proc. odnotowały natomiast rynki ...
-
W jakie nieruchomości komercyjne lokują kapitał inwestorzy?
... strategicznych zakupów. Konkurencyjne ceny i atrakcyjne lokalizacje starszych galerii handlowych sprawiają, że są one alternatywą o wyższej stopie zwrotu. W czasach niepewności rynkowej inwestorzy koncentrują się na najlepszych projektach, oferujących perspektywę długiego i stabilnego dochodu. Spodziewamy się, że w najbliższym czasie rynek ...
Tematy: inwestowanie, w co inwestować, inwestowanie w nieruchomości komercyjne, nieruchomości komercyjne, inwestowanie w nieruchomości, inwestorzy, portfel inwestycyjny, dywersyfikacja portfela inwestycyjnego, rynek nieruchomości komercyjnych, inwestycje w nieruchomości biurowe, nieruchomości biurowe, nieruchomości magazynowe, sektor PRS, nieruchomości handlowe -
5 kluczowych trendów w e-commerce. Bez nich zginiesz na rynku
... w e-commerce? Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jaki jest obecny rynek e-commerce? Jakie trendy kształtują przyszłość sprzedaży internetowej? W co powinny inwestować firmy ... światowej populacji cierpi na jakiś rodzaj niepełnosprawności. Umożliwienie osobom niepełnosprawnym robienia zakupów online jest nie tylko zgodne z duchem włączania, ale również ...
-
7 nowych trendów na rynku płatności online i e-commerce w 2025 r.
... czyli w rolę tzw. orkiestracji i pośredników. Mamy coraz większą globalizację, a z drugiej strony każdy rynek ma swoje wyzwania. W związku z tym coraz więcej firm ma ambicje, ... Zakupy z użyciem smartfona stały się standardem. Według badania e-Izby, z urządzeń mobilnych w trakcie zakupów online korzysta 63 proc. osób. Jednak pewną nowością obserwowaną ...
-
Eko opakowania w e-commerce to dla logistyki szansa, wyzwanie i dylemat
... że pomimo nie do końca zbieżnych ze sobą oczekiwań, rynek logistyczny i sprzedawcy słuchają europejskich konsumentów. Przejawia się to m.in. w deklaracjach dotyczących ... wiadomo, że odpowiedzialność środowiskowa marek buduje lojalność i zachęca konsumentów do dalszych zakupów, to znacznie mniej zrozumienia przywiązuje się do faktu, że brak ...
-
Polski konsument a prezenty pod choinkę
... wypadają na tle innych narodów. „Wspólna Europa to nie tylko jednolity rynek, ale i podobne wartości i obyczaje. Jednym z nich jest wypływająca ze wspólnej ... a Brytyjczycy deklarują nawet, że prezenty kupują przez cały rok (32%). Wcześniejsze planowanie zakupów to dobry pomysł, gdy prezentów szukamy w Internecie. Polacy lubią obdarowywać bliskich – ...
-
Inwestycje w nieruchomości komercyjne w 2011
... jak Wielka Brytania czy Francja, stając się najszybciej rosnącym rynkiem inwestycyjnym w Europie. Jest to odzwierciedleniem wpływu silnej niemieckiej gospodarki na rynek nieruchomości. Patrick O’Gorman, dyrektor działu rynków kapitałowych w CBRE, powiedział: “Podczas, gdy uwaga większości inwestorów skupia się na produktach najlepszej jakości ...
-
Marketing mobilny a nowe technologie
... rynek mobilny. Olbrzymią popularnością cieszą się aplikacje mobilne pozwalające na przeglądanie najnowszych ofert. Wygląda jednak na to, że w 2012 roku czeka nas kolejna gorączka grupowych zakupów ...
-
Polski e-commerce 2012
... Użytkowników więcej od zdawałoby się najpopularniejszych: Komputerów czy Sprzętu AGD. Polski rynek e-commerce jest obecnie jednym z najszybciej rozwijających się w całej Europie ... przez Gemius Polska około 70% Internautów korzysta z możliwości internetowego dokonywania zakupów. Dane te potwierdza najnowsze podsumowanie porównywarki cen Nokaut.pl. - W ...
-
Zakupy przez Internet wyprzedziły handel stacjonarny
... z Internetu i dokonujących zakupów w tym kanale sprzedaży. Co więcej, oprócz tego, że osoby młode wchodząc na rynek w pełni potrafią i używają nowoczesnych narzędzi, także osoby starsze starają się zapoznać z ich obsługą. Podkreślić należy jednak, że systematycznie rośnie także średni wiek osób dokonujących zakupów ...
-
7 gorących okresów w branży e-commerce
... proc.) i elektronikę (41 proc.). 2. Wielkie święto wirtualnych zakupów Google W 2012 roku Google stworzył „święto” Wielkich Wirtualnych Zakupów (GOSF) w Indiach. Dwa lata później już 8 milionów konsumentów w ciagu 3 dni wzięło udział w zakupowym wydarzeniu. W tym czasie indyjski rynek e-commerce odnotował 3-5 razy większą liczbę zamówień. Niemal ...
-
Jak zmienią się zakupy przez internet? Czeka nas rewolucja?
... doświadczenia zakupowe konsumentów, dając początek nowej gałęzi handlu. W skali globalnej rynek e-commerce rozpowszechnił się w 2000 roku, gdy większość europejskich i amerykańskich ... zaczną się zacierać. Dla sprzedawców fakt, że konsument dokonał zakupów np. spożywczych za pośrednictwem laptopa, smartfona, smartwatcha czy za pomocą „inteligentnie ...
-
Najdroższe ulice handlowe świata 2016
... To potwierdza atrakcyjność miasta wśród sieci zarówno nastawionych na rynek masowy, jak i oferujących towary luksusowe. Justin Taylor, dyrektor działu powierzchni handlowych w regionie ... , które będą zmuszone oferować klientom coraz bardziej atrakcyjne warunki dokonywania zakupów oraz różnicować pozycję na rynku, aby zachować konkurencyjność wobec ...