-
Polskie sklepy internetowe a logistyka
... sprawność i indywidualne dostosowanie sposobu dostarczenia przesyłki. Dzięki temu zakupy w Internecie stają się jeszcze łatwiejsze, zaś relatywnie nowe gałęzie e-commerce jak sprzedaż mebli lub artykułów spożywczych, rozwijać się mogą szybciej niż do tej pory. Jednocześnie logistyka jest także piętą achillesową handlu internetowego ...
-
Najpopularniejsze drogerie internetowe
... , którą w grudniu 2014 roku odwiedziło 370 tys. internautów. Skąd tak duży wzrost popularności e-drogerii? Wzrost ten jest spowodowany głównie inwestycjami w sprzedaż internetową największych sieci drogeryjnych, takich jak Douglas czy Sephora. Wpływa na to również wzrost liczby sklepów internetowych, które oferują produkty ...
-
Czy reklama telewizyjna ustąpi miejsca programmatic TV?
... się jak dotychczas za emisję spotu w paśmie reklamowym wszystkim odbiorcom, a tylko wybranej ich części. Zastosowanie takiej strategii zwiększałoby szansę na sprzedaż produktów i usług oraz zaangażowanie w markę. Nie jest to jednak jedyny model zastosowania programmatic TV. W przeciwieństwie do standardowej reklamy telewizyjnej, programmatic ...
-
Wakacje 2015: na dłużej i za mniejsze pieniądze
... wyjazdy trwały 5 dni, w tym jest to dni 6. Wykluczając Londyn, który od kilku lat znajduje się na pierwszym miejscu, jeśli chodzi o sprzedaż biletów lotniczych, praktycznie przez cały rok. Warto przyjrzeć się pozycjom kolejnym: Rzym Paryż Barcelona Lizbona Ateny - To naprawdę bardzo ciekawe ...
-
Karta graficzna SAPPHIRE Tri-X Radeon R9 FURY
... II) pozwala na całkowite wyłączenie wiatraków, gdy procesor graficzny nie jest mocno obciążony, np. kiedy użytkownik ogląda film lub przegląda Internet. Na laminacie karty znalazł się szereg diod LED. Pierwsza z nich sygnalizuje status trybu AMD ZeroPower, podczas gdy pozostałe obrazują w czasie ...
-
Pozycjonowanie witryny w sieci: coraz więcej wyzwań
... jako swój główny cel zakładają osiągniecie najwyższych pozycji w wyszukiwarce, co nie zawsze przekłada się na ilość wizyt na tych stronach, sprzedaż czy satysfakcję użytkowników. Nieraz spotykany jest brak cierpliwości ze strony klientów. Właściciele firm oczekują efektów w przeciągu tygodnia, gdy w rzeczywistości jest ...
-
Prostota ułatwia sukces w e-commerce. Klienci chcą przejrzystości
... klient nie musiał go szukać. Narzędzia zwiększające konwersję Z doświadczenia SalesBee wynika, że takie rozwiązania zastosowane na stronie e-sklepu pomogą zwiększyć sprzedaż nawet o 30 proc. Dlatego warto użyć rozwiązań pozwalających na identyfikację osób wchodzących na stronę i analizę ich zachowania, a następnie dynamiczne dostosowywanie ...
-
Marketing w e-commerce: jak przygotować dobry newsletter
... warto spojrzeć na jej wyniki szerzej. Posługując się żargonem prosto z boiska piłkarskiego - pamiętajmy że bez asysty nie ma gola. Zazwyczaj sprzedaż zlicza się po ostatnim kliknięciu, ale warto zwrócić uwagę również na to, że nie zawsze odbiorca klika w wiadomość, żeby wejść ...
-
Odbiór osobisty czy paczkomaty? Co lepsze?
... W jednym ze zbadanych sklepów oferowany był także odbiór zamówienia w Strefie paczki DPD. Zamów online, odbierz w sklepie i oszczędzaj Wielu handlowców prowadzi sprzedaż wielokanałową i oprócz sklepu stacjonarnego posiadają oni również internetowy. W takiej sytuacji często praktykowaną usługą jest Click & Collect, czyli „kliknij i odbierz”. Oznacza ...
-
10 najważniejszych dat dla e-commerce
... połowa panów obdarowuje kobiety kwiatami. Dzień Dziecka Na ten dzień z niecierpliwością czekają nie tylko dzieci, ale również właściciele sklepów internetowych. Sprzedaż zabawek z tej okazji wzrasta dwukrotnie już od połowy maja i osiąga największe wyniki tuż przed 1 czerwca. Letnie wyprzedaże Podczas sezonowych wyprzedaży ...
-
Bitwa miast: gdzie najprężniejszy e-commerce?
... , jak wygląda krajobraz e-commerce nad Wisłą. Z analizy najpopularniejszych sklepów internetowych w Polsce* dowiedzieć się można, które województwa do perfekcji opanowały sprzedaż w Internecie, a w których drzemie jeszcze wiele potencjału i szans do wykorzystania. Sklepy internetowe nie we wszystkich województwach W raporcie uwzględnione zostały ...
-
Phablety Lenovo PHAB2 Pro z technologią Tango, PHAB2 oraz PHAB2 Plus
... . Wszystkie modele będą dostępne na całym świecie od września. W USA PHAB2 Pro będzie sprzedawany w wybranych sklepach sieci Lowe oraz przez internet pod koniec roku. Ceny i dostępność zależą od kraju.
-
Polska: wydarzenia tygodnia 24/2016
... ton. Wg GUS licząc r/r majowa produkcja sprzedana przemysłu była wyższa o 3,5 proc. licząc r/r, w produkcji budowlano-montażowej odnotowano spadek o 13,7 proc., a sprzedaż detaliczna w maju wzrosła o 2,2 proc. w ujęciu rocznym (ale spadła też o 0,5 proc. m/m). Według NBP majowa deflacja (po wyłączeniu cen żywności i energii ...
-
E-commerce: jest sposób na nieaktywnych klientów?
... mobilne – 52 proc. oraz aplikacje mobilne – 50 proc. Personalizacja oferty skierowanej do klienta przekłada się na wzrost konwersji i finalnie na sprzedaż. Co więcej, reklama „szyta na miarę” konsumenta ma wzbudzać w nim pozytywne skojarzenia i upewniać w przekonaniu, że nie każdy przekaz reklamowy to ...
-
Lubię to i kupuję to? Czy social media sprzedają?
... niż pójście do sklepu. To przede wszystkim internet oraz kanał mobile. Nie można zapominać również o znaczeniu mediów społecznościowych. Czy one jednak potrafią sprzedawać ... 2/3 użytkowników social media. Wynika z tego, że media społecznościowe to kanał w znacznym stopniu warunkujący obecnie sprzedaż i sukces biznesowy – informuje Katarzyna Czuchaj – ...
-
Personalizacja: 4 trendy, które zmienią e-commerce
... które szczególnie trzeba zwrócić uwagę. Personalizacja serwisu i jego ciągła optymalizacja to podstawa Nie ma jednej uniwersalnej metody, która „magicznie” podwoi sprzedaż i będzie stale się sprawdzać w każdej firmie. Pewnym można być jednego – im bardziej spersonalizowana witryna, tym lepiej. Trzeba również pamiętać, że ...
-
Smartfon ZTE Blade V7 Lite dostępny w Polsce
... metalową obudową, która chroni go przed wszelkimi uszkodzeniami mechanicznymi. Smartfon o wymiarach 143,8 x 70,2 x 7,9 mm waży niecałe 134 gramy. LTE: szybki Internet Wygodę korzystania zapewnia również wyrazisty i czytelny 5 calowy ekran HD z technologią IPS. ZTE Blade V7 Lite działa w oparciu o najnowszy system operacyjny ...
-
Poznaj 5 mitów na temat e-commerce
... wzję przyszłości, ale też obaliły funkcjonujące w powszechnej świadomości mity na temat e-commerce. Mit nr 1: Fizyczne sklepy znikną w ciągu kolejnej dekady Sprzedaż w tradycyjnych sklepach będzie nadal istnieć, ale jej charakter ulegnie zmianie, stając się formą rozrywki. Do 2026 roku konsumenci będą oczekiwać ...
-
Domeny internetowe. Koniec z .com?
... bije na głowę rywali tegorocznym wynikiem 6,3 miliona zarejestrowanych nazw. Jest to duży sukces dla tak młodego produktu na konkurencyjnym rynku. Sprzedaż witryn stosujących adresy z nowymi domenami dowodzi ich potencjałowi. Przykładowo strona 1.xyz została sprzedana za 180 tyś. dolarów. Na międzynarodowych forach ...
-
Centra handlowe przyszłości. Jak będzie wyglądał nowy wymiar zakupów?
... handlowe przyszłości", kwestiami, które mają obecnie największe znaczenie dla roli centrów handlowych i ich funkcjonowania są: Doświadczenia pozazakupowe napędzają sprzedaż Poprawa doświadczenia zakupowego klienta, tzw. customer experience, stała się jednym z najważniejszych elementów strategii marek i centrów handlowych. Zarządcy i właściciele ...
-
Zagrożenia internetowe w 2017 roku wg Kaspersky Lab
... celu przeprowadzenia analizy kryminalistycznej. Ataki finansowe jako lukratywnym towar. Kaspersky Lab przewiduje utowarowienie cyberataków. Będziemy mieć do czynienia z oferowaniem na sprzedaż wyspecjalizowanych zasobów na forach podziemia lub oferowanie szkodliwych działań w ramach modelu „atak jako usługa”. Włamania do systemów płatniczych. Wraz ...
-
Walka o wzrost sprzedaży. 7 sposobów na komunikację in-store
... ” ich z kategorii w której obecnie są – aby zwrócili uwagę na produkt. Czytaj także: - Jakie będą sklepy stacjonarne w 2025 roku? - Zakupy przez Internet wyprzedziły handel stacjonarny 3) Założenie, że klient do-sprawdzi, do-czyta, do-myśli się… Zaskakująco często przy promocjach konsumenckich wykorzystuje się hasła typu: weź ...
-
Firmy hostingowe muszą walczyć o klientów
... najwięksi gracze ze świata IT. Facebook w zeszłym roku zakupił rejestratora domen RegistrarSEC, a Google zaprezentował usługę Google Domains, która umożliwia kupno i sprzedaż domen do 100 adresów e-mail oraz narzędzia do budowania witryn internetowych. Obecnie usługa jest dostępna jedynie w USA, Kanadzie i Wielkiej Brytanii ...
-
Smartfon myPhone CITY już w przedsprzedaży
... funkcje takie jak m.in.: pomiar przebytego dystansu, spalonych kalorii czy czasu snu). Wysyłka smartfona do osób, które go zakupią przez internet w przedsprzedaży nastąpi po 10 lipca. Ilość dostępnych w przedsprzedaży telefonów jest ograniczona.
-
Jak Chińczycy zmieniają globalny rynek FMCG?
... się poza domem i zamawiania jedzenia na wynos, co skutkuje dynamicznym wzrostem wydatków w tej kategorii. Równocześnie jednak jest to czynnik hamujący sprzedaż produktów służących do przygotowywania posiłków w domu. Wydatki na żywność są najniższe od pięciu lat i jest to bardzo istotna zmiana, jeżeli ...
-
E-commerce w Europie - realia, trendy, szanse
... , 65% użycie Big Data, 64% nowe opcje dostawy, a 37% chatboty do komunikacji z klientami. Operacje transgraniczne 72% respondentów deklaruje, że prowadzi sprzedaż za granicą, a 50%, że aktywnie promuje swoje usługi na zagranicznych rynkach. Zapytani o bariery utrudniające ekspansję zagraniczną, wymieniają przede wszystkim trudności ...
-
Wideo marketing. Trendy 2018
... rozwijających się formatów reklamowych. Obecnie aż 35% wszystkich wydatków na reklamę w Internecie, stanowią wydatki na wideo marketing. Generuje ono największą sprzedaż, dlatego też firmy i marketerzy muszą wyjść naprzeciw oczekiwaniom konsumentów i w swoich kampaniach postawić na ten trend. Jednak wraz z rozwojem wideo marketingu ...
-
Moc personalizacji w wideo marketingu
... odpowiednikiem 1,8 miliona słów”. Jakie więc korzyści z tego płyną? Film może zwiększyć konwersje nawet o 80%. Przekłada się to również na lepszą sprzedaż, gdyż ludzie chętniej kupują produkty, które są przedstawione w ciekawy sposób. Wideo marketing buduje także zaufanie między marką a klientem, ponieważ dużo ...
-
Mobilne porno. Trojany dla dorosłych atakują
... wykorzystującego porno treści skłaniające do zainstalowania niebezpiecznych aplikacji. Okazuje się zatem, że seks stanowi już nie tylko metodę gwarantującą szybką sprzedaż, ale również staje się narzędziem coraz szerzej wykorzystywanym przez cyberprzestępczy półświatek. Ilustracją tego mogą być rezultaty zrealizowanego przez Kaspersky Lab ...
-
Czy e-commerce „zabije” handel tradycyjny?
... fittest” („Przetrwają najsilniejsi”) wynika, że póki co jest to mało prawdopodobny scenariusz. Prognozy krótko i średnioterminowe dla regionu CEE-6 wskazują, że sprzedaż internetowa i kanał tradycyjny ciągle mają miejsce do udanej koegzystencji. Przewidywany wzrost sprzedaży tradycyjnej rzędu 71,5 mld euro do końca 2022 ...
Tematy: e-commerce, handel tradycyjny -
Jak wykorzystać live streaming w biznesie?
... oferować kompleksowe rozwiązania, które nie ograniczają się wyłącznie do płatnego dostępu do sygnału wideo, ale na wzór telewizji, oferują także sprzedaż czasu reklamowego. Ogólnopolskie transmisje online, organizowane w systemie pay per view, borykają się natomiast z problemem nielegalnych streamów. Indywidualny player wideo Indywidualny ...
-
Sieci handlowe muszą zmienić modele biznesowe
... modowym. Jak wynika z raportu KPMG na temat rynku mody w Polsce, już 74% respondentów wskazało, iż kupowało odzież lub obuwie przez internet. Wartościowo udział sprzedaży odzieży w internecie kształtuje się na relatywnie niskim poziomie ok. 10%, jednak jej wartość wzrasta o 20% każdego roku ...
-
Nielegalny sklep online wspiera oszustwa finansowe
Genesis. Po tą nazwą skrywa się nielegalny sklep internetowy, w którym znajdziemy dziesiątki tysięcy skradzionych tożsamości cyfrowych. Zakup jednej z nich maksymalizuje sukces na przeprowadzenie oszustwa finansowego z użyciem kart kredytowych. Kaspersky Lab właśnie opublikował raport z badania na temat działalności tego "przedsiębiorcy". Kiedy ...
-
Outsourcing w sprzedaży coraz szerzej znany
... imprez branżowych, konferencji i targów (15 proc.). W przypadku przedstawicieli jest podobnie – źródłem informacji są w głównej mierze pracodawcy i współpracownicy, znajomi oraz internet. Reklamy zamieszczane w prasie, radio czy telewizji nie odgrywają tutaj natomiast żadnej roli. Wzrost liczby publikacji o 332% Więcej danych dotyczących medialnego ...
-
Dlaczego warto prowadzić blog firmowy?
... marką witryny, zaczyna odwiedzać coraz szersze grono internautów. Jakie są dalsze skutki takich działań? Zwiększają się szanse na bardziej efektywną sprzedaż oraz budowanie wokół marki zaangażowanej społeczności. Wykorzystaj storytelling Kolejnym argumentem przemawiającym za blogiem firmowym jest możliwość zaprezentowania historii firmy w niezwykle ...