-
40% MSP boi się o klientów i koszty prowadzenia działalności
... firma (50%), 43% mikro i 37% małych organizacji. Okazuje się, że sprzedaż internetowa jest znaczącym źródłem przychodu dla tych organizacji. Niemal co ... twierdzi, że brakuje mu personelu, który mógłby obsługiwać platformę do sprzedaży online. Przed wprowadzeniem tego typu rozwiązań powstrzymuje przedsiębiorców również brak obeznania cyfrowego, na co ...
-
Zakupy online. 7 (przedświątecznych) wskazówek dla e-sprzedawcy
... firm deklarujących dbałość o środowisko. PayPal prezentuje 7 trendów, których istnienia powinni być świadomi sprzedawcy. 1. Zakupy online – czy na pewno ratunek przed stresem? Doświadczenie minionych lat wyraźnie potwierdziło, że zakupy przedświąteczne nierzadko bywają przyczyną stresu i zdenerwowania. Z tego też względu konsumenci coraz częściej ...
-
Koronawirus wywołał plagę oszustw. Na co uważać?
... . Zawarte w nich pliki i/lub linki zawierają złośliwe oprogramowanie, które infekują urządzenia elektroniczne, nierzadko skutecznie wykradając wrażliwe dane. Jak chronić się przed działalnością oszustów? Przede wszystkim należy zachować zdrowy rozsądek i nie dawać się udzielającej się szeroko społecznej panice. Informacje na temat koronawirusa ...
-
Sztuczna inteligencja kluczowa walce z koronawirusem?
... na koronawirusa W skali globalnej z powodu SARS-CoV-2 zachorowało ponad 250 tys. osób, a ponad 10 tys. zmarło (stan na 20 marca 2020 r.). Przed sektorem farmaceutycznym stoi wyzwanie związane z wynalezieniem skutecznego leku, który przeciwdziałałby rozprzestrzenianiu się choroby wywołanej wirusem. Dzięki potężnej mocy obliczeniowej, pozwalającej ...
-
DNB Bank Polska: nie ma co liczyć na tanie owoce i warzywa
... pandemii, nadal notuje się zwiększoną liczbę transakcji online. Zmiana trendów z pewnością częściowo wynika z obawy przed kolejnym wybuchem choroby, ale również ze zmiany przyzwyczajeń kupujących – komentuje Magdalena Szlezyngier Podobnie ... , że dieta bogata w witaminy wzmacnia układ odpornościowy i stanowi naturalną „szczepionkę” chroniącą przed ...
-
Niedziele niehandlowe: przeciwnicy protestują coraz głośniej
... GUS, sprzedaż detaliczna w marcu 2020 r. w cenach bieżących spadła o 7,1 proc. w ujęciu rocznym (w cenach stałych o 9 proc.), a w ujęciu miesięcznym o 3,3 proc. Najbardziej ucierpiały sklepy z tekstyliami, odzieżą i obuwiem (spadek o 50,5 proc. rok do roku), a także handlujący samochodami i częściami (o 32,7 proc. rok do roku). A już przed pandemią ...
-
BIG InfoMonitor: kluby fitness bez kondycji, a długi (93 mln zł) będą rosnąć
... sportowych. Według jej danych głównym źródłem przychodów obiektów sportowych jest sprzedaż karnetów. W momencie zamknięcia siłowni część klientów rezygnuje z karnetów lub ... firm najwcześniej w maju. Na tle ogółu gospodarki, fitness przynajmniej przed pandemią prezentował się nieźle, bo odsetek niepłacących na czas wszystkich przedsiębiorstw ...
-
BIG InfoMonitor: polska gospodarka spowolniła o połowę
... blisko 50%, co pozwala zakładać, że o właśnie tyle spadła również sprzedaż w przedsiębiorstwach. Informacje, którymi dysponuje Rejestr Dłużników BIG InfoMonitor dają ... był ostatnim tygodniem niemal całkowitego zamrożenia polskiej gospodarki, 4 maja drzwi przed klientami otworzyły centra i galerie handlowe, w których swoje punkty obsługi mają ...
-
Koronawirus ogranicza budżet domowy, ale nie na zakupy online
... w galeriach (76%) oraz z przypadkowych zakupów (72%). Z kolei jedna trzecia badanych częściej niż przed pandemią zamawia jedzenie z dowozem (34%), co pokazuje, że nie chcemy ... mają potrzeby gromadzenia większej ilości rzeczy. Oczywiście, zgodnie z danymi rynkowymi, wzrosła sprzedaż elektroniki, co wydaje się naturalne, gdyż nagle wielu Polaków musiało ...
-
Plusy pandemii i izolacji: zdrowe nawyki żywieniowe
... Upfield wynika, że w czasie izolacji społecznej Polacy zmienili swoje nawyki żywieniowe, a zmiana, która dokonała się w tym zakresie jest bezsprzecznie pozytywna. Przed nami wyniki zrealizowanego pod koniec czerwca badania badania „Nawyki żywieniowe Polaków w czasie izolacji społecznej podczas epidemii koronawirusa 2020”. Autorem analizy ...
-
Fundusze private equity: liczba inwestycji w Polsce spadła o 26 proc.
... szybki powrót na rynek to efekt dwóch zasadniczych czynników. Po pierwsze, już przed wybuchem epidemii branża w skali globalnej miała zgromadzonych na inwestycje 2,6 biliona dolarów, czyli ponad dwa razy więcej niż przed kryzysem z lat 2008-2009. Jednocześnie instytucje i inwestorzy, którzy dostarczają kapitał funduszom są obecnie o ...
-
Coface: więcej niewypłacalności firm, nadchodzi fala upadłości?
... krajach będących głównymi odbiorcami polskiego eksportu będzie mieć kluczowe znaczenie. Handel Sprzedaż detaliczna w miesiącach letnich odnotowywała powolne ożywienie po bardzo głębokiej ... postępowaniu o zatwierdzenie układu w związku z wystąpieniem Covid-19 (tzw. Tarcza 4.0). Przed wejściem w życie tej ustawy tryb postępowania o zatwierdzenie ...
-
Santander Bank Polska: jak z COVID-19 radzą sobie producenci mebli?
... na poziomie Unii Europejskiej spadki cen płyt rozpoczęły się jeszcze przed pandemią, w drugiej połowie ubiegłego roku. Przed pandemią tempo wzrostu wynagrodzeń utrzymywało się w branży na poziomie ... zmieniły się znacząco od początku roku, co pozwala sądzić, że sprzedaż na tym kierunku może notować kolejne, nieznaczne wzrosty. Z kolei Francja, która ...
-
Pora na dezinwestycje. Powodem pandemia i działalność konkurencji
... sprzedaż aktywów o niskiej produktywności lub tych, które po prostu zostały uznane za zbędne. Decyzja o takim ... podatne na coraz częściej pojawiające się tendencje protekcjonistyczne, mające na celu ochronę krajowych przedsiębiorstw przed przejęciami przez kapitał zagraniczny, przez co zdaniem ekspertów Deloitte daje się zaobserwować zwrot w stronę ...
-
Centra handlowe: odwiedzalność i obroty rosną, ale kupujemy inaczej
... w Internecie. Nieco później do sieci przeniosła się sprzedaż na przykład w segmencie odzież i obuwie, ale wraz z luzowaniem ograniczeń, znaczna część ruchu wróciła do sklepów stacjonarnych. Zmiany zachowań zakupowych Polaków dokonują się od dłuższego czasu. Jeszcze przed pandemią obserwowaliśmy przesunięcie zakupów w stronę online, a klienci ...
-
Debiutuje HAMMER Explorer PRO
... upadki i wilgoć. Ekran 5,7” FullHD+ IPS zabezpiecza szkło Gorilla Glass oraz dodatkowe bumpery, a jego odporność przed pyłem i wodą jest zgodna z certyfikatem IP69 (najwyższy stopień ochrony). Natomiast odporność przed zderzeniami i upadkami jest zgodna z normą IK07. Explorer PRO posiada też certyfikat militarny MIL-STD-810. Wszystkie porty ...
-
Sprzedawcy gotowi na nowe zachowania konsumentów. Co zrobili?
... zaplanowanych na okres świąteczny zakupów, ponad połowę (52 proc.) wciąż stanowią jednak artykuły niezbędne – konsumenci będą priorytetowo traktować dobra podstawowe przed kupowaniem prezentów innym (35 proc.) lub sobie (21 proc.). Produkty luksusowe – które tylko 18 proc. konsumentów planuje kupić w tym sezonie ...
-
7 trendów e-commerce w 2021 roku
... chociażby Facebook ze swoim Marketplace, jak i Instagram, które umożliwiają sprzedaż bezpośrednio przez social media. I nie chodzi tu jedynie o produkty z drugiego obiegu ... zakupu i tym samym, konwersji. Nierzadko koszyk zakupowy jest przecież porzucany tuż przed realizacją płatności. Stąd też na znaczeniu będzie zyskiwał rozwój płatności online, ...
-
Zakupy online: jakie prezenty świąteczne najpopularniejsze?
... analiza pokazała m.in., że średnia wartość koszyka była w tym roku nieco mniejsza niż przed 12 miesiącami. Oliwia Tomalik, Marketing Manager Shoper, wskazuje, że świadczy to ... i sprzedaż w ważnym dla zakupów świątecznych czasie (1-13 grudnia) z analogicznym okresem ubiegłego roku. Wizyt na stronach sklepów było o 60 proc. więcej niż przed rokiem, a ...
-
Od modelu pracy zdalnej do hybrydowej. To przyszłość rynku pracy
... office mają nadzieję czerpać pracodawcy? Jakie długofalowe wyzwania rysują się przed zatrudnionymi? Instytut Badawczy firmy Capgemini zaprezentował wnioski z raportu "Przyszłość ... proc.), na kolejnych miejscach znajdowała się obsługa klienta (60 proc.) oraz sprzedaż i marketing (59 proc.). Cyfryzacja i wykorzystanie technologii takich jak sztuczna ...
-
Coface: wzrost liczby niewypłacalności w I kw. 2021 o 122 proc. r/r
... mimo wciąż dużego zakresu pomocy publicznej. Począwszy od października 2020, sprzedaż detaliczna wykazywała ujemną dynamikę wzrostu – w styczniu br. recesja wyniosła tu 6 proc. rdr, ... może poddać się uproszczonemu postępowaniu restrukturyzacyjnemu, które chroni go przed wierzycielami i daje możliwość oddłużenia poprzez skorzystanie z pomocy publicznej ...
-
Rosną zaległości i ryzyko upadłości firm
... rzecz zwykle nie mają w takich sytuacjach wątpliwości – dodaje. Powszechna obawa przed upadłością klientów Przedsiębiorcy widzą ryzyko upadłości własnej firmy, ale ... kłopoty dostawców W sytuacji, gdy sprzedaż jest dużo niższa od oczekiwań nie jest jednak łatwo zrezygnować z klienta. Listę największych wyzwań stojących przed biznesem otwiera bowiem ...
-
Handel elektroniczny: ogromne wzrosty sprzedaży
... stymulowane przez państwo – przykład USA 9 marca w handlu elektronicznym na terenie USA zaobserwowano zauważalny skok, a miało to miejsce zaledwie jeden dzień przed uchwaleniem przez Izbę Reprezentantów ustawy o amerykańskim planie ratunkowym (American Rescue Plan Act). Wydatki rosły natychmiast po podpisaniu ustawy 10 marca ...
-
Dane osobowe sprzedawane w darknecie. Jakie ceny?
... cyberataków, z których przestępcy korzystają. W związku z rosnącą liczbą kradzieży danych, Check Point przygotował pięć zaleceń, które powinniśmy uwzględnić chroniąc się przed atakami. Nigdy nie udostępniaj danych uwierzytelniających: kradzież danych uwierzytelniających jest jednym z głównych celów cyberataków. Wiele osób wykorzystuje te same nazwy ...
-
Po pandemii już tylko zakupy online?
... zakupów stacjonarnych? Jak oceniane są treści dostarczane konsumentom przez marki? Udział e-commerce w sprzedaży detalicznej w Polsce Jak wynika z badania, jeszcze przed wybuchem pandemii udział e-commerce w sprzedaży detalicznej oscylował w Polsce w granicach 5%-6%. Obostrzenia związane z sytuacją epidemiczną i niemal całkowity akaz handlu drogą ...
-
Rewolucja w e-commerce. Oto, jak ostatni rok zmienił zakupy
... z postępującą ewolucją zakupów online. Zakupy spożywcze przez Internet przed pandemią praktycznie nie istniały. Pandemia zrewolucjonizowała podejście konsumenta do zakupów, ... Przed pandemią zakupy spożywcze przez Internet były dostępne tylko w Warszawie. Teraz można ich dokonać na terenie całej Polski. Sklepy, które mają udostępnioną sprzedaż ...
-
Czy branża motoryzacyjna już wrzuciła wyższy bieg?
... , przyczep i naczep) wyniosła 48,5 mld złotych. To o 11,2 proc. więcej niż przed rokiem. Należy pamiętać, że rok temu w połowie marca nastąpił lockdown, ... okresie osiągnęły produkcję sprzedaną na poziomie 25,79 mld złotych (+14,8 proc.). Sprzedaż dwóch pozostałych grup wyniosła odpowiednio: producenci pojazdów i silników (PKD 29.1) - 15,62 ...
-
Sektor MŚP: gorsza koniunktura i niepewna przyszłość
... tegorocznym badaniu tylko 10% respondentów uznało, że koniunktura w polskiej gospodarce jest lepsza niż przed rokiem, co jest wynikiem zdecydowanie niższym niż w 2019 r. (27%). ... (28% w 2019 roku). Ogółem sytuacja w branżach, w których funkcjonują badane firmy, jest gorsza niż przed rokiem dla 65% badanych (w porównaniu z 83% ocen złych na wskaźniku ...
-
Producenci opakowań kontra kryzys: kto ma przewagę?
... z Santander Bank Polska przyznaje, że największym z wyzwań, jakie pojawiają się dziś przed producentami opakowań są rosnące w dynamicznym tempie ceny surowców, które mogą ... sięgnie 87-90 mld zł. Choć to istotny wzrost r/r warto pamiętać, że sprzedaż internetowa między firmami odbywa się na kilkukrotnie większą skalę. Jak wynika z raportu Santander ...
-
Jakie zmiany w logistyce wymusza rozwój e-commerce?
... ? W jaki sposób e-commerce zmieni branżę logistyki? Jakie wyzwania rysują się przed branżą dostaw w najbliższym czasie? Polski rynek e-commerce podczas pandemii rozwija się w bardzo dynamicznym tempie, wartość obrotów e-commerce B2B w Polsce, obejmującego zarówno sprzedaż przez e-sklep lub platformę (czyli tzw. webową), jak i bezpośrednią ...
-
Marketing: trendy i wyzwania w najbliższej przyszłości
... sprzedaż. Polskim specom od marketingu towarzyszą dobre nastroje, co dowodzi, że niestraszne są im bezprecedensowe zmiany, z jakimi musieli mierzyć się ostatnimi czasy. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jakie najważniejsze zadania i wyzwania rysują się przed ... wdrażanie rozpoczęli jeszcze przed pandemią. W rzeczywistości 83% polskich specjalistów ...
-
Jak pandemia wpłynęła na rynek mody i dóbr luksusowych?
... niepewności Jak wynika z raportu Deloitte, w czasie pandemii najbardziej ucierpiała sprzedaż luksusowych rejsów, spadły także znacznie obroty hoteli i restauracji. To oczywiście ... zarządzaniu gospodarką magazynową. Nadmierne zapasy to problem, który branża odczuwała jeszcze przed Covid-19. Pandemia doprowadziła do dalszego ich wzrostu, bo większość ...
-
5 powszechnych oszustw na Instagramie
... ich w nielegalnych działaniach. Na przykład w oszustwach związanych z przejętą tożsamością lub sprzedaż nielegalnie przejętych danych na czarnym rynku. Popularna taktyka ... osiągnęły 304 mln dolarów. Na szczęście mamy kilka możliwości, aby chronić się przed tego typu oszustami w Internecie. Pierwszym sygnałem ostrzegawczym zwiastującym nieszczęście ...
-
Branża spożywcza na bakier z e-commerce
... się pod względem celów stawianych przy wdrożeniu e-commerce – pomimo mniejszej popularności rozwiązań cyfrowej sprzedaży, te firmy które z już nich korzystają przed wdrożeniem częściej stawiały sobie konkretne cele. Wśród nich przedsiębiorcy najczęściej wskazują zwiększenie sprzedaży (64%), ponad połowa chciała też zdobyć w ten ...
-
6 sposobów na Customer Experience w sklepie internetowym
... nie powinien długo zwlekać z odpisaniem klientowi. Firmy stawiające na sprzedaż online powinny posiadać zarówno chatbota, jak pracowników, którego głównym zadaniem będzie ... wygodne w korzystaniu, pozwalają sprzedawcom na wysyłanie powiadomień otwierając przed nimi jeden z najskuteczniejszych kanałów komunikacji marketingowej. Stworzenie i ...


Elektromobilność dojrzewa. Auta elektryczne kupujemy z rozsądku, nie dla idei