-
Rozszerzona rzeczywistość w e-commerce. Jak to ugryźć?
... omijając rzecz jasna e-commerce. To właśnie dzięki nim kupujący w internecie mogą z niemal fotograficzną dokładnością zapoznać się z nabywanym produktem. Jak zwiększyć sprzedaż, łącząc realia z wirtualnym światem e-sklepu? Odpowiedzią jest rozszerzona rzeczywistość. W “Powrocie do przyszłości”, kinowym hicie z lat 80-tych, Marty McFly został ...
-
Internet Rzeczy potężnym narzędziem w rękach sprzedawców
Często stosowane w branży handlowej hasła „personalizacja” i „sprzedaż wielokanałowa” nie są już tylko koncepcjami, nad którymi pracują detaliści. Coraz więcej z nich aktywnie wdraża innowacyjne rozwiązania technologiczne i stopniowo przechodzi ...
-
Kiedy i dlaczego sięgamy po słodycze i słodkie przekąski?
Jesienna aura sprzyja sięganiu po słodycze i słodkie przekąski. W ten sposób chcemy uprzyjemnić sobie coraz dłuższe wieczory i powrót do szkolnych i zawodowych obowiązków. Dane agencji Nielsen wskazują, że w II połowie minionego roku wartościowe wzrosty sprzedaży batonów i wafli sięgnęły odpowiednio 7,9% i 3,5% rdr. Wzmożone zainteresowanie ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 41/2019
Polskie bezpośrednie inwestycje zagraniczne w 2017 r. wyniosły nieco ponad 10 mld zł. Zdecydowana większość zainwestowanych środków była przeznaczona na nowe inwestycje. Co czwarta firma inwestycje lokuje w krajach, z którymi Polska sąsiaduje. Podobnie jak w przypadku eksportu przedsiębiorstwa szukają możliwości zwiększenia sprzedaży i dotarcia do ...
-
Trwałe i bezpieczne czyszczenie dysku zewnętrznego. Jak to zrobić?
... . W przeciwnym razie usunięte dane będzie można w dość łatwy sposób odzyskać, co może okazać się szczególnie kłopotliwe, jeżeli naszym zamiarem jest sprzedaż nośnika. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jaka jest skuteczność różnych sposobów czyszczenia dysku? Jak fizycznie zniszczyć nośnik? Dlaczego warto zadbać ...
-
DNB Bank Polska: nie ma co liczyć na tanie owoce i warzywa
Polacy przywiązują coraz większą wagę do zdrowej, zbilansowanej diety oraz świeżych i dobrych jakościowo produktów. W świetle tych faktów prognozy mówiące o wzrostach sprzedaży owoców i warzyw nie powinny być żadnym zaskoczeniem. Niestety należy się spodziewać, że rosnąć będą również ich ceny. Jak wyjaśnia Magdalena Szlezyngier, Menedżer ds. ...
-
Pandemia nie zwiększa popytu na ubezpieczenia online
Na kupno ubezpieczenia online decyduje się 39 proc. Polaków. Pozostali preferują bardziej tradycyjne formy zakupu - dowodzi badanie zlecone ARC Rynek i Opinia przez UNIQA Polska. Można byłoby się spodziewać, że w dobie zagrożenia koronawirusem internetowy kanał sprzedaży polis będzie mocno zyskiwać na znaczeniu. Tymczasem tak się nie dzieje - ...
-
Plusy pandemii i izolacji: zdrowe nawyki żywieniowe
O wybuchu pandemii mówi się najczęściej w kontekście jego negatywnych następstw. Tymczasem koronawirus niesie za sobą również pozytywy. I nie chodzi tu wyłącznie o rozwój e-commerce, czy lawinowy wzrost sprzedaży, jakie notują producenci środków dezynfekujących. Z badania zrealizowanego przez firmę Upfield wynika, że w czasie izolacji społecznej ...
-
Pora na dezinwestycje. Powodem pandemia i działalność konkurencji
Dezinwestycje to, najprościej rzecz ujmując, sprzedaż aktywów o niskiej produktywności lub tych, które po prostu zostały uznane za zbędne. Decyzja o takim przedsięwzięciu podyktowana może być wystąpieniem określonych ...
-
Czy Amazon zatrzęsie polskim e-commerce?
Popularność zakupów online rośnie już od lat, a wybuch pandemii jedynie przyczynił się do intensyfikacji tego zjawiska. W Polsce szczególnym zainteresowaniem kupujących cieszą się platformy sprzedażowe jak Allegro czy OLX. Pytanie jednak, czy w związku z planowaną w naszym kraju ekspansją Amazona, ich znaczenie na polskim rynku e-commerce nie ...
-
Jak walczyć ze zmianą klimatu? Polacy chcą zacząć od siebie
Wprawdzie na skutek pandemii zmiana klimatu stała się tematem, który nieco usunął się w cień, to jednak niewątpliwie pozostaje ona jednym z największych, środowiskowych problemów naszych czasów. Jak jej przeciwdziałać? Kolejna już partia wyników ankiety przeprowadzonej przez Europejski Bank Inwestycyjny (EBI) dowodzi, że szans na zmianę Polacy ...
-
Smartfony Blackview dostępne w Polsce
Smartfony marki Blackview, w tym pancerny model z 5G, pojawiły się w oficjalnej sprzedaży na polskim rynku. W ofercie znajduje się obecnie 15 smartfonów z serii rugged (pancernych), które wyposażone są w podzespoły m.in. takie jak kamera termowizyjna FLIR, pulsometr, barometr, skaner 2D Honeywell czy czujnik jakości powietrza (VOC), a także 4 ...
-
Po pandemii już tylko zakupy online?
Zakupy online cieszą się w Polsce olbrzymią popularnością, która w czasach pandemii tylko przybrała na sile. W kwietniu 2020 r. udział e-commerce w sprzedaży detalicznej sięgnął rekordowych 11,9%. Znoszenie kolejnych obostrzeń spowodowało, że Polacy ponownie zwrócili się w stronę handlu stacjonarnego. Ciągle jednak największe przywiązanie do ...
-
Czy metawersum będzie cyberbezpieczne?
Metawersum to nowa wizja Internetu, w którym jest więcej możliwości interakcji między użytkownikami, dzięki wykorzystaniu wirtualnej rzeczywistości. Według założeń ma on być możliwie zbliżony do realnego świata. Stwarza to ogromne możliwości nie tylko w zakresie kontaktów, wymiany treści czy pracy zespołowej, ale również sprzedaży online. Niestety ...
-
Czy można ograniczyć rolę ropy naftowej z Rosji?
Aż 1/10 centralnego budżetu Federacji Rosyjskiej stanowią zyski wygenerowane przez sprzedaż ropy naftowej do państw Unii Europejskiej. Środki pozyskane z eksportu ropy służą m.in. inwestycjom na terytoriach okupowanych przez Rosję od 2008 i ...
-
8 sytuacji w biznesie, gdy analiza rynku będzie Ci potrzebna
Odnoszący sukces przedsiębiorcy często i chętnie wykorzystują analizy rynku. Posiłkują się uzyskanymi w ten sposób informacjami i danymi, aby podejmować lepsze decyzje biznesowe, podążać za trendami i zmianami, a także zwiększać przewagę konkurencyjną swojej firmy. Niezależnie od etapu rozwoju Twojej firmy, również dla Ciebie analizy oraz badania ...
-
Smartwatch Huawei Watch GT 3 Pro dostępny w przedsprzedaży
Smarwatche Huawei Watch GT 3 Pro są już dostępne w przedsprzedaży w dwóch wersjach - z tytanową kopertą (46 mm) oraz z kopertą ceramiczną (43 mm). Huawei Watch GT 3 Pro ma duży i wyraźny wyświetlacz, wydajną baterię z funkcją szybkiego ładowania bezprzewodowego oraz nowe funkcje sportowe i zdrowotne oraz umożliwiają swobodne nurkowanie do ...
-
Rynek pracy: aż 600 tys. ofert dla specjalistów, kto potrzebny?
Wojna w Ukrainie i coraz gorsze perspektywy gospodarcze nie popchnęły pracodawców do zmniejszenia aktywności rekrutacyjnej - wynika z najnowszej odsłony cyklicznego badania Pracuj.pl. Opracowanie rzuca światło na sytuację, która miała miejsce w I półroczu bieżącego roku, dowodząc m.in., że najwięcej ofert pracy skierowanych było do pracowników ...
-
Social commerce: jaki potencjał sprzedaży przez media społecznościowe?
O tym, że social commerce, czyli handel przez media społecznościowe, zyskuje na znaczeniu i to zarówno wśród sprzedawców, jak i kupujących, mówi się nie od dziś. Kolejnym tego potwierdzeniem jest opracowany przez PayPal "Ecommerce Index 2022". Wynika z niego m.in., że na przestrzeni ostatnich 6 miesięcy zakupów poprzez social media dokonała blisko ...
-
HUAWEI WATCH Ultimate debiutuje w Polsce
HUAWEI WATCH Ultimate debiutuje w Polsce. To elegancki smartwatch ze sportowym zacięciem. Został wykonany z odpornego na uszkodzenia płynnego metalu, uzupełnionego nanoceramicznym stopem i szkłem szafirowym. Smartwatch wyposażono w duży wyświetlacz oraz wiele funkcji monitorowania parametrów zdrowotnych. Do sprzedaży w Polsce trafiły dwie wersje: ...
-
Social media: słupy z ogłoszeniami o pracę?
Jeszcze kilka lat temu social media kojarzyły się przede wszystkim z rozrywką i utrzymywaniem relacji międzyludzkich. Te czasy odeszły już jednak do lamusa. Media społecznościowe to coraz częściej skuteczny kanał sprzedaży, a także pozyskiwania pracowników. Ci ostatni doskonale zdają sobie już z tego sprawę. Co ciekawe, do kontaktów na niwie ...
-
Personalizacja w marketingu kluczem do wzrostu konwersji
Personalizacja treści to podstawa działalności niemal każdego współczesnego biznesu e-commerce. Dzięki niej sklepy online mogą budować lojalność klientów i zwiększać ich satysfakcję, maksymalizując w ten sposób zyski sprzedażowe. Z uwagi na fakt, iż masowy przekaz nie przynosi już pożądanych efektów, na personalizację w marketingu powinien ...
-
PR i marketing w 2023 roku. Trendy na 2024
Stawianie na wysoce skuteczne działania, duża koncentracja wokół AI i niepewność - tak w ogromnym skrócie można zdefiniować to, co działo się w polskiej branży Public Relations i marketingu w mijającym roku. Niemniej inflacja i perturbacje gospodarcze nie załamały rynku. Przeciwnie - coraz więcej firm rozumie słuszność realizowania działań ...
-
Laptop HUAWEI MateBook D 16 2024 debiutuje w Polsce
Do sprzedaży w Polsce trafia właśnie laptop Huawei MateBook D 16. Nowy model spodoba się w szczególności tym użytkownikom, którzy poszukują idealnego balansu pomiędzy większą przekątną ekranu a kompaktowością. W zależności od wersji na nowy sprzęt od firmy Huawei trzeba przeznaczyć od 3299 zł do 5699 zł. Duży, trwały i zaskakująco lekki ...
-
Grunty inwestycyjne na celowniku deweloperów
Na rynku gruntów inwestycyjnych zachodzą ostatnio spore zmiany. Oczekiwania ze strony właścicieli działek nadal są wygórowane, ale teraz kupujący skłonni są zapłacić więcej za parcele, które przygotowane są pod budowę wielorodzinnych inwestycji mieszkaniowych. Kiedy do sprzedaży trafia atrakcyjna działka, jest na nią wielu chętnych. Deweloperzy ...
-
Rynek handlowy 2024. A jaki będzie 2025 rok?
Ostatnie lata na rynku handlowym to czas ekspansji parków. W 2025 roku ten trend będzie kontynuowany. Z 588,1 tys. mkw. powierzchni w budowie ponad połowę stanowią parki. Inwestorzy eksplorują coraz mniejsze rynki. Dopasowują się w ten sposób do potrzeb konsumentów, którzy oczekują wygody - zakupów blisko miejsca zamieszkania czy możliwości ...
-
Czy marketing sensoryczny w metaverse ma przyszłość?
Marketing sensoryczny to działania nakierowane na pobudzenie konsumenckich zmysłów i zbudowanie tym sposobem lojalności wobec marki. Wydawać by się mogło, że ze względu na swoją specyfikę powinien on być zarezerwowany wyłącznie dla fizycznych punktów sprzedaży. Tymczasem, jak wskazuje agencja Mood Media, okazuje się, że już trwają prace nad ...
-
Greenwashing w polskim biznesie
Ponad połowa "eko" deklaracji to greenwashing - alarmuje Unia Europejska!1 "Świadomy wybór" w kampanii odzieży spod znaku fast fashion, "neutralność węglowa" międzynarodowego producenta napojów, czy "eko" paliwo to tylko nieliczne przykłady "ekościemy" i próby wprowadzenia klientów w błąd. Pod lupą zagranicznych i krajowych organów są takie znane ...
-
Fala cyberataków na branżę turystyczną
Turystyka to jedna z branż, która w sposób szczególny ucierpiała na skutek pandemii. Gdy już wyszła na prostą, a słupki sprzedażowe powróciły na właściwe tory, okazuje się, że musi zmagać się z kolejnymi problemami. Tym razem kryją się za nimi cyberprzestępcy. Jak donosi Check Point - sektor turystyczny musi opierać się fali cyberataków. Z tego ...
-
Samsung Galaxy Z Fold7 - premiera nowego składanego smartfona
Samsung zaprezentował najnowszy model w swojej linii składanych smartfonów – Galaxy Z Fold7. Urządzenie wyróżnia się smukłą konstrukcją, nowoczesnymi materiałami i mocnym zestawem podzespołów. Nowy Fold7 oferuje 8-calowy ekran Dynamic AMOLED 2X, potrójny aparat z główną matrycą 200 MP, procesor Snapdragon 8 Elite oraz szereg funkcji opartych na ...


Ile kosztują tanie mieszkania w polskich metropoliach?