-
Reklama internetowa coraz gorzej postrzegana
... tak zróżnicowanej wiedzy wymaga zaangażowania wyspecjalizowanych zasobów ludzkich, a te są kosztowne. Za każdym interesującym tekstem, nowym działem czy autorską galerią zdjęć stoi sztab ludzi. Oczekuje się od nich kreatywności, fachowości i najlepszych praktyk. Nie ... brakuje krzyżyka do zamknięcia obiektu, a także nie zamieszczaj uciekającego ...
-
Spada sprzedaż energii cieplnej
... - przekonuje Mariusz Swora, prezes Urzędu Regulacji Energetyki. Nie ulega wątpliwości, że regulacja kosztowa, jako ... nie ma możliwości pokrycia spadku sprzedaży i nie dostaje zgody na podwyższenie ceny, to pogarsza się jej wynik finansowy. Zdaniem Bogdana Świątka, to między innymi Zda niem Bogdana Świątka, to między innymi z tego powodu wynika tak ...
-
Rośnie rynek kawy w Polsce
... , świeżo parzona kawa najwyższej jakości stanie się wkrótce czymś tak powszechnym, jak kieliszek dobrego wina czy koniaku - przekonuje Ewa Jankowska ... poszukiwacze wysublimowanych smaków mogą wybierać spośród dziesiątków rodzajów i gatunków kaw z całego świata. Nie brakuje tam również egzotycznych propozycji. W ofercie znajduje się m.in. kawa: Blue ...
-
Pokolenie Y a tradycyjna reklama
... naszej marki, a nie użytkowników, niech poczują się tak samo za ... nie przekłada się to na sprzedaż. To tak, jak z radami udzielanymi przez zaufane przyjaciółki - im zaufamy bardziej w kwestii zakupowej niż reklamie TV czy prasie. Tak, tak… te rady budują świadomość, czasami świat marki, ale nie tworzą zaangażowania, pragnienia, a przede wszystkim nie ...
-
Klastry i parki technologiczne - źródła innowacji
... działalności gospodarczej. Spółka posiada większą przejrzystość działania niż stowarzyszenie, jest bardziej wiarygodna dla kontrahentów i bezpieczniejsza dla udziałowców (nie odpowiadają całym swoim majątkiem tak jak w stowarzyszeniu. Wadą są wysokie koszty utworzenia i zarządzania. Bycie członkiem klastra pozwala firmie powiększyć albo przebudować ...
-
Budowa autostrad w Polsce a kryzys finansowy
... słuszne, koncesjonariuszom coraz trudniej uzyskać finansowanie tak potężnych inwestycji, z drugiej - nerwowe ruchy podczas autostradowego maratonu nie wróżą nic dobrego. Opinie ... że dotychczas żaden model finansowania budowy autostrad w Polsce nie działa prawidłowo. Autostrad jak nie było, tak nie ma. Tempo ich budowy jest powolne, niezależnie ...
-
Budżet domowy 2008
... wynosił w tych gospodarstwach ok. 887 zł na osobę, podczas gdy w gospodarstwach nie mających w swoim składzie osób niepełnosprawnych wynosił ok. 1093 zł na 1 osobę. W ... ,3% oraz 17,6%. Odsetek osób żyjących w rodzinach, w których poziom wydatków był niższy od tak zwanej ustawowej granicy ubóstwa wynosił w 2008 r. 10,6%; w roku 2007 - 14 ...
-
Model PPP: potrzebne szkolenia
... nie stosowania PPP w Polsce jest brak wiedzy na temat tego instrumentu – 44% respondentów nie potrafi podać powodu, dla którego go nie stosowało a tylko 10% uznaje, iż działo się tak ...
-
Kreowanie marki na bazie emocji
... w Polsce reklam telewizyjnych nie ma widzów. Wielu próbuje pozyskiwać klientów w oparciu o argumenty, fakty i przesłanki racjonalne, a jednocześnie wierzymy, iż tak naprawdę to w sferze ... brandingu opartego na emocjach, by trwale nawiązać więzi z konsumentami. I tak przykładowo Apple stawia nie tylko na wzrok, ale także na dotyk; Abercrombie & ...
-
Strona www a promocja firmy w sieci
... tak aby każdy odwiedzający mógł znaleźć interesujące go dane w łatwy i szybki sposób. Jeśli oferta firmy będzie zamieszczona w formie bardzo interesującej prezentacji (np. w technologii Flash), jednak będzie ona działać zbyt wolno oraz nie ... usług przedsiębiorstwa. Wykonanie strony WWW, profesjonalnie czy też nie, wpływa na obraz firmy w oczach ...
-
Wyższe stanowiska: kobiety bez szans?
... nie wpływają na ograniczenie potencjału zawodowego kobiet. Na świecie podejście respondentów do kwestii macierzyństwa jako czynnika ograniczającego potencjał zawodowy kobiet jest rozbite prawie tak ... w swoim aktualnym miejscu zatrudnienia. Uważa tak 67% mężczyzn i 56% kobiet. Co trzeci ankietowany na świecie nie spodziewa się awansu w obecnym miejscu ...
-
Bankructwa firm w Polsce I-VI 2009
... także nakład wszelkich materiałów drukowanych, tak więc nie można sobie zrekompensować problemów z niektórymi odbiorcami poprzez zwiększony obrót, co i tak nie byłoby łatwe biorąc pod uwagę dużą konkurencje w branży i raczej nieduże marże, na których się operuje. Upadłość 8 firm w tym segmencie poligrafii i tak jest zaniżonym w statystyce wynikiem ...
-
Surowce energetyczne a polskie dylematy
... nie będzie tak elastyczna jak obecnie. Polska niestety nic nie ...
-
Tydzień 29/2009 (13-19.07.2009)
... , który nazwałbym raczej artyleryjskim przygotowaniem przyszłego (kolejnego już) starcia, którego celem było zmuszenie przeciwnika (a nie tak jak w profesjonalnych negocjacjach – partnera) do zajęcia jak najmniej korzystnej dla niego pozycji. Nie mam też złudzeń, że któraś ze stron miała pokojowe zamiary. Panowie! Budżet w warunkach światowego ...
-
Ceny transakcyjne nieruchomości VII 2009
... nie idą jednak banki, które w drugim kwartale wciąż zaostrzały kryteria przyznawania kredytów hipotecznych, choć już nie tak dotkliwie jak w poprzednich miesiącach. Sądząc po ożywieniu rynku, obecna oferta banków nie ... względem siebie. KOMENTARZ I PROGNOZA W kolejnych kwartałach banki nie planują znaczącego zaostrzenia kryteriów udzielania kredytów ...
-
Aktywność pracowników w sieci a reputacja firmy
... pokazują, że istnieje świadomość tego problemu, jednak wciąż pracodawcy nie podejmują odpowiednich działań mających zminimalizować ryzyko z nim związane. Zdaniem ekspertów ... jasnymi informacjami na temat oczekiwanej od nich postawy oraz zachowań, które nie są akceptowane w organizacji. „Zbiór norm przyczynia się również do ustanowienia świadomości u ...
-
Prezentacja handlowa: kiedy oczaruje klienta?
... u klienta? Czy go oczarujesz? Jeśli Twoja konkurencja jest silna wówczas może nie być tak łatwo ale przy odpowiedniej determinacji jest to w zasięgu Twoich możliwości! Każda ... przekraczania oczekiwań klienta i wdrażania tych innowacji w prezentacje nie ma szans na oczarowywanie. "Tak, tego mi było trzeba..." - gdy trafiasz w żywotne potrzeby. ...
-
Cele i wartość marketingu
... Tego rodzaju dane traktują inwestycje strategiczne jako wydatki odliczane z bieżących zysków i nie uwzględniającą przyszłych dochodów, do których się przecież przyczyniają. Podejście, oparte tylko na ... koncepcja wartości, biorąca pod uwagę jej poziom bieżący i przyszły, jest tak ważna dla marketingu i jego pracowników. "Marketingowy ROI" stał się na ...
-
Bezpieczeństwo żywności: Rentgen na linii
... także określić, gdzie i jak do niego doszło oraz kto jest za nie odpowiedzialny. Każdemu opakowaniu robione jest bowiem zdjęcie, które jest magazynowane w ... że w jednym dziennie zostanie niezauważone zanieczyszczenie. Jest to minimalny ułamek procenta, ale i tak może zniszczyć reputację firmy, a przynajmniej bardzo jej zaszkodzić. Koszty utraty ...
-
Reklama tradycyjna a marketing internetowy
... nie tak ...
-
Kampanie reklamowe czerpią z życia
... procederem jest kręcenie spotów TV na podstawie materiałów umieszczonych w internecie. Tak właśnie stało się w przypadku kampanii Visy, która do swoich ... z niego czerpią. Jeśli choć trochę odstają, nie wpisują się w schematy, archetypy i zachowania, nie uwierzymy im, a z pewnością nie pokochamy. Przykłady, na które się powołałem, wykorzystują ...
-
Budowanie relacji a osiąganie celów
... tak bardzo, że nie dostrzegają, iż czas poświęcony na budowanie koalicji pozwoliłby wykonać zadanie szybciej, łatwiej i skuteczniej. ... świata oraz ocenę tego, co jest i co nie jest w twoim interesie. Jednocześnie jesteś także istotą społeczną, bardzo zainteresowaną tak nieracjonalnymi czynnikami, jak reputacja, poczucie własnej wartości oraz status i ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne VII 2009
... 3 ostatnie miejsca zestawienia w porównaniu do czerwca zostały całkowicie "wymienione", tak więc w lipcu mamy trzy nowości. INFORMACJE I PUBLICYSTYKA W porównaniu do poprzednich kategorii, kategoria "Informacje i publicystyka" wyróżnia się niebywałym 'spokojem'. Po pierwsze nie ma żadnych nowości w zestawieniu, czy też drastycznych spadków bądź ...
-
Wyszukiwarka Google a prognozowanie gospodarcze
... proc. mniejsza niż w szczytowym okresie. Wniosek: stabilizacja cen? Możliwe, ale na powrót hossy i cen do rekordowych poziomów w najbliższym czasie się nie zanosi. w kategorii Finanse i ubezpieczenia w Polsce w ciągu ostatnich 90 dni najszybciej popularność zyskuje (oprócz nazw poszczególnych instytucji) hasło „kredyt studencki”, a w kategorii ...
-
Tydzień 40/2009 (28.09-04.10.2009)
... ustawowego poziomu długu publicznego wypowiada się NBP. Jeśli tak się stanie, to projekt kolejnego budżetu nie może przewidywać deficytu budżetowego. Co więcej, ... przyszłorocznego budżetu zabrał głos premier. Uspokajająco stwierdził, że co prawda przyszłoroczny deficyt nie przekroczy 52,2 mld zł, ale przygotowany budżet jest bezpieczny i ostrożny z ...
-
Tydzień 41/2009 (05-11.10.2009)
... nie można powiedzieć, że nas to nic nie kosztowało, bo kosztowało i to dużo! Jest jednak faktem, że gdyby nie dobrze wykorzystany moment osłabienia naszego partnera, kosztowałoby to nawet tak ...
-
Badania marketingowe a wybór marki
... , żeby nie badać w trakcie wywiadów jakościowych czegoś, do czego często uczestnik badania nie chce się przyznać lub nie ma dostępu na świadomym poziomie (bo to tak, jakby ... przychodzi do lekarza, żeby się tego dowiedzieć). Ludzie często nie wiedzą, dlaczego zachowują się tak, jak się zachowują. Nie są świadomi tego, że skorzystali z promocji, bo ktoś ...
-
Siła reklamy a wybór marki
... a w końcu samym kupowaniem – było, i jak na razie pozostaje, niespełnionym snem marketerów. Nie istnieje żaden prosty przyczynowo-skutkowy związek pomiędzy tym, w jaki sposób ludzie ... czynnikami trudna jest do objęcia w jednym prostym modelu i tak jak w przypadku konsumentów i ich decyzji, tu także nie byłby to linearny model oparty na stricte ...
-
Bezpieczeństwo danych w firmach zagrożone
... naraża punkty końcowe i dane na ataki. Ponadto 76 procent firm twierdzi, że nie są w stanie zagwarantować prawidłowego stanu i spójności systemów oraz zgodności z wymogami ... swojej sieci. Brak kontroli nad aplikacjami i spójnością systemów 53 procent respondentów nie jest w stanie zablokować w swych sieciach ruchu typu peer-to-peer (np. Bit Torrent ...
-
Tydzień 44/2009 (26.10-01.11.2009)
... III kw. gospodarka amerykańska urosła aż o 3,5% kw/kw jest bardzo optymistyczny, ale nie jest zaskakujący, ponieważ eksperci przewidywali taki rezultat widząc słabnięcie recesji ... czy w kolejnych kwartałach, gdy zmaleje skutek działania programów pomocowych, znowu nie powróci recesja i trzeba będzie kolejny raz dodrukować pieniędzy... Uzasadnione ...
-
Strategie agresywne część 2
... systemów transakcyjnych, są systemy oparte na analizie technicznej. Istniały wcześniej strategie fundamentalne oparte na sztywnym przestrzeganiu określonych reguł, jednak nie przybrały one wcześniej tak sformalizowanej i kompleksowej formy jak to miało miejsce przy systemach opartych na analizie technicznej. Systemy oparte na analizie technicznej ...
-
Zatrudnienie zewnętrzne niedoceniane
... zatrudnienia zewnętrznego i opracować plan optymalnego zarządzania pracownikami tak, aby zapewnić firmie realizację celów biznesowych w dłuższej perspektywie ... , respondenci w Polsce (87%), Francji (82%), Niemczech i Czechach (po 81%) nie wykorzystują zatrudnienia zewnętrznego w swoich strategiach. Z kolei przyczyny korzystania z zatrudnienia ...
-
Cyfryzacja w Polsce wciąż nieznana
... 60% nie przygotowuje się jeszcze do nadchodzącej zmiany. „Od ostatecznego wyłączenia sygnału analogowego dzieli nas kilka lat. Proces cyfryzacji jednak tak naprawdę ... wiąże się z koniecznością dostosowania sprzętu do odbioru tego sygnału, jednak nie wymusza zakupu nowego telewizora. Dzięki specjalnym dekoderom umożliwiającym odbiór naziemnej ...
-
Rynek nieruchomości komercyjnych odżywa
... i średnich miastach, ponieważ obiektów tej klasy wciąż jest niewiele, oraz systematycznego powiększania aktualnego zasobu w dużych aglomeracjach miejskich. Oczywiście podaż nie będzie wzrastała w tak szybkim tempie jak w ostatnich miesiącach, jednak należy się spodziewać stabilnego wzrostu w zależności od zapotrzebowania na rynku. Popyt uzależniony ...
-
Kadra menedżerska coraz częściej do wymiany
... tak naprawdę jest potrzebny, jest najtrudniejszym zadaniem. Ustalenie pożądanego zespołu kompetencji i cech osobowościowych zależy od danej organizacji i zasobów, którymi ona dysponuje. Nie ... by wymieniać dalej i powstaje obraz menedżera idealnego, który jak wiadomo nie istnieje - dlatego bardzo ważną kwestią jest ustalenie priorytetów istotnych dla ...