-
Kapitał ludzki i rozwój oferty, czyli plany inwestycyjne firm 2017
... , przewyższającym średnią ogólnopolską, cechują się branże: Ubezpieczenia (56%), IT i Telekomunikacja (55%), Bankowość (53%), Produkcja przemysłowa (53%), Internet, nowe media, e-commerce, ... %. Pokazuje to, że region Europy Centralnej dynamicznie się rozwija, a Polska ma w tym rozwoju istotne miejsce. Jesteśmy jednym z najbardziej atrakcyjnych rynków ...
Tematy: inwestycje, rozwój firmy -
Edelman Trust Barometer 2018: zaskakujące wyniki dla Polski
... , że coraz trudniej określić, czy konkretna wiadomość pochodzi ze sprawdzonego źródła. Polska zajmuje siódme miejsce od końca w kategorii zaufania do mediów (34 proc. w 2018 ... , wyraźnie wyprzedając takie branże jak ochrona zdrowia (64%), motoryzacja, energetyka czy telekomunikacja (po 63%). To ciekawy paradoks: ufamy branży jako takiej, ale nie ...
-
Trendy 2018. Gdzie zmierza reklama cyfrowa?
... reklamę wideo firmy w Polsce wydały 30% więcej niż w 2016 r. Badanie IAB Polska potwierdza, że wideo jest obecnie najbardziej wzrostowym formatem reklamy. Ilość ... na reklamę cyfrową wydały: handel (18% udziału), motoryzacja (11%), telekomunikacja (8%), finanse (7%) i żywność (7%). Kluczowymi dla branży reklamy cyfrowej zagadnieniami i wyzwaniami ...
-
Usługi w chmurze. Znane i lubiane?
... rozwiązania. W opinii Polaków najbardziej odpowiednimi sektorami do zastosowania rozwiązań chmurowych są: telekomunikacja (73%), produkcja (70%) oraz handel (70%). - W pierwszym etapie cyfrowej ... chmur od różnych dostawców – mówi Jarosław Szymczuk, Dyrektor Generalny, IBM Polska i Kraje Bałtyckie. – Przejęcie firmy Red Hat umacnia pozycję IBM jako ...
-
Jaki jest wpływ koronawirusa na polskie firmy?
... pandemii. Trzecie miejsce na podium zajęły ex aequo woj. śląskie i mazowieckie. 3. Polska (nie)przygotowana na pracę zdalną Jak wynika z przeprowadzonego badania ... stopniu wprowadziły pracę zdalną w swoich firmach, znalazły się: Nieruchomości, IT i telekomunikacja, Usługi dla biznesu oraz SSC/BPO. Branże, które nie wdrożyły możliwości pracy ...
-
Rynek pracy: stopa bezrobocia nie przeraża, zatrudnienie w górę
... sektorach, jak: hotelarstwo i gastronomia, kultura, rozrywka, rekreacja, sport, telekomunikacja i IT. Przydatne linki: Oferty pracy Projekcja inflacji i wzrostu ... nałożą się skutki istotnych podwyżek płacy minimalnej w bieżącym i przyszłym roku. Polska na europejskim tle Eurostat podaje wskaźnik bezrobocia dla krajów członkowskich UE-27 w maju 2020 ...
-
Monitor Rynku Pracy: maleją obawy o zatrudnienie, ale szukamy go dłużej
... wspierać w okresie szczytu zamówień, mówi Marzena Milinkiewicz, Dyrektor Operacyjna Randstad Polska. Szanse na znalezienie nowej pracy oceniane coraz lepiej ... satysfakcji charakteryzują się pracownicy opieki zdrowotnej i pomocy społecznej (84%), sektora telekomunikacja i IT (80%) oraz administracji publicznej (79%). Najmniej zadowolone są osoby ...
-
Szczepienia pracowników przeciwko Covid-19 oczekiwane przez pracodawców
... szczepień, chcą przekonywać przede wszystkim firmy z sektora IT, technologie, telekomunikacja, komunikacja, media a także sektora publicznego. Pracodawcy, którzy nie mają ... z jakiegokolwiek innego powodu ich nie przyjęły – dodaje ekspert. Polska podzielona w szczepieniach Największe oczekiwania od pracowników mają firmy zlokalizowane w Polsce ...
-
Najpopularniejsze marki w polskim Internecie
... przez SentiOne. Jak powstaje ranking Social Index? SentiOne, polska firma wspierająca marki w monitoringu Internetu i automatyzacji obsługi klienta z ... sklepy internetowe, Finanse - bankowość, ubezpieczenia i płatności, Moda, Motoryzacja, RTV, Seriale, Telekomunikacja - sieci operatorów komórkowych, Zdrowie i uroda oraz Żywność i napoje. RTV - Apple ...
-
Konsumenci wierzą w zrównoważony rozwój, ale są bariery
... , elektronika, motoryzacja, dobra luksusowe, branża naftowo-gazowa, rozrywka domowa, telekomunikacja i inne. Komentując wyniki badania, Karine Trinquetel, ekspertka ds. zrównoważonego ... tych przekonań. Z kolei, podsumowująca wyniki dla Polski, ekspertka Kantar Polska: Katarzyna Zalewska, Account Manager, Sustainability Research Lead, zwraca ...
-
Niewypłacalności sektora MSP w Polsce wzrosły o 350% od 2019 roku
... zadłużonych sektorach po obu stronach Atlantyku, takich jak przedsiębiorstwa użyteczności publicznej i telekomunikacja. Co więcej, globalny wskaźnik WCR wynosi obecnie rekordowe 86 dni, ... wyzwaniem – wyjaśnia Aylin Somersan Coqui, dyrektor generalny Allianz Trade. Polska - wysokie koszty uderzają zwłaszcza w sektor MSP, który masowo korzysta z ...
-
Firmy nie szczędzą pieniędzy na reklamę telewizyjną
... wzrostów inwestycji reklamowych między innymi sektora pozostałe, do którego zaliczamy instytucje z sektora publicznego. Ponadto intensywne działania reklamowe w telewizji prowadziły sektory: telekomunikacja, finanse i żywność – komentuje Iwona Jaśkiewicz - Kundera, Chief Investment Officer w Publicis Groupe Polska.
-
Inwestycje w spółki zombie, czyli ryzyko wpisane w cenę
... było ich w Kanadzie (9,2 proc.), we Francji (9 proc.) oraz Niemczech (6,7 proc.). Polska, z szacowanym udziałem spółek tego typu na poziomie 4,1 proc. wypada stosunkowo ... z giełdy. Polskie zombie najczęściej można było znaleźć w sektorach takich jak: telekomunikacja i media, finanse oraz dobra konsumenckie – mówi Jakub Siekierzyński, senior manager ...
-
Rynek reklamy wart 13 mld zł. Reklama kinowa z dużym wzrostem
... Największy wolumenowy wzrost odnotowaliśmy w przypadku budżetów reklamowych sektora telekomunikacja – o 0,6 mln zł (dynamika 34,6%). UDZIAŁ MEDIÓW W PRZYCHODACH ... z 1,0% do 0,8%. Komentarz Iwony Jaśkiewicz-Kundery, Chief Investment Officera Publicis Groupe: Polska gospodarka w 2024 r. według wstępnego szacunku GUS, rozwijała się w tempie 2,9% w ...