-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy III kw. 2014
... na reklamę. ZenithOptimedia szacuje, że w latach 2013–2016 reklama mobile przyniesie 42% wzrost wydatków reklamowych. Zaraz za nim uplasuje się telewizja, która przyczyni się do 30% wzrostu. Kolejne 28% wzrostu przyniesie reklama online na urządzeniach stacjonarnych (desktop).
-
Reklama leków nie trafia w target?
... media, dostosować do tematu/produktu/grupy docelowej: Telewizja – bardzo dobry kanał do wywołania zainteresowania produktem i stymulowania sprzedaży, ale telewizja nie jest w stanie ... jednak, aby to zjawisko wykorzystać trzeba dobrze zaplanować całą akcję, Internet – medium, które zyskuje na znaczeniu w tej kategorii, ale nadal w większości ...
-
Branża finansowa a wydatki na reklamę III kw. 2015 r.
... poprzednich czterech kwartałów na poziomie 3%, 10% oraz 9% odpowiednio. Potwierdzają się w całym analizowanym okresie trendy, które obserwujemy w kwartale trzecim 2015 - internet stracił udział w wydatkach z poziomu 21% SOS do 16%, zyskała natomiast telewizja, z 55% do 58%. Udziały pozostałych mediów odnotowały niewielkie, jednopunktowe wahnięcia.
-
Robert Lewandowski kontra Artur Szpilka: nokaut
... że o RL9 znacznie częściej można było znaleźć informacje w prasie oraz radiu. Lewy zyskał także znaczną przewagę w publikacjach internetowych. Jedynie telewizja informowała w podobnym stopniu o obu sportowcach. Aktywność medialna Lewandowskiego w trakcie analizowanego miesiąca była bardzo nierównomierna. Na wykresie widnieje wiele pików. Najwyższy ...
-
Jakie wydatki reklamowe w e-commerce? Analizujemy 2016 rok
... 15 mln złotych mniej. - Częstotliwość, z jaką robimy zakupy przez internet wzrasta z roku na roku - mówi Anna Lipińska, Group Account Director z ... dalszej kolejności wybierane były: telewizja - 18%, magazyny - 10%, outdoor - 3%, radio - 3%, gazety - 2% i kina - 2%. Wśród nich nieznaczny wzrostu udziałów odnotowały: telewizja i magazyny - po 2 punkty ...
-
Wydatki reklamowe w listopadzie. Którzy reklamodawcy zaszaleli?
... w podziale na media Liderem wśród mediów, które wykorzystywano w promocji, okazała się telewizja - reklama telewizyjna pochłonęła przeszło 80 proc. wszystkich pieniędzy przeznaczonych ... największym stopniu inwestowała w reklamy oferty na abonament, oferty łączonej (TV, internet, telefon), a także oferty dla firm. Informacje o badaniu Raport został ...
-
Pandemia odciska piętno na rynku reklamy. Ponad 9% spadku, broni się digital
... kwartale bieżącego roku spadek wpływów z reklamy odczuły prawie wszystkie media. „Prawie”, ponieważ wyjątkami pod tym względem okazały się internet (+7,5%) oraz radio (+1%). Telewizja i outdoor zanotowały już spadki o odpowiednio o 3,1% oraz 3,5%, natomiast prasa oraz magazyny o 11,8% oraz 8,4%. Najsilniejszy trend spadkowy – 13,5% na minusie ...
-
Rusza sezon na reklamy środków na przeziębienie i grypę
... najaktywniejszym pod względem liczby kontaktów reklamowych dla branży Anti-Cold kanałem komunikacji była telewizja. To właśnie w tym medium miało miejsce aż 79% kontaktów ... temat aktywności reklamowej wszystkich marek komunikujących się z konsumentami poprzez internet i telewizję. Dzień po dniu pozwala analizować aktywność konkurencji (np. ...
-
Rynek reklamy wideo napędzony sportem
... streamingu? Wśród segmentów wideo największy udział w przychodach ma obecnie telewizja linearna (71,7%). Całościowe inwestycje reklamowe w to medium wzrosły w okresie od stycznia ... ', obejmuje zarówno telewizję, jak i wideo online. Dotychczasowe sklasyfikowanie wideo online do kategorii Internet stało się nieaktualne w dobie smart TV i CTV, gdzie ...
-
Region EMEA: najlepsze spółki 2009
... i urządzenia oparte o nowoczesne technologie, np. telefony smartphone czy telewizja wysokiej rozdzielczości osiągnęły w zeszłym roku dobre wyniki finansowe. W ... odpowiada ogólnej zmianie warunków gospodarczych: Sektor Internetu/Mediów podzielił się na dwa: Internet i Media/Rozrywka. Pojawił się również nowy sektor: zielona technologia. Sektor ...
-
Wydatki na reklamę: Polska i świat 2013
... reklamę w dziennikach, a w 2015 przekroczy całkowitą wartość reklamy prasowej. Internet przynosi także najwięcej nowych wydatków na reklamę. ZenithOptimedia szacuje, że w latach 2012–2015 Internet zapewni 59% wzrostu wydatków reklamowych. Zaraz za nim uplasuje się telewizja, która przyczyni się do 40% wzrostu. Udział telewizji w globalnych ...
-
Wydatki na reklamę spadną o 6 procent
... reklamę w dziennikach, a w 2015 przekroczy całkowitą wartość reklamy prasowej. Internet przynosi także najwięcej nowych wydatków na reklamę. ZenithOptimedia szacuje, że w latach 2012–2015 Internet zapewni 66% wzrostu wydatków reklamowych. Zaraz za nim uplasuje się telewizja, która przyczyni się do 36% wzrostu. Udział telewizji w globalnych ...
-
Program smartDOM ze specjalnymi bonusami na Gwiazdkę
... sieci komórkowych i 10 GB wspólnego pakietu na Internet, telewizja satelitarna Cyfrowego Polsatu z pakietem aż 168 kanałów, Internet LTE z pakietem 5 GB. W świątecznej ofercie ... w programie smartDOM za telewizję Cyfrowego Polsatu, 1 zł/mies. w ramach programu smartDOM za Internet LTE Plusa lub Cyfrowego Polsatu, oraz 48 rat miesięcznych za sprzęt ...
-
Rynek reklamy większy o ponad 7 proc.
... internet, którego dynamika również pozostaje wyższa od rynkowej. Z analizy wolumenowej wynika, że budżety internetowe wzrosły o przeszło 280 mln zł. Nie zwalnia także telewizja ...
-
Dzieci jako użytkownicy Internetu
... w raz w tygodniu, a ich jednorazowa sesja w sieci trwa średnio 45 minut. Internet służy przedszkolakom nie tylko do oglądania bajek - maluchy aktywnie korzystają z gier i biorą ... IIBR potwierdziło, że szczególnie w młodszych grupach (3-6 lat i 7-9 lat) telewizja w ogromnym stopniu wpływa na poszukiwane treści i wybór stron odwiedzanych przez dzieci ...
-
Monopol usług Google nie do przyjęcia?
... Europy Inżynierowie Google zdali sobie sprawę, że pomimo rozwoju Internetu, telewizja ma przed sobą jeszcze świetlaną przyszłość. Może jej techniczna ... perspektywie będzie trudno zaakceptować sytuację, w której Internet będzie opanowany przez usługi jednej firmy. Sytuacja jak z poprzedniej epoki: „mówisz Internet, myślisz Google” jest na dłuższą ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie 2013
... reklamę w dziennikach, a w 2015 przekroczy całkowitą wartość reklamy prasowej. Internet przynosi także najwięcej nowych wydatków na reklamę. ZenithOptimedia szacuje, że w latach 2012–2015 Internet zapewni 68% wzrostu wydatków reklamowych. Zaraz za nim uplasuje się telewizja, która przyczyni się do 36% wzrostu. Udział telewizji w globalnych ...
-
Bankowość mobilna: Zygmunt Solorz-Żak tworzy Plus Bank
... , do której należą m.in. Cyfrowy Polsat, Aero2, Mobyland, CenterNet, Invest Bank, Telewizja Polsat. W lipcu 2011 r. Solorz kupił 100 proc. akcji Polkomtela za 18,1 mld ... Polska jest europejskim krajem, w którym najwcześniej na taką skalę udostępniono przez internet usługi bankowe. Wynikało to z faktu zacofania w czasach PRL w tradycyjnej bankowości. ...
-
Internauci a jakość usług telekomunikacyjnych
... jest z uwagi na dużą liczbę znajomych, którzy już są zarejestrowani w sieci. Internet stacjonarny 79% respondentów, którzy wzięli udział w badaniu posiada dostęp do ... %) respondentów. Ważna jest także cena usługi (38%) oraz prędkość łącza (29%). Płatna telewizja Płatną telewizję do domów polskich internautów dostarcza przede wszystkim Cyfrowy Polsat ...
-
Internauci i wyszukiwarki
... , jak to działa". Wyniki ankiety odnoszą się do mieszkańców USA i stanowią element programu Pew Internet and American Life Project. Rezultaty są szokujące – choć internet staje się równie popularny jak telewizja, to jednak umiejętność wychwytywania informacji reklamowych w tych dwóch mediach jest skrajnie różna. Niski ...
-
Rośnie rynek reklamy video online
... raportu "Reklama Video Online", autorstwa eMarketer.com. Według analityków z emarketer.com telewizja i internet znajdą drogę aby współistnieć i uzupełniać się. To nie będzie walka ... na kanał online, pozwalają grupie docelowej spędzić z marką więcej czasu. Internet daje też w takich przypadkach duże możliwości badania aktywności konsumenta po ...
-
Product placement w grach wideo
... w tygodniu1. Badanie Nielsen Entertainment dowodzą, że w godzinach o największej oglądalności telewizja traci z grona oglądających młodych mężczyzn. Jednocześnie Sony Computer Entertainment ... ze strony użytkownika była konieczność rejestracji kopii gry przez internet. W ten sposób firma uzyskała cenne informacje o segmencie graczy. W ciągu 18 ...
-
Internauci planują kupno samochodu
... telewizja (25,6 proc.). Inaczej natomiast przedstawia się ranking źródeł informacji wśród internautów planujących nabyć samochód używany. Najpopularniejszym miejscem poszukiwania informacji jest dla nich internet ... marketingowa, której integralnym kanałem powinien być internet. Badanie zrealizowano za pomocą ankiet internetowych emitowanych ...
-
Popularność radia i telewizji w Internecie
... badania Gemius "Konsumpcja mediów. Sposoby korzystania z mediów przez internautów." Telewizja tradycyjnie… Według raportu Gemius, w dniu poprzedzającym badanie, telewizję ... zdobyły po 25 proc. głosów. …i poprzez internet Polscy internauci coraz częściej decydują się na oglądanie telewizji przez internet. W listopadzie br. internetowy odbiór telewizji ...
-
Internauci przekazują 1 proc. podatku
... zetknęły się z ogłoszeniami lub reklamami dotyczącymi „akcji 1%”, najskuteczniejszym medium jest telewizja – 68 proc. internautów z tej grupy wskazało na zetknięcie się ... na prośbę SOS WD jest jednym z elementów programu firmy Gemius pt.: „Internet dla kampanii społecznych”, którego celem jest wspieranie działań organizacji pożytku publicznego, ...
-
Rynek reklamy: kto straci w kryzysie?
... redukcja budżetów największych reklamodawców w tym okresie wyniosła 15%. Najmniejszy spadek zanotowała telewizja, której przychody zmniejszyły się o 6,2 proc. - Wynika to z różnych ocen ... czy pojazdach. Do tej pory jedynie internet jest odporny na recesję – tu przychody z reklam zwiększyły się o 7 proc. - Internet póki co jest tańszym nośnikiem ...
-
Bezpieczeństwo dzieci w Internecie: porozumienie
... Sygnatariuszy w poprawianie bezpieczeństwa dzieci i młodzieży w sieci. Jak każde medium, Internet otwiera przed użytkownikami ogromne możliwości, ale wiążą się z nim też ... ), Polska Telefonia Cyfrowa (Era), PTK Centertel (Orange), Telekomunikacja Polska, Telewizja Polska, UPC Polska, Urząd Komunikacji Elektronicznej, Wirtualna Polska. Firma Polskie ...
-
Kampania społecznościowa na Facebooku
... przyczyni się do osiągnięcia ostatecznego celu. Media tradycyjne (prasa i telewizja) są żądne nowych tematów i nowości. Dziennikarze coraz częściej poszukują inspiracji i nowych ... realizację kampanii społecznych, traktuje jako swoją reklamę, dlatego rezygnuje z honorarium. Internet daje także duże możliwości jeśli chodzi o darmową promocję naszej ...
-
Orange Open w nowej odsłonie
... , Neostrada z TV, Neostrada z Nielimitowanymi Rozmowami (Neostrada i telefon domowy) oraz FunPack HD (Neostrada, telewizja, telefon domowy). Z usług mobilnych można wybrać telefonię komórkową (Smart Plany oraz Rozmowy bez limitu) oraz internet mobilny Orange Free z minimalnym abonamentem 39 zł. Aby skorzystać z oferty, wystarczy wysłać sms ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 38/2012
... dwucyfrowych, o kilkanaście procent rocznie – mówi prezes Alcatel-Lucent. Koniem pociągowym rynku telekomunikacyjnego są dziś usługi niegłosowe, w tym głównie płatna telewizja i internet oferowany przez operatorów komórkowych. Analitycy Audytela twierdzą, że na popyt takich usług wpłynęła również rosnąca popularność tabletów i e-czytników ...
-
Branża motoryzacyjna a wydatki na reklamę I-IX 2012
... Internet Najważniejszym kanałem komunikacji reklamowej dla branży samochodowej stało się kino, gdzie odnotowano wzrost wydatków na poziomie 45% do ponad 41 mln zł. Na drugim miejscu znalazło się Radio – wzrost o 23% (do 148 mln zł) i o 18% w magazyny (97 mln zł). Telewizja ... motoryzacyjnej w ogóle wydatków na Internet, wg całorocznego raportu IAB ...
-
Działania marketingowe a nurt kidult
... niegdyś wyznaczali trendy (rodzice, którzy pomagali nam zrozumieć, czym jest internet, i których traktowaliśmy jako wyrocznię w prawie wszystkich kwestiach), teraz ... znajomość rynku i trendów. I starsi, i młodsi wiedzę czerpali wówczas z podobnych źródeł (telewizja, radio, prasa). Choć dzieci zawsze miały dużą swobodę w dysponowaniu kieszonkowym ...
-
Nowa oferta Orange Open
... usługa mobilna. Przykładowo, klient korzystający z usługi FunPack (czyli telefon, internet i telewizja) oraz telefonu komórkowego otrzyma rabat za 4 usługi, czyli 25 zł ... oprogramowaniem, a także Biznes Pakiet, na który składają się m.in. profesjonalny internet stacjonarny, nielimitowane połączenia z telefonu stacjonarnego, hosting do WWW i poczty, ...
-
Polak-malkontent to jedynie stereotyp?
... (21,5%), jak zabawne zdjęcia oraz tego, co dotyczy znajomych (10%) i rodziny (4,6%). Grupując wpisy w kategorie tematyczne, aż połowa dotyczy mediów (np. Internet, telewizja), rozrywki i kultury, a co czwarty wpis jest natomiast związany z innymi ludźmi – znajomymi, rodziną, celebrytami, sportowcami czy politykami. Kobieta kocha i uwielbia ...
-
Polski rolnik - postępowy tradycjonalista
... ostatnich lat, zmienił się profil polskiego farmera. Ważną rolę w tych zmianach odgrywa Internet, który traktowany jest jako narzędzie do poszukiwania różnego rodzaju informacji i ... rolników „w sieci”, to nadal wielu z nich korzysta z tradycyjnych mediów, takich jak: telewizja (96 proc.), radio (68 proc.) i prasa branżowa (62 proc.). Farmer w banku ...


Elektromobilność dojrzewa. Auta elektryczne kupujemy z rozsądku, nie dla idei