-
Polacy a zakup wycieczki online
... Internet Standard wynika, że polski e-klient w sieci kupuje przede wszystkim odzież, bieliznę, buty, książki i kosmetyki, których udział w sprzedaży internetowej jest już stosunkowo duży i nadal ... . Biorąc równie pod uwagę szacunki podawane przez SMB, który wielkość rynku internetowego w 2009 określił na 5,33 mld (w 2008r. - 4,53 mld, w 2007r. – ...
-
Inflacja II 2012
... udział wydatków w zakresie użytkowania mieszkania i nośników energii, żywności i napojów bezalkoholowych, także zdrowia. Obniżył się natomiast udział wydatków na restauracje i hotele, odzież ... spadku cen turystyki zorganizowanej za granicą – o 0,2%). W wyniku promocji na rynku wydawniczym potaniały natomiast gazety i czasopisma (o 4,7%). Mniej niż w ...
-
Handel międzynarodowy zmienia kształt
... maszyny i urządzenia, sprzęt transportowy, produkty przemysłowe (np. odzież i obuwie) oraz chemikalia i produkty pokrewne. „Poziom eksportu ... , stąd ich niewielki procentowy udział w prognozowanym przez Oxford Economics wzroście ... (4,4%), ale jednocześnie słabszy niż wynik innego rynku wschodzącego uwzględnianego w europejskich zestawieniach – ...
-
Inflacja II 2013
... udział wydatków w zakresie transportu, napojów alkoholowych i wyrobów tytoniowych, żywności i napojów bezalkoholowych, a także rekreacji i kultury. Obniżył się natomiast udział wydatków na mieszkanie, łączność, odzież ... obniżono w lutym br. o 3,0%. W wyniku promocji na rynku telefonii komórkowej, potaniały usługi telekomunikacyjne (o 3,1%). ...
-
Sprzedaż detaliczna: ile zarobiły największe sieci handlowe?
... miesiącach będzie kształtować się sytuacja na rynku handlu detalicznego? Które kategorie branży detalicznej notują ... . Ich udział w przychodach Top 250 wyniósł 33,2 proc., pod tym względem ustępując firmom amerykańskim, których udział ... firm sprzedających artykuły sportowe, jak również odzież i akcesoria, jest nieproporcjonalnie wyższa w zestawieniu ...
-
Sieci handlowe muszą zmienić modele biznesowe
... się niewystarczające. Zmiany dokonujące się na rynku stanowią ogromne wyzwanie dla całego łańcucha wartości na rynku dóbr konsumpcyjnych. Sieci handlowe czekają ... wynika z raportu KPMG na temat rynku mody w Polsce, już 74% respondentów wskazało, iż kupowało odzież lub obuwie przez internet. Wartościowo udział sprzedaży odzieży w internecie ...
-
E-biznes w Polsce 2005
... konkurencyjności oraz możliwości rozwoju przedsiębiorstwa na rynku. Sens kierowania działań marketingowych ... cieszą się niezmiennie: książki, płyty, sprzęt komputerowy oraz odzież i biżuteria. Odpowiedzi respondentów ujęte w ... jedynie 6,3 proc. sklepów, których przedstawiciele wzięli udział w badaniu Gemius SA. Dodatkowo w raporcie znajdują się ...
-
Przetargi - raport IX 2012
... ograniczyć produkcję był tylko nieznanie niższy niż udział firm zamierzających ją zwiększyć. Oczekiwany spadek popytu ... dóbr i usług związanych z transportem. Droższa była także odzież i obuwie oraz koszty związane z edukacją i mieszkaniem. Wrzesień 2012 ... to dla wielu z nich warunek przetrwania na rynku – mówi Beata Szkodzin, wydawca serwisu eGospodarka ...
-
Najlepsze jakościowo marki według Polaków
... , który oferuje najwyższy poziom jakości na polskim rynku, większość ankietowanych wskazało markę Apple. ... ); Nivea (kategoria: krem do twarzy); Apple (notebooki); Nike (odzież sportowa); PKO (bank); Żywiec (woda mineralna), Visa (karta ... (Wspomagany komputerowo wywiad w Internecie - dogłębna świadomość). W badaniu wzięło udział 1200 korzystających z ...
-
Zakupy online. Jak kupują Europejczycy?
... rynku. - Tegoroczny ... udział zakupów internetowych w całościowym handlu wynosi już 12,4%, przy średniej europejskiej wynoszącej 11,3%. 58% Polaków zadeklarowało, że przynajmniej raz w miesiącu kupuje w sieci (2 pkt proc. więcej niż rok temu). Najpopularniejszymi produktami kupowanymi w internecie są – podobnie jak przed rokiem – buty, odzież ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 4/2019
... Komisja Europejska wezwała Polskę do: zmiany przepisów o podatku VAT; pełnego otwarcia rynku dla pośredników kredytowych z UE; ochrony obywateli przed hałasem oraz do wdrożenia ... , systematyczne (wieloletnie) spadki odnotowują odzież i obuwie, usługi finansowe czy telekomunikacyjne, których udział w koszyku GUS jest jednak istotnie mniejszy. ...
-
Polski transport a spowolnienie gospodarcze w Niemczech
... rynku niemieckim i spowolnieniu gospodarczym. Jak podaje Destatis (odpowiednik polskiego GUS) udział Niemiec w eksporcie obniżył się o 0,5 pkt proc. i wyniósł 27,5 proc., a w imporcie spadł o 0,5 pkt proc. do 22,3 proc. Zaistniała zapaść rynku ... . To właśnie gotowe produkty, takie jak: żywność, meble, odzież czy sprzęt AGD obejmuje blisko 30 proc. ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 37/2019
... bezalkoholowe zdrożały o 7,2 proc. r/r, natomiast nieco tańsze o 1,4 proc. były odzież i obuwie. Proponuję zwrócić uwagę na wzrost cen ... kolejności doprowadzi to do eliminacji z rynku, lub przynajmniej znaczącego ograniczenia działalności ... wpływają na nie inne czynniki. Przykładowo, w cenie chleba udział surowca, czyli mąki i zboża, wynosi ok. ...
-
Pandemia napędza e-commerce. Korzystają m.in. magazyny
... Najbardziej optymistyczne prognozy mówią, że już w 2026 roku udział e-zakupów osiągnie pułap 12%-15%, a wartość rynku przebije 160 mld zł. W raporcie eksperci BNP ... platformy sprzedażowe (tzw. marketplace). W trakcie pierwszej fali największe wzrosty odnotowały kategorie: odzież i obuwie, a także RTV, AGD, książki oraz meble. Wygodniej i bliżej domu ...
-
Parki handlowe nadal na topie w II kw. 2024
... w II kwartale br.? Jakie marki zadebiutowały na rynku handlowym w II kw. 2024? Jak na rynek handlowy ... Udział e-handlu w sprzedaży detalicznej w maju wyniósł 8,6%. W I połowie roku poziom e-commerce w poszczególnych miesiącach nie spadł poniżej 8%. Najpopularniejsze kategorie zakupowe online to niezmiennie prasa, książki, tekstylia, odzież ...
-
Polski handel elektroniczny
... , elektryczny i komputerowy, książki, płyty kompaktowe, oprogramowanie, odzież, zabawki i kosmetyki oraz usługi bankowe. Przy ocenie zwracano ... UOKiK. Od 2002 roku Urząd aktywnie bierze udział w akcji przeszukiwania zasobów Internetu w ramach Międzynarodowej ... postępowania wobec wszystkich uczestników rynku, ograniczenia negatywnych praktyk stosowanych ...
-
Tydzień 18/2006 (01-07.05.2006)
... więc cła na towary z USA (m.in. odzież, tekstylia, maszyny, produkty z papieru, kukurydzę). Według Eurostatu inflacja w ... swojego rocznego wydobycia (215 mld m sześciennych rocznie). Udział rosyjskiego gazu w zaspokojeniu potrzeb unijnych wynosi dziś ok. 25 ... nowy układ sił na tym rynku. Rosja coraz bardziej zdecydowanie wchodzi kapitałowo w firmy ...
-
Oferty turystyczne z internetu
... stolicach. W ramach Grupy Traveligo funkcjonuje też Instytut Monitorowania Rynku Turystycznego, który zajmuje się naukowym opracowaniem tendencji i ... Kto wybierze się na wczasy agroturystyczne, może wziąć udział w żniwach, pomóc w dojeniu krów czy karmieniu kur, ... być pościel oraz ręcznik, lustro, wieszak na odzież oraz półka na rzeczy osobiste, a także ...
-
Na co wydają najbogatsi Polacy?
... odzież, biżuteria, dzieła sztuki oraz podróże. Wśród klientów detalicznych ponad 45% wydatków ponoszonych kartą związanych jest z codziennymi potrzebami – zakupami w supermarketach oraz kosztami utrzymania samochodu, w tym paliwa. Choć procentowy udział ... karty płatnicze, uznawane za najbardziej prestiżowe na rynku, są istotnym elementem oferty ...
-
E-commerce kontra zakupy tradycyjne
... sieci aż 75 proc. respondentów, którzy wzięli udział w badaniu PayU. – Innymi produktami, które wolimy kupować, a ... w tradycyjnym markecie, to ten segment rynku ma jednak szansę na zaistnienie w e-commerce. W ... . Mowa tu o sklepach oferujących różnego rodzaju gadżety, a także odzież i obuwie - produkty te były w ubiegłym roku równie chętnie ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2013
... branż, warto odnotować wysokie wzrosty wydatków na chemię gospodarczą (40%), odzież i dodatki (38%), żywność (34%) a także farmaceutyki (30%). Informacje o ... udział wszystkie wiodące firmy internetowe, jednak wyniki nie wyczerpują pełni wydatków reklamowych w internecie ze względu na duże zróżnicowanie i mnogość małych i średnich podmiotów na rynku ...
-
Zwyczaje zakupowe Polaków: konsument digitalny
... tego typu projekt na naszym rynku. Jeszcze nigdy nie pokuszono się o przeprowadzenie na ... o konkretne produkty codziennego użytku takie, jak: sprzęt elektroniczny, odzież, obuwie, markowe kosmetyki, nie wspominając o droższych ofertach ... fajne” i tego, co „niefajne”, np. poprzez udział mediów społecznościo-wych i lansowania jednych aplikacji / ...
-
Upadłości firm I kw. 2019 r.
... Wzrost wynagrodzeń najmocniej dotyka budownictwa i sektora usług mających najwyższy procentowy ich udział strukturze kosztów, wyższe ceny nośników energii z kolei najboleśniej odczuwa przemysł ... , odzież i obuwie czy żywność, w tym mięso). Kolejny argument za tym, iż koniunktura nie decyduje o wszystkim, bo tej akurat w tych sektorach na rynku ...
-
Polscy konsumenci i zakupy online
... . W kategoriach odzież, obuwie i „zrób to sam” (sklepy z narzędziami i markety budowlane) z zakupów online korzysta około 50% badanych. Poszczególne kategorie handlu detalicznego mają przed sobą różne wyzwania. W przypadku elektroniki użytkowej udział sprzedaży ... handlu detalicznego. Wartość badanych kategorii stanowi ponad 80% wartości całego rynku ...
-
Handel detaliczny po pandemii: e-commerce w górę, tracą sklepy stacjonarne
... sieci; 55% klientów kupowało środki czystości, a 48% żywność. Kupowano również odzież i obuwie oraz produkty z kategorii zdrowie, a także artykuły dla zwierząt ... komunikaty prasowe opublikowane przez firmy, według których udział e-commerce w sprzedaży w pierwszym kwartale 2020 roku jest tak ... ? Trudno przewidzieć, ponieważ obecnie sytuacja na rynku ...
-
Zachowania konsumentów: omnichannel stracił na znaczeniu
... , odzież, obuwie oraz produkty z kategorii zdrowie. Magdalena Grablewska, Marketing Manager w Przelewy24, przyznaje, że migracja konsumentów ze sklepów tradycyjnych do e-commerce stanowi dla rynku ... / online / mobile). Jest to o -20p.p. mniej niż rok temu. Do 43% spadł udział internautów kupujących te same marki w wielu kanałach, tj. online, mobilnie ...
-
Reklama online prawie 30% w górę w II kw. 2021
... w porównywalnych okresach odnotowały segmenty: „media, książki, CD i DVD”, „odzież i dodatki”, „handel” oraz „farmaceutyki, leki”. O BADANIU IAB AdEx ... udział wszystkie wiodące firmy internetowe, jednak wyniki nie wyczerpują pełni wydatków reklamowych w internecie ze względu na duże zróżnicowanie i mnogość małych oraz średnich podmiotów na rynku ...
-
Ekologia w e-commerce. Ewolucja zielonych trendów
... do prądu i są obsługiwane za pomocą dedykowanej aplikacji, stanowią przyszłość całego rynku, wpisując się jednocześnie w zielone trendy. Pandemia motorem rozwoju Rynek ... udział w sprzedaży FMCG z 1% w 2020 r. do nawet 5% w przyszłym roku, jeśli tylko dynamika wzrostu zostanie zachowana. Polacy są już gotowi, aby nabywać online nie tylko odzież ...
-
Zrównoważony rozwój: moda cyrkularna szansą dla branży fashion?
... sprzedażą odzieży w pięciu kategoriach – moda, bielizna, odzież sportowa, ubrania outdoorowe oraz obuwie. Dodatkowo przedsiębiorstwa te zostały ... komunikację w zakresie gospodarki cyrkularnej oraz zwiększyła udział materiałów z recyklingu, dzięki powstaniu ... zamkniętym, wyróżniając się na rynku unikalnymi, ekologicznymi produktami. Takie podejście ...