eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościZasoby serwisuusług kosmetycznych

Znajdź w serwisie

Szukana fraza: usług kosmetycznych
Liczba wyników: 167
Dział: Wiadomości

  • Inflacja I 2015

    Inflacja I 2015

    ... edukacji były wyższe niż w grudniu ub. roku. W styczniu br. wzrosły ceny w zakresie restauracji i hoteli. Spośród innych towarów i usług, więcej niż w poprzednim miesiącu należało zapłacić za opiekę społeczną. Podniesiono ceny artykułów do higieny osobistej i kosmetyków, ubezpieczeń, a także usług fryzjerskich, kosmetycznych i pielęgnacyjnych.

  • Inflacja II 2015

    Inflacja II 2015

    ... usług fryzjerskich, kosmetycznych i pielęgnacyjnych (o 0,2%) oraz opieki społecznej (o 0,1%). Potaniały natomiast środki kosmetyczne i higieniczne (o 0,4%). Spadek cen towarów i usług konsumpcyjnych w lutym br., w porównaniu z analogicznym miesiącem ub. roku, wyniósł 1,6%. Największy wpływ na ukształtowanie się wskaźnika cen towarów i usług ...

  • Inflacja IV 2015

    Inflacja IV 2015

    ... opieki społecznej (o 0,2%), a także ubezpieczeń oraz usług fryzjerskich, kosmetycznych i pielęgnacyjnych (po 0,1%). Spadek cen towarów i usług konsumpcyjnych w kwietniu br., w porównaniu z analogicznym miesiącem ub. roku, wyniósł 1,1%. Największy wpływ na ukształtowanie się wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych na tym poziomie miały obniżki ...

  • Inflacja I 2016

    Inflacja I 2016

    ... notowanym w poprzednim miesiącu. Spośród innych towarów i usług, więcej niż w poprzednim miesiącu należało zapłacić za opiekę społeczną. Podniesiono ceny ubezpieczeń, a także usług fryzjerskich, kosmetycznych i pielęgnacyjnych. Potaniały artykuły do higieny osobistej i kosmetyki. Opracowanie merytoryczne: Departament Handlu i Usług Anna Bobel

  • Inflacja I 2017

    Inflacja I 2017

    ... na poziomie notowanym w poprzednim miesiącu. W styczniu br. wzrosły ceny w zakresie restauracji i hoteli. Spośród innych towarów i usług, więcej niż w poprzednim miesiącu należało zapłacić za opiekę społeczną. Podniesiono ceny ubezpieczeń, artykułów do higieny osobistej i kosmetyków,a także usług fryzjerskich, kosmetycznych i pielęgnacyjnych.

  • Ile jest warta branża ślubna?

    Ile jest warta branża ślubna?

    ... kończą często dopiero późną jesienią. Koszt usług weselnych Ile kosztuje przyjęcie weselne? O ... usług kosmetycznych i fryzjerskich, które nie świadczą wyłącznie usług związanych ze ślubem czy weselem. Jednak branża ślubna rozszerza się wciąż o nowe obszary - pary młode chcą mieć na swoich weselach fotobudkę (30% badanych), korzystają z usług ...

  • Inflacja III 2007

    Inflacja III 2007

    ... opłaty za telewizję kablową i cyfrową (o 0,6%). Bilety do kin, teatrów i na koncerty podrożały o 0,1%. Spośród innych towarów i usług, podwyższono ceny usług świadczonych w salonach fryzjerskich, kosmetycznych i zakładach pielęgnacyjnych (o 0,4%) oraz opłaty w zakresie ubezpieczeń (o 0,2%). Nieco droższe niż w lutym br. były wyroby kosmetyczne ...

  • Inflacja IX 2007

    Inflacja IX 2007

    We wrześniu 2007 r. ceny towarów i usług konsumpcyjnych wzrosły o 0,8%. W okresie styczeń - wrzesień br. ich wzrost był wyższy niż przed rokiem (2,3%, wobec 1,5%). Większa niż przed miesiącem była dynamika cen konsumpcyjnych w skali roku (2,3% wobec 1,5%) - podał Główny Urząd Statystyczny. Ceny żywności były wyższe niż w sierpniu br. o 2,6%. ...

  • Inflacja X 2007

    Inflacja X 2007

    ... i hoteli były wyższe niż przed miesiącem o 0,5%, w tym opłaty za wyżywienie w stołówkach - o 1,4%. Spośród innych towarów i usług, podwyższono ceny usług świadczonych w salonach fryzjerskich, kosmetycznych i zakładach pielęgnacyjnych (o 0,4%). Nieznacznie droższe były wyroby kosmetyczne i perfumeryjne oraz środki do higieny osobistej (po 0,1%).

  • Inflacja V 2008

    Inflacja V 2008

    ... br. o 0,6%. Spośród innych towarów i usług, podniesiono opłaty w zakresie ubezpieczeń (o 0,3%), w tym ubezpieczeń związanych z mieszkaniem – o 1,6%. Ceny towarów i usług w zakresie higieny osobistej wzrosły przeciętnie o 0,1%, w tym usług świadczonych w salonach fryzjerskich, kosmetycznych i zakładach pielęgnacyjnych – o 0,3%. Nieznacznie tańsze ...

  • Inflacja VII 2008

    Inflacja VII 2008

    ... podrożało o 1,6%. Spośród innych towarów i usług, w lipcu br. wzrosły ceny towarów i usług w zakresie higieny osobistej (o 0,2%). Więcej niż w poprzednim miesiącu należało zapłacić za wyroby kosmetyczne i perfumeryjne (o 0,3%), a także za usługi świadczone w salonach fryzjerskich, kosmetycznych i zakładach pielęgnacyjnych – o 0,2%. Opłaty ...

  • Inflacja X 2008

    Inflacja X 2008

    ... opłaty za wyżywienie w stołówkach – o 1,9%. Spośród innych towarów i usług, w październiku br. wzrosły ceny towarów i usług w zakresie higieny osobistej (o 0,2%). Więcej niż w poprzednim miesiącu należało zapłacić za usługi świadczone w salonach fryzjerskich, kosmetycznych i zakładach pielęgnacyjnych (o 0,6%), a także za środki do higieny osobistej ...

  • Inflacja XI 2008

    Inflacja XI 2008

    ... niż w październiku br. o 0,2%. Spośród innych towarów i usług, w listopadzie br. wzrosły ceny towarów i usług w zakresie higieny osobistej (o 0,1%). Więcej niż w poprzednim miesiącu należało zapłacić za środki do higieny osobistej oraz usługi świadczone w salonach fryzjerskich, kosmetycznych i zakładach pielęgnacyjnych (po 0,3%). Opłaty w zakresie ...

  • Inflacja IX 2011

    Inflacja IX 2011

    ... W tej samej skali podrożały usługi świadczone w salonach fryzjerskich, kosmetycznych i zakładach pielęgnacyjnych oraz środki do higieny osobistej. Mniej niż w sierpniu br. konsumenci płacili natomiast za wyroby kosmetyczne i perfumeryjne (o 0,4%). Wzrost cen towarów i usług konsumpcyjnych we wrześniu br., w porównaniu z analogicznym miesiącem ub ...

  • Inflacja V 2005

    Inflacja V 2005

    ... kablową (o 0,1%). Tańszy natomiast niż w poprzednim miesiącu był sprzęt audiowizualny, fotograficzny i informatyczny (o 0,8%). Spośród innych towarów i usług, podniesiono ceny usług świadczonych w salonach fryzjerskich, kosmetycznych i zakładach pielęgnacyjnych oraz ceny środków do mycia (po 0,1%). Według NBP, w maju br. zarówno kurs dolara ...

  • Inflacja VIII 2005

    Inflacja VIII 2005

    ... kablową (o 0,1%). Tańszy natomiast niż w poprzednim miesiącu był sprzęt audiowizualny, fotograficzny i informatyczny (o 0,8%). Spośród innych towarów i usług, podniesiono nieco ceny środków do mycia oraz wyrobów kosmetycznych i perfumeryjnych (po 0,1%). Według NBP, w sierpniu br. zarówno kurs dolara amerykańskiego jak i kurs euro był niższy niż ...

  • Inflacja I 2008

    Inflacja I 2008

    ... bilety do kin, teatrów i na koncerty. Droższa była również turystyka zorganizowana. Potaniał natomiast sprzęt audiowizualny, fotograficzny i informatyczny. Spośród innych towarów i usług, podniesiono opłaty w zakresie opieki społecznej. Podrożały usługi świadczone w salonach fryzjerskich, kosmetycznych i zakładach pielęgnacyjnych.

  • Inflacja II 2008

    Inflacja II 2008

    ... restauracji i hoteli były wyższe niż w styczniu br. o 0,6%. Spośród innych towarów i usług, podwyższono opłaty związane z opieką społeczną (o 0,7%), w tym opłaty za żłobek – o 1,1%. Wzrosły ceny usług świadczonych w salonach fryzjerskich, kosmetycznych i zakładach pielęgnacyjnych (o 0,7%) oraz opłaty w zakresie ubezpieczeń związanych z mieszkaniem ...

  • Inflacja VI 2008

    Inflacja VI 2008

    ... podrożały o 0,6%. Spośród innych towarów i usług, w czerwcu br. wzrosły ceny towarów i usług w zakresie higieny osobistej (o 0,2%). Więcej niż w poprzednim miesiącu należało zapłacić za środki do higieny osobistej (o 0,6%), a także za usługi świadczone w salonach fryzjerskich, kosmetycznych i zakładach pielęgnacyjnych – o 0,5%. Tańsze były ...

  • Inflacja VIII 2008

    Inflacja VIII 2008

    ... Spośród innych towarów i usług, w sierpniu br. wzrosły ceny towarów i usług w zakresie higieny osobistej (o 0,5%). Więcej niż w poprzednim miesiącu należało zapłacić za wyroby kosmetyczne i perfumeryjne (o 0,8%), a także za środki do higieny osobistej oraz usługi świadczone w salonach fryzjerskich, kosmetycznych i zakładach pielęgnacyjnych – po ...

  • Inflacja IX 2008

    Inflacja IX 2008

    ... w stołówkach – o 2,6%. Spośród innych towarów i usług, we wrześniu br. podwyższono opłaty związane z opieką społeczną (o 1,6%), w tym opłaty za żłobek – o 2,7%. Więcej niż w poprzednim miesiącu należało zapłacić za środki do higieny osobistej oraz usługi świadczone w salonach fryzjerskich, kosmetycznych i zakładach pielęgnacyjnych – po 0,3%. Opłaty ...

  • Inflacja I 2009

    Inflacja I 2009

    ... i hoteli były wyższe niż w grudniu ub. roku. Spośród innych towarów i usług, podniesiono opłaty w zakresie opieki społecznej. Więcej niż w poprzednim miesiącu należało zapłacić za usługi świadczone w salonach fryzjerskich, kosmetycznych i zakładach fryzjerskich, a także wyroby kosmetyczne i perfumeryjne. Wzrosły opłaty w zakresie ubezpieczeń ...

  • Firmy paliwowe i energetyczne a outsourcing

    Firmy paliwowe i energetyczne a outsourcing

    ... na kluczowych obszarach działalności, lepszą efektywność bez inwestowania, lepszą jakość usług, dostęp do specjalistycznej wiedzy oraz usprawnienie działania przedsiębiorstwa. ... bez inwestowania – w tym zakresie są one podobne do firm farmaceutycznych i kosmetycznych – oraz dostępu do specjalistycznej wiedzy. Ten ostatni czynnik może oznaczać, ...

  • Inflacja I 2011

    Inflacja I 2011

    ... nadal rosły ceny w zakresie restauracji i hoteli. Spośród innych towarów i usług, podniesiono opłaty w zakresie ubezpieczeń oraz opieki społecznej. Więcej niż w poprzednim miesiącu należało zapłacić za usługi świadczone w salonach fryzjerskich, kosmetycznych i zakładach pielęgnacyjnych. Podrożały także wyroby kosmetyczne i perfumeryjne oraz środki ...

  • Inflacja I 2012

    Inflacja I 2012

    ... . W styczniu br. wzrosły ceny w zakresie restauracji i hoteli. Spośród innych towarów i usług, najbardziej podniesiono opłaty za żłobek. Więcej niż w poprzednim miesiącu należało zapłacić za usługi świadczone w salonach fryzjerskich, kosmetycznych i zakładach pielęgnacyjnych, środki do higieny osobistej, a także wyroby kosmetyczne i perfumeryjne.

  • Walentynki generują oferty pracy

    Walentynki generują oferty pracy

    ... osoby poszukiwane są przez galerie, centra handlowe oraz sieci sklepów kosmetycznych. Wykonywanie profesjonalnego makijażu klientkom sklepów może przynieść średnie zarobki ... one związane z bardzo intensywnymi w okresie walentynek formami promocji, zarówno usług, jak i produktów. Z tego powodu występuje duże zapotrzebowanie na hostessy i promotorów ...

  • Innowacyjność i dywersyfikacja produktów

    Innowacyjność i dywersyfikacja produktów

    ... pomysłów. We wszystkich branżach innowacyjność i niekonwencjonalność budzi ciekawość. W salonach kosmetycznych pojawił się między innymi nowy rodzaj pedicure – usuwanie zrogowaciałego ... to jest właśnie kierunek, w jakim bezpowrotnie zmierzają trendy na rynku dóbr i usług. Dlatego lepiej przygotować się wcześniej niż później zastanawiać, dlaczego ...

  • Nowe technologie w biurze. Czy oczekiwania pokrywają się z realiami?

    Nowe technologie w biurze. Czy oczekiwania pokrywają się z realiami?

    ... powiadamianie o przybyciu gości. Podobny odsetek chciałby mieć możliwość integracji usług poza biurowcem, np. podgląd dostępnej oferty rozrywkowej i restauracyjnej z możliwością rezerwacji, podgląd aktualnej dostępności zajęć fitness czy usług kosmetycznych. 39% respondentów chciałoby za pomocą aplikacji rezerwować miejsce parkingowe i odnajdować ...

  • Zachowania konsumentów: zakupy lokalne efektem ubocznym pandemii

    Zachowania konsumentów: zakupy lokalne efektem ubocznym pandemii

    ... lokalne. Lokalni przedsiębiorcy mają ogromne znaczenie jako dostawcy towarów i usług dla najbliższej społeczności oraz jako siła napędowa ożywienia gospodarczego w ... obowiązujące zasady bezpieczeństwa korzystania z restauracji, kawiarni, salonów fryzjerskich i kosmetycznych, siłowni i pływalni, kin i teatrów, a także środków transportu publicznego. ...

  • UOKiK wziął pod lupę rynek odpadów medycznych

    UOKiK wziął pod lupę rynek odpadów medycznych

    ... rynek działający na rzecz małych placówek, np. zakładów fryzjerskich lub kosmetycznych. Ich zamówienia są realizowane na podstawie umów cywilno-prawnych, np. przedsiębiorcy wykupują abonament na odbiór do 5 kg miesięcznie. Takie podmioty najczęściej korzystają z usług pośredników, zdarzają się jednak przypadki, że sami przekazują odpady ...

  • Polskie sklepy bez uśmiechu

    Polskie sklepy bez uśmiechu

    ... proc. Gdy spojrzymy na różne branże, handlowcy wypadają średnio (7 uśmiechów na 10 klientów) - gorzej od branży gastronomicznej i hotelarskiej, ochrony zdrowia i usług kosmetycznych, a także - transportu. Mniej serdeczni okazali się finansiści, odmawiający uśmiechu co trzeciej osobie (chociaż kilka lat temu pomijali tylko co dziesiątą ...

  • Hotel Willa Port Conference Resort & SPA w Ostródzie

    Hotel Willa Port Conference Resort & SPA w Ostródzie

    ... . Dostępne są także dwie sale o powierzchni 65 i 60 mkw. W hotelowym SPA goście mogą skorzystać z szerokiego wachlarza zabiegów na twarz i ciało, usług kosmetycznych, masaży, a także basenu solankowego z możliwością pływania pod prąd. Obiekt jest również dobrze dostępny komunikacyjnie – w Ostródzie krzyżują się drogi nr 7, 15 ...

  • Walka płci: kto podejmuje decyzje zakupowe?

    Walka płci: kto podejmuje decyzje zakupowe?

    ... jak i strategii sprzedaży, należy wziąć pod uwagę czynnik płci odnośnie zakupu usług lub towaru i dopasować go do oferty - podaje agencja badawcza ABR SESTA. Czasy, ... produktem w stosunku do obu płci. Z badań agencji badawczej ABR SESTA wynika, że w drogeriach kosmetycznych to mężczyźni (50%) częściej inicjują kontakt ze sprzedawcą niż kobiety (30%). ...

  • Jak marketing sensoryczny wspiera sprzedaż?

    Jak marketing sensoryczny wspiera sprzedaż?

    ... każdej branży warto postawić na nowe rozwiązania, które zwiększą sprzedaż produktów i usług. Jedną z takich niestandardowych form promocji jest marketing sensoryczny. Co kryje ... nie sprawdzi się tam, gdzie nakładają się różne zapachy, np. w sklepach kosmetycznych, perfumeriach czy restauracjach. Digital Signage Trzecim zmysłem, który wykorzystuje ...

  • Automatyzacja to strategia, a nie taktyka

    Automatyzacja to strategia, a nie taktyka

    ... użytkownikom pytania dotyczące ich przyjaciół, a następnie sugeruje produkty kosmetyczne, dostosowane do ich upodobań. Na naszym rodzimym rynku, na przykład w sektorze usług kosmetycznych lub zdrowia, możemy coraz częściej spotkać rozwiązania automatyzacji oparte na botach głosowych. Voice boty, czyli głosowi asystenci, bez wsparcia człowieka ...

poprzednia  

1 ... 3 4 5

następna

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: