-
Jak zakaz handlu oceniają pracujący w weekendy?
... . został zaostrzony - w tym roku zakupy - co do zasady - ... zakupy w piątki i soboty, ale nie jest już tak miło – ludzie się spieszą, często bywają nieuprzejmi, zarówno w stosunku do siebie nawzajem, jak i do obsługi. Część studentów i emerytów badanych przez Danae przyznawało, że odczuwa złość i rozgoryczenie zaistniałą sytuacją – utracili ważne ...
-
Dobra konsumpcyjne: największe wyzwania branży
... z konsumentami. Firmy poszukują nowych metod budowania pozytywnych doświadczeń klientów, którzy robią zakupy online. Nie uda się im to jednak z dnia na dzień, szczególnie ... w handel elektroniczny, e-mail marketing i inne kanały nie pomagają w utrzymaniu pełnej spójności. Ważne wnioski i dane z raportu „Consumer Goods and the Battle for B2B and ...
-
Idą Black Friday i Cyber Monday. Mamy rady dla e-commerce
... m.in., że aktywnie z internetu korzysta już 77% Polaków. 61% z nich robi zakupy w sklepach internetowych. W zeszłym roku najaktywniejszą grupą klientów były osoby pomiędzy 25. ... stałych klientów warto też zorganizować dodatkowe akcje. Produkty i usługi są ważne, ale dzisiaj coraz częściej sprzedajemy doświadczenia z nimi związane. Klient pragnie być ...
-
Media społecznościowe znacznie efektywniejsze niż call center
... z marką (odwiedza strony www, zapisuje się na newsletter, rozważa lub robi zakupy). 94% zespołów marketingu w firmach B2B korzysta z usług oferowanych przez serwis LinkedIn ... Wskaźniki powinny odwoływać się do jakości w obszarze obsługi klienta. Na tym polu ważne więc będą: czas reakcji pracowników na aktywność klientów w social mediach, liczba ...
-
Sklepy internetowe. Intensywny rozwój i co dalej?
... proc. Z najnowszego raportu Shoper płynie również inna, ważna wiadomość: szybkie i bezgotówkowe płatności to najczęściej wybierana forma zapłaty za zakupy robione w internecie w 2019 roku. Co ważne, popularność tej metody szybko rośnie. W 2017 r. wykorzystano ją w 38 proc. transakcji w sklepach pracujących na oprogramowaniu Shoper, a w 2019 ...
-
Połowa Polaków obawia się o wyciek danych osobowych z urzędów i firm
... internetowy informacje nt. dochodów i stanu zdrowia (informacje ,,wrażliwe’’). Dowodem na wzmożone zakupy w czasie pandemii są również deklaracje ponad 21% ankietowanych, którzy ... mierzyć się nawet kilka lat po wycieku danych. Dlatego bardzo ważne jest, by oprócz przestrzegania podstawowych zasad bezpieczeństwa, stale monitorować zapytania na ...
-
Aplikacje zdrowotne: ochrona zdrowia czy ochrona danych?
... otwarcia galerii handlowych. Ze względu na wzmożony ruch wiele z nich wybiera zakupy w mniejszych obiektach, jak parki handlowe, centra sąsiedzkie albo sklepy osiedlowe. W ... pięcioprocentowa grupa lojalnych klientów, którzy do centrum przychodzą kilka razy w miesiącu. Ważne będzie monitorowanie, na ile te kluczowe grupy wracają do danego centrum, ...
-
Parki handlowe i sklepy convenience przyspieszyły. To skutek pandemii?
... m.in., że beneficjentem "nowej rzeczywistości" mogą stać się deweloperzy sklepów convenience i parków handlowych. Zakupy tradycyjne ciągle na czele? 4 maja br. swoje drzwi dla klientów ... , parki handlowe, centra outletowe oraz galerie handlowe w mniejszych miastach. Co ważne, to właśnie te obiekty po okresie blokady najszybciej zaczęły wracać do ...
-
Dlaczego pandemia to dobry czas na budowę customer experience?
... drugim człowiekiem nadal jest na pierwszym miejscu. Jest to szczególnie ważne, jeśli chodzi o budowanie pozytywnego customer experience w tym wyjątkowym okresie. Z kolei ... , wydają się czuć najbardziej komfortowo w tej kwestii – 81% deklaruje swoje zakupy przyjemnościowe w sklepach stacjonarnych. Jednak powrót klientów do sklepów stacjonarnych nie ...
-
Jak dbać o bezpieczeństwo danych w sieci?
... ważne, by zachować czujność i odpowiednio się zabezpieczyć. CO ZROBIĆ, BY UNIKNĄĆ ZAGROŻENIA I ZAPEWNIĆ SOBIE BEZPIECZEŃSTWO? Nie klikajmy w linki otrzymane w SMS-ach. Zakupy ... w przeglądarce. Zapoznajmy się z regulaminem sklepu internetowego, w którym chcemy zrobić zakupy i przeczytajmy opinie innych klientów na jego temat. W przypadku połączeń ...
-
Inwestycje w e-commerce to konieczność. Co warto zrobić?
... dopiero pandemia unaoczniła firmom, jak posiadanie wielu kanałów sprzedaży jest ważne dla wszystkich aspektów ich działalności sprzedażowej. Kanały nie dzielą się już po ... zmuszony działać na Allegro, Amazonie i w podobnych miejscach, bo głównie tam robione będą zakupy internetowe. Często serwisy marketplace nie idą wcale na wojnę ze sklepami ...
-
Ulice handlowe odporne na pandemię
... . Pandemia sprzyjała przyciąganiu nowych klientów, którzy dotychczas np. woleli zakupy w centrach albo nie dostrzegali wcześniej potrzeby odwiedzenia sklepów przy ulicach. Internet ... , gdy sytuacja się poprawiła, jednym z głównych problemów jest uzupełnienie luk kadrowych. Co ważne, dotyczy to także specjalistów, np. szefów kuchni czy ich zastępców, ...
-
Zmiany klimatu: jak wpływają na konsumentów i pracowników?
... to, by nie marnować żywności, wody i energii, ale wiele osób ogranicza także zakupy czy podróże i stawia na lokalne produkty. W podejmowaniu działań proekologicznych troska o kondycję ... konsumenci, ale przede wszystkim firmy, zdają sobie sprawę, jak ważne są odpowiedzialne wybory związane z zakupami i konsumpcją. Dlatego Deloitte w Polsce również ...
-
Jak piwo nakręca polską gospodarkę?
... gospodarki? Gdzie przede wszystkim trafia piwo warzone w Polsce? Browarnictwo ważne dla polskiej gospodarki Pomimo dużych wyzwań związanych z pandemią, branża ... Browary Polskie zakupiły od polskich dostawców towary i usługi o wartości bliskiej 4 mld zł, z czego zakupy chmielu i słodu uzyskały łączną wartość ponad 340 mln złotych. Mimo pandemii, ...
-
Centra handlowe po pandemii. Jakie trendy?
... zaplanowano na IV kwartał roku, ale wcześniej klienci będą mogli zrobić zakupy w sklepie DIY Leroy Merlin, który jest częścią centrum handlowego, a także w markecie ... przyszłość. Co ważne, klienci przestali na nie patrzeć jak na ubogich krewnych centrów handlowych, a zobaczyli w nich dostępne i wygodne miejsca na szybkie zakupy. Nowe obiekty ...
-
Co czeka e-commerce w 2023 roku?
... Gemius "E-commerce w Polsce 2022", już 77 proc. Polaków (użytkowników internetu) robi zakupy online, a aż 75 proc. konsumentów wykorzystuje do tego celu telefon ... trendy w e-commerce w 2023 roku? Oto przewidywania jednego z polskich liderów e-commerce - IdoSell. Ważne jest to, żeby przewidywać przyszłość. E-commerce to środowisko, w którym wszystko ...
-
W roku 2023 więcej dłużników, kredyty dla nielicznych
... . – Rzetelność zawsze jest dobrą reklamą, zwłaszcza w kryzysie – dodaje. Rozwiną się zakupy ratalne dla firm i otwarta bankowość Powiększające się zatory płatnicze z jednej strony, a ... teraz żyjemy jednak w świecie przeciążonym ilością danych, dlatego bardzo ważne będzie także wdrożenie rozwiązań, które ułatwią szybką agregację i analizę pozyskanych ...
-
Czy sektor TSL powinien bać się ESG?
... w następnych etapach korporacje zamierzają zająć się własnymi emisjami. Dlaczego to ważne dla branży TSL? Otóż według agencji ratingowych firmy sektora transportowego i ... przedstawicieli przedsiębiorstw z całego świata, odpowiedzialnych m.in. za logistykę, dostawy, zakupy, magazynowanie, transport lub planowanie, ocenia cele ich własnych firm, ...
-
Stabilność finansowa młodych Polaków pod znakiem zapytania
... ponieważ oferuje wygodę, szybkość i prostotę transakcji. Trzeba jednak pamiętać, że zakupy z odroczoną płatnością wiążą się z pewnym ryzykiem. Mogą skłaniać do zbyt impulsywnego podejmowania ... , cieszy nas z kolei fakt, że młodzi dorośli mają świadomość, jak ważne jest przygotowanie się do zaciągnięcia kredytów hipotecznych. Cieszy nas również ...
-
Pokolenie Z o sobie: czego pragną Zetki?
... , że wybierają firmę oferującą zadowalającą ich płacę. Dla Zetek bardzo ważne jest również, aby pracodawcy dbali o zdrowie psychiczne swoich pracowników. Jest to ... założyć własną firmę lub prowadzić jednoosobową działalność gospodarczą (43%). Zakupy tylko online? Zetki robią zakupy tylko w sieci? Nic bardziej mylnego. Tylko 17% badanych wskazało, ...
-
Nadchodzi Amazon Prime Day - uważaj na cyberataki!
... lub danych uwierzytelniających. Chociaż Prime Day oferuje niesamowite oszczędności, niezwykle ważne jest, aby kupujący zachowali ostrożność podczas klikania łączy lub podawania ... jak nazwy użytkowników, hasła oraz dane kart płatniczych. Jak bezpiecznie robić zakupy online w Amazon Prime Day Aby pomóc kupującym online zachować bezpieczeństwo w tym ...
-
Cross-border napędza polski e-commerce
... okresem 2024 r. Oznacza to, że mieszkańcy tych państw wydają najwięcej na zakupy internetowe z polskich sklepów. Konsumenci z państw sąsiadujących z Polską również bardzo chętnie kupują ... jest stworzenie odpowiedniej strategii dostosowanej do konkretnego rynku. Ważne jest również dobranie doświadczonych partnerów, którzy będą realnym wsparciem ...
-
Wyprawka szkolna: czy i na jakie wsparcie mogą liczyć rodzice?
... których dostępny jest również asortyment szkolny – przyznają zatrudnionym w nich zniżki na zakupy. Takie inicjatywy są nie tylko wyrazem dbałości o pracowników, ale także budują ... które mogą pomóc rodzicom w pokryciu kosztów związanych z wyprawką szkolną. Ważne jest, aby rodzice byli świadomi dostępnych opcji i skorzystali z nich w odpowiednim ...
-
Polak prezenty świąteczne kupuje na promocji i z wyprzedzeniem
... %) robi to samodzielnie. Dodatkowo dla 26% ankietowanych opakowanie w ogóle nie jest ważne, liczy się za to zawartość. Patrząc na tę charakterystykę najbardziej odpowiada ona ... czymś naturalnym. Wigilia jest dla nas dniem wyjątkowym, spędzanym z rodziną, gdzie zakupy nie powinny mieć miejsca. Zwłaszcza, że zazwyczaj starannie zapakowane prezenty już ...
-
Boże Narodzenie, czyli emocjonalny rollercoaster?
... sprzyja intuicyjnemu cieszeniu się świątecznymi chwilami. Dla 26% Polaków ważne jest w tym czasie lepsze zrozumienie siebie i zarządzanie swoimi emocjami, ... świąt. Dla 39% ankietowanych, największym źródłem stresu jest przygotowanie uroczystości w domu. Zakupy prezentów (29%), spotkania z najbliższymi (18%) oraz firmowe spotkania (14%) również ...
-
Przygotowania do świąt Bożego Narodzenia: jakie role przybieramy?
... odpowiada za większość obowiązków świątecznych, takich jak planowanie, zakupy czy przygotowywanie potraw. Jednak wbrew tradycyjnym stereotypom, 20% respondentów zauważa, że coraz częściej kobiety angażują innych członków rodziny, dzieląc obowiązki. To szczególnie ważne, w kontekście rosnącej tendencji do współpracy i zrównoważonego podziału pracy ...
-
Jakie prezenty na Dzień Dziecka?
... znajdzie się w prezentowych koszykach? Połowa Polaków, decydując się na zakup prezentu, stawia na zakupy online (50% badanych). To o 5% więcej niż na sklepy stacjonarne (45%). Co ciekawe, ... wyjście do kina czy parku rozrywki. Nie tylko prezent - wspólne świętowanie równie ważne Dzień Dziecka to coraz częściej nie tylko prezent materialny, ale też ...
-
Prezenty pod choinkę z drugiej ręki? Polacy wciąż tradycjonalistami
... ważne jest dla nich godne i przemyślane świętowanie, pomimo wyzwań ekonomicznych – mówi Karolina Łuczak, Rzeczniczka Prasowa Provident Polska. Najczęściej wskazywanym prezentem o wartości do 200 zł pozostają pieniądze lub bony na zakupy ... uważa, że kilka tygodni wcześniej to odpowiedni moment na zakupy świąteczne. Prawie jedna piąta zostawia je na ...
-
Zaufanie w handlu elektronicznym
... wysoki poziom szyfrowania przekazywanych informacji to jednak nie wszystko. Równie ważne jest informowanie klientów o stosowanych zabezpieczeniach i technikach ochrony. Większość woli poczekać na naprawdę bezpieczne rozwiązania lub ograniczyć swoje zakupy do najbardziej znanych dostawców. Internetowy system sprzedaży musi zapewniać [4]: - poufność ...
-
Marketing - troska o klienta
... zbierać punkty za zatankowane paliwo na określonych stacjach benzynowych lub zakupy w określonych sklepach spożywczych. Dobrze się jednak zastanów, zanim wprowadzisz ... poczucia lojalności, autentycznej troski o klienta i uczciwości wobec niego, to niezwykle ważne czynniki, w dużym stopniu decydujące o powodzeniu firmy. Artykuł powstał na podstawie ...
-
Handel detaliczny a nowe technologie
... będzie zakupy „rozpoznaniem towaru” w internecie. Wprowadzenie elektronicznych urządzeń do obsługi klientów, takich jak kioski elektroniczne lub interaktywne komputery w okresie do 2015 roku przewiduje 48% detalistów, najczęściej w Szwecji i w Niemczech (odpowiednio: 52,7% i 52,6%). Płatności elektroniczne są „ważne” lub „bardzo ważne” dla ...
-
Sklepy internetowe w Polsce 2007
... właśnie zakończyła zakupy w Internecie. W tym kontekście tym ważniejsze stają się inicjatywy związane z uwiarygodnieniem sprzedawców internetowych przez niezależną trzecią stronę. Najpoważniejszą inicjatywą na rynku jest certyfikacja Euro-Label, do której przystępuje coraz więcej sklepów internetowych, dla których ważne jest potwierdzenie swojego ...
-
Bankowość online a zabezpieczenia
... telefonu komórkowego. Przy pomocy tokenu, który sam generuje kody jednorazowe, ważne jedynie przez minutę. Po upływie tego czasu, wyświetlany jest nowy kod a ... więc zastanowić nad korzystaniem z tego typu usług, zwłaszcza jeżeli robimy często zakupy w sieci, a w szczególności w sklepach zagranicznych. Alternatywą dla wspomnianej wyżej usługi może ...
-
Centra danych: średnie firmy otwarte na nowości
... 10 lub więcej aktywnych inicjatyw w centrach danych, które są oceniane jako ważne lub kluczowe. Pięćdziesiąt procent ankietowanych spodziewa się „istotnych” zmian w swoich centrach ... wielokrotnie lepiej kontrolują wydatki niezbędne na ten cel, często opóźniają kolejne zakupy. Testowanie procedur disaster recovery jest niezbędne, ale może mieć duży ...
-
Kobiety a działania charytatywne
... domowego i rodzinnej atmosfery. Praca, dom, opieka nad dziećmi, mąż, zakupy itd. - to wszystko wypełnia im całe dnie. Jednak współczesne Polki, to ... – dr, socjolog, adiunkt w Instytucie Stosowanych Nauk Społecznych Uniwersytetu Warszawskiego podkreśla, że „Szczególnie ważne jest, by pomaganie uczynić przyjemnym dla pomagających. Pomaganie oparte ...


2035 rok coraz mniej realny? Europa traci tempo w wyścigu o elektromobilność