-
Personalizacja i rabaty w zamian za dane osobowe. Polacy "sprzedają" prywatność?
... rosnących kosztach pozyskania nowych kupujących, utrzymanie obecnych staje się kluczowe. Opis metody analitycznej/badawczej Badanie zostało przeprowadzone metodą CAWI (Computer Assisted Web Interview) przez UCE RESEARC i Shopfully na próbie 1032 Polaków w wieku 18-80 lat. Do tego badanie zostało zrealizowane w Niemczech, Austrii, Francji ...
-
SEO w branży modowej: co naprawdę decyduje o sukcesie w Google?
... i rozwiązaniach customowych. Na plus wyróżniają się także serwisy na Shopify, SOTE i AtomStore, które notują najwyższą jakość techniczną pod względem Core Web Vitals. Średnia ocena CWV w całej branży fashion to solidne 7,6/10 – to znak, że UX i techniczne SEO są dziś traktowane poważnie ...
Tematy: SEO, e-commerce, fashion, ranking sklepów, branża modowa, moda, sklepy internetowe, marki modowe -
E-commerce: sztuczna inteligencja, zakupy mobilne i nowe wyzwania dla sklepów online
... Akademią Leona Koźmińskiego i Centrum Badań Mediów i Społeczeństwa ALK. Prezentowane w raporcie badanie zrealizowano w formie ankiety elektronicznej z wykorzystaniem techniki CAWI (ang. Computer-Assisted Web Interview) na reprezentatywnej próbie 1629 internautów, mających co najmniej 15 lat. Dane zbierano pomiędzy 17 a 24 lipca 2025 roku.
-
Jak kupuje pokolenie Alfa? Nowe nawyki i trendy wśród najmłodszych konsumentów
... docelowa: All 11 – 17 lat Wielkość próby: n=10 Fieldwork: 1-18 maja 2025 Badanie ilościowe zostało zrealizowane metodą CAWI (Computer Assisted Web Interview), realizowane na ogólnopolskim panelu badawczym. Grupa docelowa: All 10 – 25 Wyniki analizowane były w 3 podgrupach: Pokolenia Alfa – 10 – 15 lat ...
-
Dyskonty to już nie konieczność, lecz wybór. Nowe dane o preferencjach Polaków
... czy porównywania marek – dlatego kluczowe jest minimalizowanie barier i etapów na ścieżce zakupowej. O badaniu: Badanie zostało zrealizowane techniką CAWI (Computer Assisted Web Interview) w dniach 10-16 lipca 2025 roku. Próba objęła 502 respondentów reprezentujących dorosłych Polaków.
-
Spada ruch organiczny w branży beauty. Co dalej z SEO?
... dominują: Shoper, WooCommerce, PrestaShop. Jednocześnie to IdoSell i rozwiązania customowe generują wyższy średni ruch organiczny. Warto też odnotować średnią ocenę Core Web Vitals na poziomie 7,9/10, co dowodzi, że topowe sklepy beauty są dziś w większości dobrze zoptymalizowane technicznie. Z kolei Shopify i SOTE wyróżniają ...


Ile kosztują tanie mieszkania w polskich metropoliach?