-
Psy znajdują dom dzięki social media
Nawet 1000 ogłoszeń o bezdomnych psach czekających na nowy dom pojawia się każdego dnia na Facebooku i Twitterze – wynika z badań IMM i serwisu KarmięPsiaki.pl. Polacy w mediach społecznościowych lubią angażować się w pomoc psom ze schronisk i udostępniać publikacje o czworonogach czekających na adopcję. Czy taka „wirtualna” pomoc rzeczywiście ...
-
Facebook Komorowskiego, Twitter i Instagram Dudy
Agencja badawcza IRCenter postanowiła przyjrzeć się, jaki odzew w mediach społecznościowych przyniosły ostatnie wybory prezydenckie. Analiza, która objęła okres od początku marca do końca maja 2015 roku, pokazała m.in., że podczas gdy na Facebooku niepodzielnie niemal królował Bronisław Komorowski, to Instagram i Twitter zdecydowanie należały do ...
-
Andrzej Duda w Internecie: hejt czy fejm?
Wspólne śpiewanie (nie)zakazanych piosenek, nocne dyskusje na Twitterze, selfie z głową państwa, wideorozmowa na Facebooku – to tylko niektóre tematy, które nabrały nowego znaczenia za sprawą Andrzeja Dudy. Tylko w ciągu pierwszych 10 dni sierpnia na temat Prezydenta Polski pojawiło się ponad 73 tys. wzmianek w prasie, na portalach internetowych i ...
-
"Nienawidzę swojej pracy" – taki wpis najczęściej spotkamy na Twitterze
Na swoją pracę lub szefa Polacy najczęściej narzekają na Twitterze – wynika z monitoringu mediów społecznościowych w IMM. W ciągu całego 2015 roku pojawiło się tam blisko 2,5 tysiąca skarg tego typu. Rekord padł jednak na Facebooku, gdzie jeden z polskich użytkowników serwisu publicznie wyraził swoje niezadowolenie z pracy aż… 23 razy. Główne ...
-
Internauci pytają "gdzie kupić", a firmy milczą
Tylko od początku kwietnia Polscy internauci na Facebooku i Twitterze blisko 10 tysięcy razy pytali o polecane miejsca zakupu różnego rodzaju produktów i usług - wynika z monitoringu social media w IMM. Wpisy, w których treści padły słowa „gdzie kupić...” lub „gdzie”, doczekały się odpowiedzi ze strony kont prywatnych bądź firmowych w tylko ...
-
Oddajemy krew w social media
Facebook, Twitter i Instagram coraz częściej służą osobom prywatnym, fundacjom i instytucjom do promocji krwiodawstwa i poszukiwania dawców krwi dla potrzebujących osób - wynika z analizy publikacji w social media w IMM. Od stycznia do kwietnia w serwisach społecznościowych pojawiło się ponad 9,5 tysiąca apeli tego typu, podczas gdy w analogicznym ...
-
Tiulówki na Facebooku, czyli moda w social media
Duże i małe problemy związane z ubiorem i modą Polki coraz częściej rozwiązują w mediach społecznościowych – wynika z badania IMM i modowego butiku Freeshion. W centrum zainteresowania są sukienki, a aż 15% pytań zadawanych w serwisach takich jak Facebook czy Twitter dotyczy polecanych marek odzieżowych, stylizacji, dodatków lub miejsc i sklepów, ...
-
Czy RODO zmieniło media społecznościowe?
Przepisy RODO obowiązują już od ponad miesiąca. Jego wejście w życie wymusiło wiele zmian, którym nie oparły się również portale społecznościowe. Swoje regulaminy musieli zmienić tacy giganci jak Facebook, Twitter czy Google. Kamil Sadkowski z ESET uważa, że wprowadzony przez rozporządzenie porządek prawny zainicjował wiele pozytywnych zmian, ...
-
Płatności cyfrowe. O tym mówią social media
Przed nami szósta już edycja badania Mastercard Digital Payments Study. Opracowanie zrealizowane we współpracy z PRIME Research, wzięło pod lupę 3,3 miliona rozmów, które toczyły się w minionym roku w social mediach, w tym na Twitterze, Facebooku i Instagramie. Czego dowiodło? Okazuje się m.in., że cyfrowy i mobilny styl życia internautów coraz ...
-
Social media po polsku: czego szukamy w mediach społecznościowych?
SentiOne sprawdza, które media społecznościowe cieszą się wśród Polaków największą popularnością. Nie jest zaskoczeniem, że liderem jest Facebook. Tuż za nim plasują się Twitter oraz Instagram. Czwarte miejsce należy do LinkedIn. Jednocześnie okazuje się, że do każdego z tych portali zaglądamy z nieco innych powodów. Czym się kierujemy? O czym ...
1 2


Ile kosztują tanie mieszkania w polskich metropoliach?