-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Branża handlowa najaktywniejsza
... wideo). Średnia widoczność kreacji digital w maju (wskaźnik Viewability Rate liczony zgodnie z definicją IAB) wyniosła 49,66%. Wyższy wskaźnik widoczności osiągnęły kreacje wideo, dla których 60 ... Średni czas kontaktu dla tej branży wyniósł 10,21 sekundy, a wskaźnik widoczności kreacji - 52,31%. Na kolejnych miejscach podium znalazły się branże „ ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Duże roszady wśród reklamodawców?
... wideo). Średnia widoczność kreacji digital w czerwcu (wskaźnik Viewability Rate liczony zgodnie z definicją IAB) wyniosła 49,32%. Wyższy wskaźnik widoczności osiągnęły kreacje wideo, dla ... Średni czas kontaktu dla tej branży wyniósł 10,17 sekundy, a wskaźnik widoczności kreacji - 52,21%. Na kolejnych miejscach podium znalazły się branże „Media ...
-
Warszawski rynek biurowy w I połowie 2023 roku. Podaż o 90% niższa r/r
... 714 400 m kw. dostępnej od zaraz powierzchni, co stanowiło 11,4% zasobów biurowych. Wskaźnik pustostanów zanotował spadek o 0,2 pp. w porównaniu do I kwartału oraz 0,5 pp. względem analogicznego okresu w 2022 roku. W strefach centralnych wskaźnik pustostanów wynosił 9,9% (spadek względem ubiegłego kwartału), zaś poza centrum pozostał na tym ...
-
Rynek biurowy w Warszawie: 3 nowe biurowce i tyle samo rozbiórek
... Klaudia Okoń, Starsza Konsultantka w dziale Business Intelligence Hub & Consultancy, BNP Paribas Real Estate Poland. Wskaźnik pustostanów powoli w dół Jak wynika z danych zawartych w raporcie na koniec II kwartału br. w Warszawie wskaźnik pustostanów osiągnął wartość 11,4%, co daje spadek o 0,2 pp. w porównaniu z poprzednim kwartałem i o 0,5 pp ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Media Expert bierze wszystko?
... wideo). Średnia widoczność kreacji digital w lipcu (wskaźnik Viewability Rate liczony zgodnie z definicją IAB) wyniosła 49,86%. Wyższy wskaźnik widoczności osiągnęły kreacje wideo, dla ... ,3%. Średni czas kontaktu dla tej branży wyniósł 10,33 sekundy, a wskaźnik widoczności kreacji - 52,91%. Na kolejnych miejscach podium znalazły się branże „Media ...
-
Rynek biurowy w regionach II kw. 2023. Deweloperzy i najemcy ostrożni
... biurowej w regionach na koniec II kw. 2023? Gdzie w regionach jest najwyższy wskaźnik pustostanów? Jak kształtują się czynsze na regionalnym rynku biurowym? ... ., średni wskaźnik pustostanów zaliczył wzrost o 0,9 p.p. w porównaniu do pierwszego kwartału i wyniósł 16,8%. Największą pulą wolnych biur dysponowała Łódź (wskaźnik pustostanów 23,4%), a ...
-
Hakerzy celują w sektor edukacji i badań
... pojedynczą organizację w skali tygodnia. Oznacza to niewielki spadek o zaledwie 1% w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku. Jednocześnie sektor ten odnotowuje najwyższy wskaźnik cyberataków spośród wszystkich branż! Jakie są przyczyny takiego trendu? Dlaczego akurat ten sektor stał się preferowanym celem cyberprzestępców? Eksperci Check ...
-
Ile trzeba pracować w Polsce, żeby kupić iPhone'a 15 Pro?
... wskaźnikiem sprzed roku liczba wymaganych dni zmniejszyła się o 4,4 dnia. Tak wyglądał wskaźnik iPhone’a w Polsce w ostatnich 6 latach: 2018 – 32,5 dnia 2019 – 31,8 dnia 2020 – ... Metodologia i źródło danych Index iPhone’a to coroczny wskaźnik relacji cen iPhone’a do wynagrodzeń, prowadzony przez Picodi.com od 2018 roku. Wskaźnik iPhone’a 2023 został ...
-
Rynek reklamy VIII 2023. Kinder detronizuje Media Expert w TV
... wideo). Średnia widoczność kreacji digital w sierpniu (wskaźnik Viewability Rate liczony zgodnie z definicją IAB) wyniosła 47,70%. Wyższy wskaźnik widoczności osiągnęły kreacje wideo, dla ... ,7%. Średni czas kontaktu dla tej branży wyniósł 10,26 sekundy, a wskaźnik widoczności kreacji - 51,68%. Na kolejnych miejscach podium znalazły się branże „Media ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: handel znowu na czele
... ). Średnia widoczność kreacji digital we wrześniu (wskaźnik Viewability Rate liczony zgodnie z definicją IAB) wyniosła 46,28%. Wyższy wskaźnik widoczności osiągnęły kreacje wideo, dla których ... Średni czas kontaktu dla tej branży wyniósł 10,45 sekundy, a wskaźnik widoczności kreacji - 50,22%. Na kolejnych miejscach podium znalazły się branże „Media, ...
-
Nastroje konsumentów w październiku 2023 dalej w górę
... o 1,2 p. proc.). W odniesieniu do października 2022 r. obecna wartość BWUK jest wyższa o 27,6 p. proc. Wyprzedzający wskaźnik ufności konsumenckiej (WWUK) w październiku 2023 r. Wyprzedzający wskaźnik ufności konsumenckiej (WWUK), syntetycznie opisujący oczekiwane w najbliższych miesiącach tendencje konsumpcji indywidualnej, wzrósł o 1,3 p. proc ...
-
Nastroje konsumenckie w Polsce stabilne od pół roku
... opracowanego przez firmę GfK– an NIQ company. To już szósty miesiąc z rzędu podobnych wyników. Barometr Nastrojów Konsumenckich GfK, czyli syntetyczny wskaźnik ilustrujący aktualne nastroje Polaków w zakresie postaw konsumenckich, w październiku 2023 r. wyniósł -4,6, co oznacza wzrost o zaledwie 0,1 jednostki w stosunku do poprzedniego miesiąca ...
-
Rynek biurowy w regionach III kw. 2023. Popyt na biurowce jak przed pandemią
... – tendencja wzrostowa Na koniec września 2023 roku na ośmiu analizowanych rynkach było do wynajęcia ponad 1,1 mln m kw. wolnej powierzchni biurowej, a wskaźnik pustostanów wyniósł 17,3% (wzrost o 0,5 p.p. kw./kw. oraz wzrost o 2,1 p.p. w porównaniu do analogicznego okresu w 2022 roku). Najwyższy odsetek odnotowano w Katowicach – 23,2%, a najniższy ...
-
Magazyny w Polsce, czyli pustostanów najwięcej od 3 lat
... Eksperci nie przewidują natomiast dalszego mocnego wzrostu w tym obszarze, wskaźnik pustostanów nie powinien przekroczyć 8%. Stabilizacja wysokości czynszów Pomimo spadku kosztów ... stawek czynszu w najlepszych lokalizacjach. Utrzymujący się w 2023 r. wskaźnik pustostanów na poziomie około 7% powoduje dalsze spowolnienie wzrostu czynszów w większości ...
-
E-commerce zawiódł. Na czym branża TSL zarobi w tym roku najwięcej?
... grudzień może być miesiącem lepszym od oczekiwań. W listopadzie poprawił się bowiem wskaźnik ogólnego klimatu koniunktury w handlu detalicznym. Zatrzymał się co prawda ... także poprawę zarówno obecnych, jak i przyszłych nastrojów konsumenckich. Bieżący wskaźnik ufności konsumenckiej (BWUK), opisujący tendencje konsumpcji indywidualnej wyniósł - 15,1 i ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: Media Expert i Lidl na czele
... wideo). Średnia widoczność kreacji digital w listopadzie (wskaźnik Viewability Rate liczony zgodnie z definicją IAB) wyniosła 45,26%. Wyższy wskaźnik widoczności osiągnęły kreacje wideo, dla ... Średni czas kontaktu dla tej branży wyniósł 10,41 sekundy, a wskaźnik widoczności kreacji - 48,60%. Na kolejnych miejscach podium znalazły się branże „Media ...
-
Nastroje konsumentów w grudniu 2023 pogorszyły się
... proc. W 2023 r. BWUK był o 13,5 p. proc. wyższy w porównaniu z 2022 r. i osiągnął wartość -26,3. Wyprzedzający wskaźnik ufności konsumenckiej (WWUK) w grudniu 2023 r. Wyprzedzający wskaźnik ufności konsumenckiej (WWUK), syntetycznie opisujący oczekiwane w najbliższych miesiącach tendencje konsumpcji indywidualnej, wzrósł o 1,0 p. proc. w stosunku ...
-
2023 był rokiem ransomware
... z 7 proc. organizacji dotkniętych tym samym zagrożeniem w 2022 roku, a także najwyższy wskaźnik w ostatnich latach. Wpływ ransomware na organizacje był widoczny w każdym regionie świata, przy czym region APAC (Azja-Pacyfik) miał najwyższy wskaźnik – 11 proc. organizacji doświadczyło próby ataku. W obu Amerykach odnotowano największy wzrost ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: Media Expert nie daje o sobie zapomnieć
... wideo). Średnia widoczność kreacji digital w grudniu (wskaźnik Viewability Rate liczony zgodnie z definicją IAB) wyniosła 45,95%. Wyższy wskaźnik widoczności osiągnęły kreacje wideo, dla których ... ,7%. Średni czas kontaktu dla tej branży wyniósł 10,11 sekundy, a wskaźnik widoczności kreacji - 50,15%. Na kolejnych miejscach podium znalazły się branże „ ...
-
Rynek pracy w transporcie i logistyce 2023. Prognozy na I kw. 2024
... minus 2,4 na rzecz redukcji etatów. To, że na początku roku wskaźnik ulegnie pogorszeniu deklarowało w grudniu 11,4% dyrektorów firm sektora transportowego i magazynowego, ... bliskim 10%, co odpowiadało gigantycznym brakom nawet 80-100 tys. kierowców, w 2023 r. wskaźnik zmniejszył się do 6%, co dało nagle tysiąc nieobsadzonych wakatów. Teoretycznie ...
-
Kryzys na Morzu Czerwonym to niższa marża w Polsce i w Europie?
... miesięcy. Na przykład sektor dóbr trwałego użytku i odzieży jest w dużym stopniu uzależniony od dostaw z Azji, ale ma również najwyższy w Europie wskaźnik zapasów do sprzedaży (41,7). W rezultacie firmy z tego sektora mogą uniknąć skutków zakłóceń w łańcuchu dostaw, choć nie będą w stanie przenieść wyższych ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio I 2024
... wideo). Średnia widoczność kreacji digital we wrześniu (wskaźnik Viewability Rate liczony zgodnie z definicją IAB) wyniosła 47,0%. Wyższy wskaźnik widoczności osiągnęły kreacje wideo, dla których ... %. Średni czas kontaktu dla tej branży wyniósł 10,13 sekundy, a wskaźnik widoczności kreacji - 52,27%. Na kolejnych miejscach podium znalazły się branże „ ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio II 2024
... wideo). Średnia widoczność kreacji digital w lutym (wskaźnik Viewability Rate liczony zgodnie z definicją IAB) wyniosła 46,85%. Wyższy wskaźnik widoczności osiągnęły kreacje wideo, dla ... ,8%. Średni czas kontaktu dla tej branży wyniósł 10,09 sekundy, a wskaźnik widoczności kreacji - 50,07%. Na kolejnych miejscach podium znalazły się branże „Media ...
-
Praca na emeryturze: rząd ma pomysł na aktywizację zawodową seniorów
... 55 a 64 r.ż. przekracza 74 proc. (dane OECD, Q2-Q3 2023). Polsce, w której wskaźnik aktywności zawodowej wynosi 58,4 proc. (55-64 r.ż.), daleko do Islandii (82,8 ... Ludności BAEL). Współczynnik aktywności zawodowej tej grupy wiekowej wynosił 15,7 proc., a wskaźnik zatrudnienia ukształtował się na poziomie 15,5 proc. Wśród aktywnych zawodowo seniorów ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio III 2024
... wideo). Średnia widoczność kreacji digital w marcu (wskaźnik Viewability Rate liczony zgodnie z definicją IAB) wyniosła 46,73%. Wyższy wskaźnik widoczności osiągnęły kreacje wideo, dla ... 40%. Średni czas kontaktu dla tej branży wyniósł 9,88 sekundy, a wskaźnik widoczności kreacji - 50,03%. Na kolejnych miejscach podium znalazły się branże „Media ...
-
Parki handlowe w I kw. 2024 wciąż na celowniku inwestorów
... Sukcesji w Łodzi (46 tys. m kw.) oraz budowa obiektów: Silwana Gorzów Wielkopolski (25 tys. m kw.) i Vendo Park Szczecin (22 tys. m kw.). Wskaźnik nasycenia i inwestycji Analizując całkowity dostępny wolumen nowoczesnej powierzchni handlowej, obejmującej centra handlowe, centra wyprzedażowe, parki handlowe oraz wolnostojące obiekty handlowe ...
-
Rynek biurowy w Warszawie I kw. 2024. Zmniejsza się dostępność nowej powierzchni
... . W największej strefie pozacentralnej, czyli Służewcu, pozostają na poziomie 13-15 euro za m kw. za miesiąc. Różnorodność w pustostanach i nowych budowach Jeśli chodzi o wskaźnik pustostanów, na koniec I kwartału 2024 roku, wynosił on 11%, co stanowi spadek o 0,6 p.p. w porównaniu do analogicznego okresu w poprzednim roku. W całej Warszawie ...
-
Skąd zapotrzebowanie na prywatne akademiki?
... podaży. Przy 1,2 mln studentów i 115 300 łóżkach w akademikach, ogólny wskaźnik dostępności wynosi 9,4%, co jest wartością znacznie niższą niż w innych ... studentów i 115 300 miejscach w akademikach, istnieje znaczna luka między popytem a podażą. Średni wskaźnik dostępności miejsc w akademikach wynosi jedynie 9,4%, a biorąc pod uwagę rynek prywatnych ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio V 2024
... wideo). Średnia widoczność kreacji digital w maju (wskaźnik Viewability Rate liczony zgodnie z definicją IAB) wyniosła 46,59%. Wyższy wskaźnik widoczności osiągnęły kreacje wideo, dla których ... 42%. Średni czas kontaktu dla tej branży wyniósł 9,28 sekundy, a wskaźnik widoczności kreacji - 49,23%. Na kolejnych miejscach podium znalazły się branże „ ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio VI 2024
... wideo). Średnia widoczność kreacji digital w czerwcu (wskaźnik Viewability Rate liczony zgodnie z definicją IAB) wyniosła 47,28%. Wyższy wskaźnik widoczności osiągnęły kreacje wideo, dla ... 40,2%. Średni czas kontaktu dla tej branży wyniósł 9,25 sekundy, a wskaźnik widoczności kreacji - 49,64%. Na kolejnych miejscach podium znalazły się branże „Media ...
-
Rośnie popyt na powierzchnie magazynowe
... Polski zaczęło występować zjawisko nadpodaży powierzchni, co wpływa na wstrzymanie poziomu nowych inwestycji. Obecnie w głównych regionach wskaźnik powierzchni niewynajętej oscyluje w przedziale 6-10 proc., a średni wskaźnik pustostanów w Polsce wynosi 8,3 proc. Bardzo pozytywnym zjawiskiem jest stabilizacja poziomu czynszów na rynku, po szybkim ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio VII 2024
... wideo). Średnia widoczność kreacji digital w lipcu (wskaźnik Viewability Rate liczony zgodnie z definicją IAB) wyniosła 47,65%. Wyższy wskaźnik widoczności osiągnęły kreacje wideo, dla ... 40,6%. Średni czas kontaktu dla tej branży wyniósł 9,32 sekundy, a wskaźnik widoczności kreacji - 50,84%. Na kolejnych miejscach podium znalazły się branże „Media ...
-
Ile trzeba pracować w Polsce, żeby kupić iPhone'a 16 Pro?
... wskaźnikiem sprzed roku liczba wymaganych dni zmniejszyła się o 4,6 dnia. Tak wyglądał wskaźnik iPhone’a w Polsce w ostatnich 7 latach: 2018 – 32,5 dnia 2019 – 31,8 dnia 2020 – 28 ... i źródło danych Index iPhone’a to coroczny wskaźnik relacji cen iPhone’a do wynagrodzeń, prowadzony przez Picodi.com od 2018 roku. Wskaźnik iPhone’a 2024 został obliczony ...
-
Budżet państwa niesie inflację i opóźnia obniżki stóp procentowych?
... ponad 8% PKB w latach 2024-2025, w porównaniu ze średnią rynków wschodzących wynoszącą 4,4%) Wskaźnik odsetek (długu) do dochodów Polski jest na poziomie około 5% Scenariusz ... Polska zacznie konsolidować swój budżet państwa począwszy od 2026 roku. W rezultacie wskaźnik długu publicznego do PKB prawdopodobnie ustabilizuje się na poziomie około 56% po ...
-
5 pozytywnych trendów na rynku biurowców w Warszawie
... (wzrost o 5% r/r) 75 000 m kw. – nowa podaż (wzrost o 270% r/r) 10,7% – wskaźnik pustostanów (wzrost o 10 punktów bazowych r/r) 492 200 m kw. – całkowity popyt (spadek ... , co przekładało się na wskaźnik pustostanów na poziomie 10,7% (spadek o 20 punktów bazowych w ujęciu kwartalnym). W centralnych strefach wskaźnik ten wyniósł 8,9% (spadek o 20 ...