-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2014
... przykład, że 32% osób kupujących telewizory płaskoekranowe przed pójściem do sklepu czyta recenzje w Internecie, 72% potencjalnych nabywców najpierw chce zobaczyć telewizor w sklepie, ... lojalnych „ambasadorów”, którzy będą podpisywać się pod swoim wyborem i ogłaszać swój wybór światu. Takie marki będą również postrzegane jako bardziej wiarygodne. ...
-
Pozycjonowanie stron bez pułapek
... budżetem, w ramach którego może się poruszać, co przekłada się na jakość pracy. Wybór tej metody wiąże się jednak z pewnym ryzykiem, stąd należy stosować ją, ... stawka bądź procent od wartości zakupu, dzięki zauważalnemu ruchowi na stronie sklepu wygenerowanemu przez firmę pozycjonerską. W przypadku programów rządowych czy inicjatyw społecznych, może ...
-
Małe i średnie przedsiębiorstwa a e-handel
... cześć przedsiębiorców z tego segmentu (78%) korzysta z platform e-commerce. To racjonalny wybór, szczególnie gdy koszty związane z rozpoczęciem działalności mogą stanowić istotną barierę. ... przez respondentów badania. Większość (70%) wskazuje, że poprawi ofertę sklepu. Można z tego wnioskować, że sprzedawcy postrzegają dobrą ofertę jako kluczowy ...
-
5 rad jak sprzedawać w m-commerce
... pełnej wersji sklepu internetowego. Czy to słuszny kierunek? Okazuje się, że tak, ale tylko w przypadku wyglądu mobilnej strony sklepu internetowego, gdzie najważniejsza ... jej zadania. 4. Robić samemu, zlecić programiście czy skorzystać z pomocy firmy? Wybór konkretnego rozwiązania zależy od tego, w jaki sposób zbudowano sklep internetowy. Jeśli ...
-
Boże Narodzenie przygotuj online. O czym warto pamiętać?
... są jednak spersonalizowane inspiracje. Niektóre sklepy i porównywarki cen umożliwiają wybór płci, wieku lub stopnia pokrewieństwa obdarowywanej osoby. Wśród ... uczciwości sprzedawców. Certyfikaty i znaki jakości z całą pewnością przemawiają za wiarygodnością sklepu. Można łatwo sprawdzić ich prawdziwość – jeśli na nie klikniesz, powinny przekierować ...
-
M-commerce rośnie w siłę. Kto i jak kupuje przez telefon?
... Na popularność klientów m-commerce nie mogą narzekać również strony mobilne sklepów oraz aplikacje sklepu lub marki. Mobilni kupują wielokanałowo Okazuje się również, że ... e- i m-sklepów. Przede wszystkim liczy się opcja dostawy do biura, duży wybór produktów, także trudno dostępnych, jak i szybkość realizacji zamówienia i rekomendacje. Spełnienie ...
-
Jeśli FMCG, to sklepy dyskontowe
... i supermarkety odpowiednio 16 i 8 proc. badanych. Badanie wskazuje, że wybór placówki handlowej podyktowany jest przede wszystkim atrakcyjną ceną produktów (50 proc. wskazań) i poszczególnych artykułów (32 proc.). Dla polskich kupujących liczy się również lokalizacja sklepu (32 proc.) oraz przyzwyczajenia (31 proc.). „Sklepy dyskontowe wyraźnie ...
-
Marnowanie żywności w 2/3 polskich domów
... jedzenia, powinniśmy wypracować sobie sposób na robienie zakupów. Przed wybraniem się do sklepu, spiszmy na kartce wszystkie produkty, które chcemy kupić, dzięki temu unikniemy ... przy czym liczy się dla nas również jakość sklepu. Korzystna lokalizacja, stosunkowo niskie ceny i szeroki wybór towaru to czynniki, które odgrywają dużą rolę dla ...
-
Logistyka w sklepach internetowych 2018
... ponowny wybór przewoźnika, a nawet e-sklepu. Ze względu na otoczenie biznesowe, przewoźnicy nie będą mogli już dłużej konkurować o klienta wyłącznie ceną. Większego znaczenia nabiera tzw. ostatnia mila i wysoki jakościowy kontakt z klientem. To doświadczenie zadecyduje o tym, czy klient ponownie skorzysta z przewoźnika, a nawet ze sklepu ...
-
Jak zarobić na wyprawce szkolnej?
... zostały dobrane odpowiednio do nośnika tak, by się wzajemnie uzupełniały. Wybór narzędzia przekazu determinuje waga komunikatu. W newsletterach możemy pokazać więcej, ale np ... zakupów mogli przejść bezpośrednio przez link z SMS-a kierujący na stronę sklepu on-line lub odwiedzić salon stacjonarny. Badanie SMSAPI "Komunikacja mobilna w biznesie" ...
-
Koszyk Roku 2019. Najbardziej przyjazne sklepy internetowe
... momentu wyboru produktu i dodania go do koszyka, przez dokonanie płatności, wybór metody dostawy i podsumowanie zamówienia – mówi Krzysztof Blinowski, country manager Twisto ... tej miejscowości. - To tylko część obszarów, których poprawa może stanowić atut danego sklepu, na tym bardzo konkurencyjnym rynku – mówi Krzysztof Blinowski, z Twisto. Badanie ...
-
Co dalej z e-commerce? O wielu sprawach zadecyduje technologia
... , więc przetestowanie tego kanału dystrybucji nie rodzi istotnych ryzyk finansowych, a wybór jest naprawdę duży. Platformy te są w dużej mierze kompatybilne z systemami wewnętrznymi firmy typu księgowość czy magazyn, co skutkuje przyjaznością integracji sklepu z wewnętrzną wysyłką towaru czy przyjmowaniem płatności. Zagadnienie robi się nieco ...
-
Świąteczne zakupy 2020, czyli w pandemii stawiamy na mobilność
... połowa badanych przez Mobiem i AdColony wskazała, że możliwość szybkiego powrotu do sklepu online, kiedy zmieni zdanie względem produktu powoduje, że chętniej decyduje ... świąteczny? Najczęściej wskazywaliśmy na vouchery podarunkowe, ubrania i artykuły do domu. Ten wybór pokrywa się z wynikami globalnego raportu firmy Deloitte, który ponadto wskazywał ...
-
Zakupy online: jak zatrzymać klientów porzucających koszyki?
... szczególnie wymagający w tym zakresie – 71% Polskich klientów jest w stanie nie wrócić do sklepu, jeśli spotkało ich złe doświadczenie czy to online czy w sklepie stacjonarnym. ... konta), a także niewskazanie, które pola są obowiązkowe, a które opcjonalne. Niewystarczający wybór metod płatności: eksperci Adyen przeanalizowali, że 212 miliardów z 257 ...
-
Jak nowe technologie wspierają zakupy w sklepie stacjonarnym?
... od dawna stymulowane są nowymi technologiami, które w znaczący sposób wpływają na wybór określonych produktów. Ponad dwie na trzy wizyty w sklepach odbywają się z ... wizytę w sklepie stacjonarnym, ale o sumę doświadczeń związanych z marką. Klient, który dociera do sklepu, wie już dokładnie czego chce i w wielu przypadkach wie więcej o produkcie niż ...
-
Parki handlowe i centra convenience z rekordem w 2022 roku?
... . Jednym z przykładów jest Castorama, która otworzyła nowy format małego sklepu pod marką Castorama Express. Charakteryzuje się on kompaktowym, przejrzystym i intuicyjnym układem sklepu. Półki sklepowe nie przekraczają dwóch metrów wysokości, dzięki czemu wybór najpotrzebniejszych materiałów jest znacznie łatwiejszy. Taki format coraz częściej ...
-
Czy zakupy online robią już wszyscy?
... wybór sposobów płacenia i warto, aby sprzedawcy mieli to na uwadze. Skupienie się na jednym może oznaczać straty w sprzedaży, ponieważ konsument chętniej wróci do sprawdzonego sklepu ... zaoferowanie różnorodności w tym obszarze – to przekłada się na silniejszą reputację sklepu, a co za tym idzie, możliwość zdobycia zaufania szerszej grupy konsumentów ...
-
Black Week: poradnik jak uniknąć oszustw i pułapek zakupowych
... by nie paść ofiarą oszustw internetowych i fałszywych sklepów CZYTAJ… Regulamin sklepu: poszukaj w nim pełnej nazwy sprzedawcy, kraju rejestracji, praw konsumenta, informacji ... technik manipulacji. Daj sobie chwilę na przemyślenie zakupu. Pamiętaj, że wybór płatności za zakupy z odroczonym terminem jest formą zaciągania kredytu. Płatność musi ...
-
Menedżer a efektywny system kontroli
... bardzo ważne pytania, ponieważ kontrola przeprowadzona w pięć minut, na zapleczu sklepu raczej nie przyniesie skutecznych odpowiedzi. Co najwyżej, przyniesienie trochę papieru ... efektów, ale nie wszystko jest równie znaczące dla końcowego rezultatu. Wybór jest zatem konieczny. Przeprowadzenie pomiarów osiągniętego stanu rzeczywistego – Jest to ...
-
Proces podejmowania decyzji zakupowych
... . Wybrnął z kłopotu, kupując najdroższą, wyprodukowaną przez firmę o skandynawsko brzmiącej nazwie. Wybór uzasadnił następująco: jest duża szansa, że droższe siekiery są wykonane z lepszego stopu ... hierarchii ważności kryteriów własnej decyzji. Gdy ktoś przyszedł do sklepu po najtańszą klawiaturę, nie odczuwa konfliktu decyzyjnego, ponieważ ma ...
-
Polacy a zakupy w sieci
... zakupów w sieci najważniejsze są według nich kolejno: szeroki wybór, wygoda, niskie ceny, oszczędność czasu, możliwość znalezienia oryginalnego prezentu oraz zapoznania się ... , a następnie kolejno: koszt dostawy, opinie innych użytkowników na temat sklepu, szczegółowość prezentacji produktu na stronie, asortyment w sklepie, dostępne formy dostawy ...
-
Branża HR: jakie trendy w 2016 r.?
... kandydata z innymi – radzi Patryk Mordel, Prezes Zarządu Firmy Smart MBC i założyciel pierwszego sklepu w Polsce oferującego usługi i narzędzia HR. Tak, jak w przypadku rozwoju pracowników, o ... sprawdzić się w sytuacjach, z którymi ma on na co dzień do czynienia. Wybór rekrutera Trendy trendami, jednakże tak naprawdę wiele zależy od samych ...
-
Dzień Matki: kobiety w ciąży i z małymi dziećmi nie mogą liczyć na wiele
... ciężarnych nie jest priorytetowym zajęciem obsługi, dlatego każda taka reakcja jest przez klientki dobrze zapamiętana, jako niezwykły bonus i wyróżnik danego sklepu. Widzimy to w opiniach na portalu jakoscobslugi.pl: Jestem w zaawansowanej ciąży. Podczas ostatnich zakupów na dziale mięsnym zostałam bardzo pozytywnie zaskoczona ...
-
Zalando Lounge buduje centrum logistyczne w Olsztynku
... . „Ten projekt ma ogromne pozytywne znaczenie dla dalszego rozwoju naszej gminy. Wybór lokalizacji przez Zalando jest dowodem właściwie podjętej przez nas decyzji związanej ... oferuje wyłączny dostęp do 2500 marek z rabatami do 80%. Stanowi uzupełnienie sklepu Zalando Fashion Store o specjalne kampanie sprzedażowe dostępne przez ograniczony czas ...
-
Zachowania konsumenckie zdominowane przez internet
... go w sklepie internetowym. 25 proc. badanych od razu idzie do sklepu stacjonarnego i tam wybiera przedmiot. - Przeprowadzone badania pokazały, że Polacy kupują świadomie. 60 proc. z nas w pierwszym kroku, zanim zdecyduje się na wybór produktu lub usługi, sprawdza informacje o danej rzeczy w internecie. Daje nam ...
-
Najlepsze sklepy internetowe 2021 wg Ceneo.pl
... kategorii branżowych, w rankingu, użytkownicy Ceneo.pl mieli także możliwości wskazania w bezpośrednim głosowaniu, który sklep ich zdaniem zasługuje na tytuł Zaufanego Sklepu 2021. To jedyna kategoria, w której sklepy oceniane były bezpośrednio w internetowym głosowaniu. W tym roku nagroda w kategorii Wybór Użytkownika przypadła: zooart.com.pl
-
Tylko zakupy online? Co 4. konsument rezygnuje ze sklepów stacjonarnych
... artykułów gospodarstwa domowego. Ale widzimy, jak zmieniły się zasady zaangażowania. Wybór ma coraz większe znaczenie, dzięki rozmaitym sposobom kupowania online, subskrypcjom, ... w którym cyfryzacja może mieć pozytywny wpływ na wszystkie strony – od sklepu, przez producenta i konsumenta, aż po planetę. Łatwe do wdrożenia urządzenia i systemy potrafią ...
-
Jaka jest statystyczna Polka
... młodszej grupy wiekowej. Polowanie na okazje Promocje to najważniejszy czynnik determinujący wybór sklepów, w których dokonują zakupów. Z wiekiem tendencja ta jest coraz bardziej ... dla aktywnych zawodowo Polek, należą do ważniejszych kryteriów wyboru sklepu. Młodsze panie (25-35 lat) częściej poszukują miejsc o możliwie najszerszym asortymencie - 45% ...
-
Zanim kupisz porównaj ceny
... ułatwiając im częstokroć podjęcie decyzji w wyborze zarówno artykułu jak i sklepu w którym mieliby dokonać zakupów I taniej Oczywiście podstawową zaletą porównywarek cen - ... października 2004 r. działa w sieci serwis 9sekund.pl, który pozwala m.in. na wybór książek, płyt audio, bielizny, biżuterii, komputerów, kosmetyków, sprzętu RTV czy ...
-
Internauci lubią hipermarkety
... zwracają także uwagę na wygodę oraz duży wybór produktów. Jakość dostępnych artykułów, co wydaje się szczególnie niepokojące, ma w przypadku podejmowania decyzji o zakupie poślednie znaczenie, dla wielu produktów mniejsze nawet niż szybkość dokonywania zakupów czy odległość sklepu od domu. Ponad ¾ internautów, jak czytamy ...
-
Porównywarki cen - łowcy okazji
... niektórych przypadkach liczba internautów, którzy wypowiedzieli się na temat danego sklepu sięga nawet kilkudziesięciu tysięcy! Przejrzenie tak ogromnej liczby ... zakupu lodówki, karty graficznej, a nawet samochodowych opon. Najszerszy wybór Według czerwcowych badań Gemiusa, pierwszą trójkę najchętniej odwiedzanych polskich porównywarek cenowych ...
-
Rozrywkowa reklama z marką
... Heatha pt.: „Ukryta moc reklamy. Co tak naprawdę wpływa na wybór marki” napisał, że racjonalizm konsumentów, ich pragmatyzm i skupienie uwagi na przekazie ... informacji dotyczącą marki, np. reklama outdoorowa, w której znajdują się informacje o otwarciu nowego sklepu (nazwa punktu sprzedaży, miejsce i termin otwarcia). Dlatego właśnie uważam, że ...
-
Merchandising w Polsce - perspektywy
... fakt, że sieci handlowe nie prowadziły prac nad systemami merchandisingowymi sklepu (odpowiednie oznaczenia, planogramy). W rezultacie zarządzanie ekspozycją przebiegało chaotycznie, a przedstawiciele sieci nie ... produktu, ma umożliwić klientowi dokonanie świadomego zakupu. Traktujemy konsumenta jak partnera. Ostateczny wybór i tak należy do niego. ...
-
Ile wyniosą wydatki świąteczne Polaków?
... wybór miejsca, gdzie zrobimy zakupy? Jak wynika z badania „Smart Money”, przeprowadzonego na zlecenie GE Money Banku, decydują ceny, odległość od miejsca zamieszkania lub pracy, dogodne godziny otwarcia, a także osobiste doświadczenie i przyzwyczajenie. Ze wszystkich nacji to właśnie Polacy mają najkrótszą drogę do sklepu ...
-
Rynek cukierków rośnie
... te słodycze sięgamy latem i wiosną. Zdaniem przedstawicieli branży, wybór podyktowany jest wówczas względami praktycznymi. - Gdy jest gorąco, potrzebujemy produktów ... r. rynek tradycyjny wartościowo stanowił 70 proc. całej sprzedaży. - Najbardziej popularnym typem sklepu są sklepy spożywcze, których udział w wynikach całej kategorii to prawie 1/4 ...


7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem