-
IAB Polska: 87% firm z branży reklamy online odczuwa skutki pandemii
... wykorzystanie zasobów ludzkich oraz projektowych. Jak czytamy w komunikacie z badania IAB Polska, internet jest jedynym medium, które według badanych nie zaliczy spadków w pierwszym ... wszystkim firmy członkowskie IAB Polska, wśród których znajdują się najwięksi wydawcy i sieci reklamowe (23 wywiady) oraz agencje i domy mediowe (24 respondentów). ...
-
Internauci a stare i nowe media
... . Mobilizując zasoby i funkcjonalności publicznej sieci można zamieniać Internet w intymną, własną przestrzeń w relacjach przez Internet intymność staje się sposobem kreowania nowego ja. Intymność ... , że darmowe treści na stronach gazet póki co występują „na wabia” – wydawcy udostępniają część artykułów za darmo, żeby przyzwyczaić ludzi do czytania. ...
-
Mass media online: wolność czy kontrola?
... , internet i komunikacja komputerowa nie są w pełni zdeterminowane technologicznie i historycznie. Ostateczne dookreślenie tych nowych form należy do polityki”. Artykuł powstał na podstawie książki Denisa McQuaila „Teoria komunikowania masowego” (Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2007). Wszelkie skróty i uzupełnienia w tekście za zgodą Wydawcy.
-
Co to jest społeczeństwo informacyjne?
... ugruntowane wspólnoty są jedną z wielu możliwości tworzenia i podtrzymywania sieci społecznych, internet zaś dostarcza jeszcze jedną taką alternatywę. Pamiętając o tym, spróbujmy odpowiedzieć na ... Społeczeństwo sieci” (Wydawnictwo Naukowe PWN, 2007). Wszelkie skróty i uzupełnienia za zgodą Wydawcy. Książkę znajdziesz w księgarni internetowej www ...
-
Rynek mediów i reklamy 2012-2016
... europejskich. Malejąca dynamika, wydatków na reklamę telewizyjną sprawi, że Internet stanie się dominującym medium reklamowym w Europie Zachodniej już w 2014 r. W najbliższych ... wyjaśnia Tomasz Kociołek, menedżer w zespole ds. sektora telekomunikacji, mediów i rozrywki PwC. „Wydawcy prasy są coraz częściej zmuszani do poszukiwania nowych przychodów w ...
-
Marketing afiliacyjny. Efektywność w pigułce
... gdy lokalni wydawcy mogą zwiększyć zasięg marki wśród nowych odbiorców, bez konieczności fizycznej obecności w regionie. Okiem lokalnego eksperta Awin zapytał przedstawicieli lokalnego biznesu o ich przemyślenia na temat rozwoju marketingu afiliacyjnego. W regionie Europy Wschodniej swoje opinie przedstawili: Katarzyna Leboch, Internet Marketing ...
-
Młodzieżowa e-gazeta
... możliwość pracy jako reporterzy, dziennikarze, fotografowie, informatycy, wydawcy, angliści - celem projektu jest danie młodym osobom możliwości sprawdzenia się w tych rolach. Projekt ma za zadanie pokazać młodzieży jak duże możliwości w dobie integrującej się Europy niesie Internet, że stanowi on narzędzie umożliwiające bycie w stałej ...
-
E-administracja: główne przeszkody w rozwoju
... stronach www bez najprostszego programu antywirusowego. Media podchwytują takie historie i rozdmuchują je tworząc balon „internet jest niebezpieczny”. Szkoda, że nikt nie mówi tego o samochodach. Przyczyna 2 — przygotowanie (lub jego ... nowych technologii informacyjnych i ich bezpieczeństwem. Wszelkie skróty i uzupełnienia za zgodą wydawcy ...
-
Adobe Flash Player 11 i Adobe AIR 3
... Flash Player 11 i AIR 3 umożliwiają wydawcom gier natychmiastowe udostępnianie przez Internet wysokiej jakości gier 2D i 3D każdemu użytkownikowi typowego komputera PC, ... Możliwość wypożyczania lub subskrypcji. Wykorzystując Adobe Flash Access i Adobe Pass wydawcy treści mogą stosować elastyczne modele biznesowe oparte na wypożyczaniu lub subskrypcji ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy 2016
... w magazynach − o 14,5%. W przyszłym roku te wartości wyniosą odpowiednio -15,3% i -13,8%. Wydawcy prasowi wciąż poszukują sposobów na wyhamowanie spadków budżetów poprzez inwestycje w ... w USA wzrosną o 3,2 mld USD, a największymi beneficjentami tego wzrostu będą telewizja i internet. Dzięki Letnim Igrzyskom Olimpijskim w Rio de Janeiro na globalnym ...
-
Jakie trendy w polskim e-commerce?
... blokują wyświetlanie reklam, korzysta 200 milionów internautów. Straty, jakie z tego tytułu odnotowują wydawcy treści, szacuje się na 22 mld dolarów rocznie. Polska jest w czołówce państw ... wzrostów o około 100 proc. rok do roku. W najbliższych latach polski internet będzie musiał się zmierzyć z jeszcze jednym wyzwaniem, które może wydawać się dość ...
-
Rynek B2B w Polsce, pojawi się VAN?
... usługi to firmy wybierają usługę. W tym przypadku dotyczy to transakcji elektronicznych w sieci Internet lub z uwagi na bezpieczeństwo w wydzielonej sieci, np. z pomocą technologii VPN. W ... kraju i możliwości w nim skorzystam z okazji jaką jest uzyskana zgoda wydawcy na udostępnienie streszczenia raportu na temat rynku B2B w Polsce opublikowanego ...
Tematy: -
Po co są dziennikarze?
... i przekształcili w ich ideowych adwersarzy. Nauczyli się wykorzystywać radio, telewizję i Internet jako platformy umożliwiające szybsze dotarcie do większych grup odbiorców ... . Czasem płacą za to najwyższą cenę. Jakże śmieszni w porównaniu z nimi są wydawcy programów informacyjnych, których największą fobią jest paniczny strach przed spadkiem ...
-
Ochrona własności intelektualnej z HASP SRM
... ich oprogramowania, włączając w to planowanie sprzedaży gotowych rozwiązań informatycznych przez Internet lub np. w oparciu o marketing szeptany. HASP SRM oparty jest na koncepcji ... (sprzętowy lub programowy) dla całego cyklu życia produktu. Dzięki temu wydawcy oprogramowania mogą regulować poziom bezpieczeństwa w zależności od sytuacji rynkowej: ...
-
Co musisz wiedzieć o wyszukiwarkach
... się dowiedzieć z zebranych do tej pory informacji temat nawyków wyszukiwania. Latem 2004 roku ośrodek Pew Internet & American Life Project opublikował dokument na temat korzystania z Internetu w USA. Wynika z niego, że 85 procent ... i kulturową rewolucję" (Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2007). Wszelkie skróty i uzupełnienia za zgodą Wydawcy ...
-
E-społeczeństwo: zagrożenia
... i przechowuje. Nie każda informacja jest ważna, cenna, przydatna. Wręcz przeciwnie — większość informacji to spam. Internet, symbol Ery Informacji, powstał w zamierzeniu dla celów militarnych, potem się mocno skomercjalizował (marketing, reklamy, ... pole wyszukiwarki zwrot „transformacje społeczeństw”. Wszelkie skróty i uzupełnienia za zgodą Wydawcy ...
-
Sztuka mówienia zanika
... stworzyła warunki do ograniczania i wypierania mówienia z naszej przestrzeni społecznej. Internet, komputer, poczta elektroniczna, a także telewizja to w zasadzie strefy ... „Socjologia języka” Kwiryny Handke (Wydawnictwo Naukowe PWN, 2008). Wszelkie skróty i uzupełnienia za zgodą Wydawcy. Książkę znajdziesz w księgarni internetowej www.ksiegarnia.pwn. ...
-
Lojalność klientów - rodzaje
... wokół marki, organizacja. Opisy obiektów pochodzą z ww. książki. Wykorzystanie za zgodą Wydawcy. Lojalność względem marki Obecnie klienci oczekują od marki nie tylko zaspokojenia ... Polsce. W spotach i reklamach tej kampanii w mediach ogólnopolskich (telewizja, prasa, radio, internet, outdoor) wzięły udział osoby znane w Polsce: Kayah, Bogusław Linda ...
-
Tablety i czytniki e-książek zyskują zwolenników
... , a 69% odtwarzać pliki wideo. Na wyniki badania z nadzieją patrzą wydawcy i właściciele treści, którzy w tabletach widzą możliwość generowania przychodów ... i globalny szef pionu kompetencyjnego ds. mediów. Informacje o badaniu Badanie przeprowadzono przez Internet, w grudniu 2010 r. Odpowiedzi udzieliło 14.314 osób w 16 krajach: Australii, ...
-
Relacje inwestorskie: trendy 2015
... nieregularnie, wypowiedzi są aranżowane najczęściej przy publikacji wyników. Zaledwie co 3. mały emitent (market cap do 0,1 mld zł) organizuje spotkania prasowe. Wydawcy nie mogą natomiast liczyć na rozwój współpracy komercyjnej – nie przybędzie chętnych na kampanie, zamiast korzystać z e-mailingu, spółki sięgną po własne ...
-
Wydawnictwa literackie i ich wizerunek w mediach
... materiałów. Źródłem najbardziej nieskrępowanych merytorycznie i językowo opinii jest oczywiście internet – dlatego przyjrzeliśmy się w szczególności wypowiedziom jego użytkowników. ... to z pewnością ważne miejsce czerpania i przekazywania informacji dla każdego wydawcy. Komentarz do badania: Grażyna Grabowska, prezes zarządu spółki Targi w Krakowie ...
-
Rynek reklamy online w Polsce I poł. 2016
... to dobitny dowód na to, że reklamodawcy zdążyli się już przekonać, iż internet jest nieodzownym składnikiem każdej kampanii reklamowej, i to nie jako medium dodatkowe, ... zwrócić uwagę, że pomimo wyhamowania dynamiki rozwojowej wideo online na całym rynku, lokalni wydawcy wciąż notują dwucyfrowe wzrosty wydatków na ten format reklamowy. – dodaje Ewa ...
-
Czym kierujemy się, podejmując decyzje zakupowe?
... sieci jednak to bezpośrednie relacje budzą w nas głębsze zaufanie i dostarczają większej wartości. Internet jest płaskim medium, coraz częściej kojarzonym z fake factami, których nie ... zeszłym roku światowa Koalicja na rzecz lepszych reklam. W ramach koalicji wydawcy, zobowiązują się umieszczać na swojej stronie reklamy, które spełniają ścisłe wymogi ...