-
Sprzedaż samochodów 2004r.
... 2004 wskazują na nieznaczną poprawę sprzedaży nowych samochodów osobowych na polskim rynku. Prowadzone przez producentów intensywne kampanie promocyjne odniosły więc pozytywny skutek. Wynik miesięczny przekroczył pułap 20 tysięcy sztuk i wyniósł 21.544 auta, o ponad 12,6 procent więcej niż w listopadzie. W porównaniu do sprzedaży z grudnia 2003 ...
-
Wyniki biur i domów maklerskich 2004
... na zlecenie osiągnęły poziom 186,7 mln zł (o 19,6% więcej niż w 2003 r.). Przychody finansowe wzrosły przeszło dwukrotnie - do 232,1 mln zł. Suma przychodów z instrumentów finansowych: przeznaczonych do obrotu, utrzymywanych do terminu zapadalności i dostępnych do sprzedaży ... w łącznej kwocie 11,9 mln zł. Wynik działalności maklerskiej dla ogółu ...
-
Samochody dostawcze VII 2005
... . 662 sztuki, co oznacza czwarty w kolejności wynik w tym roku - podaje Instytut Samar. W stosunku do lipca 2004 roku tegoroczny rezultat był mniejszy ... spadek o 27,1 proc.). Druga lokata należy do Volkswagena. Niemiecki producent wyróżnia się na rynku drugą z kolei najwyższą dynamiką wzrostu sprzedaży: 3.011 sztuk to o 65,71 procent więcej niż przed ...
-
Samochody dostawcze IX 2005
Na rynku samochodów dostawczych we wrześniu sprzedaż miesięczna wyniosła 2.901 sztuk, o 11 procent mniej niż przed rokiem, ale o 17,2 procent więcej niż w poprzednim miesiącu - podaje w comiesięcznym raporcie firma analityczna Samar. Wynik ... rok wcześniej. Na drugiej pozycji utrzymał się Volkswagen z wynikiem tegorocznej sprzedaży w wysokości 3 tys. ...
-
Raport "Konsument i Media"
Ponad 50% spadek sprzedaży produktów mogą przynieść niekorzystne publikacje w mediach na temat firmy - wynika z raportu "Konsument i media" przygotowanego przez firmę doradczą On Board PR Raport firmy doradczej On Board PR „Konsument i ...
-
Legalna muzyka coraz popularniejsza
... stała się ogromnie popularna, generując firmom fonograficznym 40% przychodów pochodzących ze sprzedaży muzyki cyfrowej. Wpłynęło na to szczególne zainteresowanie internautów dzwonkami muzycznymi, będącymi oryginalnymi utworami muzycznymi. Wszystko wskazuje na to, że kolejne lata będą coraz bardziej dochodowe dla firm fonograficznych i portali ...
-
Wyniki biur i domów maklerskich 2005
... na zlecenie osiągnęły poziom 212,7 mln zł (wzrost o 13,9%). Przychody finansowe wzrosły o 27,1% - do 295,1 mln zł. Suma przychodów z instrumentów finansowych: przeznaczonych do obrotu, utrzymywanych do terminu zapadalności i dostępnych do sprzedaży ... stratę brutto w łącznej kwocie 5,7 mln zł). Wynik działalności maklerskiej dla ogółu przedsiębiorstw ...
-
Sprzedaż samochodów I-VIII 2006
... o niemal 130 procent. Poziom sprzedaży w tym segmencie jest jednak bardzo mały (438 sztuk) i stanowi on zaledwie 0,3 procent całości sprzedaży na polskim rynku. Czołówka w rankingu modeli wydaje się być już ustalona, choć wciąż możliwe są przetasowania na poszczególnych pozycjach, gdyż różnice w poziomie sprzedaży w niektórych przypadkach są ...
-
Wyniki finansowe przedsiębiorstw 2005
... na zobowiązania osiągnęła stan 47,1 mld zł (w tym 12,1 mld zł stanowiły rezerwy z tytułu odroczonego podatku dochodowego). Badane podmioty uzyskały w 2005 r. przychody z całokształtu działalności w wysokości 1664,3 mld zł, tj. o 4,9% wyższe niż w 2004 r. W strukturze przychodów 56,6% stanowiły przychody ze sprzedaży ...
-
Niska jakość usług w sklepach obuwniczych
... a poukładane buty wyglądały estetycznie. Był tylko jeden mankament w wyglądzie sali sprzedaży. Znajdujące się na wystawie torebki były połączone zwykłym sznurkiem." - to opinia klienta ... nie ta pani." – to podsumowanie wizyty w sklepie Ambra (Warszawa, Blue City). Wynik średni dla całego badania w kategorii budowania lojalności klienta to 28,3%. ...
-
Działki budowlane - lipiec 2007
... ., a najrzadziej działki o powierzchni od 3 001 do 5 000 m kw. W porównaniu do poprzedniego miesiąca, znacznie wzrosła oferta sprzedaży działek o powierzchni od 1 001 do 3 000 m kw. Szczegółowe dane poniżej. Na sprzedaż wystawiane były głównie działki niezabudowane – 69 proc. wszystkich ogłoszeń, a najpopularniejszym sposobem zbycia było ogłoszenie ...
-
Najpopularniejsze marki własne w Rosji 2007
... cenie (mimo, że pierwsze wprowadzone marki własne pozycjonowane były na średnim poziomie cenowym). Strategia sprzedaży tych produktów w Rosji często polega na wykorzystaniu podobieństw do opakowania produktów markowych i wprowadzaniu do oferty ich tańszych wersji. Koncentracja na markach tańszych tłumaczy znaczącą różnicę pomiędzy cenami produktów ...
-
Przetargi budowlane I 2008
... i prac energoelektrycznych. W styczniu 2008 r., w Polsce, opublikowanych zostało 16 440 przetargów i zleceń na usługi, wykonanie oraz dostawy (bez sprzedaży), z czego aż 61% tj. 10 043 ogłoszeń dotyczyło szeroko pojmowanej branży budowlanej. Porównując ten wynik z analogicznym okresem roku 2007, zauważyć można zdecydowany wzrost liczby publikacji ...
-
Marki własne detalistów w Polsce 2008
... sprzedaży marek handlowych w Polsce odpowiadają sklepy dyskontowe, w których private labels stanowią nawet 85% oferty. PMR szacuje, iż generują one prawie 66% obrotów całego rynku. W istotny sposób przyczyniają się do popularyzacji produktów marki własnej, zwłaszcza w mniejszych miejscowościach. Tak samo wpływa na ... perspektywie czasowej, na ...
-
Mobilna sprzedaż coraz popularniejsza
... nową erę handlu w wielu kanałach,” – powiedział Dick Cantwell, wiceprezes działu Retail / CPG Practice w IBSG. „Handel wielokanałowy przekształcił się w sieć sprzedaży, na którą składają się sklepy, katalogi, urządzenia mobilne i Internet. Aby wykorzystać okazję, jaką stwarzają rozwiązania mobilne, sprzedawcy muszą udostępnić klientom prawdziwie ...
-
Reklama i sprzedaż alkoholu w internecie nielegalne
... działu prawnego PARPA. Przypomina też, że jeśli piwo ma być promowane na ruchomych powierzchniach wykorzystywanych do reklamy, to 20 proc. powierzchni muszą zajmować widoczne ... przewiduje doprecyzowania przepisów. Część sprzedawców wycofała się ze sprzedaży alkoholu przez internet, aby nie narazić się na zarzut, że umożliwiają kupno trunków ...
-
Muzyka w sklepach coraz częściej legalna
... Z przedstawionego ostatnio raportu wynika, że muzyka w sklepach, galeriach handlowych i w punktach usługowych tworzy atmosferę miejsca, zachęca klientów, może także wpływać na wysokość sprzedaży. Obowiązek płacenia za tak wykorzystywaną muzykę wynika z nowelizacji ustawy o prawie autorskim i prawach pośrednich z 4 lutego 1994 roku. Zgodnie z ustawą ...
-
Czerwona biotechnologia w 2009r.
... nastąpił znaczący spadek dynamiki wzrostu przychodów ze sprzedaży. W roku 2008 odnotowano nawet spadek przychodów, na co wpływ miały gorsze wyniki największej polskiej firmy biotechnologicznej Bioton. W wyniku tego, w 2008 r. wartość sprzedaży firm biotechnologicznych z sektora farmaceutycznego można oszacować na poziomie około 607 mln zł, około ...
-
Polskie sklepy online dobrze sobie radzą
... też inne kanały sprzedaży. Prawie trzy czwarte badanych w 2008 r. prowadziło sprzedaż na aukcjach, a około 40% wśród innych kanałów wymieniło sprzedaż hurtową i sklepy tradycyjne. Już prawie połowa polskich sklepów internetowych obsługuje zamówienia zagraniczne. Wyniki finansowe e-sklepów Z roku na rok firmy działające na polskim rynku e-commerce ...
-
Powierzchnie handlowe w Polsce VII-IX 2009
... poziomu z IV kwartału 2008 r. Dynamika sprzedaży detalicznej nadal pozostaje na niskim poziomie. W lipcu i sierpniu odnotowano najlepsze wyniki sprzedaży – wzrost w ujęciu rocznym o 5,7 i 5,2%. We wrześniu dynamika sprzedaży nieco osłabła i osiągnęła 2,5% wzrostu, co stanowi słabszy wynik od prognozowanego przez analityków 4% wzrostu. Jednak ...
-
Ile dni trwała sprzedaż mieszkania w IV 2010 r.?
... na przykład w budynku z wielkiej płyty. Sytuacja taka miała miejsce w przypadku czteropokojowego mieszkania na warszawskim Ursynowie. Miało powierzchnię 72 m kw. i mieściło się na najwyższym piętrze budynku z wielkiej płyty. Nawet dość atrakcyjna cena na poziomie niewiele ponad 500 tys. zł oraz pożądana lokalizacja nie pomogły w szybkiej sprzedaży ...
-
Polskie sklepy bez uśmiechu
... skierowane do klienta i propozycja sprzedaży dodatkowych produktów. Te trzy elementy to przecież abecadło sprzedawcy. W 2009 roku uśmiechnięto się w sklepach do 7 na 10 klientów, powitano ... laty średni wynik wynosił 84 proc., a teraz to już tylko 71 proc. Gdy spojrzymy na różne branże, handlowcy wypadają średnio (7 uśmiechów na 10 klientów) - ...
-
Lokale gastronomiczne: przychody a lokalizacja
... w centrach handlowych wzrostu sprzedaży spodziewa się 26% placówek (średni wzrost na poziomie 9%), natomiast spadku 36% (średni spadek na poziomie 20%). Wzrost sprzedaży średnio o 21% prognozuje 38% placówek zlokalizowanych w centrach miast i na głównych ulicach. Spadku spodziewa się natomiast 26% tego typu lokali (średni spadek na poziomie 24 ...
-
Kto kupuje ubezpieczenie turystyczne?
... polis o najmniejszym zakresie ochrony na rzecz rozbudowanych pakietów. W 2010 r. pakiet Active (szerszy wariant ubezpieczeń turystycznych dostępnych na stronie Elvia.pl) miał ponad 60% udział w sprzedaży, rok wcześniej wynik ten wynosił - 53%. O badaniu Raport Mondial Assistance powstał na podstawie analizy polis turystycznych sprzedanych ...
-
Praca w handlu nadal popularna
... prawie co czwarty ogłoszeniodawca. Liczą się również województwa: wielkopolskie (12 proc.) oraz śląskie (11 proc.)”. Na zatrudnienie w branży handlowej mogą liczyć sprzedawcy, kasjerzy, specjaliści ds. rozwoju sprzedaży, przedstawiciele handlowi, a także kierownicy i menadżerowie. „Wśród ogłoszeń publikowanych od początku roku w portalu otoPraca.pl ...
-
Polska liderem handlu detalicznego w UE
... w sprzedaży może być znakiem, że zażegnaliśmy kryzys na dobre. Początek 2011 roku pokaże jak poradzimy sobie z podwyżką podatków i zapowiadaną ostrą zimą, przedsiębiorcy są jednak dobrej myśli. Dobrego nastroju firm nie psują również doniesienia o obniżających się nastrojach konsumenckich. Według przedsiębiorców jest to wynik przede ...
-
Polacy wolą małe mieszkania i tanie domy
... trzech miesięcy ogłoszenia z tego regionu stanowiły 11 proc. ofert dotyczących mieszkań i 9 proc. ogłoszeń sprzedaży domów. Za podażą nie idzie jednak popyt. Więcej osób poszukuje nieruchomości na Śląsku oraz na Dolnym Śląsku. Polacy szukali najczęściej nieruchomości w najniższym przedziale cenowym. Trudności ze znalezieniem odpowiedniej oferty ...
-
Najpopularniejsze samochody używane 2010
... były na sprzedaż najczęściej i cieszyły się największym zainteresowaniem wśród chętnych na zakup auta. Rok 2010 serwis otoMoto.pl zakończył wynikiem ponad 6 mln ofert sprzedaży ... . Najbardziej wysłużone, 15-letnie pojazdy przeważały wśród ofert sprzedaży Audi A4 – roczniki te wyceniane były średnio na niecałe 9 tys. zł. Największą podaż w 2010 ...
-
Polscy internauci a e-commerce 2010
... to najprawdopodobniej wynik wieloletnich doświadczeń Polaków z zakupami w Internecie, a także często wygoda, duży wybór i możliwość dokonania zakupu korzystniejszego cenowo niż off-line. Rośnie też świadomość internautów odnośnie zakupów grupowych, tzw. group shopping, jednak na naszym rynku popularność dotychczasowych kanałów sprzedaży jest nadal ...
-
Firmy w Małopolsce aktywne gospodarczo
... (był to wynik w ścisłej czołówce w kraju, przy średniej wzrostu o 10%). W badanej przez Euler Hermes (na podstawie własnych danych) ... sprzedaży w 2009 roku – jak podaje GUS produkcja sprzedana przemysłu była w dołku właśnie w dwu-trzech pierwszych kwartałach 2009 roku. Gdy firmy ograniczały sprzedaż – spadały wzajemne zobowiązania pomiędzy nimi. Na ...
-
Przedstawiciel farmaceutyczny znajdzie pracę
... komunikatywności, umiejętności współpracy z klientem, doświadczenia zawodowego oraz udokumentowanych sukcesów w sprzedaży. Drugim, obok sprzedaży, zadaniem przedstawicieli medycznych jest promowanie leków poprzez udzielanie informacji oraz regularny kontakt z aptekami i lekarzami. Na drugim miejscu pod względem liczby ofert pracy znaleźli się ...
-
Szara strefa a wyroby akcyzowe 2010
... tytoniowych ograniczenie legalnej sprzedaży wiąże się z negatywnym wpływem na ich kondycję ekonomiczną. Zgodnie z danymi GUS, między 2009 a 2010 rokiem nastąpił znaczny spadek (o 23%) przychodów z całokształtu działalności przedsiębiorstw zajmujących się przetwórstwem tytoniu. Istotnemu pogorszeniu (o 32%) uległ również ich wynik finansowy netto ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych IX 2011
... Wynika to głównie z zaangażowania większych wysiłków na poprawę jakości sieci, nieraz nawet kosztem ograniczenia ... na pierwsze miejsce wysunęła się sieć Biedronka (80,01), która wyprzedziła dotychczasowego lidera Tesco hipermarkety (79,98) zaledwie o 0,03 punktu. O awansie sieci Jeronimo Martins Dystrybucja zadecydowały świetne wyniki sprzedaży ...
-
Ceny mieszkań XI 2011
... sprzedaży mieszkań na rynku wtórnym wydłuża się. Mieszkania, które zostały sprzedane w październiku (umowa ostateczna) trafiły na rynek średnio 134 dni wcześniej. Oznacza to, że proces sprzedaży trwał przeciętnie prawie 4,5 miesiąca. To najdłuższy okres od lutego 2009 roku. Wydłużający się proces sprzedaży ...
-
Polacy a samochody hybrydowe
... sprzedaży. Wiedza na temat tego typu aut nie jest jednak powszechna – jeden na czterech badanych (26%) twierdzi, że aut hybrydowych nie ma w sprzedaży w Polsce, a niemal połowa respondentów (45%) nic nie wie o tego typu ofercie. Zgodnie z oczekiwaniami, większą wiedzę na ...