-
Na czym zarabiają operatorzy komórkowi?
... SMS o podwyższonej płatności. Inaczej polski rynek mobilnych usług dodanych traciłby już wyraźnie na wartości. Znaczące tempo wzrostu przychodów operatorów z tytułu sprzedaży usług mobilnego internetu i mobilnych usług dodanych w pozytywny sposób rzutuje na kondycję całego rynku telefonii komórkowej w Polsce. Według wstępnych szacunków PMR, w 2015 ...
-
Nie ma chętnych na ubezpieczenia direct?
... direct to ciągle rynkowa nisza. Dane za poprzedni rok dowodzą, że wydajemy na nie zaledwie 2 grosze z każdej złotówki przeznaczonej na polisę. Analitycy i ubezpieczyciele ciągle jednak z bacznością przyglądają się temu kanałowi sprzedaży, zakładając, że to właśnie on jest przyszłością rynku. Doświadczenie funkcjonujących a polskim rynku ...
-
W e-sklepie na prezenty świąteczne wydajemy 190 zł
... , że poszuka go w internecie. Pod tym względem Polska osiągnęła drugi wynik wśród analizowanych państw. Z kolei 35 proc. z nas będzie szukać w ... bożonarodzeniowych sprzedawcy powinni walczyć o klienta we wszystkich kanałach sprzedaży. Polacy oczekują przede wszystkim niższych cen, na które wskazało 63,9 proc. ankietowanych i możliwości wymiany ...
-
Nieruchomości komercyjne: co słychać na świecie?
... mogą spodziewać się, iż popyt na nieruchomości magazynowe i centra logistyczne nie osłabnie. Wprawdzie oczekuje się, iż liderem pod względem wolumenu sprzedaży w Europie będzie Londyn, jednak to Madryt stanie się największym triumfatorem, ze wzrostem prognozowanym na poziomie 7%. Na większości najważniejszych rynków globalnych zbadanych w ramach ...
-
Co wpływa na zadowolenie klienta?
... sprzedaży w sklepach stacjonarnych są problemy z zarządzaniem zapasami, a w szczególności braki towaru. Zarówno kupujący, jak i pracownicy sklepów są niezadowoleni z liczby przypadków braku towaru. 43 proc. sprzedawców jako główną przyczynę frustracji wskazuje skargi klientów na ...
-
BIG InfoMonitor: 50% firm zadowolona z 2019 roku. Gorsze prognozy na przyszłość
... 30 proc. na pierwszym miejscu wymienia niższe zyski. Podają też spadki sprzedaży oraz rosnące koszty zatrudnienia (po ok. 23 proc.), a na czwartej pozycji - kiepskie rozliczenia ... większą sprzedaż i zyski. Najmniej zadowoleni handlowcy mówią o większej sprzedaży, ale na drugim miejscu zamiast zysków wymieniają zdobywanie nowych odbiorców i rynków. ...
-
RTV i AGD nie poddają się pandemii. Są szanse na udaną końcówkę roku?
... okresu minionego roku. Informacje o badaniu Prezentowane w powyższym komunikacie analizy oparte są na danych pochodzących z Panelu Punktów Sprzedaży Detalicznej GfK (PoS Tracking) regularnie gromadzącego informacje na temat sprzedaży produktów z sektorów elektroniki użytkowej, fotografii, telekomunikacji, IT, wyposażenia biurowego oraz dużego ...
-
Polskie mleko nawet na Dominikanie. Branżę napędza eksport
... organizacyjnym, logistycznym, ale też ryzyka prawnego czy finansowego. Dużym ułatwieniem jest profesjonalne wsparcie w zakresie usług finansowych, związanych z transakcją sprzedaży na każdym etapie. Santander Bank Polska oprócz szerokiego zakresu produktów, również walutowych wprowadza globalne rozwiązania oferujące kluczowe usługi dla firm ...
-
Branża spożywcza na bakier z e-commerce
... względu na niższą adopcję rozwiązań e-commerce branża spożywcza w dużo mniejszym stopniu odczuła korzyści jakie w ubiegłym roku przynosił ten kanał sprzedaży. Rozwój sprzedaży internetowej może więc być kluczem dla stabilności i rozwoju całego sektora, przykładowo blisko 20% firm spożywczych aktywnych w B2B e-commerce zdecydowało się na taką ...
-
Polski leasing: finansowanie firm na dużym plusie
... na poziomie 88 mld zł. Jest to wynik wyższy o 30,7% niż przed rokiem i znacznie przekraczający oczekiwania leasingodawców. Firmy zrzeszone w ZPL koncentrują się na ... rynki nie odnotowały aż tak wysokich wzrostów. Tak dobre wyniki sprzedaży maszyn przełożyły się na wyniki firm leasingowych, które sfinansowały maszyny rolnicze o wartości 6,4 ...
-
Łódzki rynek nieruchomości na fali wznoszącej
... się rynek mieszkaniowy. Jak wskazują dane CBRE, w I połowie br. do sprzedaży wprowadzono niemal 2,4 tys. mieszkań, a w ofercie pozostawało ich niemal 6 tys. Sprzedano 1,7 tys. lokali, ... całej Polsce jest to 3,21 proc. To w połączeniu z centralnym położeniem Łodzi, na skrzyżowaniu autostrad i drogi S8, czyni region atrakcyjnym dla firm logistycznych, ...
-
Marketingowiec omija platformę X i celuje w reklamę na YouTube
... na podstawie odpowiedzi marketingowców. YouTube umocnił swoją pozycję jako najlepszy wybór dla marketingowców. Konsumenci polubili reklamy w punktach sprzedaży Analiza Kantar za rok 2024 pokazuje, że reklamy w punktach sprzedaży ... połowa konsumentów (47%) jest obecnie otwarta na reklamy, podczas gdy w 2020 r. wynik ten wynosił zaledwie 24%. Wzrost o 9 ...
-
Niedobór talentów problemem 6 na 10 polskich firm
... sprzedaży & marketingu (19%), a także obsługi klienta (18%). Według publikacji, 59% firm zlokalizowanych w naszym kraju wskazuje na niedobór odpowiednio wykwalifikowanych rąk do pracy. Wynik ten od kilku lat sukcesywnie spada, w ujęciu rocznym jest niższy o 7 punktów procentowych. Jest to dowodem między innymi na ...
-
Sprzedaż ciągle na czele
... firma). Oprócz zapotrzebowania na sprzedawców (15,7% ogłoszeń), sporo ofert skierowanych jest do przedstawicieli handlowych (prawie 9%). Jeżeli do tego dodać jeszcze, że ok. 0,4% ogłoszeń dotyczyło przedstawicieli medycznych, okazuje się, że na różne formy sprzedaży przypada co czwarte wolne miejsce pracy. Wynik ten jest niemal niezmieniony ...
-
Korupcja w Polsce i na świecie 2006
... na ich ujęcie. Powyższe straty to tylko wierzchołek góry lodowej, bo przecież kontrole NIK obejmują jedynie wycinek funkcjonowania państwa. Jest wysoce prawdopodobne, że rzeczywista wielkość kosztów ponoszonych przez państwo wskutek praktyk korupcyjnych w postaci uszczuplonych przychodów budżetowych z podatków, ceł, prywatyzacji, sprzedaży ...
-
Trwa boom na działki w Warszawie
... na rynku sprzedaży działek budowlanych. Liczba chętnych do nabycia kawałka ziemi na budowę domu, jako lokatę czy w celach spekulacyjnych wzrosła w ciągu ostatniego roku ponad 2-krotnie. W tym czasie podaż działek do sprzedaży utrzymała się na ubiegłorocznym poziomie. Zakup działki i budowa na ...
-
Polska rodzina wyda na święta 1500 zł
... na okres poświąteczny. W Polsce mamy wciąż wzrost konsumpcji, a więc i obroty sklepów rosną. Ekonomiści szacują, że w tym roku Polacy wydadzą na święta około 23 mld zł. Wśród prezentów najczęściej znajdą się: kosmetyki, słodycze i zabawki. Raport Nielsena o dynamice sprzedaży ...
-
Najskuteczniejsze techniki sprzedaży
... szybko podciąć. Jaki jest tego wynik? Brak sprzedaży. Sprzedawcy z tradycyjnym wyszkoleniem mają wiele cech wspólnych z wędkarskimi amatorami. Tracą możliwość sprzedaży, bo nauczono ich ... . Taka sama technika jest często stosowana w sztukach walki i polega na wykorzystaniu impetu atakującego przez atakowanego. Zastanów się nad następującym przykładem ...
-
Rosną wydatki Polaków na płatki śniadaniowe
... kupili ich 48 mln kg, o 7 proc. więcej niż w 2008 r. - Duży wpływ na wzrost sprzedaży tych produktów ma m.in. coraz szybsze tempo życia polskich konsumentów, którzy szukają ... . - Biorąc pod uwagę trendy np. z rynku niemieckiego, zakładamy, że popyt na śniadaniowe przetwory zbożowe będzie zwiększał się dynamicznie także w Polsce – komentuje Marian ...
-
Producenci piwa liczą na lepszy sezon
... na zahamowanie spadków sprzedaży. W 2009 r. sprzedaż piwa zmalała w naszym kraju o ok. 10 proc. Euromonitor uważa, że w 2010 r. popyt znów spadnie. Tradycyjnie popyt na piwa rośnie na początku maja i trwa do końca września. Na ten okres przypada zazwyczaj około połowy rocznej sprzedaży ...
-
Duże firmy gotowe na inwestycje
... w 2009 r. Szybko zareagowały na niespodziewaną zmianę koniunktury, udało im się ograniczyć koszty do poziomu pozwalającego na utrzymanie rentowności na dodatnim poziomie. I zrobiły to ograniczając restrukturyzację zatrudnienia do minimum. Negatywnym skutkiem kryzysu był jednak relatywnie niewielki wzrost przychodów ze sprzedaży, a przede wszystkim ...
-
Polscy przedsiębiorcy o perspektywach na rok 2012
... usługowe odnotowywały wzrost sprzedaży a rzadziej jej spadek w minionym roku. Przedsiębiorcy z nieco większą ostrożnością niż rok temu planują przyszłoroczne przychody ze sprzedaży – wskaźnik oczekiwanej sprzedaży jest wyraźnie niższy niż przed rokiem. Spośród wszystkich badanych krajów w Polsce oczekiwania na rok przyszły są na drugim miejscu pod ...
-
Czas sprzedaży mieszkania a jego metraż
... na pięciu największych krajowych rynkach (Kraków, Poznań, Trójmiasto, Warszawa, Wrocław) przeciętny proces sprzedaży w przypadku lokali o wartości większej niż pół miliona złotych trwał ponad 300 dni. Dla porównania sprzedaż mieszkań o cenie wynoszącej maksymalnie 200 tys. zł trwała w ostatnim roku średnio 108 dni. Podobny wynik ...
-
Handel internetowy na świecie
... sprzedaży internetowej w 2012 r. wyniosła w Polsce 4 mld 864 mln USD (15 miejsce na świecie). Pod względem wielkości rynku zajmujemy 17. pozycję i 25. w zestawieniu wielkości sprzedaży internetowej na jednego mieszkańca. Sprzedaż internetowa stanowiła 4,6% całkowitej sprzedaży, co daje Polsce 14 miejsce na świecie. Wzrost sprzedaży internetowej ...
-
Największe sieci handlowe na świecie 2014
... Audytu Deloitte. Zjawisko sprzedaży części aktywów doprowadziło do przetasowań wśród 10 największych detalistów na świecie. O ile Wal-Mart umocnił pozycję lidera, o tyle Carrefour (dotąd drugi największy na świecie detalista) spadł na czwarte miejsce. Spowodowane to było malejącymi przychodami ze sprzedaży na przestrzeni ostatnich lat, głównie ...
-
Operatorzy komórkowi nie mogą liczyć na lojalność klienta
... promocji 19 proc. Negatywnie o telemarketerach Polacy przed zakupem oferty preferują samodzielne metody zdobywania informacji na jej temat, aż 57 procent badanych, których miało kontakt z telemarketerami oceniło ten rodzaj sprzedaży negatywnie. Głównych przyczyn upatrują w nachalności, uciążliwości oraz braku zaufania do w ten sposób przekazywanych ...
-
Są chętni na luksusowe samochody
... stałych kursów walutowych jest to równoznaczne ze wzrostem na poziomie 8 proc. Za taki wynik w znacznej mierze odpowiada korzystna sytuacja w Stanach Zjednoczonych oraz Europie ... pojawiła się w badaniu po raz pierwszy. Wyniki raportu wskazują również na znaczący wzrost sprzedaży luksusowych produktów w obniżonych cenach – w 2015 roku 35% rynku dóbr ...
-
Ferie zimowe 2017: Egipt znowu na topie?
... tylko na bieżącą sprzedaż imprez turystycznych, ale również na średnioterminowe perspektywy. TravelDATA od dawna już podkreśla, że największy wpływ na wielkość sprzedaży wycieczek ma ... nie musi dla turysty negatywny. Wynik grudnia 3:0 dla przeciwności, ale perspektywy branży na razie nie zagrożone Na zakończenie kwestii ważnych dla turystyki wydarzeń ...
-
Zaległe faktury. Jak wypadamy na tle Europy?
... na świecie 2017" wynika, że 12 procent płatności jest przeterminowanych o ponad 120 dni. Taki wynik plasuje nas na szarym końcu Europy, za Rumunią i Portugalią. Z kolei najlepszymi płatnikami na ... się firmy z branży budowlanej (36,4 proc. faktur płaconych w terminie), sprzedaży detalicznej (38 proc.) i przedsiębiorstwa transportowe (43,9 proc.). Zaś ...
-
Koronawirus: czy e-commerce zyska na pandemii?
... około 24 proc. przychodów ze sprzedaży grupy ogółem, InPost z uwagi na rosnące zapotrzebowanie na usługi paczkomatowe w związku pandemią przyspiesza start nowej usługi „Paczka w Weekend” umożliwiającej dostawy do Paczkomatów także w soboty i niedziele, na zasadzie podobnej jak w każdy inny dzień tygodnia. Z uwagi na koronawirus, od 12 marca ...
Tematy: e-commerce, handel elektroniczny -
Handel odporny na kryzys? Powstało 11 nowych obiektów, park handlowy na fali
... ich odwiedzenia przynajmniej raz skorzystało już 6 na 10 Polaków. Poprawiły się wyniki sprzedaży detalicznej, które wzrosły o 14% w maju w porównaniu do kwietnia. Wraz z otwarciem galerii nastąpił spadek sprzedaży przez internet (łącznie o 13% w maju w porównaniu do kwietnia). Spadek dynamiki sprzedaży przez internet w maju dotyczył szczególnie ...
-
15,6 mln mkw. powierzchni handlowej w Polsce na koniec II kw. 2022
... na kwartał. Przed pandemią kształtował się on na poziomie 5-6%, w okresach ograniczenia handlu stacjonarnego sięgał 11%, aby wrócić do średniego poziomu ok. 8% wraz z poluzowaniem obostrzeń. Od listopada 2021 roku zauważalny był wzrost sprzedaży przez Internet, który osiągnął ok. 10% i na ...
-
Polska Ekstraklasa: rekordowe przychody i realna szansa na 1 mld zł
... na pierwszym miejscu naszego rankingu uplasowała się Legia Warszawa z przychodami na poziomie 155,2 mln zł. Drugie miejsce zajął Lech Poznań, który choć osiągnął niemal dwukrotnie niższy wynik ... 76 mln zł. Z kolei zwiększona frekwencja może oznaczać wzrost przychodów z tytułu sprzedaży koszulek klubowych oraz ma szansę nakłonić sponsorów do ...
-
Social commerce: jaki potencjał sprzedaży przez media społecznościowe?
... czwarta sprzedaży (24%) jest już realizowana bezpośrednio za pośrednictwem mediów społecznościowych. Firmy handlowe w Irlandii są liderem na rynku (30%), a tuż za nimi plasują się sprzedawcy z Holandii, Izraela i Polski, którzy deklarują, że ok. 29% ich sprzedaży pochodzi z tego kanału. Istnieje wiele optymistycznych danych na temat ...
-
Czego szuka Polak na zakupach i czy to dostaje?
... na świecie), to właśnie to usprawnienie pozytywnie wpływa na wzrost sprzedaży. Kupujący oczekują szybkiego i łatwego realizowania płatności, niezależnie od tego czy dokonują zakupów online, czy w sklepach stacjonarnych. Na ...