-
Techniki finalizowania sprzedaży
... klient czuł zadowolenie po dokonaniu zakupu. Stanie się tak tylko wtedy, gdy będzie czuł, że to on sam, a nie ktoś inny, podjął decyzję o zakupie. Klienta należy prowadzić ... . Innym wymogiem jest to, aby produkt naprawdę zaspokajał potrzeby klienta i aby żadne istotne pytania klienta nie pozostały bez odpowiedzi. Ponadto klient nie może mieć żadnych ...
-
Prowadzenie sklepu internetowego - logistyka
... sklep – klient, towar nie dotrze do klienta lub dotrze, ale zniszczony, przesyłka pobraniowa nie zostanie rozpoznana przez klienta i ten nie przyjmie jej, problem zwrotów ... przyszłym roku szacuje się na prawie 8%. Głównym powodem jest coraz większe zadowolenie Internautów z obsługi sklepów internetowych oraz większego bezpieczeństwa zakupów [20]. ...
-
Wizjoner czy marketingowy liczygrosz
... . Niezależnie jednak od tego, jak wygląda start i jakie powody kierują wyborem dostawcy usług, ostateczne zadowolenie lub niezadowolenie klienta powstaje pomiędzy dwoma biegunami - oczekiwaniami i wyobrażeniami klienta a momentem dostarczenia mu efektu końcowego. Powstawanie jest procesem ciągłym, którego głównymi filarami są relacje międzyludzkie ...
Tematy: -
Kiedy marketing przynosi największe zyski? Jak je mierzyć?
... na każdym etapie ich współpracy z firmą – od sprzedaży, przez marketing, obsługę klienta czy wszelkie obszary serwisowe lub logistyczne, z którymi klient może mieć ... Zainteresowanie LTV koresponduje ze światowym trendem większego ukierunkowania firm na zadowolenie klientów na każdym etapie współpracy (tzw. przekrojowa strategia full-funnel). ...
-
Polski rynek e-commerce w 2009 r.
... (24%), marketingu afiliacyjnego (20%), e-PR-u (20%) czy marketingu wirusowego (12,5%). Sklepy coraz chętniej wykorzystują działania zmierzające do podniesienia jakości obsługi klienta oraz do zatrzymania już pozyskanych klientów, m.in. obniżka cen (74%), bezpłatna dostawa (68%), gratisy i upominki dla klientów (56%), wyprzedaże (46 ...
-
Gospodarstwa domowe a rynek telekomunikacyjny 2011
... z telewizji wyniosła 39 PLN. Ponad trzy czwarte badanych (76,5 %) deklaruje zadowolenie ze swojego dostawcy telewizji. USŁUGI WIĄZANE Blisko co piąty respondent korzysta z ... respondent chciałby, aby zwiększono zakres usług i lepiej dopasowano je do potrzeb klienta (33 %) oraz poprawiono jakość oferowanych usług (32,6 %). Na kolejnych miejscach ...
-
Po co nam Customer Journey Mapping?
... zadowolenie z produktu lub usługi. Zmieniające się zwyczaje zakupowe wymuszają ciągłe udoskonalanie procesu obsługi klienta. Punktem wyjścia do poprawy doświadczeń zakupowych klientów jest Customer Journey Mapping. Do czego przydatny jest Customer Journey Mapping? Mapa Customer Journey jest punktem wyjścia do poprawy strategii obsługi klienta ...
-
Trendy w e-commerce 2024
... AI i machine learning skutkują zwiększeniem efektywności sprzedażowej, czy poprawą obsługi klienta. Jak wskazują eksperci, umiejętne użycie narzędzi wykorzystujących AI i machine ... on także do sklepów internetowych. Błyskawiczna dostawa wpływa nie tylko na zadowolenie klientów, ale także pokazuje, że sprzedawca, który a oferuje, jest rzetelny i ...
-
Ekspansja zagraniczna zwiększa zyski
... klienta. W przypadku rynków eksperckich można to zalecenie potraktować dosłownie. Nasi respondenci stwierdzili, że umiejscowienie przystępne dla klienta przynosi wiele korzyści. Podkreślali, że lokalizacja w bliskiej odległości może podnieść wskaźnik utrzymania klienta, pozwolić na szybsze rozwiązywanie problemów oraz zapewnić większe zadowolenie ...
-
3 czynniki wpływające na sukces i rozwój firmy
... elementem strategii firm powinno być dziś dbanie o zadowolenie klientów. Po drugie – indywidualne podejście do każdego klienta 82% klientów deklaruje, że podzieli się z firmą ... gotowych jest zapłacić więcej za lepsze doświadczenia w obszarze zakupów i obsługi klienta, 59% klientów twierdzi, że zaangażowanie firm dostosowanie ofert do ich potrzeb w ...
-
Nowe cele strategiczne źródłem przewagi konkurencyjnej
... przynosiły korzystne wyniki w różnych okresach. Polepszenie wydajności operacyjnej (zmniejszenie kosztu obsługi klienta o 25%) miało przynieść korzyści stosunkowo szybko – 80% zamierzonych oszczędności ... studentów, popyt na kursy, wskaźnik studentów do personelu, zadowolenie studentów. Po ustaleniu punktu docelowego wątku zespół projektowy ...
-
Strategia w firmie
... kosztów wykorzystujemy nowe technologie w obsłudze klienta prowadzimy obsługę klienta detalicznego, indywidualnego i korporacyjnego przez 24h, w różnych miejscach, ... takiego produktu jeszcze nie ma, stąd wykorzystujemy efekt nowości podkreślając w reklamach zadowolenie pierwszych klientów – z zamiarem przyciągnięcia kolejnej grupy nowych klientów. ...
-
Studia ekonomiczne: jakie perspektywy mają absolwenci?
... świeżo upieczona absolwentka Szkoły Głównej Handlowej, w trakcie poszukiwania pierwszej pracy w zawodzie. Zadowolenie pracodawców widać też po statystyce. Z badania przeprowadzonego przez Ernst & ... Najpewniej wynika to ze stosunkowo ubogiej oferty zachodnich banków dla klienta indywidualnego. W Polsce ten rynek jest dobrze rozwinięty, a jeśli mieliśmy ...
-
5 sposobów na większe zarobki w e-commerce
... , przy zakupie tego samego towaru. Tego rodzaju „dosprzedaż” zwiększa zadowolenie z zakupów i pomaga w uzyskaniu większej średniej wartości zamówienia. Jak wynika z badań ... i najlepiej tylko kilka razy, aby nie zrazić potencjalnego klienta. Bonus za polecenie – po „zdobyciu” klienta, warto poprosić go o rekomendację, czyli zachęcenie innych do ...
-
Monitoring wizyjny w walce o customer experience?
... Rozwijający się rynek zakupów internetowych, braki w asortymencie czy niskiej jakości obsługa klienta – to tylko niektóre czynniki, wpływające na spadek liczby klientów ... Pozwala to w razie potrzeby otwierać nowe kasy, aby skrócić czas oczekiwania i poprawić zadowolenie klientów. Inteligentne funkcje analizy do oceny płci i wieku: rozwiązanie ocenia ...
-
7 kroków do zbudowania wyróżniającej się strategii biznesowej
... zadowolenie. W przypadku każdej firmy - niezależnie od tego, czym się ona zajmuje i czy obsługuje klientów końcowych, czy nie - najważniejszym szefem powinien być klient. Przyjęcie perspektywy postrzegania klienta ... swoje podejście biznesowe, przyjmując perspektywę postrzegania swojego klienta jako szefa. Właśnie dzięki temu powstało wiele, ...
-
Telefonia stacjonarna a oferty dla biznesu
... cen za połączenia niż oferowane przez TP w jej własnej sieci. Zadowolenie klientów biznesowych O poprawnym funkcjonowaniu regulacji na rynku telefonii stacjonarnej ... do spadku cen przynosząc tym samym wymierne korzyści użytkownikom. Walcząc o klienta przedsiębiorcy telekomunikacyjni prześcigają się w proponowaniu coraz to lepszych usług, bardziej ...
-
Najlepsze sklepy drogeryjne 2010
... ta poświęcona pomocy i doradztwu. Niestety wypadła zdecydowanie poniżej średniej - zadowolenie klientów wyniosło ogólnie 78% (w Polsce niewiele więcej - 80,5%). Pomoc ... pracowników. Tajemnicza sprzedaż wiązana… W kategorii poświęconej budowaniu lojalności klienta sprawdzano czy pracownicy proponowali klientom produkty uzupełniające (tzw. sprzedaż ...
-
Programy lojalnościowe - trendy 2022
... pomocną w przygotowaniu zdrowego posiłku. Jeśli korzystanie z takiego rozwiązania będzie dla klienta nawykiem, także sama aplikacja (i firmująca ją marka) stanie się ... procesy, a nie technologiczne nowinki, mogą w największym stopniu wpłynąć na zadowolenie uczestników z udziału w danym programie lojalnościowym. Dlatego projektując nowoczesne i ...
-
Jaki program lojalnościowy w restauracji i hotelu?
... nowoczesnych programów. Pieczątki w aplikacji – to rozwiązanie podobne, więc zrozumiałe dla klienta, a zarazem nowocześniejsze. Gość nie potrzebuje jednak kartonika, a w zamian ... uroczystość, na myśl z pewnością przyjdzie im także ta ulubiona restauracja. Zadowolenie może się przełożyć również na wyższe oceny w Google lub w innych serwisach z ...
-
Czego szuka Polak na zakupach i czy to dostaje?
... możliwości personalizacji oraz poznania klienta. W wielu aspektach Polska uzyskała wskaźniki wyższe niż średnia europejska czy globalna. To mobilizuje handlowców do dalszego rozwoju – skomentował Jakub Czerwiński, VP CEE w Adyen. Czego szuka Polak na zakupach? 1 na 3 badanych przyznał, że zadowolenie z zakupów wzrasta dzięki stosowanej ...
-
Postanowiłem włożyć kij w mrowisko!
... Polska długa i szeroka szukają coraz to nowych sposobów oddziaływania na klienta - także w Internecie. Kup pan… cegłę! Najczęstszym przejawem przywiązywania ... pewnym sensie wyraz podziękowania za dokonany zakup, wierność marce i troska o zadowolenie z użytkowania produktu pomimo mijających lat i zmieniających się technologii. Oto mój znajomy ...
Tematy: -
Sprzedaż bezpośrednia w Polsce rośnie
... z towarów i usług oferowanych w tym kanale dystrybucji. Rośnie również zadowolenie z jakości towarów kupionych w firmach sprzedaży bezpośredniej. W 2008 roku zdecydowanie zadowolonych ... też wygoda związana z tym, że sprzedawca przychodzi do domu klienta (39 proc.). Sprzedaż bezpośrednia systematycznie ugruntowuje swoją pozycję w gospodarce, ...
-
E-administracja w Europie 2014
... rozpoczyna się od klienta. W przypadku usług publicznych jest to trudniejsze, ale równie ważne. Różnica w poziomie zadowolenia użytkowników korzystających z usług komercyjnych w porównaniu z usługami publicznymi jest dosyć znaczna. Na przykład, użytkownicy są dużo bardziej zadowoleni z usług świadczonych przez banki (zadowolenie na poziomie 8,5 na ...
-
Wolne zawody. Czego profesjonaliści chcą od banku?
... to wyniki badania Deutsche Bank – co trzeci reprezentant wolnych zawodów oczekuje kompleksowej oferty – rozliczeniowej i kredytowej, które uwzględnią rozwiązania zarówno dla klienta indywidualnego, jak i biznesowego. Jak wynika z raportu Deutsche Bank, dla więcej niż co piątego reprezentanta przebadanej grupy ma znaczenie skuteczność procesu ...
-
Jak podwyższyć sprzedaż: promocje i rabaty
... za większość przychodów w firmie, stąd warto zwrócić szczególną uwagę na ich zadowolenie, nie skupiając się wyłącznie na pozyskaniu nowych konsumentów. Stosowanie rabatów i ... sklepowej W celu podniesienia efektywności działań sprzedażowych, jakości usług i zadowolenia klienta, warto odpowiedzieć sobie na dwa pytania: Jakimi celami biznesowymi kieruje ...
-
Monitor Rynku Pracy I kw. 2019 r.
... mieszkańców - 84%) i wsie w obrębie aglomeracji – (83%). Widać również, że zadowolenie spada wraz z wiekiem ankietowanych – z 80% wśród najmłodszych pracowników do ... 39 lat (także 71%). Kierowcy (14%) oraz sprzedawcy, kasjerzy i pracownicy obsługi klienta (12%) stosunkowo najbardziej obawiają się utraty pracy, na drugim biegunie są przedstawiciele ...
-
Sieci dyskontowe zyskują na znaczeniu. Dyskont antidotum na inflację?
... . konsumentów w USA, wskaźnik Net Promoter Score (NPS) mierzący satysfakcję i lojalność klienta, wyraźnie wzrósł w pierwszym kwartale tego roku dla sklepów dyskontowych. ... powinny skoncentrować się na kilku kluczowych aspektach swojej działalności operacyjnej, by zadbać o zadowolenie klientów. Przede wszystkim powinny skupić się na towarach, które ...
-
Inflacja zmienia zachowania konsumentów. Polowanie na niskie ceny?
... dodaje Bartosz Kubicki. Wiemy, że brakujące towary wpływają negatywnie na wzrost zamówień i zadowolenie klientów. Równie ważny jest ich wpływ na marże. Sprzedawcy detaliczni muszą ... lojalność, prawie każda interakcja musi zakończyć się uzyskaniem przez klienta produktu, którego poszukuje, w odpowiednim czasie w okresie świątecznym. Wykonanie tego ...
-
Firmy ubezpieczeniowe przed wyzwaniami. 4 kwestie są palące
... stać się partnerami konsultingowymi, korzystającymi z AI i automatyzacji do poprawy obsługi klienta. Ewoluować będzie również model omnichannel, łącząc cyfrowe i osobiste doświadczenia. ... i szybko reagować na zmiany, aby utrzymać się na rynku i zapewnić zadowolenie klientów; Obserwuj zmiany na rynku. Szybki rozwój – nie tylko technologiczny – wymaga ...
-
Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka to najlepsze polskie lotnisko wg pasażerów
... pokazującą ogólne zadowolenie pasażerów z usług lotniska. Częstość wystawiania opinii – bardziej popularne lotniska, obsługujące większą liczbę podróżnych, gromadzą znacznie więcej recenzji, co daje bardziej reprezentatywny obraz jakości usług. Treść opinii – uwzględniane są konkretne komentarze dotyczące infrastruktury, obsługi klienta, czystości ...
-
Trendy w polskiej bankowości
... kontaktu klienta z bankiem) i wdrażanie nowych technologii. Zdaniem bankowców, do wzrostu satysfakcji oraz lojalności klientów w największym stopniu przyczynia się wysoki poziom obsługi (tak twierdzi 43 proc. przedstawicieli największych banków). Co trzeci przedstawiciel największych banków (33 proc.) uważa, że największy wpływ na zadowolenie mają ...
-
Flota samochodowa: CFM w Polsce 2007
... świadomość outsourcingu flot oraz skłonność do zakupu, chęć przetestowania tego rozwiązania. Rywalizacja o klienta będzie więc coraz ostrzejsza. Niemniej wyniki firm CFM wskazują, że ... się po wprowadzeniu CFM (do 14%). Podobnie, jak wzrosło ogólne zadowolenie z samego faktu zakupu usługi CFM, tak też wzrosła deklarowana satysfakcja klientów ...
-
Europejskie zwyczaje dotyczące płatności
... ocenia ich działania jako efektywne, natomiast pośród zleceniodawców kancelarii adwokackich zadowolenie wyraża zaledwie 26%. Większość ankietowanych (51%) zakłada, ... blisko połowa wszystkich przedsiębiorstw rosyjskich nie bada solidności i wypłacalności klienta przed zawarciem transakcji. Oznacza to podejmowanie ryzyka utraty należności. Natomiast ...
-
Jak promować firmę w Internecie?
... jest to, że specjaliści dużych firm natychmiastowo reagują na zgłoszony przez klienta problem. Kolejnym atutem korzystania z usług największych hostingodawców jest fakt udostępniania ... strona WWW - Komunikacja na linii klient – firma jest niezwykle istotna. Wpływa na zadowolenie klientów, a co za tym idzie na wyniki sprzedażowe firmy. Klient ...