-
Sprzedaż cross-border bez błędów: jak przygotować sklep internetowy?
... warto przeanalizować ruch na stronie internetowej, dane z CRM, czy historię transakcji, aby sprawdzić, czy dany kraj już teraz generuje zainteresowanie ... cenią polskie marki i z powodu ograniczonej liczby lokalnych producentów, chętnie kupują w zagranicznych e-sklepach. Kolejnym kluczowym obszarem jest lokalizacja sklepu internetowego – nie tylko ...
-
Polskie firmy e-commerce w czołówce transformacji cyfrowej
... detalicznych twierdzi, że ich oferta logistyczna jest kluczowa dla finalizacji transakcji (w Polsce 97%), a 86% uważa, że bezpłatna dostawa i zwroty pozytywnie wpływają na ... handlu międzynarodowym - 61% zbadanych podmiotów realizuje część swojej sprzedaży na rynkach zagranicznych. W tym aspekcie Polska goni średnią światową, która wynosi 64%. ...


Prezenty pod choinkę z drugiej ręki? Polacy wciąż tradycjonalistami