-
Sektor MŚP: ocena I kw. 2012 i prognoza II kw. 2012
... . badanych, czyli nieco więcej, niż w poprzednim kwartale, kiedy gotowość inwestowania zgłaszało 45,7 proc. przedsiębiorstw. Firmy zamierzają zwiększyć wydatki na marketing i reklamę 21,5 proc. (w poprzednim kw. 18,2 proc.), na zakup maszyn i technologii – 17,8 proc.( poprzednio 15,5 proc.) oraz zaplanowali remonty hal, lokali, pomieszczeń ...
-
Sektor MŚP: ocena III kw. 2013 i prognoza IV kw. 2013
... zakupy do firmy. - Co ważne, oprócz inwestycji w oprogramowanie (13,2 proc. badanych chce inwestować w ten obszar), w maszyny i urządzenia (15,7 proc.), remonty i zakup lokali ... trzeci kwartał, było zaledwie 2,2 proc. OCENA SYTUACJI WŁASNEJ FIRMY W odniesieniu do kondycji własnej firmy Instytut Keralla również zanotował ożywienie w nastrojach. 27,3 ...
-
Sektor MŚP: ocena II kw. 2014 i prognoza III kw. 2014
... w trzecim kwartale zatrudniać (11,3% deklaruje tworzenie etatów, a tylko 5,1% ich redukowanie). Firmy MŚP będą też kupować szkolenia i płacić za wyższe kwalifikacje personelu (12,5 proc.), zainwestują w marketing i reklamę (18,5 proc.) oraz remonty i zakup lokali użytkowych (19,2 proc.). Udział firm deklarujących inwestowanie wyniósł 49,5%, co ...
-
Kondycja sektora MMŚP 2014
... i w tym przypadku można liczyć na firmy z sektora informacja i komunikacja oraz firmy oferujące usługi opieki zdrowotnej. Jednak te firmy, które planują inwestycje, myślą o wprowadzaniu ... osiągną wzrost – planują inwestycje, i co ważne – inwestycje w innowacje produktowe i zakup nowych technologii, co dobrze rokuje na przyszłość. Natomiast ich oceny ...
-
4 największe patologie sprzedaży - nie tylko w branży finansowej
... nieuchronnie wpisane w prowadzenie biznesu. Tak firmy jak i menedżerowie zakładają, że odejście części osób z firmy jest normalnym zjawiskiem, z którym ... firmy. Ku mojemu przerażeniu po usłyszeniu od sprzedawcy pytania: “Jakiego samochodu Pan szuka?” w 9 przypadkach na 10 od razu dowiedziałem się o możliwym rabacie, gdybym zdecydował się na zakup ...
-
10 kluczowych trendów w obsłudze klienta firm produkcyjnych
... usystematyzowanie odpowiedzi, respondentów podzielono na trzy grupy: high performers (14%) – firmy deklarujące, że osiągane przez nie wyniki są doskonałe, moderate performers ... brak umiejętności potrzebnych do rozwoju usług – 34% brak odpowiedzialnych za zakup rozwiązań – 34% 3 główne czynniki hamujące prowadzenie szybkiej obsługi serwisowej: ...
-
Największe błędy w marketingu
... klienta. Bardzo często firmy wpisują w tytule nazwę firmy lub aktualną datę, z której pochodzi oferta. Nie jest to dobry pomysł, bo nazwa firmy może z powodzeniem znaleźć ... płatków śniadaniowych klient może kliknąć w celu otrzymania, na przykład, zniżki na zakup towarów tej marki w tradycyjnym sklepie. W tym przypadku efektywność kampanii będzie ...
Tematy: -
Bazy danych wzajemnie udostępniane
... we współpracy pomiędzy A i B, specjalnie dla klientów firmy A. Klienci z bazy firmy A zainteresowani ofertą firmy B zgłaszają to w uzgodniony sposób (w czasie kontaktu telefonicznego, przez internet, ... Z kosztów projektu dla partnerów wzajemnie usuwana jest istotna pozycja - "zakup bazy danych do akcji". Po zaakceptowaniu przez strony założeń ...
Tematy: -
Mass mailing w małym przedsiębiorstwie
... wysyłkowych stanowi poważne wyzwanie. Budowa i zarządzanie własną listą adresową Dla firmy wysyłającej korespondencję masową najbezpieczniej jest, gdy marketing bezpośredni prowadzony jest ... zastosowanie prostego programu do mass mailingu. Najgorszym wyborem byłby zakup profesjonalnego systemu i korzystanie jedynie z jego podstawowych funkcji. Na ...
-
Motywowanie pracowników: narzędzia i metody
... różnych szacunków, z tego typu usług korzysta już od 500 to 700 tys. pracowników. Firmy mogą pracownikom wykupić grupowe ubezpieczenia zdrowotne w towarzystwie ubezpieczeniowym lub opłacić abonament ... towarowe po raz pierwszy na polskim rynku pojawiły się w drugiej połowie lat 90. Zakup przez firmę bonów dla swoich pracowników jest dość prosty. ...
-
Zarządzanie kapitałem obrotowym przedsiębiorstwa
... reguluje wszystkie zobowiązania oraz dysponuje wolnymi środkami pieniężnymi na okresowy zakup krótkoterminowych papierów wartościowych. Firma podjęła szereg działań ... rynkiem, dostawcami i klientami, mogą zdecydować się na strategię „duży zysk i ryzyko”. Firmy dopiero co startujące lub przeżywające trudności finansowe powinny wdrażać (przynajmniej ...
-
Tradycyjne a internetowe spółki handlowe
... sieci hipermarketów operujące w Polsce. Polskie firmy handlowe nie mogą z nimi konkurować, ponieważ nie mają wystarczających kapitałów do pokonania barier wejścia. Bariery te związane są z nakładami nieodwracalnymi, koniecznymi do stworzenia hipermarketów. Nakłady te muszą być poniesione na zakup odpowiednio zlokalizowanej działki, zbudowanie hali ...
-
Domena firmowa: dane abonenta powinny być aktualne
... to przedsiębiorstwo przed sytuacją, w której po zakończeniu współpracy z wykonawcą, prawo firmy do dysponowania domeną mogłoby zostać zakwestionowane. Podobna sytuacja może ... . Dlatego bardzo ważne jest, aby była odpowiednio zabezpieczona. Planując zakup firmowej domeny, warto zwrócić uwagę, w jaki sposób registrar zapewnia bezpieczeństwo usługi. ...
-
Programy lojalnościowe - najczęstsze błędy
... Nieopłacalność Udział w systemie lojalnościowym daje klientowi określoną nagrodę za zakup produktów czy usług danej firmy, przynosi więc korzyści obu stronom. Jednak nie zawsze tak jest. ... lojalnościowego precyzyjnie określić grupę docelową, która będzie najbardziej dochodowa dla firmy. Konieczne także jest zbadanie preferencji tych klientów, tak aby ...
-
Zarządzanie doświadczeniem klienta
... sprzedażowe i posprzedażowe. Tak szeroki zakres jego zastosowania wymusza na kadrze zarządzającej stworzenie strategii wdrożeniowej, dostosowanej do funkcjonowania firmy. Nie każdy jednak pamięta, że nie wystarczy zakup programu, wprowadzenie do systemu i czekanie na efekty. Gwarancją sukcesu jest etapowość wprowadzania CRM w życie - każdy, kto ...
-
Kształtowanie cen: modele i funkcje ceny
... spełnia m.in. następujące funkcje: Portfel. Klient musi czuć, że stać go na zakup produktu. Sprawiedliwość. Klient musi czuć, że nie zostanie oszukany, czyli że ... obniżaliby ceny bez umiaru. Wizerunek firmy Cena produktów firmy ma duże znaczenie dla jej wizerunku. Różnica między wizerunkiem firmy KLER i firmy JYSK jest ewidentna. Sklepniskocenowy ...
-
Rynek nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych 2010
... firmy zapasów ziemi. Oznacza to, że duże firmy dokańczały już rozpoczęte projekty, lecz nie rozpoczynały nowych oraz wstrzymały zakup nowych terenów. Według danych zawartych w raporcie, w przeciwieństwie do dużych firm, małe firmy ... w 2009 r. w stosunku do 2008 r. Oznacza to, że małe firmy nie ograniczyły tak masowo działalności produkcyjnej, jak duże ...
-
Atrakcyjne środowisko pracy ważniejsze niż zarobki
... studentów (81%) chciałoby samodzielnie wybrać sobie urządzenie do pracy - otrzymać z firmy pieniądze na zakup wybranego urządzenia lub przynieść własne urządzenie jako dodatek do urządzenia standardowo wydawanego przez firmę. Około siedmiu na 10 pracowników (68%) uważa, że firmy ...
-
Sektor MŚP: ocena III kw. 2011 i prognoza IV kw. 2011
... związany z inwestowaniem. MŚP będzie ponosić wydatki w tym kwartale na marketing, reklamę, zakup technologii, remonty maszyn i urządzeń oraz podnoszenie kwalifikacji pracowników. Z badania Kerala ... próbie N=600 sektora MŚP, w badaniu ujęte są także firmy mikro zatrudniające do 9 osób. Firmy do badania losowane z bazy danych GUS (rejestr REGON) oraz ...
-
Upadłości firm I-VII 2012
... zabezpieczenia w postaci hipotek na nieruchomościach czy zastawu na majątku, to mniejsze firmy z nimi współpracujące nie mają z reguły takich atutów. Trudniej jest ... szukający oszczędności częściej kupują w dyskontach), ale także wyspecjalizowane w dobrach, których zakup można odłożyć – np. ze sprzętem sportowym czy komputerowym. Łącznie liczba ...
-
Kondycja przedsiębiorstw - II kw. 2013 i prognoza III kw. 2013
... budzić może obawy o utrzymanie przez przedsiębiorstwa ich przewagi konkurencyjnej, zwłaszcza jeśli chodzi o firmy konkurujące na rynkach międzynarodowych. Na razie jeszcze skala problemów wynikających z wstrzymywanych inwestycji i malejących nakładów na zakup środków trwałych nie jest zdaniem respondentów duża. Większość firm w ogóle nie dostrzega ...
-
Firmowe Święta Bożego Narodzenia
... przygotowania do świąt - zakup produktów spożywczych, czy też dodatkowych prezentów.” Świętuje cała Polska Na najbardziej rozbudowane, przewidujące różne formy prezentów obchody świąt przygotowują się firmy z branży transportowej, gospodarki magazynowej i łączności. Tylko nieco rzadziej w tym gronie pojawiały się firmy usługowe oraz przemysłowe. Na ...
-
Sektor MSP umiarkowanie optymistyczny
... Wielkiej Brytanii, wśród których ten odsetek wynosi 54 proc. – Małe i średnie firmy to znacząca siła polskiej gospodarki – reprezentują zdecydowaną większość wszystkich przedsiębiorstw ... proc.), a także ekspansję na krajowym rynku (19 proc.). Najwięcej firmy chcą przeznaczyć na zakup sprzętu produkcyjnego (66,2 mld zł), pojazdów (39,9 mld zł), ...
-
Rynek poligraficzny w Polsce 2016
... rynku poligraficznym zmusza przedsiębiorstwa do planowania krótko- i średnioterminowej strategii rozwoju. Badane firmy zamierzają przede wszystkim zwiększyć efektywność swych działań, wzbogacić ofertę oraz poszukiwać nowych dostawców. Przedsiębiorstwa chcą najczęściej inwestować w zakup nowych maszyn i urządzeń – jest to priorytet dla co czwartego ...
-
6 najważniejszych trendów technologicznych 2017. Chatbot i co jeszcze?
... aplikację, umożliwiająca użytkownikom łatwe dokonanie płatności przy pomocy jednego kliknięcia i zakup towarów za pośrednictwem urządzeń przenośnych lub stron internetowych. Taka ... dostęp do wielu aplikacji biznesowych i zintegrowanych usług. Ponadto firmy będą również korzystać z mobilnych platform aplikacyjnych, np. obsługiwanych przez ...
-
Hays: nowoczesne formy zatrudnienia, czyli praca tymczasowa odczarowana
... , a zakup outsourcingu deklaruje 42% firm objętych badaniem. Jednocześnie 50% firm zakładała zwiększenie w roku 2020 liczby osób współpracujących w oparciu o nowoczesne formy zatrudnienia. DĄŻĄC DO WIĘKSZEJ ELASTYCZNOŚCI Elastyczne formy zatrudnienia są często stosowane w kontekście zwiększonego zapotrzebowania na produkty lub usługi firmy, a także ...
-
Benefity pracownicze, wellbeing i kultura organizacji. Tego chcą pracownicy
... znaczenie ma aktywność fizyczna? W jaki sposób firmy finansują programy benefitowe? Pojęcie kultury organizacji firmy funkcjonuje w polskiej nomenklaturze biznesowej już od wielu ... więcej, tylko od pracownika zależy, czy wypracowaną premię przeznaczy na zakup dekoracji do domu, wycieczkę czy wymarzone ubranie – dodaje Tomasz Chaciński. ZFŚS ...
-
W stronę jakości informacji
... Firmy wydają gigantyczne kwoty na systemy zarządzania treścią, zapominając, że w efektywnej komunikacji największe znaczenie ma jakość informacji". "Na zachodzie owa tendencja już dawno uległa odwróceniu. W 2002 roku globalne wydatki na zakup ... dostarczaniu zawartości serwisów internetowych przez firmy zewnętrzne. Korzyści takiej współpracy są ...
Tematy: teluk.net, firmowe strony www -
Monitorowanie jakiego nie było
... reklamowej). Analizując adresy sieci z których zaglądają do nas internauci można wychwytywać miejsca (instytucje, firmy) których pracownicy są zainteresowani treścią naszego serwisu. Jeśli są to np. ... drogie. Na ich zakup nie zawsze mogą sobie pozwolić nawet duże firmy dlatego bardzo często są one przedmiotem usług typu ASP. Firmy (często ISP ale nie ...
Tematy: -
Tydzień 50/2005 (12-18.12.2005)
... będzie nazywana Arcelor. PKN Orlen włączył się do rywalizacji o zakup udziałów Jukosa w litewskiej rafinerii Możejki. W odpowiedzi rosyjska firma dysponująca rurociągami transportującymi ... wyroku spekulowano, że gdyby ETS uznał bez zastrzeżeń rację firmy Marks&Spencer mogłoby dojść do prawdziwej rewolucji w rozliczeniach firm z urzędami podatkowymi ...
-
Rynek suplementów diety będzie rósł
... powszechniejsza wiedza o suplementach. Jeden na pięciu respondentów dostrzega szansę dla swojej firmy we wzroście gospodarczym i związanym z tym bogaceniem się społeczeństwa. Suplementy diety to produkty odpłatne w całości, luksusowe, więc ich zakup silnie zależy od zasobności portfela konsumenta. Część respondentów widzi szansę we wzroście ...
-
Rynek odzieży i obuwia w Polsce 2008
... w Polsce płace, a co za tym idzie coraz wyższe kwoty wydawane na zakup odzieży i obuwia, a także plany detalistów dotyczące rozwoju ich sieci PMR spodziewa się, ... do pracy zamiast typowo eleganckiego stroju (tzw. styl miejski). Co więcej, niektóre firmy przewidują rozwój sektora ubrań sportowych uzasadniając swoje opinie rosnącym zainteresowaniem ...
-
Lewiatan: sektor małych i średnich przedsiębiorstw 2008
... usług na rynek. Małe i średnie firmy planowały także wzrost nakładów na zakup nowych technologii. Oczekiwały ograniczenia szarej strefy. Oceniały, że poprawi się dostęp do kredytów, a kontrahenci będą płacili swoje zobowiązania w terminie. Mieli duże oczekiwania związane z dostępem do funduszy unijnych. Średnie i duże firmy ...
-
Branża chemiczna w Polsce w złej sytuacji?
... i ZA Kędzierzyn. W tej sprawie trzy zainteresowane firmy podpisały pod koniec pierwszej dekady października list intencyjny. Firmy będące sygnatariuszami podpisanego listu intencyjnego powołały Komitet ... dwa miliardy złotych. - Ciech nie ma odpowiednich środków na zakup Anwilu, ale konsorcjum z udziałem Ciechu, Tarnowa i Kędzierzyna mogłoby już na ...
-
Branża mięsna: trudna sytuacja małych firm
... firmy tylko dlatego, że można je tanio kupić. Przy wyborze firmy do przejęcia chcemy się kierować przede wszystkim naszą strategią rozwoju. Interesuje nas zakup ...


Ile kosztują tanie mieszkania w polskich metropoliach?