-
Marketing afiliacyjny. Efektywność w pigułce
... od pierwszego kontaktu z produktem, aż po jego zakup. Współpraca z siecią afiliacyjną pozwala poszerzyć zasięg działań, ... na taki stan rzeczy jest realizowany przez rząd Program Operacyjny Cyfrowa Polska. Inicjatywa uruchomiona w ... swoje opinie przedstawili: Katarzyna Leboch, Internet Marketing Specialist z Answear.com oraz Elżbieta Czakon ...
-
Zimowe wyprzedaże, czyli dużo krzyku o 7%
... najnowszego „Świątecznego Barometru Cenowego” wynika, że w połowie stycznia br. ceny w e-sklepach były o zaledwie 7-8% niższe aniżeli w połowie listopada. Zrealizowany przez Deloitte i Dealavo „Świąteczny Barometr Cenowy” zawiera analizę 800 podmiotów reprezentujących branżę e-commerce i niestety nie prowadzi do wniosków, które mogłyby szczególnie ...
-
Connected stores, czyli synergia e-commerce i tradycji
... handlu z potencjałem drzemiącym w kanałach cyfrowych. Opracowany przez Deloitte Digital raport „Retail 360 / ... informacji o sprzedawcy, spełnienie celu, czyli zakup, uczucie satysfakcji oraz podzielenie się wrażeniami z innymi ... znaczenie dla handlu: biometria, sztuczna inteligencja, internet rzeczy oraz computer vision (komputerowe rozpoznawanie ...
-
Atakuje fałszywa MEGA do przeglądarki Chrome
... Store i przesłał złośliwy plik z wersją 3.39.4. W trakcie instalacji lub automatycznej aktualizacji, złośliwe oprogramowanie prosiło o dostęp do wszystkich danych wprowadzanych przez użytkownika na stronach WWW, w tym loginów i haseł. Jeśli użytkownik wyraził zgodę na dodatkowe uprawnienia rozszerzenia, cyberprzestępcy uzyskiwali dane wystarczające ...
-
Skuteczna strategia w handlu bazuje na CX
... znaczenie dla budowania i wzmacniania CX odgrywać będą technologie RFID, NFC, AI czy Internet Rzeczy. Wiele marek i sklepów zadaje sobie obecnie pytanie, w co zainwestować, ... służyć, na jakie potrzeby odpowiadać, jak integrować się z wartościami reprezentowanymi przez markę. Punktem wyjścia do inwestycji w nowe technologie w sklepie jest więc klient ...
-
Czarny Piątek bez tajemnic: kim jest łowca okazji?
... danych o internautach, firma Cloud Technologies stworzyła portret amatorów okazji oferowanych przez sprzedających podczas Czarnego Piątku. Charakterystykę łowców okazji stworzono, bazując na ... :00) - po pracy czy szkole, co pokrywa się z czasem spędzanym przez przeciętnych użytkowników internetu. Choć warto zwrócić uwagę, że wyraźne ożywienie ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 51/2018
... DLA HAKERÓW – UWAGA NA FAŁSZYWE MAILE Według badań F-Secure, 9 na 10 prób zainfekowania użytkowników złośliwym oprogramowaniem to efekt rozsyłania spamu przez cyberprzestępców. W 69% przypadków wiadomości kierują odbiorców na strony internetowe zawierające szkodliwe treści, a pozostałe 31% zachęca do pobrania złośliwych załączników. W okresie ...
-
Fikcyjne sklepy internetowe - jak je rozpoznać?
... „https”, a nie „http”. Dla użytkowników oznacza to tyle, że wszelkie przekazywane przez nich dane są szyfrowane, zatem osoby niepożądane nie są w stanie ich ... często zamieszczają znaki jakości, wyróżnienia, certyfikaty czy nagrody przyznane im przez portale zajmujące się tematyką e-commerce. Możesz szybko zweryfikować te informacje. Wystarczy ...
-
Polacy i prezenty urodzinowe
... , z pomocą przychodzi nam Internet. Co piąty Polak inspiracji poszukuje na różnorodnych forach, natomiast 15% respondentów w mediach społecznościowych. Zakup prezentu – gdzie i ... % ankietowanych lubi otrzymywać pieniądze, które mogą następnie wydać na wybrany przez siebie cel. Na dalszym miejscu znalazła się elektronika, książki oraz biżuteria, ...
-
Otwarta komunikacja z klientem, czyli budowanie zaufania do marki w czasach pandemii
... pacjentom poprzez umożliwienie dostępu do specjalistycznych porad pielęgniarskich wideo on-line, informują na temat zmian, które następują w przepisach i umożliwiają pacjentom zakup sprzętu przez Internet, ale również cały czas prowadzą działania z zakresu public affairs zmierzające do wprowadzenia kolejnych ułatwień dla pacjentów. Na każdym z tych ...
-
GfK: w sklepach stacjonarnych wydajemy więcej niż Niemcy
... rosną – w minionym roku w 27 państwach UE spadły o 1 p.proc. Niewątpliwie jest to duża zasługa prężnie rozwijającego się handlu internetowego – czytamy w opublikowanym przez GfK komunikacie z corocznego raportu European Retail Study 2019. Z raportu GfK wynika, że przeciętna siła nabywcza konsumentów reprezentujących 27 państw unijnych ...
-
Udział e-commerce w handlu rośnie do 8 proc. Rekord dzięki pandemii?
... z lutego br., to okaże się, że jedyną kategorią sprzedaży detalicznej wyodrębnianą przez GUS, gdzie wartość internetowej sprzedaży nie wzrosła, były farmaceutyki i kosmetyki. Oznacza to, ... Internetu znacząco przyspieszy rozwój branży i będzie stanowiło paliwo do wzrostu w kolejnych latach. Analizowane przez ekspertów Santander Bank Polska dane ...
-
Shoper: listopad ucieszył e-commerce?
... spowodowały, że kupujący postawili głównie na zakupy online. Black Month w miejsce Black Friday W minionym roku sklepy internetowe korzystające z oprogramowania dostarczonego przez Shoper odnotowały pomiędzy październikiem a listopadem 15-procentowy wzrost wartości zamówień. W tym roku ten wzrost sięgał 25 proc., a wartość transakcji już w połowie ...
-
Jak Polacy spędzą Walentynki 2021? Oto Mastercard Love Index
... Z tego zestawienia wynika, że przez dekadę Polaków związane z ... zakup bukietu lub innego upominku w okolicznym sklepie. Walentynki inne niż wszystkie Pandemia utrudniła ludziom spotykanie się z bliskimi, ale nie powstrzymała ich przed szukaniem miłości. Prawie co piąta osoba (18%) odnalazła w minionym roku partnera lub partnerkę przez internet ...
-
Zachowania konsumentów: sklepy stacjonarne czy jednak e-commerce?
... się dalszych wzrostów, zwłaszcza w sytuacji gdy konsumenci masowo poszukują oszczędności, a internet daje im szerokie możliwości porównywania cen w różnych źródłach. Jednak ... Produktów Konsumenckich. O badaniu Piąta polska edycja badania EY - Future Consumer Index - przygotowana przez EY Polska przeprowadzona została w dniach 17-27 maja 2022 roku na ...
-
Ranking najlepszych e-sklepów 2022 wg Ceneo
... handel internetowy i zachowania konsumentów. Wojna wywołała gwałtowny spadek zakupów w pierwszych dniach konfliktu. Spadek o 37,65% względem średniej utrzymywał się jednak przez zaledwie 3 dni. Częściej w tym okresie wyszukiwano m.in. repliki broni oraz broń białą, a piki popularności miały również produkty związane z zakupami dla ...
-
W gry na smartfona codziennie gra co 5. Polak
... 36%. Wśród tych osób, które kupują gry, średnioroczny wydatek na ich zakup wynosi średnio 538 zł. Na telefonie dominują gry logiczne (58% grających ... zdecydowanej mierze preferowane częściej przez mężczyzn. Warto wspomnieć, że co trzeciemu polskiemu graczowi zdarza się grać w gry z innymi osobami, łącząc się z nimi przez internet. Dla zdecydowanej ...
-
E-commerce, płatności, marketing, komunikacja - trendy na 2024 rok
... Ukrainie Retencja – moim zdaniem słowo to będzie hasłem przewodnim e-commerce’u w 2024 roku. A wszystko przez to, że stale rośnie koszt pozyskiwania nowych klientów. Według danych ... Dzięki niej możliwe jest np. szybkie podjęcie decyzji o przyznaniu kredytu na zakup online. W e-commerce pozwala na tworzenie np. personalizowanych rekomendacji na ...
-
Znamy najlepsze sklepy internetowe 2024 wg Ceneo.pl. Na co liczą ich klienci?
... Od 2010 r. Ceneo prowadzi ranking najlepszych e-sklepów, objętych Programem Zaufanych Opinii. Nagrodziliśmy sklepy, które uzyskały najlepsze wyniki w ankiecie pozakupowej, wypełnianej przez klientów. To właśnie opinie kupujących były dla nas podstawą do oceny i zadecydowały o zwycięstwie. Zwycięzcy 15. Rankingu Zaufanych Sklepów Ceneo.pl ...
-
5 kroków do zwiększenia widoczności sklepu w Google
... konkretnych, np. „Odkryj trwałe i stylowe meble ogrodowe, idealne na taras i do ogrodu przez lata”. Struktura strony - używaj nagłówków H2 i H3, by poprawić hierarchię treści i ... jak zwiększyć zaufanie i pozycję w Google Kupujący rzadko ufają samej ofercie – zanim zdecydują się na zakup, sprawdzają opinie innych klientów. Jeśli Twój sklep nie ma ...
-
Prawa konsumenckie powinny być elementem edukacji w szkole
... . w 2024 r.). Warto dodać, że 24,3 proc. ankietowanych w ogóle nie dokonuje zwrotów zakupionych przez siebie produktów. Z tego prawa rezygnuje 38,1 proc. seniorów 65+ i tylko 1 na 10 osób ... Polaków, które pozwala na lepsze rozumienie zachowań i decyzji finansowych konsumentów. Badanie zostało zrealizowane przez Danae sp. z o.o. metodą CAWI na próbie ...
-
Usługi telekomunikacyjne online
... przedstawia także informacje potrzebne do dokonania przeniesienia numeru do innego operatora telekomunikacyjnego. Klient instytucjonalny może nawet zlecić rozpoczęcie takiego procesu przez portal Teleoptimum. Dostępny w serwisie sklep internetowy oferuje szeroką gamę telefonów komórkowych bez SIM Locka, akcesoriów do telefonów, sprzęt do telefonii ...
-
Idealny sklep online wg internautów
... czwarty klient. W około 18 proc. pozytywnych opinii podkreślano istotność „dobrego kontaktu” ze sklepem. Pod tym pojęciem kupujący najczęściej rozumieją zagwarantowanie przez sprzedawcę kilku form kontaktu jednocześnie – za pomocą e-maila, komunikatora internetowego i telefonu. Co więcej, sprzedawca może liczyć na pochwałę dopiero wówczas ...
-
94% Polaków posiada konto bankowe
... faktem – klienci nie wyobrażają sobie bankowości bez szybkiego dostępu do rachunku przez Internet lub telefon. To kryterium bezapelacyjnie numer jeden dla 56% ankietowanych (w gronie osób ... młodszym i mieszkańcom Warszawy); tylko co piąty uważa, że warto byłoby rozłożyć zakup na raty, 5% sięgnęłoby po kartę kredytową. Dodatkowo badania pokazują, że ...
-
Skuteczna strategia marketingowa
... barwnikiem. A wobec takich reklam internauci są bezwzględni. Internet, choć subiektywnie, jednak w bardzo skuteczny sposób kształtuje obraz ... są przez wszystkich tak, jak chcą. One opowiadają jedną i tę samą historię przez lata. ... jej świadomość w grupie docelowej. Chodzi o konkretną reakcję, czyli zakup. Im zatem więcej miejsc i punktów styku ...
-
eSKY.pl: podróże Polaków w 2009 r.
... zakup biletów u tzw. tanich przewoźników. Jest to często spowodowane zestawieniem ceny z usługami dodanymi, oferowanymi przez ...
-
Rynek chemii budowlanej w Polsce 2012-2014
... kanały takie, jak markety budowlane, składy fabryczne czy zakup towaru bezpośrednio u producenta, są znacznie mniej popularne. Wyniki sugerują także, że w Polsce nie przyjęło się nabywanie materiałów chemii budowlanej przez Internet. Jeśli chodzi o stosowanie przez firmy wykonawcze nowości produktowych oraz ogólnie pojętą innowacyjność, otrzymane ...
-
Zakupy w sieci oczami internautów
... niemal wszyscy respondenci odpowiedzieli prawidłowo. Fakt, że na przykład newslettery nie mogą być wysyłane bez wyraźnej zgody zainteresowanej osoby, wyrażonej przez zaznaczenie odpowiedniego pola w trakcie składania zamówienia, nie był zaskoczeniem dla 84% uczestników. Co ciekawe, najwięcej złych odpowiedzi udzielono w odniesieniu do ...
-
Zakupy grupowe w Europie Środkowej i Wschodniej
... również rynek rosyjski. W Rosji jednak, w przeciwieństwie do Polski, segment e-commerce zdominowany jest przez rodzimego gracza – Biglion.ru. Co ciekawe mimo, że szata graficzna serwisu ... innych segmentach wirtualnej rzeczywistości w regionie CEE można będzie już niebawem przeczytać w opracowywanym właśnie przez Gemius i IAB Europe raporcie „Do You ...
-
Dane firmowe zagrożone
... przechowuje je razem na swoim urządzeniu. 42% respondentów korzysta z laptopów dostarczonych przez pracodawcę lub zakupionych z własnych środków do celów prywatnych oraz związanych z ... i firmowych danych. Podstawową metodą ochrony jest oprogramowanie takie jak Kaspersky Internet Security 2013, które skutecznie blokuje wszelkie zagrożenia, a dodatkowo ...
-
Branża e-commerce a Gwiazdka 2012
... roku to gorący okres przedświątecznych zakupów w sklepach internetowych. Podobnie jak w latach ubiegłych e-sklepy czekają na zwiększoną liczbę klientów. Z badania przeprowadzonego przez Shoper wynika, że ponad 35% właścicieli e-sklepów spodziewa się lepszych wyników sprzedaży niż przed rokiem. Ponad 35% badanych właścicieli e-sklepów ...
-
Polski e-commerce 2012
... kwotę 22,9 mld złotych. Polacy stali się świadomymi użytkownikami sieci, potrafiącymi korzystać z jej zalet. Dziś Internet nie jest jedynie miejscem rozrywki. Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez Gemius Polska około 70% Internautów korzysta z możliwości internetowego dokonywania zakupów. Dane te potwierdza najnowsze podsumowanie porównywarki ...
-
Innowacyjność UE do poprawy
... odpowiedzialny za Sektor Publiczny w belgijskim oddziale Deloitte. Internet czy Dolina Krzemowa zostały sfinansowane ze ... opodatkowania do 50 proc. wydatków na zakup nowej innowacyjnej technologii, stosowanej na świecie nie ... lub je podniesie, ale pod warunkiem zwiększenia przez państwo zachęt (większa liczba i wartość). Polskie i czeskie firmy ...
-
Ten trojan wyczyści ci konto bankowe
... na załączniki Zagrożenie zidentyfikowane przez ekspertów z laboratorium firmy ESET jako Win32/ClipBanker.C działa podobnie jak złośliwy program opisany przez ESET w grudniu zeszłego roku ... pozwala autorowi zagrożenia ustalić, ilu użytkowników wpadło w jego pułapkę. Zagrożenie wykryte przez ESET, poza podmianą numeru konta w schowku, potrafi zmienić ...
-
Firmy ubezpieczeniowe o krok od rewolucji cyfrowej
... Towarzystw Ubezpieczeń”, na 17 badanych ubezpieczycieli aż 11 umożliwia zakup ubezpieczenia, a 10 zgłoszenie szkody komunikacyjnej przez internet. O RAPORCIE: Raport KPMG „Transforming Insurance - Securing competitive advantage” to trzecia z serii publikacji opracowywanych przez globalny dział KPMG zajmujący się ubezpieczeniami (KPMG Global ...


Ile kosztują tanie mieszkania w polskich metropoliach?